• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ ΡΕΝΤΖΕΠΗ' | 29 Ιανουαρίου 2025, 18:10

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΑΘΗΝΑ" 1. Συνεχόμενη Επιμόρφωση ΑΡΘΡΟ 26 (Άρθρο 13): Είναι ουσιώδες να καθοριστεί με ακρίβεια το περιεχόμενο και η διάρκεια της επιμόρφωσης των επαγγελματιών, καθώς και πώς αυτή θα υποστηρίξει την ποιότητα των υπηρεσιών. 2.Υποστήριξη και Ανιχνευτικός Έλεγχος Γονέων ΑΡΘΡΟ 27 (Άρθρο14): Υπογραμμίζεται ότι η υποστήριξη των γονέων χρειάζεται σαφήνεια, ενώ για τον ανιχνευτικό έλεγχο της γνωστικής ανάπτυξης των παιδιών μέσω ψυχομετρικών εργαλείων, είναι σημαντικό να διασαφηνιστεί ποιο είναι το εκπαιδευμένο προσωπικό και ποιοι είναι οι ρόλοι τους. Η έμφαση στην κατάρτιση και την εμπειρία του προσωπικού είναι κρίσιμη, αφού, όπως αναφέρεται, οι νηπιαγωγοί και βρεφονηπιοκόμοι δεν είναι ειδικοί για να πραγματοποιούν τέτοιες διαγνώσεις. Η διάγνωση αυτή απαιτεί εξειδίκευση και διεπιστημονική συνεργασία. 3.Εκπρόσωποι στο Εθνικό Συμβούλιο ΑΡΘΡΟ 29(Άρθρο 16): Γιατί να υπάρχει εκπρόσωπος του Υπουργείου Παιδείας στο Εθνικό Συμβούλιο για εκπαιδευτικά ζητήματα σε ηλικίες 0-4? Θα ήταν χρήσιμο να υπάρχει διεπιστημονική ομάδα από την επιστημονική κοινότητα που αντιπροσωπεύει την συγκεκριμένη ηλικία. Επίσης θα πρέπει να υπάρχει ένας (1) εκπρόσωπο της δευτεροβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης των ιδιωτικών παιδικών σταθμών από την ΠΟΣΙΠΣ. 5. ΑΡΘΡΟ 30 (Άρθρο 17) Ως αναφορά στην εφαρμογή Διεθνών και Εθρωπαικών πλαισίων για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς ενδέχεται να μην είναι δυνατή λόγω των μεγάλων πολιτιστικών, κοινωνικών και οικονομικών διαφορών. Οι χώρες διαφέρουν ως προς τις αναπτυξιακές ανάγκες των παιδιών και τις κοινωνικές τους δομές κάτι που καθιστά δύσκολη την πλήρη εφαρμογή ενιαίων κανόνων.