Αρχική Ρυθμίσεις περί σταδιοδρομίας και εξέλιξης στελεχών και οικονομικής μέριμνας και λογιστικού των Ενόπλων ΔυνάμεωνΆρθρο 32 – Τροποποίηση του άρθρου 30Γ του ν.1264/1982Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτης | 10 Απριλίου 2017, 23:45
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Στην παράγραφο 2 στο εδάφιο 5 θα πρέπει να συμπεριληφθεί η πρόβλεψη που υπήρχε στο Ν.4407/16 ώστε στελέχη των ΕΔ που υπηρετούν σε Μονάδες που εδρεύουν σε Περιφερειακές Ενότητες όπου δεν υπάρχουν Πρωτοβάθμιες Ενώσεις να μπορούν να εγγραφούν στην Ένωση που βρίσκεται στην εγγύτερη της Μονάδας Περιφερειακή Ενότητα (Αναφέρομαι μόνο σε Περιφερειακές Ενότητες και όχι σε Περιφέρειες). 2. Στην παράγραφο 4 εισάγεται για πρώτη φορά η έννοια του πειθαρχικού συμβουλίου στις Πρωτοβάθμιες Ενώσεις... Μάλλον δεν χρειάζεται, καθότι η Γενική Συνέλευση των ενώσεων, σύμφωνα με τα υφιστάμενα καταστατικά, αποφασίζει για τη διαγραφή μελών για τους λόγους που αναφέρονται στα εκάστοτε καταστατικά. Αντιθέτως δεν αναφέρεται ο αριθμός των σταυρών που απαιτούνται για την εκλογή των αντιπροσώπων για το συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Στρατιωτικών. 3. Στην παράγραφο 5 στο εδάφιο 15Β η συμμετοχή ενός (1) συνέδρου ανά 100 εγγεγραμμένα μέλη κάθε Πρωτοβάθμιας Ένωσης θεωρώ ότι εξαφανίζει την αντιπροσωπευτικότητα και την πολυφωνία στο Συνέδριο, δεδομένου ότι ο αριθμός των μελών των περισσοτέρων Πρωτοβάθμιων Ενώσεων είναι μικρός. Επιπρόσθετα είναι άδικο για μια Ένωση που έχει 95 μέλη να εκλέγει τον ίδιο αριθμό αντιπροσώπων με μια που αριθμεί 25... Θεωρώ ότι το μέτρο θα πρέπει να είναι τουλάχιστον το μισό, δηλαδή ένας (1) σύνεδρος για 50 εγγεγραμμένα μέλη. 4. Η πρόβλεψη του εδαφίου 15Β της παραγράφου 5 για συμμετοχή ως αντιπροσώπων στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών και των εκάστοτε μελών του απερχόμενου Δ.Σ. της Ομοσπονδίας (15 μέλη), ανεξαρτήτως εκλογής τους από τις πρωτοβάθμιες ενώσεις είναι λάθος. Σε συνδυασμό με την συμμετοχή ενός (1) συνέδρου ανά 100 εγγεγραμμένα μέλη κάθε Πρωτοβάθμιας Ένωσης κινεί υποψίες ότι σκοπεύει στην εξαφάνιση της πολυφωνίας στο Συνέδριο. 5. Η παράγραφος 6 θα πρέπει να διαγραφεί, καθότι η πρόβλεψη του Ν.4407/2016 είναι πιο δημοκρατική. 6. Η παράγραφος 7 θα πρέπει να διαγραφεί γιατί ουσιαστικά καταργεί Πρωτοβάθμιες Ενώσεις που ιδρύθηκαν σε Περιφέρειες με έξοδα, χρόνο και κόπο κάποιων και απαριθμούν εκατοντάδες μέλη (και κατά συνέπεια μεγαλύτερο αριθμό αντιπροσώπων στο συνέδριο...) Ας απαγορευτεί στο εξής η ίδρυση πρωτοβάθμιων σωματείων στις Περιφέρειες... 7. Η παράγραφος 8 θα πρέπει να διαγραφεί. Ο Ν.4407/2016 έδινε 6μηνη προθεσμία για εναρμόνιση του καταστατικού των σωματείων. Για όσα σωματεία δεν το έπραξαν 9 μήνες μετά, η παράγραφος 14 του Άρθρου 50 του Ν.4407/2016 είναι σαφής... Επιπρόσθετα η τροποποίηση του καταστατικού θα πρέπει να γίνεται με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης κι όχι του Δ.Σ. 8. Να τροποποιηθεί η παράγραφος 12 του Άρθρου 50 του Ν.4407/2016 ώστε τα 2/3 του ποσού των συνδρομών των μελών πρωτοβάθμιων σωματείων να αποδίδεται σε αυτά και το 1/3 στην Πανελλήνια Ομοσπονδία. Ούτως ή άλλως το καταστατικό της ΠΟΕΣ προβλέπει καταβολή ποσού ύψους 300ΕΥΡΩ από τις ενώσεις ώς δικαίωμα εγγραφής, και στην σημερινή εποχή είναι δύσκολη η καταβολή εκτάκτων εισφορών στα μέλη των πρωτοβάθμιων ενώσεων για να ανταποκριθούν στα έξοδά τους. 9. Να τροποποιηθεί η παράγραφος 9 του Άρθρου 50 του Ν.4407/2016 ώστε να δίνεται η δυνατότητα στις πρωτοβάθμιες ενώσεις να έχουν δικές τους ιστοσελίδες και σελίδες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθότι εξυπηρετεί την πολυφωνία. Αν δημοσιεύσουν κάτι που αντίκειται στο Ν.4407/16 και το καταστατικό της Ομοσπονδίας, μπορεί να επιβληθεί ποινή από την Ομοσπονδία, σύμφωνα με την παράγραφο 13 του Άρθρου 50 του Ν.4407/2016. ΤΕΛΟΣ,ΓΕΝΙΚΑ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ (ΟΥΤΕ 9 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ) ΓΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Ν.4407/2016...