• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης. Κ' | 9 Μαρτίου 2019, 20:06

    Η συγκεκριμένη διάταξη χωρίς την ανάλογη διορθωση στα οικονομικά κλιμάκια δεν διορθώνει κανένα πρόβλημα. Εαν μείνει αυτούσια χωρίς κάποια βελτίωση θα είναι ακόμη μια γραφικότητα στον θεσμό των ΕΜΘ. Η θαρραλέα στάση της πολιτείας απέναντι στους ΕΜΘ θα πρέπει να είναι η πλήρης εξομοιωση με τους εθελοντές του ν 1974. Μόνο τότε θα αμβλυνθούν τα προβλήματα του θεσμού που ταλαιπωρησαν και συνεχίζουν να ταλαιπωρούν το θεσμό. Άλυτα παραμένουν ακόμη τα θέματα: 1ον: Η άδικη επιπλέον εισφορα 2% (πέραν της εισφοράς που αναλογεί σε όλους τους στρατιωτικούς) στα μετοχικά ταμεία. (Οι εισφορές που αναλογούν στους ΕΜΘ έχουν αποδοθεί στο ακέραιο). 2ον: Μετά την μονιμοποιηση των ΕΜΘ και τη μεταφορά της ασφάλισης στο δημόσιο, το ποσοστό του ΙΚΑ ΕΤΕΑΜ πέρασε στα αντίστοιχα μετοχικά ταμεία, αντί της απόδοσης των ποσών στους δικαιούχους. Στη διαβούλευση σε νόμο του Υπουργείου το 2015 υπήρχε η πρόβλεψη για επιστροφή των ανωτέρω ποσών στους νόμιμους δικαιουχους αλλά τελικά λόγο εκλογών ο νόμος δεν πέρασε ποτέ. Συμπέρασμα: Τα μετοχικά ταμεία πήραν χωρίς να έχουν δικαίωμα το ποσοστό του ΙΚΑ ΕΤΕΑΜ και επέβαλαν ΚΑΙ πρόσθετη κράτηση 2%. Έχουμε λοιπόν μια κατηγορία προσωπικού (ΕΜΘ) να έχει συμβάλει στα μετοχικά ταμεία με 4000 -5000 ευρώ παραπάνω από τους υπόλοιπους μερισματούχους, χωρίς κάποιο επιπλέον οικονομικό όφελος, 3ον: Υπάρχει ένας αριθμός τεχνικών ειδικοτήτων για τους οποίους η εγκύκλιος όριζε ότι θα πρέπει να έχουν σαν απαραιτητο προσόν για την πρόσληψη τους το αντιστοιχο κρατικό πτυχίο. Κάτι τέτοιο, σύμφωνα με την νονοθεσία οδηγεί και σε αναγνώριση πραγματικής προϋπηρεσίας για τους συναδέλφους, πράγμα το οποίο ΔΕΝ γίνετε γιατί ο νόμος αναφέρετε μόνο σε πτυχία ΑΕΙ -ΤΕΙ!! Θα πρέπει να γίνει τροπολογία του νόμου ώστε να περιλαμβάνει και αυτές τις περιπτώσεις. Ευχαριστώ