Αρχική Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Τροποποίηση διατάξεων του ν.δ. 445/1974 (Α΄ 160)Σχόλιο του χρήστη Κωνσταντινίδης Κωνσταντίνος | 14 Μαρτίου 2019, 14:04
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θέλω παρά τα τόσα δημοσιεύματα πού έχουν αναρτηθεί σε διάφορα κατά καιρούς site πού αναφέρονται σε κραυγαλέες αδικίες κατά των μονιμοποιηθεντων Εθελοντών του ν.445/74, να κάνω κάποιες διευκρινίσεις ,σκοπίμως δεν θα αναφερθώ και για τις μονιμοποιηθεισες εθελοντριες του ν.705/1977 ότι έχουν αδικηθεί διότι εκτός ότι κατάφεραν και ακολούθησαν τους παραπάνω εθελοντές κατάφεραν με τον Ν.4433/16 να περάσουν ότι οι παράγραφοι 1και 3 του άρθρου 58 του ν.4407/16 αντικαθίσταται με το ότι όσες έχουν συμπληρώσει μέχρι 31-12-14 είκοσι πέντε 25ετη πραγματικής υπηρεσίας θα έχουν ως καταλυτικό βαθμό ΣΜΗΝΑΡΧΟΥ. Γιατί να μήν υσχυει και για τούς μονιμοποιηθεντες εθελοντές του ν.445/74 ο καταλυτικός βαθμός του ΣΜΗΝΑΡΧΟΥ αφού ανήκουν στο ίδιο καθεστώς; Και έρχομαι τώρα στα δικά μας. Έχει γίνει μεγάλο μπέρδεμα στην αναφορά διεκδικήσεων διαφόρων θεμάτων των εθελοντών και εθελοντών και τι εννοώ; Καταρχήν οι μονιμοποηθεντες εθελοντές του ν.445/74 και θα μιλήσω μόνο για την Πολεμική Αεροπορία και ας με συγχωρέσουν οι συνάδελφοι των άλλων όπλων αλλά δεν γνωρίζω τον χρόνο και τον τρόπο κατάταξης τους, εισήχθησαν κατόπιν προκήρυξης συγκεκριμένων θέσεων και ειδικοτήτων και υποβλήθηκαν σε προσωπική συνέντευξη προς την αρμόδια επιτροπή κατόπιν υπήρξαν ψυχοσωματικά τέστ εν συνεχεία όσοι τα περναγανε προχωρούσαν σε αθλητικά και τέλος υγειονομικές εξετάσεις στο 251ΓΝΑ. Κατόπιν μετά τους οριστικούς πίνακες πήγαιναν στην Τρίπολη για να ξεκινήσει η σταδιοδρομία τους. Έπρεπε να δοκιμαστούν δίνοντας εξετάσεις καθημερινά πάνω στο αντικείμενο τους πέντε ολόκληρα χρόνια με ότι αυτό συνεπάγεται μέχρι να μονιμοποιηθούν και να ενταχθούν ακολουθώντας βάσει της προκήρυξης και του νόμου εκείνης της χρονιάς την εξέλιξη των στελεχών από την ΣΤΥΑ η ΣΥΔ μπαίνοντας στην κοινή επετηρίδα πίσω από τον τελευταίο της σχολής της συγκεκριμένης χρονιάς αποφοίτησης. Να αναφέρω ότι ο θεσμός των ανακατατάγων Εθελοντών Ν.445/74 έπαψε να υφίσταται το 1990. Από εδώ και μετά έχουμε προσλήψεις ΕΠΟΠ ,ΕΠΥ, ΕΜΘ οι οποίοι δεν έχουν καμμία απολύτως σχέση και ταυτηση με τους ανακαταταγεις εθελοντές Αξκους διότι προέβλεπε η προκήρυξη εισαγωγής των ΕΠΟΠ.ΕΠΥ,ΕΜΘ ότι θα έχουν καταλυτικό βαθμό ανθυπασπιστή. Σήμερα μιλάνε όλοι για αποκατάσταση των ΕΜΘ ,για αλλαγή ορίων ηλικίας και άλλα διάφορα πού καλά κάνουν και τα διεκδικουν πραγματικά μαζί τους είμαστε. ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΊΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΌ ΟΜΩΣ ΌΤΙ Ο ΘΕΣΜΌΣ ΤΩΝ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΓΕΙΣ ΕΘΕΛΟΝΤΏΝ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΕΜΘ. Θέλω να τονίσω για μία φορά ακόμα ότι οι ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΓΕΙΣ ΑΞΚΟΙ έχουν αδικηθεί κατάφορα διότι μέχρι τον ν.4407/16 όπου ο τελευταίος ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΓΕΙΣ είχε 28 και σήμερα πού σας γράφω 30 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας είχε την ίδια εξέλιξη με τους συναδέλφους εκ ΣΤΥΑ και ΣΥΔ , δεν λέω εκ ΑΣΣΥ διότι το σύστημα εισαγωγής τους ήταν πανομοιότυπος χωρίς πανελλήνιες εξετάσεις και με προσόν εισαγωγής ακομα ενδεικτικό Α λυκείου. Ο όρος ΑΣΣΥ πρέπει να έγινε το 2012 πού έγινε η ΣΤΥΑ και η ΣΥΔ ισοτημες με ΤΕΙ. Με τον ν.4407/16 προέβλεπε ότι τόσο οι εκ ΑΣΣΥ όσο και οι ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΓΕΙΣ ΕΘΕΛΟΝΤΈΣ ο χρόνος των υποπαραγραφων β και γ της παραγράφου 8 του άρθρου 5 του Να.2439/1996 υπολογίζεται ως χρόνος υπηρεσίας μόνιμου αξκου πέρα από τα δέκα τρία 13 έτη από την κατάταξη τους . Δηλαδή ένας σμηναγός για να γίνει επισμηναγός ήθελε να είναι στο βαθμό 17 χρόνια , συν τα 13 χρόνια βάσει του παραπάνω άρθρου , τουτέστιν στα 30 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας γίνονται επισμηναγός όπως ακριβώς έγιναν στα 30 χρόνια οι συνάδελφοι εκ ΣΤΥΑ αφήνοντας τούς ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΓΕΙΣ ΕΘΕΛΟΝΤΈΣ έξω από αυτή την ρύθμιση αφού μέχρι πρότινος είχαν κοινή επιτηριδα και εξέλιξη. Τρεις μήνες μετά τον 4407/16 έρχεται ο Ν 4433/16 όπου δεν καταλαβαίνει κανείς το σκεπτικό και το αιτιολογικό να βγουν από την παραπάνω ρύθμιση του Ν.4407/16 οι ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΓΕΙΣ με αποτέλεσμα να μην προαχθούν σε επισμηναγοι όπως έπραξαν οι εκ ΑΣΣΥ, παρά να εγκλωβιστούν σε σμηναγοι για δύο με τρία τουλάχιστον ακόμα χρόνια έτσι ώστε να τους περάσουν βαθμολογικά αντίστοιχα δύο και τρεις ολόκληρες σειρές ΑΣΣΥ δημιουργώντας διαταραχή στην μέχρι πρότινος αρχαιότητα. Για να γίνει κατανοητό αυτό πού σας αναφέρω θα σας πω ότι σήμερα ένας ανακαταταγεις που ήταν πίσω από την 40 σειρα ΣΤΥΑ , θα έπρεπε τέλος του 2018 να γίνει επισμηναγός όπως έπραξαν εκείνοι. Θα μείνουν καί δύο με τρία χρόνια στον ίδιο βαθμό καί έτσι όμορφα καί ωραία θα τους περάσει και η 41,42,43 σειρές. ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ δεν είναι; Ήδη για να γνωρίζετε κάποιοι της 41 σειράς αρχίζουν και μιλάνε άσχημα δημιουργοντας εκνευρισμό. Κλείνοντας δεν καταλαβαίνω γιατί μετά από 30 ολόκληρα χρόνια πραγματικής υπηρεσίας γίνονται όλα αυτά τα απαξιωτικά θέματα κατά των συγκεκριμένων Αξκων. Ευελπιστώ μέχρι τις 18 Μαρτίου που είναι για διαβούλευση το νομοσχέδιο που δεν αναφέρει απολυτως τίποτα για την συγκεκριμένη κατάφορη αδικία ούτε καν μνημονεύει σε κανένα άρθρο τους συγκεκριμένους ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΓΕΙΣ ΑΞΚΟΥΣ παρά μόνο τους ΕΜΘ πού σας ξανά λέω δεν έχουν καμμία σχέση με τον θεσμό των ανακατατάγων , να επανέλθει η ρύθμιση πού υπήρχε στον Ν.4407/16 που έλεγε ότι ο χρόνος των υποπαραγραφων β και γ της παραγράφου 8 του άρθρου 5 του Ν.2439/96 υπολογίζεται ως χρόνος υπηρεσίας μόνιμου αξκου πέρα από τα δέκα τρία 13 έτη από την κατάταξη τους . Έτσι επανέρχεται η τάξη και η ομαλότητα. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΠΟΜΕΝΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ ΕΠΙ ΑΥΤΟΥ. ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ ΕΊΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ Η ΠΡΙΖΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΠΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ.