Αρχική Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξειςΆρθρο 10 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3883/2010 (Α΄ 167)Σχόλιο του χρήστη Χαράλαμπος Πετρογιάννης - ΑΣΣΥ 1991 | 16 Μαρτίου 2019, 09:55
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
πρωτοβουλία που κάλλιστα θα μπορούσε να είχε παρθεί και το 2010 ώστε να προληφθούν τα προβλήματα και τις αδικίες που έχει δημιουργήσει . Εύχομαι λοιπόν όλα τα σχόλια να ληφθούν σοβαρά υπόψη ενισχύοντας το αίσθημα δικαιοσύνης και ισότητας στο στράτευμα. Το παρόν Σχέδιο Νόμου δεν συμπεριλαμβάνει την προτεινομένη τροπολογία η οποία έχει γνωστοποιηθεί στην ηγεσία του ΥΠΕΘΑ, για την θεραπεία της κατάφορης αδικίας της σχετικά με την βαθμολογική εξέλιξη των ΑΣΣΥ καταταγέντων 1991, παρά τις διαβεβαιώσεις για την ορθότητα της αιτιολογικής έκθεσης, με πρόταση ρύθμισης για την απονομή του βαθμού του Συνταγματάρχη και αντιστοίχων σ όλα τα στελέχη αποφοίτων ΑΣΣΥ μετά το 1991 έπειτα από 40 χρόνια υπηρεσίας και χωρίς την κατοχή πτυχίου ΑΕΙ. (καταληκτικός βαθμός). Συγκεκριμένα: α) Το άρθρο 23 αναφέρει: " Άρθρο 23 - Καταληκτικοί βαθμοί Οι καταληκτικοί βαθμοί των Αξιωματικών είναι οι εξής: ............................................................. (5) Σμήναρχος για τους Αξιωματικούς αποφοίτους ΑΣΣΥ πτυχιούχους ΑΕΙ. (6) Αντισμήναρχος για τους Αξιωματικούς που προέρχονται από Υπαξιωματικούς αποφοίτους ΑΣΣΥ και δεν είναι πτυχιούχοι ΑΕΙ." Από το 1949 η 1η Σειρά ΣΤΥΑ (τότε ΣΤΑ) έβγαζε υπαξιωματικούς με καταληκτικό βαθμό Σμηνάρχου, επί 42 συναπτά έτη, ενώ πλέον με τον υπόψη νόμο οι 43η και μετέπειτα σειρές θα έχουν καταληκτικό βαθμό Ασμχου, γεγονός το οποίο δεν αναφερόνταν στην αντίστοιχη Εγκύκλιο εισαγωγής στη ΣΤΥΑ το 1991. Και ερωτώ λοιπόν, ως προς τι η διάκριση αυτή; β) Η παράγραφος 4 του άρθρου 27 του ν.3883/2010 αναφέρει: "4. Ειδικά για τους Αξιωματικούς που προέρχονται από Υπαξιωματικούς αποφοίτους ΑΣΣΥ, ο χρόνος παραμονής ανά βαθμό έχει ως εξής: α. Για την προαγωγή των Ανθυπολοχαγών και αντιστοίχων απαιτείται η συμπλήρωση τεσσάρων (4) ετών στο βαθμό. β. Για την προαγωγή των Υπολοχαγών και αντιστοίχων απαιτείται η συμπλήρωση πέντε (5) ετών στο βαθμό. γ. Για την προαγωγή των Λοχαγών και αντιστοίχων απαιτείται η συμπλήρωση έξι (6) ετών στο βαθμό. δ. Για την προαγωγή των Ταγματαρχών και αντιστοίχων απαιτείται η συμπλήρωση δύο (2) ετών στο βαθμό. ε. Για την προαγωγή των Αντισυνταγματαρχών και αντιστοίχων απαιτείται η συμπλήρωση ενός (1) έτους στο βαθμό." όπου διαφαίνεται ότι η υποπαράγραφος (ε) δεν συνάδει με τη φιλοσοφία του καταληκτικού βαθμού Ασμχου (Αντισυνταγματάρχη). Αν για παράδειγμα προαχθεί Σμηναγός (Λοχαγός) μετά από 6 έτη βαθμού σε Επγό (Ταγματάρχη), θα κατέχει 33 έτη υπηρεσίας, οπότε μέχρι τα 40 έτη υποχρεωτικής υπηρεσίας θα παραμείνει στο βαθμό του Επγού (Ταγματάρχη) 7 ολόκληρα έτη, γεγονός που αντιτίθεται στην ανωτέρω υποπαράγραφο (ε) για παραμονή στο βαθμό 2 ετών. Ως κριτήριο και δικαιολογία θα μπορούσα να αποδεχθώ την αναβάθμιση της Σχολής, είτε όταν εντάχθηκε στις Πανελλήνιες Εξετάσεις το 1992 ή την καθιέρωση της 3τούς φοίτησης με το νόμο του 2015. Όμως οι ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΑΣΣΥ ΚΑΤΑΤΑΓΕΝΤΩΝ 1991 γιατί να συμπεριληφθούν στη ρύθμιση του νόμου 3883/2010 ως προς τον καταληκτικό βαθμό και να βρίσκονται μπροστά σε μια βαθμολογική ανισότητα; Κατόπιν των ανωτέρω, προτείνω να γίνει αποδεκτή η τροπολογία που αναφέρθηκα στην αρχή, προς αποκατάσταση της διαφαινόμενης αδικίας και έναρξη ισχύος αυτής από τις νέες σειρές ΣΜΥΑ με προφανή αναφορά στις αντίστοιχες Εγκυκλίους εισαγωγής των υποψηφίων.