Αρχική Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Τροποποίηση διατάξεων του ν.δ. 445/1974 (Α΄ 160)Σχόλιο του χρήστη Νίκος | 17 Μαρτίου 2019, 11:57
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΧΕΤ:α.Ν.4472/17 β.Ν.3883/10 γ.Ν.1375/83 δ.ΝΔ.445/74 ε.ΦΕΚ.239 της 30/03/11 Τεύχος Γ. στ.Φ.415.ΑΔ.478905/Σ.2467/Αρ.Εγκ.117/ΓΕΑ/Β1/2β ζ.Φ.415/ΑΔ.8138/Σ.1940/Αρ.Εγκ.105/1-8-17/ΥΠΕΘΑ/ΓΕΑ/Β1/2β η.Φ.412.9/ΑΔ.18699/Σ.3742/Αρ.Εγκ.188/12/12/18 Σας αναφέρουμε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις ανωτέρω(β)σχετικού, δίνεται η δυνατότητα ανέλιξης των Εθελοντών Μακράς Θητείας (ΕΜΘ)σε ανώτερη κατηγορία, εφόσον κατέχουν τυπικά, ουσιαστικά αλλά και ακαδημαϊκά προσόντα, οπότε διαγράφονται από την επετηρίδα τους και εγγράφονται εκ νέου στης επετηρίδες Υπαξιωματικών προερχομένων από ΑΣΣΥ. Σας υπενθυμίζω, την εξόφθαλμη αδικία που υφιστάμεθα, λόγω των περιορισμών του νόμου για την κατηγορία ΕΜΘ σε ότι αφορά τις μετατάξεις. Περιορισμοί όπως, α. τα έτη υπηρεσίας, β. την κατοχή ειδικότητας, η οποία θα έπρεπε να προσιδιάζει τόσο στο κατεχόμενο πτυχία του, όσο και στην προς μετάταξη ειδικότητα. Με άλλα λόγια, δυνατότητα για περαιτέρω ανέλιξη - μετάταξη της κατηγορίας ΕΜΘ δόθηκε ουσιαστικά για πρώτη φορά, με την ώς άνω (στ) σχετική εγκύκλιο, αφού άρθηκαν κάποιες τεχνικές αγκυλώσεις που έως τότε (επί 5 έτη), δεν επέτρεπαν σε κανένα ΕΜΘ, την αλλαγή που δικαιωματικά του άξιζε. Οι ΕΜθ υπενθυμίζουμε αποτελούν κατηγορία Μόνιμου προσωπικού, στην δική τους επετηρίδα και με δική τους ιεραρχική εξέλιξη οι οποίοι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες του στρατεύματος, έχουν εκπαιδευτεί με τα ίδια πρότυπα των εκ ΑΣΣΥ προερχομένων, αλλά και άλλων κατηγοριών Υπαξκών και τέλος εκτελούν τις ίδιες υπηρεσίες με αυτούς, έχοντας τις ίσες υποχρεώσεις και ίσα δικαιώματα πλήν αυτών της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας. Ωστόσο, όπως κανείς θα περίμενε, η μετάταξη της συγκεκριμένης κατηγορίας στο σώμα των ΑΣΣΥ, θα ωφελούσε τους ΕΜΘ τόσο οικονομικά όσο και επαγγελματικά - εξελικτικά, αντιθέτως την επιδεινώνει. με τους κάτωθι τρόπους: Οικονομικά: Λαμβάνοντας υπ' όψη τα μισθολογικά κλιμάκια των στρατιωτικών ανά κατηγορία προέλευσης σύμφωνα με (α) σχετικό, ΕΜΘ που σύμφωνα με (ζ) απόφαση μετάταξης τους, αμείβονται λιγότερο από ότι θα αμείβονταν εάν δεν μετατάσσονταν. Εξελικτικά: Δεδομένου ότι η συγκεκριμένη κατηγορία Υπαξκών, έχουν όλοι τους από 19 έως 29 έτη υπηρεσίας, κατά τη διαδικασία των κρίσεων και της ένταξής τους στη νέα επετηρίδα που μετατάσσονται, δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψη ο χρόνος παραμονής στους βαθμούς που κατείχαν έως τώρα, ελλοχεύοντας κινδύνους απαξίωσης τόσο του βαθμού τους, όσο και των προσδοκιών τους, με αποτέλεσμα την παραμονή τους στους ίδιους χαμηλούς βαθμούς για 11 και 12 συναπτά έτη, αισθανόμενοι τιμωρημένοι. Υπηρεσιακά: Ο αριθμός ή και το είδος των υπηρεσιών που εναλλάσσονται οι μετατασσόμενοι, διαφέρει εξακολουθώντας να επιβαρύνονται τις ίδιες υπηρεσίες αφού παραμένουν στον ίδιο βαθμό. Παρακαλώ για μια καθαρή ΛΥΣΗ γι αυτές τις αδικίες. Σταματήστε την πολυνομία!! Σας αναφέρω τα παρακάτω άρθρα του ως άνω (δ) σχετικού: Επιπλέον: Α. Άρθρο 12 παράγραφος 4 του ΝΔ445/74 Ισχύει αλλά δεν εφαρμόζεται στην περίπτωσή μας. Β. Άρθρο 37 παράγραφος 1.του ΝΔ445/74 Ισχύει αλλά δεν εφαρμόζεται επίσης.