Αρχική Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξειςΆρθρο 6 Πόροι του ΕΛΠΣΞΣχόλιο του χρήστη Γεώργιος Πυρζιώνας | 20 Δεκεμβρίου 2022, 11:46
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Η εισφορά αλληλεγγύης του Μετοχικού Ταμείου που ήδη παρακρατείται από τον μισθό των στελεχών, δεν είναι επί της ουσίας εισφορά σε ένα Ταμείο αλληλοβοήθειας; Και πώς κατανέμονται τα έσοδα αυτά ως τώρα στα στελέχη; Οι εισφορές Αλληλεγγύης (Κρατήσεις υπέρ Δημοσίου) δεν έχουν παρόμοιο χαρακτήρα; Οι εν λόγω εισφορές (αλληλεγγύης) δεν έχουν στόχο την οικονομική ενίσχυση των ευάλωτων πολιτών και στελεχών των ΕΔ; Αν προτίθεσθε να ακυρώσετε αυτές τις εισφορές, τα έσοδα των οποίων είναι πολλαπλάσια από το 0,3% του μισθού των στελεχών, θα καλυφθούν επαρκώς οι ανάγκες οικονομικής ενίσχυσης των στελεχών; 2. Αν επανέλθει ο 13ος και 14ος μισθός, και αυξηθούν οι μηνιαίες αποδοχές ειδικά για τα στελέχη που αμείβονται τα πρώτα χρόνια της σταδιοδρομίας τους και αντιμετωπίζουν δυσκολίες εξεύρεσης και καταβολής ενοικίου κατοικίας ή απόκτησης μεταφορικού μέσου (απαραίτητου για όσους εργάζονται σε περιοχές χωρίς δημόσια συγκοινωνία και κατόπιν περικοπών των Τακτικών Δρομολογίων για την εύκολη, ασφαλή και δωρεάν μετακίνηση των στελεχών από και προς την εργασία τους) ίσως δεν απαιτείται η οικονομική ενίσχυση των στελεχών των ΕΔ με την ίδρυση ξεχωριστού Ταμείου. Η αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος θα συνδράμει θετικά στο ηθικό των στελεχών, και δεν θα αναγκάζονται να ζητούν έκτακτη οικονομική βοήθεια από τους συναδέλφους τους. 3. Η μηνιαία εισφορά 0,3% που ήδη καταβάλλουν τα στελέχη υπέρ του Μετοχικού Ταμείου (βλ. Κρατήσεις Φύλλου Μισθοδοσίας), πως αξιοποιούνται; 4. Σύμφωνα με την Ανάλυση των Συνεπειών Ρύθμισης (Παράγραφος 14 – Άρθρο 7 και 13), το κεφάλαιο του Ταμείου Πρόνοιας έχει μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα. Επομένως, πέραν των τόκων καταθέσεων γιατί προκύπτουν έσοδα από επενδύσεις; Και σε τι είδους επενδύσεις; Οι επενδύσεις ενέχουν ρίσκο απώλειας περιουσίας. Το έχουμε δει στο παρελθόν τόσο στην χώρα μας όσο και σε άλλες χώρες. Είναι ηθικό και οικονομικά βιώσιμο τα χρήματα ενός Ταμείου Πρόνοιας να επενδύονται σε χρηματιστηριακά προϊόντα; Μήπως τελικά αυτός είναι και ο στόχος του συγκεκριμένου Ταμείου; Η δημιουργία ενός δημόσιου fund με υποχρεωτική συμμετοχή των στελεχών των ΕΔ που θα επενδύει σε προϊόντα ελεύθερης αγοράς με ρίσκο, ή στο «σορτάρισμα» ομολόγων του Δημοσίου, αυξάνοντας πλασματικά τις επενδύσεις υπέρ του Δημοσίου και τα έσοδα αυτού; 5. Με την υποχρεωτική εισφορά των στελεχών των ΕΔ σε ένα επιπλέον Ταμείο, δεν καθίστανται αυτόματα (τα στελέχη) μέτοχοι αυτού τα Ταμείου; Δεν πρέπει να έχουν λόγο για το πώς και αν αυτά τα χρήματα πρέπει να επενδύονται. Με ποιο τρόπο εξασφαλίζεται η διαφάνεια τόσο στη διαχείριση όσο και την διάθεση των πόρων του Ταμείου; 6. Αφού από τη διαχείριση των πόρων θα προκύψουν έσοδα μέσω επενδύσεων γιατί οι μέτοχοι (στελέχη ΕΔ) των κεφαλαίων αυτών δεν είναι αποδέκτες των εσόδων αυτών (αφού δεν θα στείλουν όλοι τα παιδιά τους σε κατασκηνώσεις ή δεν έχουν τεκνοποιήσει, για να είναι αποδέκτες των ευεργετημάτων του Ταμείου), ή αποδέκτες μέρους του κεφαλαίου που δαπάνησαν επί 40 έτη, κατά την αποστρατεία τους;