• Σχόλιο του χρήστη 'Ευάγγελος' | 1 Μαΐου 2024, 23:43

    Θα έπρεπε να δίνεται η δυνατότητα της απόσπασης για συγκεκριμένους λόγους ,όπως είναι η απόκτηση της επιτελικης εμπειρίας η οποία είναι προαπαιτούμενο για μετάθεση στο εξωτερικό. Αυτή η δυνατότητα θα Έπρεπε να δίνεται σε όλους εφόσον πληρούν τα περισσότερα προσόντα και γνώσεις. ειναι αδιανόητο η υπηρεσία να αποζημιώνει για ξενες γλωσσες και τα στελέχη να μην έχουν την δυνατότητα να συμμετέχουν στην επιλογή προσωπικού για το εξωτερικό λόγο της επιτελικης εμπειρίας ή οποία φυσικά και μπορεί να αποκτηθεί πριν τη μεταθεση αφού ο χρόνος από την συμμετοχή- επιλογη μέχρι την μετάθεση είναι μεγάλος.Επισσης θα έπρεπε να δημιουργηθεί μητρώο με αποφοίτους πανεπιστημίου και η υπηρεσια να τους μεταταση αυτόματα πάντα προς το συμφέρον της και να τους χρησιμοποιεί ανάλογα με το τι μπορούν να προσφέρουν. Όσον αφορά την ειδική μεταθετικοτητα ο νόμος είναι προς την σωστη κατεύθυνση μόνο οι ΑΜΕΑ θα έπρεπε να λαμβάνουν ειδικής μεταχείρισης χωρίς προϋποθέσεις.Δεν είναι δυνατόν οι τακτικές μεταθέσεις να είναι για πχ 50 άτομα και οι έκτακτες με ειδικά κριτήρια για 1000 άτομα. Επισης θα πρέπει να συσταθεί μέσα στο όπλο των ΔΒ ειδικότητα ντρονε αντί ντρονε με στοιχειώδει εκπαιδευση η οποία να μεταλαμπαδεύεται και στα υπόλοιπα όπλα σώματα .επιπροσθετος η υπηρεσία θα πρεπει να μελετητή σοβαρά την εξέλιξη των στελεχών με κριτήρια αντικειμενικά, πχ σπουδές ξένες γλώσσες επιδόσεις σε σχολεία κτλ. Και αυτό να έχει αντίκτυπο στον βαθμό με τον οποίο αποστρατεύεται καποιος ανεξάρτητα προέλευσης. Όσον αφορά τις μετάταξης θα έπρεπε αναλογος τα προσόντα του κάθε στελέχους να εξετάζεται μετά από αίτημα του και όχι η υπηρεσία να ζητά μετάταξης χωρίς κανένα σχέδιο με λίγες μόνο θέσεις. Τέλος οποίος υπηρετεί στην παραμεθόριο άσχετα με το αν κατάγεται από εκει θα έπρεπε να μοριοδοτήται ανάλογα, άλλο πράγμα ο τόπος προτιμήσεις άλλο ο τόπος συμφερόντων και άλλο πράγμα οι υπηρεσιακές ανάγκες!