• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας' | 2 Μαΐου 2024, 11:51

    Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, Υπάρχει μια κατηγορία Αξιωματικών, οι Αξιωματικοί ΕΜΘ πτυχιούχοι ΑΕΙ, οι οποίοι αδικούνται ως προς τον αποστρατευτικό τους βαθμό και θα συνεχίσουν να αδικούνται αν δεν σταματήσετε αυτή την αδικία με κάποια τροποποίηση σε αυτό το νομοσχέδιο.Για τους ΕΜΘ πτυχιούχους ΑΕΙ δε θα σας μιλήσει καμία Ομοσπονδία και κανένα Σωματείο. Δε θα σας εισηγηθούν κάποια πρόταση ούτε καν για να την εξετάσετε. Οι λόγοι είναι γνωστοί στις τάξεις των ΕΜΘ πτυχιούχων ΑΕΙ αλλά δεν είναι της παρούσης να αναφερθούν. Το πρόβλημα που ζητάει λύση είναι το εξής: Ενώ το ακαδημαϊκό κριτήριο της κτήσης πτυχίου ΑΕΙ ευεργετείται με έναν επιπλέον βαθμό στην κατηγορία Αξιωματικών ΑΣΣΥ πτυχιούχων ΑΕΙ, αντιμετωπίζεται ως ανύπαρκτο στην κατηγορία Αξιωματικών ΕΜΘ πτυχιούχων ΑΕΙ. Τα ίδια και ισότιμα πτυχία ΑΕΙ ευεργετούνται ανάλογα με την προέλευση του κατόχου τους και όχι ως προς την αυτόφωτη και αδιαμφισβήτητη αξία τους. Η υπεραξία που προσφέρει το πτυχίο ΑΕΙ σε όλους όσους το αποκτούν σκοντάφτει στις στρατιωτικές αγκυλώσεις και στους πάσης φύσεως συνδικαλιστές, συμβούλους και επιτελείς. Και μπορεί κάποιοι από όλους αυτούς να σπούδασαν και να απέκτησαν πτυχία και μεταπτυχιακά και να γνωρίζουν τον κόπο και την αξία των πτυχίων, μπορούν όμως με μεγάλη ευκολία να παραβλέπουν την κοινή λογική και να θέτουν θέματα ιεραρχίας, προέλευσης κλπ όταν πρόκειται για τα πτυχία και τα μεταπτυχιακά των άλλων. Πώς γίνεται να αγνοείται έτσι η ακαδημαϊκή προσπάθεια και η αυτοβελτίωση τόσων στελεχών ενώ κάποιων άλλων η ίδια προσπάθεια να επιβραβεύεται; Ένα στέλεχος ΑΣΣΥ κατέβαλε διαφορετική προσπάθεια από ένα στέλεχος ΕΜΘ για να αποκτήσει ένα (ενδεχομένως και το ίδιο) πτυχίο ΑΕΙ; Γιατί η διά βίου μάθηση, η εκπαίδευση και η επιβράβευση της αριστείας δεν έχουν έμπρακτα καθολικό χαρακτήρα; Πώς μπορεί ο νομοθέτης να κάνει σαφή διάκριση για μια μόνο κατηγορία; Η επιβράβευση του πτυχίου ΑΕΙ δεν μπορεί να γίνεται κατά το δοκούν και ανάλογα με την προέλευση του στελέχους. Είναι άδικο και ανήθικο. Θα πρέπει το ευεργέτημα του επιπλέον βαθμού ή να αφαιρεθεί από όλους ή να δοθεί σε όλους. Το θέμα είναι κυρίως ηθικής τάξεως και πρέπει να λυθεί σε αυτό το νομοσχέδιο.