Αρχική Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...ΜΕΡΟΣ E΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ (Άρθρα 59-76)Σχόλιο του χρήστη Α.ΜΑΤΖΑΡΗΣ | 2 Μαΐου 2024, 12:01
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με την εναλλακτική θητεία θα πρέπει να είναι διπλάσια την κανονικής και σε δουλειές των Δήμων συλλογή σκουπιδιών , κοινωνική εργασία κλπ. Πάντως όχι δουλειές γραφείου και αδιαφορώντας για τις γνώσεις τους. Είναι δυνατόν κάποιοι να παγώνουν στη σκοπιά και άλλοι να το παίζουν αντιρρησίες και να κάθονται σε αναπαυτικά και ζεστά γραφεία και να μη πω τι κάνουν; Δηλαδή τιμωρούμε αυτούς που θέλουν να αναλάβουν τις ευθύνες τους; Για το θέμα των λιποτακτών πρέπει να τους αφαιρείται το δικαίωμα στην ακίνητη περιουσία όπως ίσχυε και στην αρχαιότητα. Δεν είναι δυνατόν να μην πολεμήσεις για την πατρίδα και να έχεις ακίνητα τα οποία στερούνται άλλοι που ανέλαβαν κανονικά τις ευθύνες τους. Στο θέμα της στράτευσης γυναικών θα πρέπει να ισχύει αυτό που ισχύει για τους άνδρες . Όπου απαιτείται βεβαίωση στράτευσης π.χ διορισμός στο δημόσιο δικαίωμα εκλογής να είναι προαπαιτούμενο και για τις γυναίκες. Αυτό επιτάσσει η αρχή της ισότητας αλλά και το δίκαιο . Άλλωστε οι γυναίκες κάλλιστα μπορούν να ανταπεξέλθουν με κατάλληλη εκπαίδευση και στις πιο δύσκολες συνθήκες . Να εξαιρούνται μόνα αυτές που έχουν πάνω από τρία παιδία. Επίσης στράτευση στα 18 όπως στο Ισραήλ να πηγαίνουν πρώτα στο στρατό και μετά να συνεχίζουν τις σπουδές τους .Και όχι να γίνονται 30 ετών και να έχουν υποχρεώσεις οπότε εκ των πραγμάτων να αδυνατούν να στρατευτούν. Καλύτερη εκπαίδευση, όχι μόνο σκοπιές, γυμναστική, χειμερινή διαβίωση , ασκήσεις καταληψης περιοχών και εξοντωσης αντιπάλων .Πρέπει ο πολίτης να φεύγει απο τη θητεία ετοιμοπόλεμος και όχι ανεκπαίδευτος όπως σήμερα .