Αρχική Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Σωτήρης | 2 Μαΐου 2024, 19:49
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η δημιουργία του Κέντρου Καινοτομίας για την εποχή μας θεωρώ είναι επιβεβλημένη και στη στη σωστή κατεύθυνση αλλά ο χρόνος θα δείξει αν θα παράξει πραγματικό έργο. Θα περίμενα πάντως με το πολυνομοσχέδιο επίλυση χρόνιων προβλημάτων και όχι δημιουργία πρόσθετων. Συγκεκριμένα: α. Η προσθήκη με το αρ 69 στο αρ 5 του Ν.3883/2010 του πλαφόν των 6 ετών για τη μη μετάθεση τριτέκνων-πολυτέκνων δεν εξυπηρετει πραγματικές ανάγκες.Στατιστικά πόσες είναι οι πολύτεκνες οικογένειες στην Ελλάδα και στις ΕΔ και δημιουργείται πρόβλημα;Ούτως ή άλλως προηγούνταν από τα κοινωνικά κριτήρια οι υπηρεσιακές ανάγκες και υπήρξαν μεταθέσεις πολυτέκνων, άρα ποιο σκοπό εξυπηρετεί η συγκεκριμένη προσθήκη;Ας δούνε τα επιτελεία αμετάθετους στρατιωτικούς χωρίς ουσιαστικόύς λόγους επί σειρά ετών με πολιτικές πιέσεις ή τα εικονικά διαζύγια και ας μην υποκρινόμαστε ότι υπάρχει θέμα από τους ήρωες πολυτέκνους.Απλώς είναι ακόμη ένα χτύπημα στο θεσμό της οικογένειας ενώ κατά τα λοιπά καιγόμαστε για την υπογεννητικότητα! β. Με το αρ 67 τροποποιείται το αρ. 13 του στρατολογικού νόμου 3421/2005, στου οποίου την τελευταία παραγρ όπως και σε άλλα σημεία του ν.3421 υπάρχει κρυπτοαμνηστία αλλά δε θέλησε κανεί ως τώρα να ορθοτομήσει.Η αμνηστία με νόμο επιτρέπεται μόνο για πολιτικά αδικήματα και όχι για κοινά ποινικά. Κατά καιρούς δημοσιεύθηκαν τέτοιες διατάξεις-συγχωροχάρτια, που αν και αντισυνταγματικές εφαρμόζονται από τα δικαστήρια.Έτσι οι ανυπότακτοι που δεν είχαν λόγους απαλλαγής κατά την ανυποταξία τους αν μελλοντικά αποκτήσουν τακτοποιούνται αναδρομικά για όλες τις συνέπειες της πράξης τους. Πως λοιπόν καταξιώνεται η θητεία με τέτοια αντιμετώπιση; γ. Η αναχρονιστική διάταξη του ΝΔ 1400/1973 περί απαγόρευσης εργασίας πρέπει να καταργηθεί αλλά δεν περιλαμβάνεται τέτοια καινοτομία.Οι καιροί είναι δύσκολοι για όλους.Δεν πρέπει να εξαιρούνται μόνο οι υγειονομικοί. Όλοι οι στρατιωτικοί θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα κατά αναλογία με το αρ 31 ΥΚ.Είναι ο μοναδικός επαγγελματικός κλάδος με μεταθέσεις χωρίς αντίστοιχο μισθολογικό αντίκρυσμα ή έστω επιδότηση ενοικίου.Ας δούνε τις παροχές του εξωτερικού, όχι μόνο το Φινλανδικό μοντέλο. δ. Ομοίως το έργο που επιτελούν οι ΕΔ και η ταλαιπωρία για την οικογένεια δεν αποζημιώνεται.Ένα κίνητρο είχε μείνει από το παρελθόν, το εφάπαξ. Αν μειωθεί κι άλλο δεν απομένει τίποτα. ε. Δεν υπάρχει διάταξη για τους ΕΠΟΠ που κινδυνεύουν να απολυθούν λόγω ηλικίας και θα βρεθούν στο δρόμο, χωρίς ακόμη τη δυνατότητα σύνταξης. στ. Δεν υπάρχει λύση στο πιεστικό πλαίσιο υγειονομικής περίθαλψης των στρατιωτικών που δεν μπορούν, ακόμη και αν απευθυνθούν σε ιδιώτες, να γράψουν φάρμακα και εξετάσεις τη στιγμή που ούτε τα νοσοκομεία, δημόσια και στρατιωτικά, με την ταλαιπωρία των ραντεβού δεν έχουν για παράδειγμα όλα τα αντιδραστήρια.Επίσης δε δίνεται λύση στο πρόβλημα των δαπανών του ΣΞ.Δαπάνες λογοθεραπείας τέκνου εκκαθαρίζονται μετά από έτος και αν πρέπει να συμπληρωθεί κάτι η καθυστέρηση είναι ακόμη μεγαλύτερη. ζ. Τέλος πρέπει να αλλάξει η άνιση και χαώδης διαφορά των μερισμάτων από τα μετοχικά ταμεία των ΕΔ. ΠΝ και ΠΑ έχουν λόγω κόστους εξοπλιστικών από χρόνια τη μερίδα του λέοντος.