• Σχόλιο του χρήστη 'Μάνος Σπυριδάκης' | 4 Μαΐου 2024, 20:46

    Στο άρθρο 7 και στην παράγραφο 3 του Β΄Μέρους προβλέπει: «3. Για τη στέγαση του Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας και των ταμείων του άρθρου εικοστού όγδοου του καταστατικού του παραχωρείται, χωρίς αντάλλαγμα, χώρος ιδιοκτησίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας ή εποπτευόμενου από αυτό νομικού προσώπου» Όπως αντιλαμβάνεται και ο κάθε καλόπιστος, με αυτήν τη διάταξη θα μπορεί ο εκάστοτε ΥΕΘΑ, να βάζει χέρι στα ακίνητα και του ΜΤΣ, χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν. Αποτελεί πρωτοφανή νομοθετική ανατροπή αυτή η διάταξη διότι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία: α. Το ΜΤΣ δεν ανήκει στην Κεντρική Κυβέρνηση β. Ο ΥΕΘΑ ασκεί στα εποπτευόμενα Μετοχικά Ταμεία (ΝΠΔΔ) μόνον οικονομικές αρμοδιότητες. Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που το ΜΤΣ εποπτεύεται από το ΓΕΣ, όχι από κάποια επιχειρησιακή Διεύθυνση αλλά από τη Διεύθυνση Οικονομικού (ΓΕΣ/ΔΟΙ) γ. Το ΔΣ του ΜΤΣ είναι το μόνο αρμόδιο να αποφασίζει για την ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ διάθεση της ακίνητης περιουσίας του, που σημαίνει ότι πρέπει να μεριμνά για την εκμίσθωση προς είσπραξη εσόδων υπέρ των μερισματούχων του και όχι να τη διαθέτει δωρεάν δ. Τα ΝΠΔΔ διαθέτουν την ακίνητη περιουσία τους κατόπιν αποφάσεως του ΔΣ τους και μόνον κατόπιν δημοσίου διαγωνισμού και έναντι οικονομικού ανταλλάγματος.