Αρχική Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Νίκος | 6 Μαΐου 2024, 14:22
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι υπέρ της αλλαγής του προνομίου του αμετάθετου στις οικογένειες με 3 ή περισσότερα παιδιά για τους εξής λόγους: 1. Οι οικογένειες που έχουν κανένα, ένα ή δύο παιδιά είναι οι μόνες που μπορούν να σηκώνουν το βάρος των μεταθέσεων χωρίς κανένα πρόβλημα, οικονομικό ή προσωπικό; 2. Τα στελέχη που δεν έχουν κάνει οικογένεια είναι υποχρεωμένα να μετατίθενται εσαεί χωρίς να μπορέσουν ποτέ να κάνουν δική τους οικογένεια ή να υπηρετίσουν στον τόπο επιθυμίας τους; 3. Γιατί θα πρέπει να χωρίζεται το προσωπικό σε στελέχη που όταν πλησιάζει το καλοκαίρι δεν ξέρουν τι τους ξημερώνει και σε στελέχη που έχοντας την βεβαιότητα της μη μετακίνησης μπορούν (και καλά κάνουν) να προγραμματίσουν τη ζωή τους σε μια άλλη βάση; 4. Η σιγουριά της μη μετάθεσης παίζει κάποιο ρόλο στην παραγωγικότητα κάποιων στελεχών; 5. Μια οικογένεια ενός συναδέρφου με μια γυναίκα που εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα και έχουν δύο παιδιά, σε σχέση με μια οικογένεια συναδέρφων (και οι δύο γονείς είναι στελέχη των ενόπλων δυνάμεων) και έχουν τρία παιδιά, γιατί μπορεί να μετακινηθεί πιο εύκολα η πρώτη; 6. Στελέχη που εντός Ελλάδας δεν μπορούν να πάρουν μετάθεση λόγω οικογενειακής κατάστασης, πως μπορούν να παίρνουν μετάθεση σε θέσεις εξωτερικού ή της Κύπρου; Κλείνοντας θέλω να τονίσω πως είναι θεμιτό και οφείλει η πολιτεία να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της υπογεννητικότητας αλλά όχι μεροληπτώντας σε ένα υποσύνολο των ενόπλων δυνάμεων. Μπορούν να δοθούν άλλου είδους κίνητρα (οικονομικά, δικαίωμα στην στέγαση) για να αντιμετωπιστεί το συγκεκριμένο πρόβλημα.