Αρχική Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...ΜΕΡΟΣ E΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ (Άρθρα 59-76)Σχόλιο του χρήστη ΘΕΟΔΩΡΟΣ | 7 Μαΐου 2024, 23:05
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου "Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας που εκδίδεται κατόπιν εισήγησης της οικείας Διοικούσας Επιτροπής το ύψος του βοηθήματος που υπολογίζεται σύμφωνα με την περ. α’ της παρ. 1 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ της οικονομικής κατάστασης του Ειδικού Λογαριασμού". Η διατύπωση του άρθρου από μόνη της μαρτυρά κατάφορα την προσπάθεια περιορισμού του εφάπαξ βοηθήματος σε βαθμό μάλιστα που παραμένει άγνωστος κατά την διαβούλευση του παρόντος νομοσχεδίου. Επίσης, σημαντικό ερώτημα είναι γιατί το βοήθημα μπορεί μόνο να περιορίζεται και όχι να αυξάνεται; Γιατί να αναπροσαρμόζεται μόνο εις βάρος των στελεχών και ποτέ προς όφελός τους και μάλιστα ανεξάρτητα από οποιαδήποτε προκαθορισμένη συνθήκη ή ποσο; Τι εγγυήσεις υπάρχουν ότι το παρόν άρθρο δεν θα γίνει τροχοπέδη στις ορέξεις του έκαστοτε ΥΕΘΑ για την εκμηδένιση του εφάπαξ βοηθήματος; Γιατί εκλαμβάνεται ως δεδομένο ότι η οικονομική κατάσταση του Ειδικού Λογαριασμού θα χειροτερεύει;