Αρχική Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...ΜΕΡΟΣ Β΄ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΜΥΝΤΙΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (Άρθρα 3-13)Σχόλιο του χρήστη Γεράσιμος | 9 Μαΐου 2024, 00:54
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα είμαι σύντομος. Πρώτον, προωθείτε ένα σχέδιο νόμου που λειτουργεί (όπως προκύπτει απο τα άρθρα του) κατά παρέκκλιση άλλων νομικών κειμένων. Ειναί λογικό αυτό το "κατά παρέκκλιση" και τελικά πόσο ηθικό είναι; Δεύτερον, τοποθετείτε σε ΑΕ μόνιμο στρατιωτικό προσωπικό. Έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο; Για να αποφύγετε όλη αυτή την πολυπλοκότητα, τα έξοδα, τις μετακινήσεις κλπ κλπ γιατί δεν διευρύνετε τις αρμοδιότητες άλλων παρόμοιων υφιστάμενων δομών; Ποσο κόσμο θέλει η νέα υπηρεσία; Τρίτον, το ΓΕΕΘΑ υπάρχει πουθενά στο χάρτη αυτής της νέας υπηρεσίας ή απλά κάνει μόνο το συντονισμό; Δεν θα έπρεπε όλος ο επιχειρησιακός σχεδιασμός, ακόμη και σε μορφή έρευνας να ξεκινά απο το ΓΕΕΘΑ; Τέταρτον, ακόμη μια κατά παρέκκλιση, εκείνη της παραχώρισης χώρου κάποιου νομικού προσώπου. Γιατί όχι εφαρμογή των ισχυουσών διατάξεων ; Και πέμπτον, πόσο είναι το κόστος του εγχειρήματος; Οι μισθοδοσίες και τα διάφορα έξοδα και πώς θα καλυφθούν; Θα μειωθούν άλλες δαπάνες απο τους προϋπολογισμους άλλων υπουργείων; Δεν θα έπρεπε να ξέρουν οι Έλληνες Πολίτες;