• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος' | 9 Μαΐου 2024, 10:44

    Η ιδέα ίδρυσης κοινού σώματος πληροφορικής στην βάση της αποτελεί μία καλή ιδέα αλλά ο τρόπος όμως που αυτό υλοποιείται εξυπηρετεί και ευνοεί συγκεκριμένες ομάδες αφήνοντας έξω τα στελέχη της ΠΑ και έπειτα του ΠΝ, που τόσα χρόνια με δικούς τους αγώνες, προσωπικό χρόνο, θέληση και υπομονή έχουν στελεχώσει την πληροφορική. Χωρίς ερώτηση – αίτηση μετάταξης (πράγμα πρωτόγνωρο που εγείρει πολλά ερωτήματα ) αλλάζετε η κατάσταση αυτών, τους μεταθέτει σε κάτι νέο το οποίο προσθέτει μόνο αβεβαιότητα, προβληματισμούς και πολλά αντικίνητρα. Αναλυτικά: Άρθρο 50: Δεν θα πρέπει η μετάταξη να είναι υποχρεωτική. Σε κανένα κοινό σώμα μέχρι αυτή την στιγμή δεν ήταν υποχρεωτική η μετάταξη. Ας δοθεί η δυνατότητα επιλογής του στελέχους αν επιθυμεί ή όχι την μετάταξή του. Ακόμα και η επιλογή να επιστρέψει στην πρότερη ειδικότητά του θα αποτελούσε λύση αν η κατάργηση της υπάρχουσας ειδικότητας είναι υποχρεωτική. Η υποχρεωτικότητα μετάταξης μπορεί να επιφέρει παραιτήσεις στελεχών που στην πλειοψηφία τους απαρτίζονται από τους εμπειρότερους και πιο εξειδικευμένους. Με τον ιδιωτικό τομέα να προσφέρει πολλές φορές τον διπλάσιο μισθό ακόμα και στελέχη που αμφιταλαντεύονται περί της εξόδου θα τους οδηγήσει στην άμεση παραίτησή τους. Η ιδέα στελέχωσής με νέους «φτηνότερους» θα έχει μεγάλες επίπτωσης για το σύνολο του στρατού χρόνια μετά την αλλαγή στο νέο σώμα. Για τα στελέχη της ΠΑ και του ΠΝ η μετάταξη στο κοινό σώμα έχει ως αποτέλεσμα την δυνατότητα μετάθεσής τους σε οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας το οποίο ουδέποτε επιλέξανε και επιθυμούν. Γιατί ο μαθητής που έγραψε έναν βαθμό στις πανελλαδικές, επέλεξε να μπει στην ΠΑ με ότι αυτό συνεπάγεται, υποχρεώνεται να ενταχθεί σε κάτι που δεν επέλεξε, δεν θέλει και που μόνο την αλλαγή προς το χειρότερο της προσωπικής και οικογενειακής του ζωής μπορεί να επιφέρει; Πρόταση σε αυτό είναι τα στελέχη του κάθε σώματος να μετατίθενται σε μονάδες του σώματός τους. ΜΟΝΟ κατόπιν επιλογής τους να μπορούν να μετατεθούν σε μονάδες άλλου σώματος. Τα εν ενεργεία στελέχη, ακόμα και οι δόκιμοι που επέλεξαν συνειδητά (όχι υποχρεωτικά) το σώμα στο οποίο θα ανήκουν, να παραμείνουν στον τρόπος μοριοδότησής τους καθώς και οι μεταθέσεις τους να παραμείνουν ως έχει. Από την επόμενη σειρά εφ’ όσον ο υποψήφιος γνωρίζει τις παραμέτρους του κοινού σώματος να δύναται να μετατεθεί στο σύνολο των μονάδων. Με ποιο τρόπο θα γίνει η μοριοδότηση για μεταθέσεις αφού και ο τρόπος αλλά και οι συνθήκες σε κάθε σώμα είναι διαφορετικές; Αυτό ευνοεί καθαρά τα στελέχη του ΣΞ και καταδικάζει τα στελέχη της ΠΑ και ΠΝ. Επί του Άρθρου 49: Η προμήθεια και ραφή νέων στολών έπειτα από σχετική αναζήτηση θα κοστίσει πάνω από 1400 ευρώ καθότι το ύφασμα είναι το πιο ακριβό που θα μπορούσε να επιλεγεί. Στελέχη με μισθό που δεν ξεπερνά καν τα 1100 ευρώ πως θα έχουν την δυνατότητα να δώσουν πάνω από το 1/12 του ετήσιου μισθού τους για την αλλαγή των στολών; Επίδομα ενσωματωμένο στο μισθό για συντήρηση (τονίζω συντήρηση) στολών έχει κοπεί εδώ και χρόνια (όπως και πολλά ακόμα) στα πλαίσια οικονομικών μέτρων. Συνεπώς η δυνατότητα νέων στολών καθίσταται τουλάχιστον απαγορευτική και ανέφικτη. Άρθρο 49 γ: Η χρήση της λέξης «Τεχνίτη» Δικτύων και ούτε καν Τεχνικού όπου είναι και ο βασικός τίτλος που δίνεται ακόμα και σε σεμινάρια μόνο ως υποβάθμιση μπορεί να θεωρηθεί. Η ίδρυση κοινού σώματος στο ΓΕΕΘΑ το οποίο θα αποτελείται από στελέχη και των τριών σωμάτων (που επιθυμούν) και θα έχουν στόχο τον συντονισμό και την ομαλή λειτουργία όλων θα είχε πολλαπλά οφέλη, χωρίς στρεβλώσεις και αδικίες ενάντια των στελεχών συγκεκριμένων σωμάτων. Ελπίζω να ληφθούν υπόψιν οι προβληματισμοί όλων αυτών των στελεχών και ιδιαίτερα της άνισης μεταχείρισης των στελεχών μεταξύ των σωμάτων.