• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Δημητριάδης' | 11 Μαΐου 2024, 12:10

    Από τα αναφερόμενα στο νομοσχέδιο διαπιστώνεται η έλλειψη εμπεριστατωμένης αιτιολόγησης, πράγμα που οδηγεί στο σκεπτικό ότι τα Γενικά Επιτελεία δεν έχουν λάβει γνώσει του νομοσχεδίου ή οι εισηγήσεις δεν εισακούστηκαν. Όταν η προμήθεια ενός πριτσινίου έχει 22 στάδια με ελάχιστο χρόνο παραλαβής 20 μήνες , η ίδρυση της ΕΛΚΑΚ Α.Ε θα προσθέσει επί πλέον προβλήματα αν δεν τροποποιηθούν οι νόμοι ν 3978/11, 3883/10 , αν δεν εναρμονιστούν οι τροποποιήσεις με τις αντίστοιχες της Οδηγίας 2009/81/ΕΚ και αν δεν συμμετέχουν τα Γ.Ε στη λήψη απόφασης. Στo ΜΕΡΟΣ Β’ Άρθρο 6. Από την «ανάλυση συνεπειών ρύθμισης» διαπιστώνεται ασάφεια στους πόρους χρηματοδότησης του Ταμείου ΕΛΚΑΚ ΑΕ. Απαιτείται προσδιορισμός της φύσης των νομικών προσώπων διαφορετικά δηλώνει πρόθεση υφαρπαγής αποθεματικών αλλά και εισφορών τρίτων, υπέρ των Μετοχικών Ταμείων. Το Άρθρο 7 παρ 3 αναφέρει ότι «για την στέγαση της ΕΛΚΑΚ Α.Ε, παραχωρείται χώρος ιδιοκτησίας του ΥΠΕΘΑ ή εποπτευόμενου από αυτό νομικού προσώπου χωρίς αντάλλαγμα, όπως οι νόμοι ορίζουν». Στην « ανάλυση συνεπειών ρύθμισης» δεν αιτιολογεί το σκεπτικό. Συνεπώς το ΥΠΕΘΑ επιχειρεί με νόμο να υφαρπάξει τις περιουσίες των Μετοχικών Ταμείων. Το ΥΠΕΘΑ θα πρέπει να γνωρίζει ότι η περιουσία των Μετοχικών Ταμείων δεν ανήκει στον Υπουργό Άμυνας ούτε στον Υφυπουργό αλλά στους μετόχους και μερισματούχους αυτών, ενώ η πρόταση που παρουσιάζει έρχεται σε αντίθετη: Με το άρθρο 17 του Συντάγματος. Με τους ιδρυτικούς νόμους των Μετοχικών Ταμείων, Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας όπου τη διαχείριση, διάθεση και παραγωγική επένδυση ασκούν μόνο τα ΔΣ του Μετοχικών Ταμείων και ουδείς άλλος. Με τον ν. 715/79 άρθρα 38,39,40. Γεννάται αυτομάτως το δικαίωμα παντός έχοντος έννομου συμφέροντος να προσφύγει στα αρμόδια δικαστήρια προσβάλλοντας κάθε παράνομη και αντισυνταγματική διαδικασία. Να διαγραφεί η παρ 3 του άρθρου 6.