• Ενώ η δημιουργία του Κέντρου Καινοτομίας θεωρείται επιβεβλημένη στην εποχή μας και η πρωτοβουλία είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, το μέλλον θα δείξει αν το ΕΛΚΑΚ θα ανταποκριθεί του σκοπού του και θα παράγει έργο ή θα μετατραπεί σε άλλο έναν υδροκέφαλο και γραφειοκρατικό μηχανισμό, χρήσιμο μόνο για παρκάρισμα και βόλεμα υψηλόβαθμων και αδρά αμειβόμενων στελεχών προερχομένων κυρίως από ΑΣΕΙ. Απουσιάζει η πρόβλεψη για οποιαδήποτε συμμετοχή ή συνέργεια του ΕΛΚΑΚ με τις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ) στην υλοποίηση προγραμμάτων έρευνας και ανάπτυξης επιχειρησιακού ενδιαφέροντος των Ενόπλων Δυνάμεων και το ενδιαφέρον εστιάζεται αποκλειστικά στα Ανώτατα Στρατιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις για τις προβλέψεις περί πνευματικής ιδιοκτησίας που τίθενται στο σχέδιο νόμου και που πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη για να μην λειτουργήσουν αποτρεπτικά ή ως τροχοπέδη στις συνεργασίες με εταιρείες έρευνας και τεχνολογίας. Επίσης ως μάλλον ατυχείς χαρακτηρίζονται οι προβλέψεις για έμπειρους διδακτορικούς ερευνητές που θα εργάζονται αμισθί με αντάλλαγμα βαθμούς και γαλόνια. Αλήθεια γιατί αποκλείονται οι μεταπτυχιακοί ερευνητές με μακροχρόνια εμπειρία; Τέλος η παρ.3, του άρθρου 7, να διαμορφωθεί ως εξής: «3. Για τη στέγαση του Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας και των ταμείων του εικοστού όγδοου άρθρου του καταστατικού του, παραχωρείται χωρίς αντάλλαγμα, χώρος ιδιοκτησίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας ή εποπτευόμενου από αυτό νομικού προσώπου, πλην των Μετοχικών Ταμείων των τριών Κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων, για την ακίνητη περιουσία των οποίων, αποφασίζουν τα Διοικητικά τους Συμβούλια»