Στο άρθρο 13 του ν. 1848/1989 (Α΄ 112) επέρχονται οι εξής αλλαγές: α) στο πρώτο εδάφιο της παρ. 4 η λέξη «ανθυπολοχαγού» αντικαθίσταται από τη λέξη «Υπολοχαγού», β) στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 6 η λέξη «υπολοχαγού» αντικαθίσταται από τη λέξη «Λοχαγού», η λέξη «ανθυπολοχαγού» αντικαθίσταται από τη λέξη «Υπολοχαγού» και το άρθρο 13 διαμορφώνεται ως εξής:
«Άρθρο 13
1. Οι διατάξεις του ν. 1513/1985 (ΦΕΚ 12) εφαρμόζονται αναλόγως και για το Πολεμικό Ναυτικό και την Πολεμική Αεροπορία. Όπου στον παραπάνω νόμο αναφέρονται οι όροι Στρατός Ξηράς, κανονισμοί και βαθμοί υπαξιωματικού, νοούνται και οι άλλοι κλάδοι των Ενόπλων Δυνάμεων, οι αντίστοιχοι κανονισμοί και βαθμοί υπαξιωματικών.
2. Ο αριθμός των οπλιτών πενταετούς υποχρέωσης δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 2.500 και 1760 για το Πολεμικό Ναυτικό και την Πολεμική Αεροπορία αντίστοιχα. Ο αριθμός των κατατασσομένων κάθε έτος καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας.
3. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών, που εκδίδεται μετά από πρόταση του Αρχηγού του αντίστοιχου Κλάδου των Ενόπλων Δυνάμεων, μπορεί να αυξάνεται ο αριθμός των οπλιτών με πενταετή υποχρέωση κάθε κλάδου.
4. Μετά τη λήξη της πενταετούς υποχρέωσής τους όσοι επιθυμούν μπορούν, ύστερα από αίτησή τους, να αξιολογηθούν και να επιλεγούν για περαιτέρω παραμονή στις Ένοπλες Δυνάμεις με τον βαθμό που φέρουν ως Εθελοντές Μακράς Θητείας (Ε.Μ.Θ.) μέχρι τη συμπλήρωση 35ετούς συντάξιμης υπηρεσίας και εξελίσσονται βαθμολογικά μέχρι τον βαθμό του Υπολοχαγού και των αντιστοίχων των άλλων Κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων. Οι προϋποθέσεις, τα κριτήρια, η διαδικασία επιλογής και ένταξής τους στην κατηγορία των Ε.Μ.Θ. καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, που εκδίδεται μετά από πρόταση του αρμόδιου κατά Κλάδο Ανωτάτου Συμβουλίου. Η ένταξή τους πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας ύστερα από πρόταση των αρμόδιων Συμβουλίων Κρίσεων. Μέχρι την έναρξη ισχύος των προβλεπόμενων στο δεύτερο εδάφιο της παρούσας παραγράφου υπουργικών αποφάσεων, όσοι εθελοντές πενταετούς υπηρεσίας υπέβαλαν αίτηση ένταξής τους στο θεσμό των Ε.Μ.Θ. συνεχίζουν να διέπονται από τις προϊσχύουσες διατάξεις.
5. Οι διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζονται αναλογικά και για τις εθελόντριες του ν. 705/1977 (ΦΕΚ 279), που το επιθυμούν. Όσες από αυτές συμπλήρωσαν ήδη ή θα συμπληρώσουν στο μέλλον πενταετή υπηρεσία θα πρέπει να υποβάλουν τη σχετική αίτηση παραμονής εντός δύο μηνών από την έναρξη της ισχύος του παρόντος νόμου ή από την ημερομηνία συμπληρώσεως της πενταετούς υπηρεσίας αναλόγως με την περίπτωση. Όσες δεν υποβάλουν αίτηση υπαγωγής στις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου εξακολουθούν να διέπονται από τις ρυθμίσεις του ν. 705/1977.
6. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται μετά από πρόταση των Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών, καθορίζονται τα θέματα ιεραρχίας και προαγωγών, οι καταστάσεις, οι προϋποθέσεις μισθολογικής προαγωγής τα ασφαλιστικά ταμεία, οι κρατήσεις και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή των παραγράφων 4 και 5 του άρθρου αυτού. Κατά παρέκκλιση των προβλεπομένων στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 4 ως προς τον καταληκτικό βαθμό, με όμοιο προεδρικό διάταγμα καθορίζονται οι όροι και προϋποθέσεις για την απονομή αποστρατευτικού βαθμού Λοχαγού και αντιστοίχων των άλλων κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων σε Εθελοντές και Εθελόντριες Μακράς Θητείας (Ε.Μ.Θ.) βαθμού Υπολοχαγού, που τίθενται σε αποστρατεία.
7. Ο αριθμός των οργανικών θέσεων των εθελοντών – εθελοντριών μακράς θητείας σε κάθε Κλάδο καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας κατόπιν εισηγήσεως του οικείου Ανωτάτου Συμβουλίου, ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας.
8. Για τους ανθυπασπιστές υφίστανται ξεχωριστές οργανικές θέσεις, ενώ για τους υπαξιωματικούς εθελοντές και εθελόντριες μακράς θητείας είναι κοινές, υπολογισμένες στο βαθμό του Αρχιλοχία, Αρχικελευστή και Αρχισμηνία αντίστοιχα.
9. Η κατανομή, συγχώνευση ή μεταφορά των οργανικών θέσεων εντός κάθε κλάδου των Ενόπλων Δυνάμεων κατά όπλο, σώμα ή γενική ειδικότητα ενεργείται με απόφαση του Αρχηγού του οικείου Γενικού Επιτελείου μετά από εισήγηση του οικείου Ανωτάτου Συμβουλίου.
10. Οι υπηρετούντες κατά τη δημοσίευση του παρόντος εθελοντές και εθελόντριες μακράς θητείας καλύπτουν θέσεις που θα καθορισθούν σύμφωνα με την παράγραφο 7 του παρόντος.».
Ως Επαγγελματίας Οπλίτης ζητάω να συμπεριληφθεί εντός νομοσχεδίου προς επίλυση το συνταξιοδοτικό των Επαγγελματιών Οπλιτών σύμφωνα με την επίσημη πρόταση της ΠΟΜΕΝΣ
Πρέπει να λυθεί άμεσα το συνταξιοδοτικό των ΕΠΟΠ!
Να δωθεί άμεση λύση στο Συνταξιοδοτικό θέμα των ΕΠΟΠ.
Ως Επαγγελματίας Οπλίτης ζητάω να συμπεριληφθεί εντός νομοσχεδίου προς επίλυση το συνταξιοδοτικό των Επαγγελματιών Οπλιτών σύμφωνα με την επίσημη πρόταση της ΠΟΜΕΝΣ
ΜΕΙΖΟΝ ΘΕΜΑ Η ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟΥ ΤΩΝ ΕΠΟΠ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΑΠΟΝΟΜΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΑΘΜΩΝ ΣΤΟΥΣ ΕΜΘ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΟΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥΣ.
ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΛΥΣΗ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ ΜΑΣ ΘΕΜΑ ΓΤ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΕΠΟΠΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΡΟ ΤΟ ΠΥΛΩΝ ΤΩΝ 50 ΕΤΩΝ.
Κοιτάξτε να λύσετε το πρόβλημα των επαγγελματιών οπλιτών.Στα 50 τι θα κάνουμε εμείς κ οι οικογένειές μας;πως θα ζήσουμε; επιλέξαμε να υπηρετήσουμε την πατρίδα αφιερώσαμε την ζωή μας γι αυτό.Δεν ξέρετε τι άγχος μας έχετε φορτώσει
Σωστή η απόφαση για αποστρατεία στο βαθμό του λοχαγού όμως θα έπρεπε στο βαθμό του ταγματάρχη για λόγους ισονομίας και ισότητας με τις εθελοντριες του ν 705 που ομοίως είναι ΕΜΘ.Τελος ενοειται ότι πρέπει να είναι στο β κλιμάκιο οι βαθμολογικές προαγωγές επίσης πρέπει να μπει νέο μισθολόγιο όπως είναι στο υπόλοιπο δημόσιο γιατί τα πτυχία σχολών διετούς και τριετούς διάρκειας δεν είναι ισότιμα με ΤΕΙ και περνούν αποδοχές Β κλιμακίου δηλαδή ΤΕΙ έτσι ώστε να γίνει εξορθολογισμος ο ς και ονοματιζεται το Νομοσχέδιο.
Σας ευχαριστούμε ΕΜΘ με 32 χρόνια υπηρεσίας
Το εν λόγω άρθρο πρέπει να αποσυρθεί. Τα θέματα της θεσμικής εκπροσώπησης των εν ενεργεία στρατιωτικών συζητώνται από τους θεσμικούς φορείς του Υπουργείου Άμυνας με τους θεσμικούς εκπροσώπους των εν ενεργεία συναδέλφων μας και όχι με πρακτικές που παραπέμπουν σε άλλες εποχές.
Οποιαδήποτε παρέκκλιση από την παραπάνω πραγματικότητα μεταφράζεται ως επιχείρηση φίμωσης της επίσημης φωνής των εν ενεργεία στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων.
Η εγγραφή δεκάδων χιλιάδων εν ενεργεία στρατιωτικών ως μέλη, στις πρωτοβάθμιες Ενώσεις των δευτεροβάθμιων οργανώσεων, αποδεικνύει έμπρακτα την επιθυμία των συναδέλφων μας στρατιωτικών να γίνουμε επιτέλους … Ευρωπαίοι. Ευρωπαίοι έχοντας για εκπροσώπους, εκλεγμένους αιρετούς συναδέλφους μας, έχοντας δικαιώματα που απορρέουν από τον συνδικαλιστικό νόμο και από τον τρόπο λειτουργίας όλων των Ευρωπαϊκών Ομοσπονδιών εν ενεργεία Στρατιωτικών των Ευρωπαϊκών ΕΔ.
Δεν μπορούμε λοιπόν να θέλουμε ως Έλληνες να είμαστε Ευρωπαίοι…. α λα καρτ. Στην θέα του εν λόγω άρθρου εύκολα εξάγεται η σκέψη ότι μέσω αυτού, επιχειρούνται πρακτικές, πλήρους αποδυνάμωσης της
συνδικαλιστικής προστασίας και η αποδόμηση των ελάχιστων συνδικαλιστικών δικαιωμάτων που προβλέπει ο νόμος 1264/1982.
Με την σκοπούμενη τροποποίηση:
– Καταργούνται οι συνδικαλιστικές άδειες που ισχύουν για όλους τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα (σύμφωνα με το άρθρο 17 του Ν.1264/1982) και στη θέση τους χορηγούνται ειδικές άδειες 3 ημερών στον Πρόεδρο και Γενικό Γραμματέα της κάθε πρωτοβάθμιας Ένωσης και 5 ημερών στον Πρόεδρο και Γενικό Γραμματέα της κάθε δευτεροβάθμιας Ομοσπονδίας. Για να γίνει κατανοητό το μέγεθος της διαφοροποίησης, σε όλες τις υπόλοιπες πρωτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις προβλέπονται άδειες 5 ημερών για Πρόεδρο, Αντιπρόεδρο και Γενικό Γραμματέα εφόσον η οργάνωση αριθμεί από 500 μέλη και πάνω, ενώ για τις δευτεροβάθμιες Ομοσπονδίες προβλέπονται άδειες από 15 ημέρες το μήνα για Πρόεδρο, Αντιπρόεδρο, Γενικό Γραμματέα και Ταμία (μέχρι και πλήρης απαλλαγή για το σύνολο της θητείας του Προέδρου και Γενικού Γραμματέα, υπό προϋποθέσεις), καθώς και άδειες 9 ημερών το μήνα για τα υπόλοιπα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της πλέον αντιπροσωπευτικής Ομοσπονδίας. Είναι καταφανής η διαφοροποίηση και ο περιορισμός που υφίστανται χωρίς δικαιολογητικό λόγο οι στρατιωτικοί. Εξάλλου είναι βέβαιο ότι κατά το προηγούμενο διάστημα, οπότε και για τους στρατιωτικούς εφαρμόζονταν οι πάγιες προβλέψεις του νόμου περί συνδικαλιστικών αδειών, ουδείς μπορεί να κάνει λόγο είτε για υπέρβαση είτε για οποιαδήποτε κατάχρηση ή καταστρατήγηση του πλαισίου. Αντιθέτως, η Υπηρεσία είναι εκείνη η οποία σε ορισμένες περιπτώσεις αρνείτο να εφαρμόσει τις ξεκάθαρες προβλέψεις του νόμου.
– Περιστέλλεται ακόμη περισσότερο το αμετάθετο των μελών της Διοίκησης των δευτεροβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων, αφού αυτό περιορίζεται μόνο στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και μόνο για τις μεταθέσεις εκτός φρουράς. Όπως όμως έχουμε επισημάνει κατ’ επανάληψη, η Πολιτεία οφείλει να επαναφέρει το αμετάθετο των μελών των Διοικητικών Συμβουλίων των πρωτοβάθμιων Ενώσεων. Και τούτο διότι το αμετάθετο αυτό αποτελεί τη βασική συνθήκη ώστε να διασφαλίζονται τα συνδικαλιστικά στελέχη ότι δεν θα αποτελέσουν αντικείμενο «δυσμενών» ή «εκδικητικών» μεταθέσεων αλλά και το αναγκαίο νομικό αντιστάθμισμα της υποχρεωτικής διαγραφής σε περίπτωση μετάθεσης. Εφόσον, δηλαδή, ο νόμος προβλέπει ότι τα μέλη των πρωτοβαθμίων Ενώσεων διαγράφονται αυτοδικαίως σε περίπτωση μετάθεσης, τότε τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των πρωτοβαθμίων Ενώσεων θα πρέπει να μην μετατίθενται όσο χρόνο διαρκεί η θητεία τους, διότι σε διαφορετική περίπτωση καταργείται εν τοις πράγμασι η ψήφος των συναδέλφων που τους εξέλεξαν και αλλοιώνεται η δημοκρατική λειτουργία των Ενώσεων. Επίσης διαπιστώνεται μια στοχοποιητική ανεξήγητη αντιμετώπιση στους αιρετούς εκπροσώπους των πρωτοβάθμιων Ενώσεων Αττικής και Θεσσαλονίκης, που ούτε λίγο ούτε πολύ δύναται η υπηρεσία να τους μεταθέτει ανά πάσα ώρα και στιγμή εντός Λεκανοπεδίου!!!!!! Δημιουργείται η εντύπωση ότι ενοχλεί η παρουσία των θεσμικών εκπρόσωπων στο Πεντάγωνο…. παρόλο που το προβλέπει ξεκάθαρα ο νόμος, και παρόλο που μέχρι σήμερα στους εν ενεργεία στρατιωτικούς υπηρετούντες στο Λεκανοπέδιο Αττικής η Υπηρεσία δεν τους δίνει ξεκάθαρα το δικαίωμα να εγγράφονται πλησίον των κατοικιών τους ή στην Ένωση Στρατιωτικών που επιθυμούν εντός Αττικής.
– Καταργείται η συνδικαλιστική εκπροσώπηση στα Μετοχικά Ταμεία και στα Συμβούλια Μεταθέσεων, την οποία είχε προβλέψει ο αρχικός νόμος (άρθρο 50 του Ν.4407/2016) και η οποία, παρά τις νομοτεχνικές αστοχίες, διατηρούνταν στις διατάξεις του άρθρου 66 του Ν.4609/2019. Με τον τρόπο αυτό καταργούνται προβλέψεις οι οποίες είχαν τεθεί προς εξασφάλιση της διαφάνειας και της τήρησης της νομιμότητας σε κρίσιμους τομείς, αναφορικά δηλαδή με τον προγραμματισμό των μεταθέσεων που επηρεάζουν την οικογενειακή ζωή των συναδέλφων, αλλά και με τη λειτουργία των Μετοχικών Ταμείων τα οποία διαχειρίζονται χρήματα των ίδιων των στρατιωτικών. Δυστυχώς, οι προβλέψεις του νόμου δεν είχαν τύχει εφαρμογής, παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες της Ομοσπονδίας μας.
Ως εκ τούτου, οι προτεινόμενες ρυθμίσεις κινούνται σε δύο μόνο κατευθύνσεις:
α) περιορίζουν συνδικαλιστικά δικαιώματα τα οποία είναι κατοχυρωμένα σε όλους τους υπόλοιπους κλάδους εργαζομένων σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα και τα οποία ίσχυαν μέχρι πρότινος και για τους στρατιωτικούς.
β) επιχειρούν να νομιμοποιήσουν εκ των υστέρων κατάφωρες παραβιάσεις του θεσμικού πλαισίου, σε περιπτώσεις που η Υπηρεσία αρνείτο εντελώς αδικαιολόγητα και απροσχημάτιστα να εφαρμόσει τον νόμο.
Υπό αυτή την έννοια, οι σκοπούμενες τροποποιήσεις όχι μόνο δεν απαντούν στα αιτήματα της θεσμικής εκπροσώπησης, αλλά αντιθέτως βάλουν εναντίον της, στοχεύουν στην αποδυνάμωσή της και στην ουσία στην κατάργησή της.
Υπενθυμίζουμε ότι η Ομοσπονδία μας έχει από καιρό παρουσιάσει τις προτάσεις της για την δημιουργία ενός συνεκτικού θεσμικού πλαισίου, που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες της θεσμικής εκπροσώπησης των στρατιωτικών λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες και τους περιορισμούς που συνεπάγεται η φύση των Ενόπλων Δυνάμεων.
Οι προτάσεις αυτές έχουν τύχει συστηματικής επεξεργασίας και έχουν παρουσιαστεί στους καθ’ ύλην αρμόδιους θεσμικούς φορείς, που αναγνώρισαν την ανάγκη υιοθέτησής τους. Για το λόγο αυτό μας προξενεί αλγεινή εντύπωση ότι, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, φαίνεται να προκρίνονται «προκρούστιες» λύσεις αγνώστου προέλευσης, που αντί να λύνουν τα όποια προβλήματα στοχεύουν ξεκάθαρα στην αποδυνάμωση, αν όχι κατάργηση, του συνδικαλισμού στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Τέτοιου είδους ενέργειες μας προβληματίζουν εντόνως. Ως ο θεσμικός εκπρόσωπος των εν ενεργεία στρατιωτικών, ως ο εκπρόσωπος που θα έπρεπε να γνωρίζει για το άρθρο 71 πριν βγει στην διαβούλευση, καλούμε την Πολιτική Ηγεσία να αποσύρει το εν λόγω άρθρο και με σεβασμό στα δικαιώματα των αιρετών θεσμικών εκπρόσωπων των εν ενεργεία στρατιωτικών αναμένουμε κλήση από το ΥΠΕΘΑ ώστε να συζητήσουμε σε ένα κοινό δημόσιο τραπέζι διαλόγου με όλους τους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους των κομμάτων, την προοπτική για μια θεσμική εκπροσώπηση των Ελλήνων Στρατιωτικών αντάξια των Ευρωπαϊκών Ομοσπονδιών ΕΔ και των Ελληνικών Ομοσπονδιών των ΣΑ. Αυτό άλλωστε ήταν και η προεκλογική δέσμευση της τωρινής κυβέρνησης.
Δώστε επιτέλους λύση στο συνταξιοδοτικο πρόβλημα των ΕΠΟΠ.
Λύση άμεσα στο συνταξιοδοτικο των ΕΠΟΠ. Είναι πολύ σημαντικό.
Καλημέρα σας. Θεωρώ ότι χρήζει άμεσης και επιτακτικής ανάγκης, η επίλυση του συνταξιοδοτικού των επ.Οπ. Πρέπει να μπορέσουμε να υποστηρίξουμε τις οικογένειες μας. Και αυτό θα καταστεί δυνατό, μόνο εάν είμαστε στην ενεργό δράση μέχρι να συμπληρώσουμε τα απαιτούμενα χρόνια υπηρεσίας. Έστω και αν κάποιος γίνει γονιός στα 30 του. Όταν φτάσει 50 εκείνος, το παιδί του θα είναι 20. Δηλαδή, τι σημαίνει αυτομάτως αυτό; Ότι θα είναι περίοδος που το παιδί του θα είναι για σπουδές. Πώς θα μπορέσει να το υποστηρίξει μόνο με την σύνταξη του; Είναι ανέφικτο εκ των πραγμάτων.!! Παρακαλούμε πάρα πολύ, για τις ενέργειες σας.!!
Παρά των εγγυήσεων που δόθηκαν τόσο από τον ΥΦ.ΕΘ.Α. κ. Χαρδαλιά Νικόλαο, όσο και από τον Υ.ΕΘ.Α. κ. Παναγιωτόπουλο Νικόλαο ότι το νομοσχέδιο θα περιέχει το συνταξιοδοτικό των Επαγγελματιών Οπλιτών, δεν υπάρχει πουθενά πρόβλεψη για αυτό το θέμα που απασχολεί μια μεγάλη μερίδα των στρατιωτικών και των οικογενειών τους.
α) Μέριμνά για κατάργηση ορίων ηλικίας του Ν. 445/1974 και μόνο όσοι επιθυμούν κατόπιν αίτησης τους να αποστρατεύονται 50 ετών αφού το επιθυμούν.
β) Βαθμολογική αναβάθμιση στον βαθμό του Ανθστή,ή να δωθούν όλα τα έτη στο βαθμό του αρχιλοχία ανεξάρτητου ηλικίας και ορίου των 50
γ) ΟΧΙ υπαγωγή στο καθεστώς του Ε.Ο.Θ. Ακόμα και σε ηλικία 18 ετών να καταγόταν κάποιος δεν μπορούσε να πιάσει τα εφικτά όρια ηλικίας συνταξιοδότησης στα 40 έτη, άρα δεν υπάρχει δυνατότητα πλήρης σύνταξης σύμφωνα με τα έγγραφα – απαντήσεις που έχει δώσει ο ΕΦΚΑ και το Υπουργείο Εργασίας.
επίλυση του συνταξιοδοτικου για τους Επαγγελματίες Οπλίτες (ΕΠΟΠ).
Άμεση κατάργηση των ορίων ηλικίας
Λύση στο συνταξιοδοτικό των ΕΠΟΠ και όχι άλλο δούλεμα
Δώστε λύση χτες κ όχι σήμερα στο συνταξιοδοτικό των επαγγελματιών οπλιτών!!
Η κυβέρνηση θα πρέπει να δώσει άμεσα λύση σε ένα τόσο σημαντικό ζήτημα, διότι υπάρχουν οικογένειες πίσω από κάθε συνάδελφο και πολλές υποχρεώσεις.Δεν είναι δυνατόν τόσες χιλιάδες σπίτια να ζουν με αβεβαιότητα και ανασφάλεια… Οριστική λύση σε αυτό το θέμα τώρα!
Δώστε επιτέλους μια σωστή και δίκαιη λύση στο συνταξιοδοτικό των ΕΠ.ΟΠ και μην αφήνετε τον κόσμο να βασανίζεται άλλο με αυτό το θέμα.
Ως Επαγγελματίας Οπλίτης ζητάω να συμπεριληφθεί εντός νομοσχεδίου προς επίλυση το συνταξιοδοτικό των Επαγγελματιών Οπλιτών.
Προσληφθήκαμε νέοι κ πλέον έχουμε οικογένειες που μας έχουν ανάγκη.
Η λύση του συνταξιοδοτικου μας είναι απαραίτητη για εμας κ τις οικογένειές μας.
Προσληφθήκαμε νέοι κ πλέον έχουμε οικογένειες που μας έχουν ανάγκη.
Η λύση του συνταξιοδοτικου μας είναι απαραίτητη για εμας κ τις οικογένειές μας.
Είναι σύνηθες η Πολιτεία να αποφασίζει να καλύψει τις ανάγκες των ΕΔ με νέες νομοθετικές παρεμβάσεις, αναγνωρίζοντας παράλληλα την προσφορά των στελεχών και αναβαθμίζοντάς τα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η απονομή ενός ακόμα βαθμού Αξιωματικού στους συναδέλφους προέλευσης ΕΜΘ μέχρι το βαθμό του Λοχαγού προφανώς κινείται σε αυτή την κατεύθυνση. Βέβαια είναι προκλητικό το γεγονός ότι σε 4 χρόνια θα τους απονέμονται 3 βαθμοί, κάτι που δεν ισχύει για Αξιωματικούς καμίας άλλης προέλευσης στις ΕΔ (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ). Το σημαντικότερο πρόβλημα που διαπιστώνεται είναι ότι οι προαγωγές των ΕΜΘ στους βαθμούς των Αξιωματικών γίνονται με σκανδαλώδη και λάθος τρόπο και γι’αυτό η ρύθμιση μπορεί να χαρακτηριστεί φωτογραφική. Σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν. 3883/2010 αλλά και εσωτερικές διαταγές των ΕΔ, για την προαγωγή των Αξιωματικών οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας θεωρούνται βασικό προσόν. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ με την υπόψη ρύθμιση εξαιρούνται, παρόλο που είναι οι νεότεροι όλων με αποτέλεσμα να δημιουργείται ευνοϊκή αντιμετώπιση εις βάρος αρχαιότερων Αξιωματικών (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ) αυτό δεν ισχύει; Με την υποστελέχωση που υπάρχει στις ΕΔ, δεν υπάρχει η πολυτέλεια να μένουν εκτός υπηρεσιακών σχεδιασμών Αξιωματικοί με 30 έτη εμπειρία όταν οι Αξιωματικοί ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ έχουν παράλληλα 2 και 3 καθήκοντα. Οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας είναι υποχρεωτικοί και θεωρούνται το μεγάλο αγκάθι για χιλιάδες συναδέλφους και τις οικογένειές τους αφού διαρκώς δημιουργούν συνθήκες μετάθεσης σε παραμεθόριο, πολεμικά πλοία και πτέρυγες μάχης. Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση οι Αξιωματικοί ΕΜΘ έχουν περιορισμένο εύρος μεταθέσεων που μπορούν να λάβουν, αφού όλες οι επίμαχες μένουν εκτός. Στην Ανάλυση Συνεπειών της Ρύθμισης του νομοσχεδίου δεν υπάρχει καμία αναφορά για τα παραπάνω, γεγονός που αποδεικνύει ότι το ζήτημα (και οι συνέπειές του σε όλους τους άλλους) δεν εξετάστηκε. Πρόκειται δηλαδή όντως για μια φωτογραφική διάταξη σκάνδαλο. Η προαγωγή στους βαθμούς των Αξιωματικών είναι συνυφασμένη με τους χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας και οι συνάδελφοι προέλευσης ΕΜΘ δεν επιτρέπεται να μένουν εκτός με προκλητική πολιτική παρέμβαση. Με την επιχειρούμενη ρύθμιση του άρθρου 47 του νομοσχεδίου, δημιουργείται μια τριπλή αδικία έναντι όλων των υπόλοιπων αρχαιότερων Αξιωματικών: (α) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση αντιμετώπιση των ΕΜΘ σε χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας με όσα αυτό συνεπάγεται (μεταθέσεις κλπ) (β) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση σταδιοδρομική εξέλιξη (προαγωγή δίχως βασικό προσόν και αναλογικά ταχύτερη εξέλιξη, όταν όλοι οι υπόλοιποι Αξιωματικοί «κολλάνε» σε βαθμούς). (γ) θεσμοθετείται η προαγωγή με ευμενέστερους όρους αξιολόγησης λόγω έλλειψης υποχρεωτικότητας σε χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας. Ο βαθμός δεν έχει μόνο δικαιώματα, έχει και υποχρεώσεις. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ πρέπει να αντιμετωπίζονται ισότιμα με όλους τους άλλους, αρχαιότερούς του Αξιωματικούς, και να συμπεριληφθούν χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας. Το ΥΠΕΘΑ οφείλει να αποτρέψει αδικία που θα δημιουργηθεί εις βάρος χιλιάδων Αξιωματικών.
Είναι σύνηθες η Πολιτεία να αποφασίζει να καλύψει τις ανάγκες των ΕΔ με νέες νομοθετικές παρεμβάσεις, αναγνωρίζοντας παράλληλα την προσφορά των στελεχών και αναβαθμίζοντάς τα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η απονομή ενός ακόμα βαθμού Αξιωματικού στους συναδέλφους προέλευσης ΕΜΘ μέχρι το βαθμό του Λοχαγού προφανώς κινείται σε αυτή την κατεύθυνση. Βέβαια είναι προκλητικό το γεγονός ότι σε 4 χρόνια θα τους απονέμονται 3 βαθμοί, κάτι που δεν ισχύει για Αξιωματικούς καμίας άλλης προέλευσης στις ΕΔ (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ). Το σημαντικότερο πρόβλημα που διαπιστώνεται είναι ότι οι προαγωγές των ΕΜΘ στους βαθμούς των Αξιωματικών γίνονται με σκανδαλώδη και λάθος τρόπο και γι’αυτό η ρύθμιση μπορεί να χαρακτηριστεί φωτογραφική. Σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν. 3883/2010 αλλά και εσωτερικές διαταγές των ΕΔ, για την προαγωγή των Αξιωματικών οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας θεωρούνται βασικό προσόν. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ με την υπόψη ρύθμιση εξαιρούνται, παρόλο που είναι οι νεότεροι όλων με αποτέλεσμα να δημιουργείται ευνοϊκή αντιμετώπιση εις βάρος αρχαιότερων Αξιωματικών (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ) αυτό δεν ισχύει; Με την υποστελέχωση που υπάρχει στις ΕΔ, δεν υπάρχει η πολυτέλεια να μένουν εκτός υπηρεσιακών σχεδιασμών Αξιωματικοί με 30 έτη εμπειρία όταν οι Αξιωματικοί ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ έχουν παράλληλα 2 και 3 καθήκοντα. Οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας είναι υποχρεωτικοί και θεωρούνται το μεγάλο αγκάθι για χιλιάδες συναδέλφους και τις οικογένειές τους αφού διαρκώς δημιουργούν συνθήκες μετάθεσης σε παραμεθόριο, πολεμικά πλοία και πτέρυγες μάχης. Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση οι Αξιωματικοί ΕΜΘ έχουν περιορισμένο εύρος μεταθέσεων που μπορούν να λάβουν, αφού όλες οι επίμαχες μένουν εκτός. Στην Ανάλυση Συνεπειών της Ρύθμισης του νομοσχεδίου δεν υπάρχει καμία αναφορά για τα παραπάνω, γεγονός που αποδεικνύει ότι το ζήτημα (και οι συνέπειές του σε όλους τους άλλους) δεν εξετάστηκε. Πρόκειται δηλαδή όντως για μια φωτογραφική διάταξη σκάνδαλο. Η προαγωγή στους βαθμούς των Αξιωματικών είναι συνυφασμένη με τους χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας και οι συνάδελφοι προέλευσης ΕΜΘ δεν επιτρέπεται να μένουν εκτός με προκλητική πολιτική παρέμβαση. Με την επιχειρούμενη ρύθμιση του άρθρου 47 του νομοσχεδίου, δημιουργείται μια τριπλή αδικία έναντι όλων των υπόλοιπων αρχαιότερων Αξιωματικών: (α) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση αντιμετώπιση των ΕΜΘ σε χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας με όσα αυτό συνεπάγεται (μεταθέσεις κλπ) (β) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση σταδιοδρομική εξέλιξη (προαγωγή δίχως βασικό προσόν και αναλογικά ταχύτερη εξέλιξη, όταν όλοι οι υπόλοιποι Αξιωματικοί «κολλάνε» σε βαθμούς). (γ) θεσμοθετείται η προαγωγή με ευμενέστερους όρους αξιολόγησης λόγω έλλειψης υποχρεωτικότητας σε χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας. Ο βαθμός δεν έχει μόνο δικαιώματα, έχει και υποχρεώσεις. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ πρέπει να αντιμετωπίζονται ισότιμα με όλους τους άλλους, αρχαιότερούς του Αξιωματικούς, και να συμπεριληφθούν χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας. Το ΥΠΕΘΑ οφείλει να αποτρέψει αδικία που θα δημιουργηθεί εις βάρος χιλιάδων Αξιωματικών.
Είναι σύνηθες η Πολιτεία να αποφασίζει να καλύψει τις ανάγκες των ΕΔ με νέες νομοθετικές παρεμβάσεις, αναγνωρίζοντας παράλληλα την προσφορά των στελεχών και αναβαθμίζοντάς τα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η απονομή ενός ακόμα βαθμού Αξιωματικού στους συναδέλφους προέλευσης ΕΜΘ μέχρι το βαθμό του Λοχαγού προφανώς κινείται σε αυτή την κατεύθυνση. Βέβαια είναι προκλητικό το γεγονός ότι σε 4 χρόνια θα τους απονέμονται 3 βαθμοί, κάτι που δεν ισχύει για Αξιωματικούς καμίας άλλης προέλευσης στις ΕΔ (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ). Το σημαντικότερο πρόβλημα που διαπιστώνεται είναι ότι οι προαγωγές των ΕΜΘ στους βαθμούς των Αξιωματικών γίνονται με σκανδαλώδη και λάθος τρόπο και γι’αυτό η ρύθμιση μπορεί να χαρακτηριστεί φωτογραφική. Σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν. 3883/2010 αλλά και εσωτερικές διαταγές των ΕΔ, για την προαγωγή των Αξιωματικών οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας θεωρούνται βασικό προσόν. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ με την υπόψη ρύθμιση εξαιρούνται, παρόλο που είναι οι νεότεροι όλων με αποτέλεσμα να δημιουργείται ευνοϊκή αντιμετώπιση εις βάρος αρχαιότερων Αξιωματικών (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ) αυτό δεν ισχύει; Με την υποστελέχωση που υπάρχει στις ΕΔ, δεν υπάρχει η πολυτέλεια να μένουν εκτός υπηρεσιακών σχεδιασμών Αξιωματικοί με 30 έτη εμπειρία όταν οι Αξιωματικοί ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ έχουν παράλληλα 2 και 3 καθήκοντα. Οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας είναι υποχρεωτικοί και θεωρούνται το μεγάλο αγκάθι για χιλιάδες συναδέλφους και τις οικογένειές τους αφού διαρκώς δημιουργούν συνθήκες μετάθεσης σε παραμεθόριο, πολεμικά πλοία και πτέρυγες μάχης. Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση οι Αξιωματικοί ΕΜΘ έχουν περιορισμένο εύρος μεταθέσεων που μπορούν να λάβουν, αφού όλες οι επίμαχες μένουν εκτός. Στην Ανάλυση Συνεπειών της Ρύθμισης του νομοσχεδίου δεν υπάρχει καμία αναφορά για τα παραπάνω, γεγονός που αποδεικνύει ότι το ζήτημα (και οι συνέπειές του σε όλους τους άλλους) δεν εξετάστηκε. Πρόκειται δηλαδή όντως για μια φωτογραφική διάταξη σκάνδαλο. Η προαγωγή στους βαθμούς των Αξιωματικών είναι συνυφασμένη με τους χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας και οι συνάδελφοι προέλευσης ΕΜΘ δεν επιτρέπεται να μένουν εκτός με προκλητική πολιτική παρέμβαση. Με την επιχειρούμενη ρύθμιση του άρθρου 47 του νομοσχεδίου, δημιουργείται μια τριπλή αδικία έναντι όλων των υπόλοιπων αρχαιότερων Αξιωματικών: (α) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση αντιμετώπιση των ΕΜΘ σε χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας με όσα αυτό συνεπάγεται (μεταθέσεις κλπ) (β) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση σταδιοδρομική εξέλιξη (προαγωγή δίχως βασικό προσόν και αναλογικά ταχύτερη εξέλιξη, όταν όλοι οι υπόλοιποι Αξιωματικοί «κολλάνε» σε βαθμούς). (γ) θεσμοθετείται η προαγωγή με ευμενέστερους όρους αξιολόγησης λόγω έλλειψης υποχρεωτικότητας σε χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας. Ο βαθμός δεν έχει μόνο δικαιώματα, έχει και υποχρεώσεις. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ πρέπει να αντιμετωπίζονται ισότιμα με όλους τους άλλους, αρχαιότερούς του Αξιωματικούς, και να συμπεριληφθούν χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας. Το ΥΠΕΘΑ οφείλει να αποτρέψει αδικία που θα δημιουργηθεί εις βάρος χιλιάδων Αξιωματικών.
Το συνταξιοδοτικό των επαγγελματιών οπλιτών πρέπει να λυθεί άμεσα Δώστε τέλος στην αβεβαιότητα απονομή ενός ακόμη αποστρατεύτηκε βαθμού και κατάργηση των ηλικιακών ορίων δυνατότητα επιλογής για παραμονή ή όχι δείξτε ότι μας υπολογίζετε 20.000 οικογένειες είμαστε
Παρά των εγγυήσεων που δόθηκαν τόσο από τον ΥΦ.ΕΘ.Α. Kο. Χαρδαλιά Νικόλαο, όσο και από τον Υ.ΕΘ.Α. Kο. Παναγιωτόπουλο Νικόλαο ότι το νομοσχέδιο θα περιέχει το συνταξιοδοτικό των Επαγγελματιών Οπλιτών, δεν υπάρχει πουθενά πρόβλεψη για αυτό το θέμα που απασχολεί μια μεγάλη μερίδα των στρατιωτικών και των οικογενειών τους. Να υπάρξει εναρμόνιση όπως και τους άλλους Υπαξιωματικούς μη παραγωγικών σχολών.α) Μέριμνά για κατάργηση ορίων ηλικίας του Ν. 445/1974 και μόνο όσοι επιθυμούν κατόπιν αίτησης τους να αποστρατεύονται 50 ετών αφού το επιθυμούν.
β) Βαθμολογική αναβάθμιση στον βαθμό του Ανθστή.
γ) ΟΧΙ υπαγωγή στο καθεστώς του Ε.Ο.Θ.Προς ενημέρωση, ακόμα και σε ηλικία 18 ετών να καταγόταν κάποιος δεν μπορούσε να πιάσει τα εφικτά όρια ηλικίας συνταξιοδότησης στα 40 έτη, άρα δεν υπάρχει δυνατότητα πλήρης σύνταξής.. έπρεπε να αφορούσε όμως παιδιά των οικογενειών σας, ίσως τότε να δίνατε περισσότερο προσοχή..
Δώστε λύση στο συνταξιοδοτικό των ΕΠΟΠ σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΠΟΜΕΝΣ.
Να δωθεί άμεση λύση στο Συνταξιοδοτικό θέμα των ΕΠΟΠ.
Άμεση επίλυση του συνταξιοδοτικου για τους Επαγγελματίες Οπλίτες (ΕΠΟΠ).
Άμεση κατάργηση των ορίων ηλικίας.
Ως Επαγγελματίας Οπλίτης ζητάω να συμπεριληφθεί εντός νομοσχεδίου προς επίλυση το συνταξιοδοτικό των Επαγγελματιών Οπλιτών σύμφωνα με την επίσημη πρόταση της ΠΟΜΕΝΣ.
Κοιτάξτε να λύσετε το πρόβλημα των επαγγελματιών οπλιτών.Στα 50 τι θα κάνουμε εμείς κ οι οικογένειές μας;πως θα ζήσουμε; επιλέξαμε να υπηρετήσουμε την πατρίδα αφιερώσαμε την ζωή μας γι αυτό.Δεν ξέρετε τι άγχος μας έχετε φορτώσει.Αυτο είναι το ευχαριστώ;ΔΩΣΤΕ ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ.
Θα πρέπει να συμπεριληφθεί εντός νομοσχεδίου προς επίλυση το συνταξιοδοτικό των Επαγγελματιών Οπλιτών.
Ότι αφορά τα άρθρα του θεσμού των ΕΜΘ θα πρέπει να συμπεριληφθεί και ο θεσμός των ΕΠΟΠ
Εν ετει 2023 μετά από 13 χρόνια μνημονιων και περικοπών δεν αμοιβομαστε όπως πρέπει. Κομμένος μισθός, κομμένα επιδόματα, κομμένα δώρα. Κάναμε όλοι μας θυσίες όπως οφειλουμε. Ζούμε πλέον στο όριο της φτώχειας. Επαναφέρετε τους μισθούς και τα δώρα όπως ήταν για να ζούμε τις οικογένειες μας αξιοπρεπώς. Επίσης δεν νοείται να μην γνωρίζουμε το τι μέλλει γενέσθαι συνταξιοδοτικα. Από πέρυσι άρχισαν να κατατασσονται στις Ενοπλες Δυνάμεις μεγάλος αριθμός ΕΠΟΠ. Τι λύση υπάρχει για το συνταξιοδοτικό όλων αυτών; Δεν θέλετε να υπάρχουν ΕΠΟΠ μεγάλης ηλικίας στον στρατό; Κάντε μας μετάταξη στα 50 ετη σε άλλο φορέα του δημοσίου πλησίον του τόπου καταγωγής. Δεν επιθυμούμε όλοι μας να γίνουμε Αξιωματικοί. Επιθυμούμε να αμοιβομαστε επαρκώς για τις υπηρεσίες μας και να λάβουμε όλοι μας πλήρη σύνταξη. Σας ευχαριστώ
Να λυθεί το συνταξιοδοτικό των επαγγελματιών οπλιτών ΕΠΟΠ ΆΜΕΣΑ. Να ισχύσει ότι και στους συναδέλφους ΕΜΘ.
ΠΡΈΠΕΙ να σταματήσει αυτή η κοροϊδία και το γαϊτανάκι ευθυνών και αρμοδιοτήτων μεταξύ των υπουργείων. Επιτέλους ο υπουργός Άμυνας ας δει το θέμα και να μην μείνει μόνο στις υποσχέσεις.
Η λύση του συνταξιοδοτικού των ΕΠΟΠ είναι ζωτικής σημασίας. Πρέπει να δοθεί μια σωστή και δίκαιη λύση. Ο ΕΦΚΑ άλλωστε το έχει διευκρινίσει πρέπει να συμπληρώσουμε 40 έτη εργασίας ή 60 χρονών. Λύση στα πρότυπα της πρότασης της ΠΟΜΕΝΣ.
Το συνταξιοδοτικό ζήτημα των ΕΠ.ΟΠ θα έπρεπε να αποτέλλει προτεραιότητα και όχι να παραγκωνίζεται και να αναβάλλεται συνεχώς.Οχι σε λύσεις που θα απαξιώσουν τον θεσμο,ούτε σε λύσεις τύπου Ε.Ο.Θ.Αντιμετωπιστε δίκαια αυτό το ζήτημα και ανακουφιστε τις χιλιάδες στελεχών και τις οικογένειές τους που ζουν με την αγωνία και την αβεβαιότητα.
Να προβλεφθεί στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο, η ένταξη στην Β΄ κατηγορία του μισθολογίου των ΕΔ των ΕΜΘ, που έχουν προαχθεί στον βαθμό του Ανθυπολοχαγού και του Υπολοχαγού, και ακόμη πληρώνονται ως Ανθυπασπιστές, με αναδρομική ισχύ από την πρώτη ημέρα της προαγωγής τους ακόμα και για όσους έχουν αποστρατευτεί.
Το συγκεκριμένο θέματα ήταν στις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού στην ΔΕΘ.
Με την ανάλυση συνεπειών ρύθμισης του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου, αιτιολογείται ότι η αναγκαιότητα της υπό τροποποίησης διάταξης της παρ. 4 και 6 του ν. 1848/1989 (Α 112) με το άρθρο 47 του παρόντος νομοσχεδίου και ρητώς αναφέρεται ότι με την υπόψη διάταξη «αίρεται η αντίφαση που προέκυψε με τον ν. 4609/2019 (Α’ 67). Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο ορίζεται ως καταληκτικός βαθμός των εθελοντών μακράς θητείας αυτός του Υπολοχαγού χωρίς, ωστόσο, παράλληλη τροποποίηση του αντίστοιχου αποστρατευτικού βαθμού, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί ανακολουθία καθώς ο καταληκτικός βαθμός των εθελοντών μακράς θητείας συμπίπτει με τον αποστρατευτικό. Με την αξιολογούμενη ρύθμιση, ως καταληκτικός βαθμός για τους εθελοντές μακράς θητείας ορίζεται αυτός του Υπολοχαγού και ως αποστρατευτικός αυτός του Λοχαγού».
Επομένως το άρθρο 47 του παρόντος νομοσχεδίου αποτελεί νομοτεχνική βελτίωση του ν. 4609/2019 και όχι νέα νομοθετική ρύθμιση. Ως εκ τούτου όλοι οι κριθέντες ΕΜΘ με τις διατάξεις του ν.4609/2019, που δεν ερμηνεύτηκε τελολογικά από τη Διοίκηση, ότι μπορούν να λάβουν καταληκτικό βαθμό Υπλγού και αποστρατευτικό βαθμό Λγού, απαιτείται να επανακριθούν λόγω διαπιστωμένης αντίφασης και να λάβουν καταληκτικό βαθμό Υπλγού και αποστρατευτικό βαθμό Λγού, κατόπιν ανάκλησης των εσφαλμένων διοικητικών πράξεων.
Επιπρόσθετα, όπως έχει επισημανθεί σχετικά και στα πρακτικά της επιστημονικής επιτροπής της Βουλής, ο νόμος επιβάλλεται να έχει αναδρομική ισχύ όταν η αναδρομικότητα αποτελεί μέσο πραγμάτωσης του περιεχόμενου της αρχής της ισότητας στην πράξη, πράγμα που δύναται να συμβαίνει κυρίως όταν συμπληρώνει ή τροποποιεί προηγούμενη νομοθετική ή κανονιστική ρύθμιση και εντάσσει σε αυτή ή αντιθέτως εξαιρεί από αυτή περιπτώσεις οι οποίες βάσει της αρχής της ισότητας, κρίνεται ότι είτε εξαιρέθηκαν από την εφαρμογή είτε εντάχθηκαν στο πλαίσιο της κατά τρόπο αντισυνταγματικό.
Με δεδομένο ότι η επιλογή του χρόνου εναπόκειται καταρχάς στον νομοθέτη, και η ρύθμιση πρέπει να είναι γενική και αντικειμενική προτείνεται η εφαρμογή του άρθρου 47 του παρόντος νομοσχεδίου να έχει με μεταβατική ρύθμιση αναδρομική εφαρμογή από την δημοσίευση του ν.4609/2019, όπου ψηφίστηκε άλλωστε και η αντιφατική διάταξη που πρέπει να αρθεί. Ως εκ τούτου η μεταβατική διάταξη θα πρέπει ρητώς να ορίζει ότι «Οι διοικητικές πράξεις με τις οποίες στελέχη ΕΜΘ κρίθηκαν Ανθλγοί κατ΄εφαρμογή του άρθρου 4 του ν. 4609/2019 κατά τις τακτικές ή έκτακτες κρίσεις ετών 2019 μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος, ανακαλούνται από την ημερομηνία έκδοσής τους και τα ως άνω στελέχη ΕΜΘ επανακρίνονται σε έκτακτες κρίσεις σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του άρθρου 47 του παρόντος. Οποιαδήποτε σχετική διαπιστωτικής πράξη, η οποία έχει εκδοθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος, παύει αυτοδίκαια να ισχύει.»
Να συμπεριληφθεί στο νομοσχέδιο και το θέμα της συνταξιοδότησης των επαγγελματιών οπλιτών!! Το συγκεκριμένο ζήτημα είναι πολύ σημαντικό.
Λύση τώρα
Ως Επαγγελματίας Οπλίτης ζητάω να συμπεριληφθεί εντός νομοσχεδίου προς επίλυση το συνταξιοδοτικό των Επαγγελματιών Οπλιτών σύμφωνα με την επίσημη πρόταση της ΠΟΜΕΝΣ.
Ως Επαγγελματίας Οπλίτης ζητάω να συμπεριληφθεί εντός νομοσχεδίου προς επίλυση το συνταξιοδοτικό των Επαγγελματιών Οπλιτών.Διοριστηκαμε με τον Νόμο των ΕΠΟΠ για 35 χρόνια υπηρεσίας,και όχι αποστρατεία στα 50 με το ΝΔ του 74.
Καντε κατι για το συνταξιοδοτικο των ΕΠΟΠ ,για μια φορα δειτε το μελλον για προβληματα που ξερουμε οτι θα ερθουν και λυστε τα πριν ερθουν. Υπαρχουν ατομα που σε δυο χρονια θα ειναι 50 και δεν ξερουν ακομα αν θα βγουν συνταξη η οχι
Ως Επαγγελματίας Οπλίτης ζητώ να συμπεριληφθεί εντός του νομοσχεδίου το συνταξιοδοτικό των Επαγγελματιών Οπλιτών.
Επίλυση του συνταξιοδοτικού των Επαγγελματιών Οπλιτών.
Να δώσετε λυση στο συνταξιοδοτικο των ΕΠΟΠ.
Να προβλεφθεί στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο, η ένταξη στην Β΄ κατηγορία του μισθολογίου των ΕΔ των ΕΜΘ, που έχουν προαχθεί στον βαθμό του Ανθυπολοχαγού και του Υπολοχαγού, και ακόμη πληρώνονται ως Ανθυπασπιστές, με αναδρομική ισχύ από την πρώτη ημέρα της προαγωγής τους ακόμα και για όσους έχουν αποστρατευτεί.
Το συγκεκριμένο θέματα ήταν στις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού στην ΔΕΘ
Παρά των εγγυήσεων που δόθηκαν τόσο από τον ΥΦ.ΕΘ.Α. Kο. Χαρδαλιά Νικόλαο, όσο και από τον Υ.ΕΘ.Α. Kο. Παναγιωτόπουλο Νικόλαο ότι το νομοσχέδιο θα περιέχει το συνταξιοδοτικό των Επαγγελματιών Οπλιτών, δεν υπάρχει πουθενά πρόβλεψη για αυτό το θέμα που απασχολεί μια μεγάλη μερίδα των στρατιωτικών και των οικογενειών τους. Να υπάρξει εναρμόνιση όπως και τους άλλους Υπαξιωματικούς μη παραγωγικών σχολών.α) Μέριμνά για κατάργηση ορίων ηλικίας του Ν. 445/1974 και μόνο όσοι επιθυμούν κατόπιν αίτησης τους να αποστρατεύονται 50 ετών αφού το επιθυμούν.
β) Βαθμολογική αναβάθμιση στον βαθμό του Ανθστή.
γ) ΟΧΙ υπαγωγή στο καθεστώς του Ε.Ο.Θ.Προς ενημέρωση, ακόμα και σε ηλικία 18 ετών να καταγόταν κάποιος δεν μπορούσε να πιάσει τα εφικτά όρια ηλικίας συνταξιοδότησης στα 40 έτη, άρα δεν υπάρχει δυνατότητα πλήρης σύνταξης σύμφωνα με τα έγγραφα – απαντήσεις που έχει δώσει ο ΕΦΚΑ και το Υπουργείο Εργασίας
Παρά των εγγυήσεων που δόθηκαν τόσο από τον ΥΦ.ΕΘ.Α. Kο. Χαρδαλιά Νικόλαο, όσο και από τον Υ.ΕΘ.Α. Kο. Παναγιωτόπουλο Νικόλαο ότι το νομοσχέδιο θα περιέχει το συνταξιοδοτικό των Επαγγελματιών Οπλιτών, δεν υπάρχει πουθενά πρόβλεψη για αυτό το θέμα που απασχολεί μια μεγάλη μερίδα των στρατιωτικών και των οικογενειών τους. Να υπάρξει εναρμόνιση όπως και τους άλλους Υπαξιωματικούς μη παραγωγικών σχολών.α) Μέριμνά για κατάργηση ορίων ηλικίας του Ν. 445/1974 και μόνο όσοι επιθυμούν κατόπιν αίτησης τους να αποστρατεύονται 50 ετών αφού το επιθυμούν.
β) Βαθμολογική αναβάθμιση στον βαθμό του Ανθστή.
γ) ΟΧΙ υπαγωγή στο καθεστώς του Ε.Ο.Θ.Προς ενημέρωση, ακόμα και σε ηλικία 18 ετών να καταγόταν κάποιος δεν μπορούσε να πιάσει τα εφικτά όρια ηλικίας συνταξιοδότησης στα 40 έτη, άρα δεν υπάρχει δυνατότητα πλήρης σύνταξης σύμφωνα με τα έγγραφα – απαντήσεις που έχει δώσει ο ΕΦΚΑ και το Υπουργείο Εργασίας
Το συνταξιοδοτικό των επαγγελματιών οπλιτών πρέπει να λυθεί άμεσα. Δώστε τέλος στην αβεβαιότητα. Απονομή ενός ακόμη αποστρατευτικου βαθμού και κατάργηση των ηλικιακών ορίων. Δυνατότητα επιλογής για παραμονή ή όχι. Δείξτε ότι μας υπολογίζετε. 20000 οικογένειες είμαστε!