Στο άρθρο 13 του ν. 1848/1989 (Α΄ 112) επέρχονται οι εξής αλλαγές: α) στο πρώτο εδάφιο της παρ. 4 η λέξη «ανθυπολοχαγού» αντικαθίσταται από τη λέξη «Υπολοχαγού», β) στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 6 η λέξη «υπολοχαγού» αντικαθίσταται από τη λέξη «Λοχαγού», η λέξη «ανθυπολοχαγού» αντικαθίσταται από τη λέξη «Υπολοχαγού» και το άρθρο 13 διαμορφώνεται ως εξής:
«Άρθρο 13
1. Οι διατάξεις του ν. 1513/1985 (ΦΕΚ 12) εφαρμόζονται αναλόγως και για το Πολεμικό Ναυτικό και την Πολεμική Αεροπορία. Όπου στον παραπάνω νόμο αναφέρονται οι όροι Στρατός Ξηράς, κανονισμοί και βαθμοί υπαξιωματικού, νοούνται και οι άλλοι κλάδοι των Ενόπλων Δυνάμεων, οι αντίστοιχοι κανονισμοί και βαθμοί υπαξιωματικών.
2. Ο αριθμός των οπλιτών πενταετούς υποχρέωσης δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 2.500 και 1760 για το Πολεμικό Ναυτικό και την Πολεμική Αεροπορία αντίστοιχα. Ο αριθμός των κατατασσομένων κάθε έτος καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας.
3. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών, που εκδίδεται μετά από πρόταση του Αρχηγού του αντίστοιχου Κλάδου των Ενόπλων Δυνάμεων, μπορεί να αυξάνεται ο αριθμός των οπλιτών με πενταετή υποχρέωση κάθε κλάδου.
4. Μετά τη λήξη της πενταετούς υποχρέωσής τους όσοι επιθυμούν μπορούν, ύστερα από αίτησή τους, να αξιολογηθούν και να επιλεγούν για περαιτέρω παραμονή στις Ένοπλες Δυνάμεις με τον βαθμό που φέρουν ως Εθελοντές Μακράς Θητείας (Ε.Μ.Θ.) μέχρι τη συμπλήρωση 35ετούς συντάξιμης υπηρεσίας και εξελίσσονται βαθμολογικά μέχρι τον βαθμό του Υπολοχαγού και των αντιστοίχων των άλλων Κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων. Οι προϋποθέσεις, τα κριτήρια, η διαδικασία επιλογής και ένταξής τους στην κατηγορία των Ε.Μ.Θ. καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, που εκδίδεται μετά από πρόταση του αρμόδιου κατά Κλάδο Ανωτάτου Συμβουλίου. Η ένταξή τους πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας ύστερα από πρόταση των αρμόδιων Συμβουλίων Κρίσεων. Μέχρι την έναρξη ισχύος των προβλεπόμενων στο δεύτερο εδάφιο της παρούσας παραγράφου υπουργικών αποφάσεων, όσοι εθελοντές πενταετούς υπηρεσίας υπέβαλαν αίτηση ένταξής τους στο θεσμό των Ε.Μ.Θ. συνεχίζουν να διέπονται από τις προϊσχύουσες διατάξεις.
5. Οι διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζονται αναλογικά και για τις εθελόντριες του ν. 705/1977 (ΦΕΚ 279), που το επιθυμούν. Όσες από αυτές συμπλήρωσαν ήδη ή θα συμπληρώσουν στο μέλλον πενταετή υπηρεσία θα πρέπει να υποβάλουν τη σχετική αίτηση παραμονής εντός δύο μηνών από την έναρξη της ισχύος του παρόντος νόμου ή από την ημερομηνία συμπληρώσεως της πενταετούς υπηρεσίας αναλόγως με την περίπτωση. Όσες δεν υποβάλουν αίτηση υπαγωγής στις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου εξακολουθούν να διέπονται από τις ρυθμίσεις του ν. 705/1977.
6. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται μετά από πρόταση των Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών, καθορίζονται τα θέματα ιεραρχίας και προαγωγών, οι καταστάσεις, οι προϋποθέσεις μισθολογικής προαγωγής τα ασφαλιστικά ταμεία, οι κρατήσεις και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή των παραγράφων 4 και 5 του άρθρου αυτού. Κατά παρέκκλιση των προβλεπομένων στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 4 ως προς τον καταληκτικό βαθμό, με όμοιο προεδρικό διάταγμα καθορίζονται οι όροι και προϋποθέσεις για την απονομή αποστρατευτικού βαθμού Λοχαγού και αντιστοίχων των άλλων κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων σε Εθελοντές και Εθελόντριες Μακράς Θητείας (Ε.Μ.Θ.) βαθμού Υπολοχαγού, που τίθενται σε αποστρατεία.
7. Ο αριθμός των οργανικών θέσεων των εθελοντών – εθελοντριών μακράς θητείας σε κάθε Κλάδο καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας κατόπιν εισηγήσεως του οικείου Ανωτάτου Συμβουλίου, ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας.
8. Για τους ανθυπασπιστές υφίστανται ξεχωριστές οργανικές θέσεις, ενώ για τους υπαξιωματικούς εθελοντές και εθελόντριες μακράς θητείας είναι κοινές, υπολογισμένες στο βαθμό του Αρχιλοχία, Αρχικελευστή και Αρχισμηνία αντίστοιχα.
9. Η κατανομή, συγχώνευση ή μεταφορά των οργανικών θέσεων εντός κάθε κλάδου των Ενόπλων Δυνάμεων κατά όπλο, σώμα ή γενική ειδικότητα ενεργείται με απόφαση του Αρχηγού του οικείου Γενικού Επιτελείου μετά από εισήγηση του οικείου Ανωτάτου Συμβουλίου.
10. Οι υπηρετούντες κατά τη δημοσίευση του παρόντος εθελοντές και εθελόντριες μακράς θητείας καλύπτουν θέσεις που θα καθορισθούν σύμφωνα με την παράγραφο 7 του παρόντος.».
Παρακαλώ να δωσετε λύση για το συνταξιοδοτικό των εποπ συμφωνα με τις προτασιε της πομενς
Όποιος θέλει να μείνει μετά τα 50 να έχει το δικαίωμα της επιλογής. Δώστε μια δίκαιη λύση στο θέμα της συνταξιοδότησης των ΕΠ.ΟΠ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΕΜΘ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟΥ ΤΩΝ ΕΠΟΠ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ
Παρακαλώ να συμπεριληφθεί μια λύση εις το συνταξιοδοτικό πρόβλημα των στελεχών προερχόμενων από το θεσμό των ΕΠΟΠ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟΥ ΤΩΝ ΕΠ.ΟΠ
Αξιότιμε κε Υπουργέ
Είμαι Αξιωματικός του Στρατού Ξηράς προέλευσης ΕΜΘ καταχτήκα στις Ένοπλες με εγκύκλιο πριν από 32 χρόνια δεδομένου ότι στις παραγωγικές Σχολές Αξκων και Υπαξκων δεν μπορούσε να φοιτήσει θήλυ προσωπικό,θέλοντας εθελοντικά να υπηρετήσω την πατρίδα μου. Η απόφαση μου δεν ήταν αποτέλεσμα επαγγελματικής αποκατάστασης αλλά επιλογή.
Υπηρέτησα και υπηρετώ την πατρίδα μη φειδόμενη κόπου και χρόνου.
Ο θεσμός κατατάξεως μου κατά την διάρκεια αυτών των ετών υπέστη αλλαγές – διαφοροποιήσεις σε οικονομικό, σταδιοδρομικό, ασφαλιστικό -συνταξιοδοτικό καθεστώς. Με τον παρόν σχέδιο νόμου μου δίνετε η δυνατότητα να εκθέσω την κατάσταση όπως την βιώνω. Αυτό που εισπράττω ως Εθελόντρια Μακράς Θητείας είναι η απαξίωση. Δεν προέρχομαι όπως προανέφερα από παραγωγική σχολή όμως αυτό δεν σημαίνει ότι η παιδεία μου δεν επαρκεί ότι δεν εκτέλεσα με ζήλο και ευσυνειδησία τα καθήκοντα που μου ανατέθηκαν ότι δεν υπηρέτησα την πατρίδα με αυταπάρνηση.
Το 2019 το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και η Βουλή των Ελλήνων με νόμο (4609/19) αποφάσισαν ότι πληρώ τις προϋποθέσεις για να προαχθώ στον βαθμό του Ανθυπολοχαγού στα 30 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας αναλαμβάνοντας όλες τις υποχρεώσεις που απορρέουν του βαθμού δυστυχώς όμως χωρίς και τα πλεονεκτήματα αυτού με σημαντικότερο την μισθολογική εξομοίωση με τον διοικητικό βαθμό. Πέραν τούτου συνεχίζω να υπηρετώ και να τηρώ τον όρκο που έδωσα πριν 32 χρόνια.
Με το εν λόγω άρθρο θα προαχθώ σε Υπολοχαγό και αναρωτιέμαι ποια η διαφορά μου με τους Εθελοντές (ν.74) και τις Εθελόντριες (ν.79) – και αναφέρομαι και συγκρίνομαι με τους εν λόγω συναδέλφους διότι ούτε αυτοί προέρχονται από παραγωγική σχολή αλλά να επισημάνω ότι καταχτήκαν με εγκύκλιο ως κληρωτοί πρότακτοι και στην συνέχεια με επόμενη εγκύκλιο στο θεσμό των ΕΜΘ- οι οποίοι φέρουν διοικητικό βαθμό του Ταγματάρχη και αμοίβονται ομοίως με κατάταξη τους στη β’ οικονομική κατηγορία, η οποία και νομιμοποιείται με έτερο άρθρο του εν λόγω ΣΝ μετά από 5 χρόνια;
Γιατί αυτή η διαφοροποίηση;
Γιατί μισθολογικά να ανήκω στην Γ’ κατηγορία ;
Γιατί να αμοίβομαι ως Ανθυπασπιστής ενώ είμαι Ανθυπολοχαγός εδώ και δύο χρόνια;
Γιατί ο καταληκτικός βαθμός εν ενεργεία να είναι του Λοχαγού ενώ των υπολοίπων Εθελοντών του Ταγματάρχη ;
Είμαι Αξιωματικός και προέρχομαι από τον θεσμό των Εθελοντών Μακράς Θητείας γεγονός που με καθιστά ΠΕΡΗΦΑΝΗ . Μην μου στερείτε αυτό το συναίσθημα με απαξιωτικές ενέργειες!!!
Σας ευχαριστώ
Να υπάρξει καθορισμός της βαθμολογικής εξέλιξης,όπως και της οικονομικής. Στα 23 χρόνια υπηρεσίας προαγωγή στο βαθμό του Ανθυπασπιστή
Στα 28 χρόνια υπηρεσίας προαγωγή στο βαθμό του Ανθυπολοχαγού
Στα 31 χρόνια υπηρεσίας προαγωγή στο βαθμό του Υπολοχαγού
Στα 35 χρόνια χρόνια υπηρεσίας προαγωγή στο βαθμό του Λοχαγού.
Πρεπει να συμπεριληφθεί στο παρόν άρθρο για να είναι όλα ξεκάθαρα και άμεσα εφαρμόσιμα όσον αφορά τη νέα βαθμολογική εξέλιξη των ΕΜΘ.
Πρόταση για να μπορέσουν οι βαθμοί να αξιοποιηθούν στο έπακρο:
Στα 23 χρόνια υπηρεσίας προαγωγή στο βαθμό του Ανθυπασπιστή
Στα 28 χρόνια υπηρεσίας προαγωγή στο βαθμό του Ανθυπολοχαγού
Στα 31 χρόνια υπηρεσίας προαγωγή στο βαθμό του Υπολοχαγού
Στα 35 χρόνια χρόνια υπηρεσίας προαγωγή στο βαθμό του Λοχαγού
Παρακαλώ να συμπεριληφθεί μια λύση εις το συνταξιοδοτικό πρόβλημα των στελεχών προερχόμενων από το θεσμό των ΕΠΟΠ.
Παρακαλώ για την παραμονή τους έως τη συμπλήρωση απαραίτητων ετών εργασιας για να αποδοθεί πλήρης σύνταξη καθώς και να συνεχισουν να εξελίσσονται βαθμολογικά κανονικά ως εν ενεργεία στελέχη
Πρεπει να δοθεί άμεσα λύση στο πρόβλημα που μας απασχολεί για το συνταξιοδοτικο των ΕΠ.ΟΠ. για να πάψουμε εμείς και οι οικογένειες μας να ζούμε με το άγχος του μέλλοντος.
Μπραβο σας για το αρθρο και το νομοσχέδιο…
Πρέπει να αναγράφεται στο παρόν άρθρο τα έτη απονομής του βαθμού..
Καθώς από τυχαια παράληψη πιστεύουμε πως δεν το γράψατε, προτείνουμε ο βαθμός του ανθστη να απονέμεται στα 23 έτη υπηρεσίας
Ο βαθμός του ανθλγου στα 28 έτη υπηρεσίας
Ο βαθμός του υπλγου στα 31 έτη υπηρεσίας
Και έξι μήνες πριν από την αποστρατεία να δίδεται ο αποστρατευτικος..
βάσει νόμου πού διέπει τούς αποφοίτους σχολών υπξκων λαμβάνουν ένα παραπάνω αποστρατευτικο βαθμό μόνο οι κάτοχοι τίτλου ΑΕΙ, Αδίκως όμως αυτό δεν τυγχάνει εφαρμογής για τούς υπαξιωματικους προελεύσεως εμθ & εποπ..το δίκαιο αυτό αίτημα τούς για ισοτητα και αναγνωριση του μόχθου τούς ως προς την απόκτηση τίτλου ΑΕΙ Πρέπει να το λύσετε Αμεσα..
Όπως επίσης πρέπει να μένουν ως εοθ εφοσον το επιθυμουν ΟΛΟΙ οι υπξκοι όσοι είναι να συντσξιοδοτηθουν λόγω ορίων ηλικίας και δεν έχουν συμπληρώσει τα απαραίτητα χρόνια υπηρεσίας…
Παρακαλώ πολύ να δωθεί λύση στο συνταξιοδοτικό των ΕΠΟΠ
Ευχαριστώ.
Είναι σύνηθες η Πολιτεία να αποφασίζει να καλύψει τις ανάγκες των ΕΔ με νέες νομοθετικές παρεμβάσεις, αναγνωρίζοντας παράλληλα την προσφορά των στελεχών και αναβαθμίζοντάς τα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η απονομή ενός ακόμα βαθμού Αξιωματικού στους συναδέλφους προέλευσης ΕΜΘ μέχρι το βαθμό του Λοχαγού προφανώς κινείται σε αυτή την κατεύθυνση. Βέβαια είναι προκλητικό το γεγονός ότι σε 4 χρόνια θα τους απονέμονται 3 βαθμοί, κάτι που δεν ισχύει για Αξιωματικούς καμίας άλλης προέλευσης στις ΕΔ (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ). Το σημαντικότερο πρόβλημα που διαπιστώνεται είναι ότι οι προαγωγές των ΕΜΘ στους βαθμούς των Αξιωματικών γίνονται με σκανδαλώδη και λάθος τρόπο και γι’αυτό η ρύθμιση μπορεί να χαρακτηριστεί φωτογραφική.
Σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν. 3883/2010 αλλά και εσωτερικές διαταγές των ΕΔ, για την προαγωγή των Αξιωματικών οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας θεωρούνται βασικό προσόν. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ με την υπόψη ρύθμιση εξαιρούνται, παρόλο που είναι οι νεότεροι όλων με αποτέλεσμα να δημιουργείται ευνοϊκή αντιμετώπιση εις βάρος αρχαιότερων Αξιωματικών (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ) αυτό δεν ισχύει; Με την υποστελέχωση που υπάρχει στις ΕΔ, δεν υπάρχει η πολυτέλεια να μένουν εκτός υπηρεσιακών σχεδιασμών Αξιωματικοί με 30 έτη εμπειρία όταν οι Αξιωματικοί ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ έχουν παράλληλα 2 και 3 καθήκοντα.
Οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας είναι υποχρεωτικοί και θεωρούνται το μεγάλο αγκάθι για χιλιάδες συναδέλφους και τις οικογένειές τους αφού διαρκώς δημιουργούν συνθήκες μετάθεσης σε παραμεθόριο, πολεμικά πλοία και πτέρυγες μάχης. Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση οι Αξιωματικοί ΕΜΘ έχουν περιορισμένο εύρος μεταθέσεων που μπορούν να λάβουν, αφού όλες οι επίμαχες μένουν εκτός. Στην Ανάλυση Συνεπειών της Ρύθμισης του νομοσχεδίου δεν υπάρχει καμία αναφορά για τα παραπάνω, γεγονός που αποδεικνύει ότι το ζήτημα (και οι συνέπειές του σε όλους τους άλλους) δεν εξετάστηκε. Πρόκειται δηλαδή όντως για μια φωτογραφική διάταξη σκάνδαλο.
Η προαγωγή στους βαθμούς των Αξιωματικών είναι συνυφασμένη με τους χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας και οι συνάδελφοι προέλευσης ΕΜΘ δεν επιτρέπεται να μένουν εκτός με προκλητική πολιτική παρέμβαση. Με την επιχειρούμενη ρύθμιση του άρθρου 47 του νομοσχεδίου, δημιουργείται μια τριπλή αδικία έναντι όλων των υπόλοιπων αρχαιότερων Αξιωματικών:
(α) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση αντιμετώπιση των ΕΜΘ σε χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας με όσα αυτό συνεπάγεται (μεταθέσεις κλπ)
(β) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση σταδιοδρομική εξέλιξη (προαγωγή δίχως βασικό προσόν και αναλογικά ταχύτερη εξέλιξη, όταν όλοι οι υπόλοιποι Αξιωματικοί «κολλάνε» σε βαθμούς).
(γ) θεσμοθετείται η προαγωγή με ευμενέστερους όρους αξιολόγησης λόγω έλλειψης υποχρεωτικότητας σε χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας.
Ο βαθμός δεν έχει μόνο δικαιώματα, έχει και υποχρεώσεις. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ πρέπει να αντιμετωπίζονται ισότιμα με όλους τους άλλους, αρχαιότερούς του Αξιωματικούς, και να συμπεριληφθούν χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας. Το ΥΠΕΘΑ οφείλει να αποτρέψει αδικία που θα δημιουργηθεί εις βάρος χιλιάδων Αξιωματικών.
παρακαλούμε να συμπεριληφθεί στο παρόν άρθρο για να είναι όλα ξεκάθαρα και άμεσα εφαρμόσιμα όσον αφορά τη νέα βαθμολογική εξέλιξη των ΕΜΘ.
Πρόταση για να μπορέσουν οι βαθμοί να αξιοποιηθούν στο έπακρο:
Στα 23 χρόνια υπηρεσίας προαγωγή στο βαθμό του Ανθυπασπιστή
Στα 28 χρόνια υπηρεσίας προαγωγή στο βαθμό του Ανθυπολοχαγού
Στα 31 χρόνια υπηρεσίας προαγωγή στο βαθμό του Υπολοχαγού
Στα 35 χρόνια χρόνια υπηρεσίας προαγωγή στο βαθμό του Λοχαγού
Αν όλοι οι ΕΜΘ αποστρατεύονται με τον βαθμό του Λοχαγού, οι ΕΜΘ πτυχιούχοι ΑΕΙ πρέπει να αποστρατεύονται με τον βαθμό του Ταγματάρχη/Πλωτάρχη/Επισμηναγού. Αυτή η πρόταση δεν εδράζει σε μια ακόρεστη βαθμολογική «πείνα» ή σε κάποια καριερίστικη απληστία. Βασίζεται στις αρχές της ισότητας, της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης, της ισονομίας και της χρηστής διοίκησης. Όσο τα πτυχία ΑΕΙ των ΑΣΣΥ επιβραβεύονται με έναν επιπλέον αποστρατευτικό βαθμό, αποτελεί σκάνδαλο να μην επιβραβεύονται με τον ίδιο τρόπο και τα πτυχία ΑΕΙ των υπόλοιπων στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων που ξεκίνησαν από Υπαξιωματικοί. Όσοι στρατιωτικοί οποιασδήποτε προέλευσης έχουν αποκτήσει ένα πτυχίο ΑΕΙ γνωρίζουν τον κόπο που απαιτείται για να αποκτηθεί ένα πτυχίο ΑΕΙ και την αξία που δίνει στους κάτοχους του. Το ζήτημα είναι ηθικής φύσεως. Επίσης ο νόμος δεν αιτιολογεί επαρκώς αυτή τη διάκριση υπέρ των ΑΣΣΥ και κατά όλων των άλλων. Δεν πρόκειται για πρόταση χαριστικού βαθμού αλλά για την εφαρμογή της ισονομίας. Όσο τα πτυχία ΑΕΙ των ΑΣΣΥ θα ευεργετούνται σκανδαλωδώς τα πτυχία ΑΕΙ των ΕΜΘ κι ΕΠΟΠ θα ζητούν αναγνώριση και δικαίωση. Επιτέλους αναγνωρίστε σε όλους τον κόπο και την αριστεία.
Καλό θα ήταν η πολιτεία να δεί τις παραιτήσεις των στελεχών των Ενόπλων δυνάμεων. Πόσες είναι, τι προέλευσης είναι οι παραιτουντες, πόσα χρόνια υπηρεσίας είχαν αυτοί οι άνθρωποι και θα καταλάβει. Δηλώσεις επί δηλώσεων ανωτάτων στρατιωτικών και πολιτικών προσώπων, αναφέρουν ότι οι εποπ είναι η ραχοκοκαλιά των Ενόπλων δυνάμεων. Γιατί λοιπόν αφήνετε τους σπονδύλους της να φεύγουν;
Πρέπει κάποια επιτέλους να δώσετε λύση στο Συνταξιοδοτικό των Επαγγελματιών Οπλιτών και να μήν είναι στην αβεβαιότητα 20000 κόσμος.
Πρεπει να δοθεί άμεσα λύση στο πρόβλημα που μας απασχολεί για το συνταξιοδοτικο των ΕΠ.ΟΠ. για να πάψουμε εμείς και οι οικογένειες μας να ζούμε με το άγχος του μέλλοντος.
Ως Επαγγελματίας Οπλίτης ζητάω να συμπεριληφθεί εντός νομοσχεδίου προς επίλυση το συνταξιοδοτικό των Επαγγελματιών Οπλιτών σύμφωνα με την επίσημη πρόταση της ΠΟΜΕΝΣ
Είναι σύνηθες η Πολιτεία να αποφασίζει να καλύψει τις ανάγκες των ΕΔ με νέες νομοθετικές παρεμβάσεις, αναγνωρίζοντας παράλληλα την προσφορά των στελεχών και αναβαθμίζοντάς τα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η απονομή ενός ακόμα βαθμού Αξιωματικού στους συναδέλφους προέλευσης ΕΜΘ μέχρι το βαθμό του Λοχαγού προφανώς κινείται σε αυτή την κατεύθυνση. Βέβαια είναι προκλητικό το γεγονός ότι σε 4 χρόνια θα τους απονέμονται 3 βαθμοί, κάτι που δεν ισχύει για Αξιωματικούς καμίας άλλης προέλευσης στις ΕΔ (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ). Το σημαντικότερο πρόβλημα που διαπιστώνεται είναι ότι οι προαγωγές των ΕΜΘ στους βαθμούς των Αξιωματικών γίνονται με σκανδαλώδη και λάθος τρόπο και γι’αυτό η ρύθμιση μπορεί να χαρακτηριστεί φωτογραφική.
Σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν. 3883/2010 αλλά και εσωτερικές διαταγές των ΕΔ, για την προαγωγή των Αξιωματικών οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας θεωρούνται βασικό προσόν. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ με την υπόψη ρύθμιση εξαιρούνται, παρόλο που είναι οι νεότεροι όλων με αποτέλεσμα να δημιουργείται ευνοϊκή αντιμετώπιση εις βάρος αρχαιότερων Αξιωματικών (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ) αυτό δεν ισχύει; Με την υποστελέχωση που υπάρχει στις ΕΔ, δεν υπάρχει η πολυτέλεια να μένουν εκτός υπηρεσιακών σχεδιασμών Αξιωματικοί με 30 έτη εμπειρία όταν οι Αξιωματικοί ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ έχουν παράλληλα 2 και 3 καθήκοντα.
Οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας είναι υποχρεωτικοί και θεωρούνται το μεγάλο αγκάθι για χιλιάδες συναδέλφους και τις οικογένειές τους αφού διαρκώς δημιουργούν συνθήκες μετάθεσης σε παραμεθόριο, πολεμικά πλοία και πτέρυγες μάχης. Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση οι Αξιωματικοί ΕΜΘ έχουν περιορισμένο εύρος μεταθέσεων που μπορούν να λάβουν, αφού όλες οι επίμαχες μένουν εκτός. Στην Ανάλυση Συνεπειών της Ρύθμισης του νομοσχεδίου δεν υπάρχει καμία αναφορά για τα παραπάνω, γεγονός που αποδεικνύει ότι το ζήτημα (και οι συνέπειές του σε όλους τους άλλους) δεν εξετάστηκε. Πρόκειται δηλαδή όντως για μια φωτογραφική διάταξη σκάνδαλο.
Η προαγωγή στους βαθμούς των Αξιωματικών είναι συνυφασμένη με τους χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας και οι συνάδελφοι προέλευσης ΕΜΘ δεν επιτρέπεται να μένουν εκτός με προκλητική πολιτική παρέμβαση. Με την επιχειρούμενη ρύθμιση του άρθρου 47 του νομοσχεδίου, δημιουργείται μια τριπλή αδικία έναντι όλων των υπόλοιπων αρχαιότερων Αξιωματικών:
(α) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση αντιμετώπιση των ΕΜΘ σε χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας με όσα αυτό συνεπάγεται (μεταθέσεις κλπ)
(β) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση σταδιοδρομική εξέλιξη (προαγωγή δίχως βασικό προσόν και αναλογικά ταχύτερη εξέλιξη, όταν όλοι οι υπόλοιποι Αξιωματικοί «κολλάνε» σε βαθμούς).
(γ) θεσμοθετείται η προαγωγή με ευμενέστερους όρους αξιολόγησης λόγω έλλειψης υποχρεωτικότητας σε χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας.
Ο βαθμός δεν έχει μόνο δικαιώματα, έχει και υποχρεώσεις. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ πρέπει να αντιμετωπίζονται ισότιμα με όλους τους άλλους, αρχαιότερούς του Αξιωματικούς, και να συμπεριληφθούν χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας. Το ΥΠΕΘΑ οφείλει να αποτρέψει αδικία που θα δημιουργηθεί εις βάρος χιλιάδων Αξιωματικών.
Είναι σύνηθες η Πολιτεία να αποφασίζει να καλύψει τις ανάγκες των ΕΔ με νέες νομοθετικές παρεμβάσεις, αναγνωρίζοντας παράλληλα την προσφορά των στελεχών και αναβαθμίζοντάς τα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η απονομή ενός ακόμα βαθμού Αξιωματικού στους συναδέλφους προέλευσης ΕΜΘ μέχρι το βαθμό του Λοχαγού προφανώς κινείται σε αυτή την κατεύθυνση. Βέβαια είναι προκλητικό το γεγονός ότι σε 4 χρόνια θα τους απονέμονται 3 βαθμοί, κάτι που δεν ισχύει για Αξιωματικούς καμίας άλλης προέλευσης στις ΕΔ (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ). Το σημαντικότερο πρόβλημα που διαπιστώνεται είναι ότι οι προαγωγές των ΕΜΘ στους βαθμούς των Αξιωματικών γίνονται με σκανδαλώδη και λάθος τρόπο και γι’αυτό η ρύθμιση μπορεί να χαρακτηριστεί φωτογραφική.
Σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν. 3883/2010 αλλά και εσωτερικές διαταγές των ΕΔ, για την προαγωγή των Αξιωματικών οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας θεωρούνται βασικό προσόν. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ με την υπόψη ρύθμιση εξαιρούνται, παρόλο που είναι οι νεότεροι όλων με αποτέλεσμα να δημιουργείται ευνοϊκή αντιμετώπιση εις βάρος αρχαιότερων Αξιωματικών (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ) αυτό δεν ισχύει; Με την υποστελέχωση που υπάρχει στις ΕΔ, δεν υπάρχει η πολυτέλεια να μένουν εκτός υπηρεσιακών σχεδιασμών Αξιωματικοί με 30 έτη εμπειρία όταν οι Αξιωματικοί ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ έχουν παράλληλα 2 και 3 καθήκοντα.
Οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας είναι υποχρεωτικοί και θεωρούνται το μεγάλο αγκάθι για χιλιάδες συναδέλφους και τις οικογένειές τους αφού διαρκώς δημιουργούν συνθήκες μετάθεσης σε παραμεθόριο, πολεμικά πλοία και πτέρυγες μάχης. Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση οι Αξιωματικοί ΕΜΘ έχουν περιορισμένο εύρος μεταθέσεων που μπορούν να λάβουν, αφού όλες οι επίμαχες μένουν εκτός. Στην Ανάλυση Συνεπειών της Ρύθμισης του νομοσχεδίου δεν υπάρχει καμία αναφορά για τα παραπάνω, γεγονός που αποδεικνύει ότι το ζήτημα (και οι συνέπειές του σε όλους τους άλλους) δεν εξετάστηκε. Πρόκειται δηλαδή όντως για μια φωτογραφική διάταξη σκάνδαλο.
Η προαγωγή στους βαθμούς των Αξιωματικών είναι συνυφασμένη με τους χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας και οι συνάδελφοι προέλευσης ΕΜΘ δεν επιτρέπεται να μένουν εκτός με προκλητική πολιτική παρέμβαση. Με την επιχειρούμενη ρύθμιση του άρθρου 47 του νομοσχεδίου, δημιουργείται μια τριπλή αδικία έναντι όλων των υπόλοιπων αρχαιότερων Αξιωματικών:
(α) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση αντιμετώπιση των ΕΜΘ σε χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας με όσα αυτό συνεπάγεται (μεταθέσεις κλπ)
(β) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση σταδιοδρομική εξέλιξη (προαγωγή δίχως βασικό προσόν και αναλογικά ταχύτερη εξέλιξη, όταν όλοι οι υπόλοιποι Αξιωματικοί «κολλάνε» σε βαθμούς).
(γ) θεσμοθετείται η προαγωγή με ευμενέστερους όρους αξιολόγησης λόγω έλλειψης υποχρεωτικότητας σε χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας.
Ο βαθμός δεν έχει μόνο δικαιώματα, έχει και υποχρεώσεις. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ πρέπει να αντιμετωπίζονται ισότιμα με όλους τους άλλους, αρχαιότερούς του Αξιωματικούς, και να συμπεριληφθούν χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας. Το ΥΠΕΘΑ οφείλει να αποτρέψει αδικία που θα δημιουργηθεί εις βάρος χιλιάδων Αξιωματικών.
Είναι σύνηθες η Πολιτεία να αποφασίζει να καλύψει τις ανάγκες των ΕΔ με νέες νομοθετικές παρεμβάσεις, αναγνωρίζοντας παράλληλα την προσφορά των στελεχών και αναβαθμίζοντάς τα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η απονομή ενός ακόμα βαθμού Αξιωματικού στους συναδέλφους προέλευσης ΕΜΘ μέχρι το βαθμό του Λοχαγού προφανώς κινείται σε αυτή την κατεύθυνση. Βέβαια είναι προκλητικό το γεγονός ότι σε 4 χρόνια θα τους απονέμονται 3 βαθμοί, κάτι που δεν ισχύει για Αξιωματικούς καμίας άλλης προέλευσης στις ΕΔ (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ). Το σημαντικότερο πρόβλημα που διαπιστώνεται είναι ότι οι προαγωγές των ΕΜΘ στους βαθμούς των Αξιωματικών γίνονται με σκανδαλώδη και λάθος τρόπο και γι’αυτό η ρύθμιση μπορεί να χαρακτηριστεί φωτογραφική.
Σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν. 3883/2010 αλλά και εσωτερικές διαταγές των ΕΔ, για την προαγωγή των Αξιωματικών οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας θεωρούνται βασικό προσόν. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ με την υπόψη ρύθμιση εξαιρούνται, παρόλο που είναι οι νεότεροι όλων με αποτέλεσμα να δημιουργείται ευνοϊκή αντιμετώπιση εις βάρος αρχαιότερων Αξιωματικών (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ) αυτό δεν ισχύει; Με την υποστελέχωση που υπάρχει στις ΕΔ, δεν υπάρχει η πολυτέλεια να μένουν εκτός υπηρεσιακών σχεδιασμών Αξιωματικοί με 30 έτη εμπειρία όταν οι Αξιωματικοί ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ έχουν παράλληλα 2 και 3 καθήκοντα.
Οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας είναι υποχρεωτικοί και θεωρούνται το μεγάλο αγκάθι για χιλιάδες συναδέλφους και τις οικογένειές τους αφού διαρκώς δημιουργούν συνθήκες μετάθεσης σε παραμεθόριο, πολεμικά πλοία και πτέρυγες μάχης. Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση οι Αξιωματικοί ΕΜΘ έχουν περιορισμένο εύρος μεταθέσεων που μπορούν να λάβουν, αφού όλες οι επίμαχες μένουν εκτός. Στην Ανάλυση Συνεπειών της Ρύθμισης του νομοσχεδίου δεν υπάρχει καμία αναφορά για τα παραπάνω, γεγονός που αποδεικνύει ότι το ζήτημα (και οι συνέπειές του σε όλους τους άλλους) δεν εξετάστηκε. Πρόκειται δηλαδή όντως για μια φωτογραφική διάταξη σκάνδαλο.
Η προαγωγή στους βαθμούς των Αξιωματικών είναι συνυφασμένη με τους χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας και οι συνάδελφοι προέλευσης ΕΜΘ δεν επιτρέπεται να μένουν εκτός με προκλητική πολιτική παρέμβαση. Με την επιχειρούμενη ρύθμιση του άρθρου 47 του νομοσχεδίου, δημιουργείται μια τριπλή αδικία έναντι όλων των υπόλοιπων αρχαιότερων Αξιωματικών:
(α) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση αντιμετώπιση των ΕΜΘ σε χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας με όσα αυτό συνεπάγεται (μεταθέσεις κλπ)
(β) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση σταδιοδρομική εξέλιξη (προαγωγή δίχως βασικό προσόν και αναλογικά ταχύτερη εξέλιξη, όταν όλοι οι υπόλοιποι Αξιωματικοί «κολλάνε» σε βαθμούς).
(γ) θεσμοθετείται η προαγωγή με ευμενέστερους όρους αξιολόγησης λόγω έλλειψης υποχρεωτικότητας σε χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας.
Ο βαθμός δεν έχει μόνο δικαιώματα, έχει και υποχρεώσεις. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ πρέπει να αντιμετωπίζονται ισότιμα με όλους τους άλλους, αρχαιότερούς του Αξιωματικούς, και να συμπεριληφθούν χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας. Το ΥΠΕΘΑ οφείλει να αποτρέψει αδικία που θα δημιουργηθεί εις βάρος χιλιάδων Αξιωματικών.
Είναι σύνηθες η Πολιτεία να αποφασίζει να καλύψει τις ανάγκες των ΕΔ με νέες νομοθετικές παρεμβάσεις, αναγνωρίζοντας παράλληλα την προσφορά των στελεχών και αναβαθμίζοντάς τα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η απονομή ενός ακόμα βαθμού Αξιωματικού στους συναδέλφους προέλευσης ΕΜΘ μέχρι το βαθμό του Λοχαγού προφανώς κινείται σε αυτή την κατεύθυνση. Βέβαια είναι προκλητικό το γεγονός ότι σε 4 χρόνια θα τους απονέμονται 3 βαθμοί, κάτι που δεν ισχύει για Αξιωματικούς καμίας άλλης προέλευσης στις ΕΔ (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ). Το σημαντικότερο πρόβλημα που διαπιστώνεται είναι ότι οι προαγωγές των ΕΜΘ στους βαθμούς των Αξιωματικών γίνονται με σκανδαλώδη και λάθος τρόπο και γι’αυτό η ρύθμιση μπορεί να χαρακτηριστεί φωτογραφική.
Σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν. 3883/2010 αλλά και εσωτερικές διαταγές των ΕΔ, για την προαγωγή των Αξιωματικών οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας θεωρούνται βασικό προσόν. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ με την υπόψη ρύθμιση εξαιρούνται, παρόλο που είναι οι νεότεροι όλων με αποτέλεσμα να δημιουργείται ευνοϊκή αντιμετώπιση εις βάρος αρχαιότερων Αξιωματικών (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ) αυτό δεν ισχύει; Με την υποστελέχωση που υπάρχει στις ΕΔ, δεν υπάρχει η πολυτέλεια να μένουν εκτός υπηρεσιακών σχεδιασμών Αξιωματικοί με 30 έτη εμπειρία όταν οι Αξιωματικοί ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ έχουν παράλληλα 2 και 3 καθήκοντα.
Οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας είναι υποχρεωτικοί και θεωρούνται το μεγάλο αγκάθι για χιλιάδες συναδέλφους και τις οικογένειές τους αφού διαρκώς δημιουργούν συνθήκες μετάθεσης σε παραμεθόριο, πολεμικά πλοία και πτέρυγες μάχης. Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση οι Αξιωματικοί ΕΜΘ έχουν περιορισμένο εύρος μεταθέσεων που μπορούν να λάβουν, αφού όλες οι επίμαχες μένουν εκτός. Στην Ανάλυση Συνεπειών της Ρύθμισης του νομοσχεδίου δεν υπάρχει καμία αναφορά για τα παραπάνω, γεγονός που αποδεικνύει ότι το ζήτημα (και οι συνέπειές του σε όλους τους άλλους) δεν εξετάστηκε. Πρόκειται δηλαδή όντως για μια φωτογραφική διάταξη σκάνδαλο.
Η προαγωγή στους βαθμούς των Αξιωματικών είναι συνυφασμένη με τους χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας και οι συνάδελφοι προέλευσης ΕΜΘ δεν επιτρέπεται να μένουν εκτός με προκλητική πολιτική παρέμβαση. Με την επιχειρούμενη ρύθμιση του άρθρου 47 του νομοσχεδίου, δημιουργείται μια τριπλή αδικία έναντι όλων των υπόλοιπων αρχαιότερων Αξιωματικών:
(α) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση αντιμετώπιση των ΕΜΘ σε χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας με όσα αυτό συνεπάγεται (μεταθέσεις κλπ)
(β) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση σταδιοδρομική εξέλιξη (προαγωγή δίχως βασικό προσόν και αναλογικά ταχύτερη εξέλιξη, όταν όλοι οι υπόλοιποι Αξιωματικοί «κολλάνε» σε βαθμούς).
(γ) θεσμοθετείται η προαγωγή με ευμενέστερους όρους αξιολόγησης λόγω έλλειψης υποχρεωτικότητας σε χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας.
Ο βαθμός δεν έχει μόνο δικαιώματα, έχει και υποχρεώσεις. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ πρέπει να αντιμετωπίζονται ισότιμα με όλους τους άλλους, αρχαιότερούς του Αξιωματικούς, και να συμπεριληφθούν χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας. Το ΥΠΕΘΑ οφείλει να αποτρέψει αδικία που θα δημιουργηθεί εις βάρος χιλιάδων Αξιωματικών.
Είναι σύνηθες η Πολιτεία να αποφασίζει να καλύψει τις ανάγκες των ΕΔ με νέες νομοθετικές παρεμβάσεις, αναγνωρίζοντας παράλληλα την προσφορά των στελεχών και αναβαθμίζοντάς τα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η απονομή ενός ακόμα βαθμού Αξιωματικού στους συναδέλφους προέλευσης ΕΜΘ μέχρι το βαθμό του Λοχαγού προφανώς κινείται σε αυτή την κατεύθυνση. Βέβαια είναι προκλητικό το γεγονός ότι σε 4 χρόνια θα τους απονέμονται 3 βαθμοί, κάτι που δεν ισχύει για Αξιωματικούς καμίας άλλης προέλευσης στις ΕΔ (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ). Το σημαντικότερο πρόβλημα που διαπιστώνεται είναι ότι οι προαγωγές των ΕΜΘ στους βαθμούς των Αξιωματικών γίνονται με σκανδαλώδη και λάθος τρόπο και γι’αυτό η ρύθμιση μπορεί να χαρακτηριστεί φωτογραφική.
Σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν. 3883/2010 αλλά και εσωτερικές διαταγές των ΕΔ, για την προαγωγή των Αξιωματικών οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας θεωρούνται βασικό προσόν. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ με την υπόψη ρύθμιση εξαιρούνται, παρόλο που είναι οι νεότεροι όλων με αποτέλεσμα να δημιουργείται ευνοϊκή αντιμετώπιση εις βάρος αρχαιότερων Αξιωματικών (ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ) αυτό δεν ισχύει; Με την υποστελέχωση που υπάρχει στις ΕΔ, δεν υπάρχει η πολυτέλεια να μένουν εκτός υπηρεσιακών σχεδιασμών Αξιωματικοί με 30 έτη εμπειρία όταν οι Αξιωματικοί ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ έχουν παράλληλα 2 και 3 καθήκοντα.
Οι χρόνοι διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας είναι υποχρεωτικοί και θεωρούνται το μεγάλο αγκάθι για χιλιάδες συναδέλφους και τις οικογένειές τους αφού διαρκώς δημιουργούν συνθήκες μετάθεσης σε παραμεθόριο, πολεμικά πλοία και πτέρυγες μάχης. Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση οι Αξιωματικοί ΕΜΘ έχουν περιορισμένο εύρος μεταθέσεων που μπορούν να λάβουν, αφού όλες οι επίμαχες μένουν εκτός. Στην Ανάλυση Συνεπειών της Ρύθμισης του νομοσχεδίου δεν υπάρχει καμία αναφορά για τα παραπάνω, γεγονός που αποδεικνύει ότι το ζήτημα (και οι συνέπειές του σε όλους τους άλλους) δεν εξετάστηκε. Πρόκειται δηλαδή όντως για μια φωτογραφική διάταξη σκάνδαλο.
Η προαγωγή στους βαθμούς των Αξιωματικών είναι συνυφασμένη με τους χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας και οι συνάδελφοι προέλευσης ΕΜΘ δεν επιτρέπεται να μένουν εκτός με προκλητική πολιτική παρέμβαση. Με την επιχειρούμενη ρύθμιση του άρθρου 47 του νομοσχεδίου, δημιουργείται μια τριπλή αδικία έναντι όλων των υπόλοιπων αρχαιότερων Αξιωματικών:
(α) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση αντιμετώπιση των ΕΜΘ σε χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας με όσα αυτό συνεπάγεται (μεταθέσεις κλπ)
(β) θεσμοθετείται κατ’ εξαίρεση σταδιοδρομική εξέλιξη (προαγωγή δίχως βασικό προσόν και αναλογικά ταχύτερη εξέλιξη, όταν όλοι οι υπόλοιποι Αξιωματικοί «κολλάνε» σε βαθμούς).
(γ) θεσμοθετείται η προαγωγή με ευμενέστερους όρους αξιολόγησης λόγω έλλειψης υποχρεωτικότητας σε χρόνους διοικήσεως και ειδικής υπηρεσίας.
Ο βαθμός δεν έχει μόνο δικαιώματα, έχει και υποχρεώσεις. Οι Αξιωματικοί ΕΜΘ πρέπει να αντιμετωπίζονται ισότιμα με όλους τους άλλους, αρχαιότερούς του Αξιωματικούς, και να συμπεριληφθούν χρόνους διοίκησης και ειδικής υπηρεσίας. Το ΥΠΕΘΑ οφείλει να αποτρέψει αδικία που θα δημιουργηθεί εις βάρος χιλιάδων Αξιωματικών.
Ως επαγγελματίας Οπλίτης ζητάω να συμπεριληφθεί εντός νομοσχεδίου προς επίλυση το συνταξιοδοτικό των Επαγγελματιών Οπλιτών σύμφωνα με την επίσημη πρόταση της ΠΟΜΕΝΣ
Παρακαλώ για την να συμπεριληφθεί μια λύση εις το συνταξιοδοτικό πρόβλημα των στελεχών προερχόμενων από το θεσμό των ΕΠΟΠ.
Παρακαλώ για την παραμονή τους έως τη συμπλήρωση απαραίτητων ετών εργασιας για να αποδοθεί πλήρης σύνταξη καθώς και να συνεχισουν να εξελίσσονται βαθμολογικά κανονικά ως εν ενεργεία στελέχη.
Άμεση λύση στο συνταξιοδοτικό των ΕΠΟΠ
Γίνεται μια καλή προσπάθεια από τον Υπουργό, εξορθολογισμου του βαθμολογιου των ΕΜΘ. Ας ελπίσουμε να τελεσφορήσει ωστε να μην απογοητευτουν τα χιλιάδες στελέχη αυτής της κατηγορίας και οι οικογένειές τους.
Επαγγελματίας Οπλίτης ζητάω να συμπεριληφθεί εντός νομοσχεδίου προς επίλυση το συνταξιοδοτικό των Επαγγελματιών Οπλιτών σύμφωνα με την επίσημη πρόταση της ΠΟΜΕΝΣ
Δώστε μια ξεκάθαρη κ υπεύθυνη λυση στο συνταξιοδοτικό του θεσμού των ΕΠΟΠ.Είναι τουλάχιστον Ντροπή για τα στελέχη των ενόπλων δυνάμεων που καθημερινά πασχίζουν για την ασφάλεια της χώρας σε κάθε σημείο της ακολουθούν από τις οικογένειές τους η επίσημη πολιτεία να τους φέρετε με αυτό τον τρόπο.
Θα σας παρακαλέσω πολύ να δώσετε λύση στο πρόβλημα το συνταξιοδοτικο των Επαγγελμάτων οπλιτών. Είναι μεγαλο πρόβλημα για εμάς τους ίδιους όσο και για τις οικογένειες μας
Οι απόψεις της ΠΟΜΕΝΣ με βρίσκουν συμφωνω.
Η παραπάνω παράγραφος λύνει ένα φλέγον θέμα του θεσμού των ΕΜΘ.
Φυσικά πρέπει να ληφθεί υπ ΄οψιν ότι τα στελέχη των ΕΔ του παραπάνω θεσμού έχουμε μονιμοποιηθεί από το 2010 (Νόμος Βενιζέλου) αν θυμάμαι καλά και επίσης ότι μαζί με το βαθμολογικό πρέπει να λυθεί και το μισθολογικό πρόβλημα που υπάρχει καθώς οι Μόνιμοι Αξιωματικοί (Ανθυπολοχαγοί) προερχόμενοι από ΕΜΘ αμείβονται ώς Ανθυπασπιστές βάσει του μισθολογίου του 2017 (Νόμος Καμμένου).
Στο παρόν νομοσχέδιο που αφορά την μέριμνα στρατιωτικού προσωπικού καλό θα ήταν να λυθεί και το μισθολογικό κομμάτι καθώς το νέο μισθολόγιο που ακούγεται ότι θα εκπονηθεί θα αργήσει πολύ και μέχρι τότε η αδικία θα μεγαλώνει.
Επίσης θα πρέπει να βρεθεί μια λύση στο συνταξιοδοτικό των συναδέλφων ΕΠΟΠ για να μπορέσουν και αυτοί οι άνθρωποι να προγραμματίσουν την ζωή τους μεγάλο μέρος της οποίας έχουν αφιερώσει στην Υπηρεσία της Πατρίδας.
Να μην τους κάνουμε να νοιώθουν ότι στα πενήντα τους θα τους πετάξουν οι Ε.Δ σαν ¨στοιμμένες λεμονόκουπες¨ να ψάχνουν για μεροκάματα να ζήσουν τις οικογένειές τους και να συμπληρώσουν χρόνια και ένσημα για την σύνταξή τους.
Ευχαριστούμε το Υπουργείο για την προαγωγή, παρακαλούμε να συμπεριλάβει και την αλλαγή βαθμολογικού κλιμακίου..
Πρόταση για να μπορέσουν οι βαθμοί να αξιοποιηθούν στο έπακρο:
Στα 23 χρόνια υπηρεσίας να γίνεσαι Ανθυπασπιστής
Στα 28 χρόνια Ανθυπολοχαγός
Στα 31 χρόνια Υπολοχαγός
Στα 35 χρόνια Λοχαγός
Θερμή παράκληση και για τους συνάδελφους ΕΠΟΠ.. Λύστε το πρόβλημα που έχουνε με τα ηλικιακά όρια ανά βαθμό σε αυτό το νομοσχέδιο, το αξίζουν.
άμεση λύση στο συνταξιοδοτικο τον ΕΠ.ΟΠ περιμένουμε άμεσα τις απαντήσεις σας.
Ο εργασιακός μεσαίωνας που ζούμε δεν υπάρχει πουθενά άλλου στην Ευρώπη και εξηγούμε:
Κύριοι νοείται εργαζόμενος να δουλεύει και να μην ξέρει το ποτέ θα συνταξιοδοτηθεί;
Κύριοι νοείται εργαζόμενος να δουλεύει νυχτερινές ώρες,αργίες και σε αντίξοες συνθήκες και να μην αποζημιώνεται;;;
Κύριοι νοείται να δουλεύουμε καλοκαίρια να συντελούμε στην απόσβεση των πυρκαγιών και στην ασφάλεια των δασών με δασοπεριπολα και να μην αναγνωρίζεται;;;;
Κύριοι νοείται εργαζόμενος σε χώρα της Ευρώπης να μην γνωρίζει τη σύνταξη θα πάρει όταν αποστρατευθεί;;;
Στην Ελλάδα μας ονομάζουν ΕΠΟΠ!!!!!
Στην Ευρώπη πως θα μας ονόμαζαν;;;
Οι Επαγγελματίες Οπλίτες (ΕΠΟΠ) έχουν εγκλωβιστεί λόγω μιας αβλεψίας του νομοθέτη, με αποτέλεσμα να αποστρατεύονται πρόωρα στα 50 έτη λόγω ενός αναχρονιστικού νομοθετήματος του 1974 (ΝΔ 445) το οποίο δεν τους εξασφαλίζει την ισότιμη αντιμετώπισή τους με τα υπόλοιπα στελέχη των Ε.Δ. Χιλιάδες ΕΠΟΠ και οι οικογένειές τους βρίσκονται σε αβεβαιότητα διότι η Πολιτεία αποφεύγει συστηματικά να δώσει λύση στο πρόβλημα. Η λύση, όπως έχει προτείνει η Πανελλαδική Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών (ΠΟΕΣ), είναι απλή: κατάργηση των ηλικιακών ορίων για τους ΕΠΟΠ, ώστε να μπορούν να έχουν ισότιμη σταδιοδρομία και ισότιμο δικαίωμα στην κατοχύρωση ασφαλιστικών 40 ετών που προβλέπει ο ν.3865/2010. Η αβλεψία του νομοθέτη μπορεί να διορθωθεί, αρκεί να υπάρχει πολιτική βούληση.
Είναι απαράδεκτο να παίρνεις έναν άνθρωπο από 18 ως 28 χρόνων να τρώει τα νιάτα του στο στρατό και να τους λες φεύγεις χωρίς σύνταξη στα 50
Δημιουργεί ανισότητες και κατακρεουργει το ηθικό του κόσμου δώστε λύση στους εποπ άμεσα
Μετά από 21χρονια υπηρεσίας περιμένουμε να μας δοθεί μια λύση για το συνταξιοδοτικό μας θέμα.Καποιοι έχουμε δώσει όλο μας τον εαυτό στις ένοπλες Δυνάμεις περιμένουμε να μας δοθεί άμεσα λύση
Δώστε λύση στο συνταξιοδοτικό τον ΕΠΟΠ να παραμείνουμε για να πάρουμε σύνταξη κανονικά κ να ζησουμε αξιοπρεπώς με την οικογενεια μας.
Λύση στο συνταξιοδοτικό των εποπ
Δώστε μια λυση στο συνταξιοδοτικώ δεν μπορεί μετά από 25-30 χρόνια να μας πετατε έτσι στο δρόμο χωρίς τίποτα που το 80% είναι με οικογένεια. Μπήκαμε στους πιο δύσκολους καιρους τις πατριδας μας και σας βγάλαμε ασπροπρωσοπους σε όλα και αυτό θα κάνουμε για όσο χρειαστεί. Δίνατε παντα στα άλλα σώματα ασφαλείας και σε εμάς τίποτα και καλά κάνατε που δίνατε αλλά σε όλα μέσα είναι ο στρατός και θα είναι μηνύματα απαξιώνεται έτσι. Είναι κρίμα από τον Θεό τόσα χρόνια να πανε στράφι και να βρεθουμε στον δρόμο. Κάντε κάτι καντε κάτι οποίος θέλει ας φυγει οποίος θέλει ας μείνει δώστε λυση και όχι κοροιηδεια στις πλατες μας επάνω
ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟΥ ΤΩΝ ΕΠΟΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΝΟΜΗ ΒΑΘΜΩΝ ΣΤΟΥΣ ΕΜΘ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΕΓΡΑΦΕ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥΣ.
Άμεση λύση για το συνταξιοδοτικό των ΕΠΟΠ σύμφωνα με τις προτάσεις της πομενς
Όποιος θέλει να μείνει να έχει το δικαίωμα της επιλογής κ όχι να πετάξετε στο δρόμο τόσες χιλιάδες κόσμου.. Είναι ανήθικο να παίρνει τα καλύτερα σου χρόνια κ μετά να σε πετάνε στο δρόμο κ να σου λένε κλεψε να ζήσεις γιατί ποιος θα προσλάβει 50 Άρη για δουλεια
Ως Επαγγελματίας Οπλίτης ζητάω να συμπεριληφθεί εντός νομοσχεδίου προς επίλυση το συνταξιοδοτικό των ΕΠΟΠ σύμφωνα με την επίσημη πρόταση.
Είναι απαράδεκτο ένας απαρχαιωμένος νόμος που σκοπό είχε όταν βγήκε την «τιμωρία» στελεχών , χωρίς να έχει ημερολογιακή σύμπνοια με τον τωρινό θεσμό των ΕΠΟΠ όσον αφορά την εξέλιξη,να επιστρατεύεται είτε για λόγους μακροοικονομίας είτε μικροπολιτικης. Έτσι και δεν δοθεί λύση προτού ο πρώτος συνάδελφος φτάσει τα 50 θα υπάρξει μαζικό κίνημα ενδίκων μέσων . Εγώ προσωπικά αν δεν είχα τόσο μεγάλη απόσταση από τα 50 θα είχα ήδη προσφύγει νομικά για δημιουργία κλίματος οικογενειακής οικονομικής αβεβαιότητας όπως και για πρόκληση ηθικής και ψυχολογικής βλάβης για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τελειώνετε κύριοι ..
Δώστε μια λύση στο συνταξιοδοτικό των ΕΠ.ΟΠ. Καλές γιορτές.
Δώστε μια λύση για το συνταξιοδοτικό σύστημα τών ΕΠ.ΟΠ.
Να δωθεί λύση στο συνταξιοδοτικό των ΕΠΟΠ σύμφωνα με τις προτάσεις της ΠΟΜΕΝΣ
Παρακαλώ να αναγραφει συγκεκριμένα στο συγκεκριμένο άρθρο τα χρόνια υπηρεσίας που θα απονέμεται ο κάθε βαθμός.
Προτείνεται:
στα 23 χρόνια υπηρεσίας προαγωγή στο βαθμό του Ανθυπασπιστή
στα 28 χρόνια υπηρεσίας προαγωγή στο βαθμό του Ανθυπολοχαγού
στα 31 χρόνια υπηρεσίας προαγωγη στο βαθμό του Υπολοχαγού
στα 35 χρόνια χρόνια υπηρεσίας προαγωγή στο βαθμό του Λοχαγού