Από την 1η.1.2022 καταργούνται οι μειώσεις που επιβάλλονται, σύμφωνα με την υποπαρ. Β.3 της παρ. Β του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄ 222), στα μερίσματα και στην οικονομική ενίσχυση που καταβάλλουν στους μερισματούχους τους τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και οι Ειδικοί Κλάδοι Οικονομικής Ενίσχυσης Μερισματούχων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας.
Αρχική Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξειςΆρθρο 35 Κατάργηση μειώσεων ν. 4093/2012 για τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και τους οικείους Ειδικούς Κλάδους
Άρθρο 35 Κατάργηση μειώσεων ν. 4093/2012 για τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και τους οικείους Ειδικούς Κλάδους
- 36 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 94 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 28 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΕΙΔΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ, ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ Ν.Ι.Μ.Τ.Σ., ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΜΑΚΡΑΣ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ, ΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ (ΕΛΠΣΞ) Άρθρο 3 Σύσταση Ειδικού Λογαριασμού Πρόνοιας Στρατού Ξηράς
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 4 Σκοπός του ΕΛΠΣΞ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 5 Όργανα διοίκησης του ΕΛΠΣΞ
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 6 Πόροι του ΕΛΠΣΞ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Κεφάλαιο του ΕΛΠΣΞ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Διοίκηση, διαχείριση, λογιστική παρακολούθηση και εκπροσώπηση του ΕΛΠΣΞ
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΕΛΠΠΑ) Άρθρο 9 Σύσταση Ειδικού Λογαριασμού Πρόνοιας Πολεμικής Αεροπορίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 10 Σκοπός του ΕΛΠΠΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Όργανα διοίκησης του ΕΛΠΠΑΆρθρο 11 Όργανα διοίκησης του ΕΛΠΠΑ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 12 Πόροι του ΕΛΠΠΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 Κεφάλαιο του ΕΛΠΠΑΆρθρο 13 Κεφάλαιο του ΕΛΠΠΑ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 14 Διοίκηση, διαχείριση, λογιστική παρακολούθηση και εκπροσώπηση του ΕΛΠΠΑ
- 81 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ (Ν.Ι.Μ.Τ.Σ.) Άρθρο 15 Επέκταση δικαιούχων νοσηλείας στο Ν.Ι.Μ.Τ.Σ. – Αντικατάσταση άρθρου 2 α.ν. 1137/1946
- 141 ΣχόλιαΆρθρο 16 Πόροι του Ν.Ι.Μ.Τ.Σ. – Αντικατάσταση άρθρου 10 α.ν. 1137/1946
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 17 Αντίτιμο για παρεχόμενες υπηρεσίες του Ν.Ι.Μ.Τ.Σ. – Αντικατάσταση άρθρου 14 α.ν. 1137/1946
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Άρθρο 18 Μισθολογική αποκατάσταση κατηγοριών πολιτικών υπαλλήλων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Ημέρες εκτός έδρας προσωπικού κατηγορίας ΔΕ Τεχνικών Οπλικών Συστημάτων και Πυρομαχικών, Ναρκαλιευτών, Ειδικών EOD – C/IED– Τροποποίηση άρθρου 2 ν. 4336/2015
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 20 Στρατιωτικές Λέσχες Στρατού Ξηράς– Τροποποίηση άρθρου 19 ν. 4361/2016
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 21 Κατάργηση συνδρομής εν αποστρατεία στρατιωτικών υπέρ Στρατιωτικών Λεσχών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22 Παροχή υπηρεσιών υγείας στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και στα μέλη των οικογενειών τους από τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
- 29 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΜΑΚΡΑΣ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Άρθρο 23 Λήξη πρώτης μακράς αναρρωτικής άδειας – Τροποποίηση άρθρου 24 ν.δ. 1400/1973
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 24 Λήξη δεύτερης ή τρίτης μακράς αναρρωτικής άδειας – Τροποποίηση άρθρου 25 ν.δ. 1400/1973
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 25 Διαγραφή αποστρατευόμενων – Τροποποίηση άρθρου 36 ν.δ. 1400/1973
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 26 Ανακαλούμενοι στην ενέργεια αξιωματικοί για λόγους υγείας – Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 66 ν.δ. 1400/1973
- 24 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ, ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ, ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ, ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ Άρθρο 27 Αναγνώριση χρόνου μετοχικής σχέσης των εθελοντών μακράς θητείας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 Βοήθημα λόγω θανάτου εν αποστρατεία μετόχων του ΜΤΝ – Αντικατάσταση άρθρου 79 π.δ. 21/31.10.1932
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 29 Καθορισμός μεριδίων μερισματούχων – Προσθήκη άρθρου 23Α στο π.δ. της 10ης Μαΐου/20ής Ιουλίου 1926
- 142 ΣχόλιαΆρθρο 30 Αναπροσαρμογή μεριδίων μερισματούχων Μετοχικού Ταμείου Στρατού – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 1106/1980
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 31 Καταβολή έκτακτου μερίσματος στους μερισματούχους Μετοχικού Ταμείου Στρατού – Προσθήκη παρ. 3 στο άρθρο 1 α.ν. 559 της 24/27 Μαρτίου 1937
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Παροχές λόγω θανάτου μετόχου Ταμείου Αλληλοβοήθειας- Αντικατάσταση άρθρου 15 ν.δ. 398/1974Άρθρο 32 Παροχές λόγω θανάτου μετόχου Ταμείου Αλληλοβοήθειας- Αντικατάσταση άρθρου 15 ν.δ. 398/1974
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 Δικαιούχοι παροχών λόγω θανάτου μετόχου Ειδικού Λογαριασμού Χρηματικής Αρωγής Οικογενειών Στρατιωτικών (ΕΛΧΑΟΣ) – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 3 ν. 354/1976Άρθρο 33 Δικαιούχοι παροχών λόγω θανάτου μετόχου Ειδικού Λογαριασμού Χρηματικής Αρωγής Οικογενειών Στρατιωτικών (ΕΛΧΑΟΣ) – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 3 ν. 354/1976
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Κατ’ εξαίρεση καταβολή μερίσματος από το ΜΤΣ σε δικαιούχους στρατιωτικής σύνταξης για λόγους υγείας – Τροποποίηση παρ. 10 άρθρου 1 ν.δ. 4198/1961Άρθρο 34 Κατ’ εξαίρεση καταβολή μερίσματος από το ΜΤΣ σε δικαιούχους στρατιωτικής σύνταξης για λόγους υγείας – Τροποποίηση παρ. 10 άρθρου 1 ν.δ. 4198/1961
- 507 ΣχόλιαΆρθρο 35 Κατάργηση μειώσεων ν. 4093/2012 για τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και τους οικείους Ειδικούς Κλάδους
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αναπροσαρμογή καταβαλλόμενου ποσού στο Μετοχικό Ταμείο Στρατού λόγω τέλεσης γάμου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Κρατήσεις υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Τροποποίηση άρθρου 55 π.δ. 21/31.10.1932Άρθρο 37 Κρατήσεις υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Τροποποίηση άρθρου 55 π.δ. 21/31.10.1932
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Κράτηση λόγω εγγραφής γάμου υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Προσθήκη άρθρου 55Α στο π.δ. 21/31.10.1932Άρθρο 38 Κράτηση λόγω εγγραφής γάμου υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Προσθήκη άρθρου 55Α στο π.δ. 21/31.10.1932
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 Διάθεση πόρων από κρατήσεις υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού για τα νοσοκομεία του Πολεμικού Ναυτικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40 Εκπόνηση αναλογιστικών μελετών από τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 41 Σύνθεση Διοικητικού Συμβουλίου Μετοχικού Ταμείου Στρατού – Τροποποίηση άρθρου 1 ν.δ. 2554/1953
- 10 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ΄ ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ Άρθρο 42 Επανακαθορισμός επιτοκίου προκαταβολών έναντι εφάπαξ βοηθήματος – Τροποποίηση άρθρου 18 ν.δ. 398/1974
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 43 Χρηματικά Εντάλματα Προπληρωμής (ΧΕΠ) για προμήθειες υλικών μέσω στρατιωτικών πωλήσεων εξωτερικού – Προσθήκη άρθρου 36Α στο ν.δ. 721/1970
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κατανομή εισφοράς υπέρ σωματείων και ενώσεων αναπήρων και θυμάτων πολέμου – Τροποποίηση άρθρου 33 ν.δ. 1044/1971Άρθρο 44 Κατανομή εισφοράς υπέρ σωματείων και ενώσεων αναπήρων και θυμάτων πολέμου – Τροποποίηση άρθρου 33 ν.δ. 1044/1971
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 45 Τρόπος και διαδικασία αξιοποίησης ακίνητης περιουσίας Ενόπλων Δυνάμεων – Τροποποίηση άρθρου 11 ν. 4407/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αξιοποίηση ακινήτων από φορείς του δημόσιου τομέα, νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και αθλητικά σωματεία – Τροποποίηση άρθρου 13 ν. 4407/2016
- 896 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ Άρθρο 47 Αποστρατευτικός βαθμός εθελοντών μακράς θητείας – Τροποποίηση παρ. 4 και 6 άρθρου 13 ν. 1848/1989
- 108 ΣχόλιαΆρθρο 48 Ένταξη αξιωματικών σε ειδικότητα του υγειονομικού σώματος – Αντικατάσταση άρθρου 26 ν. 1911/1990
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Προαγωγή αξιωματικών – ανθυπασπιστών πολεμικής διαθεσιμότητας, νικητών παγκοσμίων στρατιωτικών αγώνων – Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3648/2008Άρθρο 49 Προαγωγή αξιωματικών – ανθυπασπιστών πολεμικής διαθεσιμότητας, νικητών παγκοσμίων στρατιωτικών αγώνων – Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3648/2008
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ζητήματα μεταθέσεων στελεχών – Προσθήκη παρ. 8 στο άρθρο 5 του ν. 3883/2010
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 51 Προαγωγές ανώτατων αξιωματικών – Τροποποίηση άρθρου 26 ν. 3883/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 52 Κρίσεις αξιωματικών που τίθενται Εκτός Οργανικών Θέσεων – Τροποποίηση άρθρου 34 ν. 3883/2010
- 3.986 ΣχόλιαΆρθρο 53 Ρύθμιση θεμάτων κρίσεων και προαγωγών αξιωματικών εξ Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών και μονιμοποιηθέντων εθελοντών – μονιμοποιηθεισών εθελοντριών – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 4494/2017
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 54 Ρύθμιση θεμάτων αξιωματικών – διακεκριμένων αθλητών του Στρατού Ξηράς
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ Άρθρο 55 Μεταφορά στρατευσίμων από έναν κλάδο σε άλλο – Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3421/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 56 Απαλλαγή από την υποχρέωση στρατεύσιμης στρατιωτικής υποχρέωσης – Τροποποίηση περ. δ’ παρ. 1 άρθρου 13 ν. 3421/2005
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 57 Σύνθεση επιτροπής διαπρεπόντων επιστημόνων – Τροποποίηση άρθρου 19 ν. 3421/2005
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 Αναβολή κατάταξης για απόκτηση ναυτικής ικανότητας – Τροποποίηση άρθρου 21 ν. 3421/2005Άρθρο 58 Αναβολή κατάταξης για απόκτηση ναυτικής ικανότητας – Τροποποίηση άρθρου 21 ν. 3421/2005
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 59 Κλήση στρατευσίμων για κατάταξη με χρήση ηλεκτρονικών μεθόδων και δικτυακών υποδομών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 31 ν. 3421/2005
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60 Αδυναμία μετακίνησης για κατάταξη στρατευσίμων, εφέδρων και ανυπότακτων, για λόγους υγείας – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 3421/2005Άρθρο 60 Αδυναμία μετακίνησης για κατάταξη στρατευσίμων, εφέδρων και ανυπότακτων, για λόγους υγείας – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 3421/2005
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 Εγγραφή στις μηχανογραφικές εφαρμογές εφεδρείας – Αντικατάσταση παρ. 6 και 7 άρθρου 49 ν. 3421/2005
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σύνθεση επιτροπής εξέτασης αιτημάτων αντιρρησιών συνείδησης – Τροποποίηση άρθρου 62 ν. 3421/2005
- 22 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ε΄ ΕΘΝΟΦΥΛΑΚΗ Άρθρο 63 Σκοπός – Οργάνωση – Αποστολή Εθνοφυλακής
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 64 Στελέχωση Εθνοφυλακής – Εκπαίδευση προσωπικού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 65 Εθνοφύλακες ως στρατιωτικοί σε ενέργεια
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 66 Καθήκοντα, υποχρεώσεις και ευθύνη Εθνοφυλάκων
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιώματα Εθνοφυλάκων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 68 Κυρώσεις – Διαδικασία επιβολής κυρώσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 69 Πολιτικό προσωπικό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ Άρθρο 70 Σύσταση αυτοτελούς Γραφείου Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων ΠροσωπικούΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ Άρθρο 70 Σύσταση αυτοτελούς Γραφείου Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού
- 240 ΣχόλιαΆρθρο 71 Θέματα συνδικαλισμού Ενόπλων Δυνάμεων – Τροποποίηση άρθρου 30Γ ν. 1264/1982
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 72 Κατανομή ειδικών κατηγοριών μαθητών ΣΣΑΣ – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 21 ν.δ. 562/1970Άρθρο 72 Κατανομή ειδικών κατηγοριών μαθητών ΣΣΑΣ – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 21 ν.δ. 562/1970
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατανομή ειδικών κατηγοριών μαθητών ΣΑΝ – Τροποποίηση άρθρου 2 ν.δ. 1032/1971
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 74 Ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης ωρομίσθιου διδακτικού προσωπικού στις Σχολές και τα Κέντρα Εκπαίδευσης των Ενόπλων Δυνάμεων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 75 Στελέχωση θέσεων Πολεμικού Μουσείου – Αντικατάσταση άρθρου 7 ν.δ. 132/1969
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 76 Μετονομασία Σχολών Πολέμου Πολεμικού Ναυτικού και Πολεμικής Αεροπορίας – Τροποποίηση άρθρου 25 ν. 4609/2019
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 77 Σύσταση επιτροπής για την αντικατάσταση διατάξεων του Κώδικα Δικαστικού Σώματος των Ενόπλων Δυνάμεων
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 78 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 79 Μεταβατικές διατάξεις
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 80 Καταργούμενες διατάξεις
- 4.396 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Η’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 81 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
15 Δεκεμβρίου 2022, 21:15
Ανοικτή σε Σχόλια έως
29 Δεκεμβρίου 2022, 21:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σε
Στατιστικά
507 Σχόλια 11245 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 26020 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξεις
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ρύθμιση υγειονομικών θεμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και λοιπές διατάξεις»
- Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...
- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 47 ΝΗΟΛΟΓΙΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις θεμάτων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις
- Δημόσιες συμβάσεις προμηθειών, υπηρεσιών και έργων στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας
- Ρυθμίσεις περί σταδιοδρομίας και εξέλιξης στελεχών και οικονομικής μέριμνας και λογιστικού των Ενόπλων Δυνάμεων
- Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Μεταθέσεις οπλιτών
- Φάροι - Στρατολογία
Η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ ήταν η κατάργηση να γίνει από 1-1-2021. Αν και στην ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΡΥΘΜΙΣΗΣ αναφέρεται ρητά ότι οι κρατήσεις κρίθηκαν αντισυνταγματικές από το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) το 2015, με τις υπ’ αρ. 2287-2288/2015 αποφάσεις της Ολομέλειάς του, η συμμόρφωση της πολιτείας για την κατάργηση γίνεται 6 χρόνια μετά, από 1-1-2022. Αναδρομικά από 1-1-2019 τουλάχιστον.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Η πολιτεία έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016.Απαιτείται ίδια μεταχείρηση με τους αποστρατευθέντες μετά τον Μάιο 2016, στούς οποίους δεν γίνονται οι κρατήσεις του 4093/12. Επί 6,5 έτη υπάρχουν συνάδελφοι 2 ταχυτήτων.
Να ισχύσει η αναδρομικότητα, από 1/1/2021
Απαράδεκτο.
Άλλα υπόσχεστε και άλλα κάμετε τελικά.
Η κατάργηση θα πρέπει να γίνει από 01.1.2021 και όχι από 01.1.2022.
Πρέπει να εφαρμοστεί η απόφαση του ΣτΕ.
Συμμόρφωση στις αποφάσεις του ΣΤΕ (άρθρο 95 του Συντάγματος). Να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά, των παράνομων κρατήσεων του ν.4093/2012, από τότε που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016.
Διαπιστώνεται ότι η αναδρομικοτητα δεν είναι από 1/1/2021 όπως πολλάκις είχε δεσμευτεί ο ΥΠΕΘΑ σε σχετικές ερωτήσεις στη ΒτΕ.Απαιτειται η διόρθωση της αναδρομικοτητας από 1/1/2021 και όχι από 1/1/2022
Κάθε δημοκρατική κυβέρνηση πρέπει να συμμορφωνεται με τις αποφάσεις του ΣτΕ. Εφαρμογή της απόφασης λοιπόν του ΣτΕ και επιστροφή των παρανόμως παρακρατηθεντων χρημάτων στους δικαιούχους, είναι η μόνη απόφαση που μπορεί να παρθεί.
Καλησπερα.Η κυβερνηση να εφαρμοσει τις αποφασεις του δικαστηριου.Εμεις μια ζωη τηρουσαμε νομους και διαταγες.ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΟ ΑΥΤΟ΄΄΄΄
Η εκάστοτε κυβέρνηση έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ, του Α/ΓΕΑ και η σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Εάν υπήρχε σοβαρότητα θα είχαν συμμορφωθεί με τις αποφάσεις του ΣΤΕ και ο κόσμος Υπουργός δεν θα κοροιδευε ας πράξει αυτό που ο ίδιος δήλωνε.
Η πολιτεία έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣΤΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016.
Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ για την κατάργηση του και απόδοση των αναδρομικών από 1-1-2021.
Ειναι απαραδεκτο ο ν.4993 να έχει βγει αντισυνταγματικος απο το 2917, ο υπουργος να διαβεβαιώνει μεσα στη βουλη και σε απαντήσεις κομματων ιτι η καταργηση του θα εχει αναδρομικη ισχύ απο το 2021 (έστω) και να έρχεται σημερα να νομοθετει την κατάργησή του απο το 2022.
Ντροπη κ. Υπουργε
Όταν σε οποιαδήποτε δημόσια συζήτηση οι πάντες λένε ότι έχουν εμπιστοσύνη στις δικαστικές αποφάσεις, έτσι και η πολιτεία πρέπει να εφαρμόσει την απόφαση του ΣτΕ (ν.4387/2016), όπου έκρινε την παρακράτηση του μερίσματός μας (ν.4093/2012) ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ.
Η απόφαση ορίζει και την έναρξη της αναδρομικότητας για όλα τα παρακρατηθέντα ποσά, όπου εφαρμόστηκε η παρακράτηση.
Ζητώ από την πολιτεία την εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ (ν.4093/2012).
Κύριε Υπουργέ της Εθνικής μας Άμυνας. Έχετε ανακοινώσει ότι θα σεβαστείτε τις αποφάσεις του ΣτΕ και έχετε δεσμευθεί σε αλλεπάλληλες ερωτήσεις εντός και εκτός του Κοινοβουλίου ότι η αναδρομικότητα των κρατήσεων θα ισχύσει από 1.01.21. Σε λίγο καιρό θα απευθυνθείτε στον λαό και θα ζητήσετε την ψήφο του. Πως να σας εμπιστευτεί ξανά και να πιστέψει στα λεγόμενά σας!!!! Οι λέξεις ΄Αξιοπιστία και Συνέπεια΄ ασφαλώς σας είναι γνωστές. Τι λέτε;
Να ισχύσει η αναδρομικότητα, από 1/1/2021.
Θα πρέπει να εφαρμοστεί η απόφαση του ΣΤΕ ως αφορά την Ν.4093/12
Η κατάργηση του νόμου4093 για τους αποστρατους πριν το 2016 ειναι δικαιη και σωστή ετσι ώστε να υπάρχει η ιδια οικονομική πολιτική για όλους τους απόστρατους ανεξαρτήτου έτους αποστρατείας.
Ακόμη, η αναδρομικότητα του νόμου πρέπει να συνάδει με απόφαση του ΣΤΕ αλλά και με το πνεύμα της δικαοσύνης και της ηθικής απάναντι στους απόστρατους.
Ως εκ τούτου εισηγούμε η αναδρομικότητα του να είναι σύμφωνη με την απόφαση του ΣΤΕ.
Σμχος εα Μόσχου Νικόλαος
Οι δικαστικές αποφάσεις και οι επίσημες δεσμεύσεις πρέπει να τηρούνται. Άλλως δημιουργείται αίσθημα εξαπάτησης στους πολίτες. Είναι θέμα κλονισμού της εμπιστοσύνης προς την κυβέρνηση.
Με το Άρθρο 35 Καταργούνται οι μειώσεις του 4093/2012 για τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και τους οικείους Ειδικούς Κλάδους.
Για τον λόγο αυτό, ζητώ την εφαρμογή της απόφασης του ΣΤΕ και σε κάθε περίπτωση την απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ για την κατάργηση της κράτησης από 01/01/2021, και όχι από 01/01/2022.
Δυστυχώς η διαπίστωση είναι ότι η αναδρομικότητα δεν είναι από 1/1/21 σύμφωνα με τις αποφάσεις –εισηγήσεις ΜΤΑ – ΕΑΑΑ , αλλά και τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης από βήματος της ΒτΕ σε σχετικές ερωτήσεις .
Εισηγούμαι την διόρθωση του άρθρου 35 με εφαρμογή αναδρομικότητας από 1/1/21
Ε. Σπανομήτρος
Ασμχος(ΤΜΑ) ε.α
Το θέμα είναι η συμμόρφωση της Πολιτείας με την απόφασης του ΣτΕ (ν.4387/2016) που έκρινε την παρακράτηση του (ν.4093/2012) στο μέρισμά μας αντισυνταγματική. Με αυτή την απόφαση ορίζεται και η έναρξη της αναδρομικότητας για όλα τα ποσά από το 2013, όπου αρχικά εφαρμόστηκε η παρακράτηση.
Κάθε άλλη προσέγγιση αποτελεί παρερμηνεία της απόφασης του ΣτΕ.
Σε κάθε περίπτωση η πολιτεία πρέπει να δίνει πρώτη το παράδειγμα και να εφαρμόζει τους νόμους και τις αποφάσεις των δικαστηρίων. Τα αναδρομικά πρέπει να δωθουν από τον Μάιο του 2016,έστω και με δόσεις για να μην υπάρχουν πολίτες δύο ταχυτήτων. Όπως αυτοί που αποστρατευτηκαμε μετά τον Μάιο του 2016 δεν είχαν κρατήσεις του ν 4093, έτσι και οι οι πριν το Μάιο 2016 πρέπει να τα πάρουν στο ακέραιο σύμφωνα με την απόφαση του ΣΤΕ.
Η εκάστοτε κυβέρνηση έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ του Α/ΓΕΑ και η σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Να ισχύσει η απόφαση του ΣΤΕ
Πρέπει να έχει εφαρμογή από 1/1/2021
Η πολιτεία έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί απολύτως με την απόφαση του ΣΤΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016 στους συνταξιούχους καθώς και στους νόμιμους κληρονόμους τους.
Επανειλημμένα ο κ.ΥΕΘΑ έχει δηλώσει για αναδρομική ισχύ της παύσης της κράτησης από 1-1-2021. Αυτή είναι και η θέση (όσον αφορά στην Αεροπορία) της ηγεσίας της, του ΜΤΑ και της ΕΑΑΑ. Δεν υπάρχει θέμα δημοσιονομικής στενότητας εφόσον είναι κονδύλια των μετοχικών ταμείων και τουλάχιστον το ΜΤΑ γνωρίζει πολύ καλά τις δυνατότητές του. Κανονικά σε ένα κράτος δικαίου και ισονομίας η παύση ενός αντισυνταγματικού νόμου πρέπει να ισχύει από την χρονολογία που καθορίζει η Δικαιοσύνη δηλαδή από το 2016. Αλλά τουλάχιστον ας τηρούνται οι υποσχέσεις και οι προτάσεις των αρμοδίων φορέων.
Η πολιτεία έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣΤΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Αναδρομικά από 5/2016 με εφαρμογή της απόφασης του ΣΤΕ ή σε κάθε περίπτωση την απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ για την κατάργηση της κράτησης από 1-1-2021.
H πολιτεία έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣΤΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Η πολιτική ηγεσία του ΥΕΘΑ επανειλλημένα στη Βουλή (κατόπιν σχετικών επερωτήσεων) διαμήνυσε ότι η κατάργηση της εισφοράς θα πραγματοποιηθεί από 01-01-2021. Υπάρχει λοιπόν ανακολουθία λόγων και πράξεων. Ενώ δεν δίνονται αναδρομικά έξι(6) ετών (σύμφωνα με την απόφαση του ΣτΕ) αφαιρούν και αναδρομικά ενός έτους που οι ίδιοι ανακοίνωσαν στη Βουλή. Απαράδεκτο.
Είναι δικά μας λεφτά.
Οι αποφάσεις πρέπει να εκτελούνται.
Η εκάστοτε κυβέρνηση έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ του Α/ΓΕΑ και η σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Η εκάστοτε κυβέρνηση έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ του Α/ΓΕΑ και η σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Το θέμα είναι η συμμόρφωση της Πολιτείας με την απόφασης του ΣτΕ (ν.4387/2016) που έκρινε την παρακράτηση του (ν.4093/2012) στο μέρισμά μας αντισυνταγματική. Με αυτή την απόφαση ορίζεται και η έναρξη της αναδρομικότητας για όλα τα ποσά από το 2013, όπου αρχικά εφαρμόστηκε η παρακράτηση.
Κάθε άλλη προσέγγιση αποτελεί παρερμηνεία της απόφασης του ΣτΕ.
Η εκάστοτε κυβέρνηση έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ, του Α/ΓΕΑ και η σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Αναδρομικά από 5/2016 με εφαρμογή της απόφασης του ΣΤΕ ή σε κάθε περίπτωση την απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ για την κατάργηση της κράτησης από 1-1-2021.
Ζητώ την εφαρμογή του ΣΤΕ για την κράτηση Ν.4093/12
Ζητώ την εφαρμογή του ΣΤΕ για την κράτηση Ν.4093/
Σε ένα κράτος δικαίου τα αρμόδια εκτελεστικά όργανα υποχρεούνται να τηρούν απαρέγκλιτα τις αποφάσεις των δικαστικών οργάνων. Άμεση εφαρμογή των υπ’ αρ. 2287-2288/2015 αποφάσεων τής Ολομέλειας τού Συμβουλίου τής Επικρατείας (ΣτΕ). Συμβιβαστικές λύσεις δεν είναι και δεν πρέπει να γίνονται αποδεκτές
Ζητώ την εφαρμογή του ΣΤΕ για την κράτηση Ν.4093/12
Η εκάστοτε κυβέρνηση έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ, του Α/ΓΕΑ και η σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Απαιτείται ίδια μεταχείρηση με τους αποστρατευθέντες μετά τον Μάιο 2016, στούς οποίους δεν γίνονται οι κρατήσεις του 4093/12. Επί 6,5 έτη υπάρχουν συνάδελφοι 2 ταχυτήτων. Τα αναδρομικά πρέπει να αφορούν όλη την περίοδο της αδικίας, από Μάιο 2016 και εντεύθεν
Να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Εαν θέλετε οι πολίτες να εφαρμόζουν τους νόμους που ψηφίζει η Ελληνική δικαιοσύνη!
οι υποσχέσεις και οι αποφάσεις ,πρέπει να εκτελούνται.
Η εκάστοτε κυβέρνηση έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ, του Α/ΓΕΑ και η σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Η πολιτεία έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣΤΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Η εκάστοτε κυβέρνηση έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ, του Α/ΓΕΑ και η σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Η εκάστοτε κυβέρνηση έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ του Α/ΓΕΑ και η σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.