Το δεύτερο εδάφιο της παρ. 6 του ν. 1848/1989 αντικαθίσταται ως εξής:
«Κατά παρέκκλιση των προβλεπομένων στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 4 ως προς τον καταληκτικό βαθμό, με όμοιο προεδρικό διάταγμα καθορίζονται οι όροι και προϋποθέσεις για την απονομή αποστρατευτικού βαθμού Υπολοχαγού και αντιστοίχων των άλλων κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων σε εθελοντές και εθελόντριες μακράς θητείας βαθμού Ανθυπασπιστή που τίθενται σε αποστρατεία.»
Αρχική Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 1848/1989 (Α΄ 112)
Άρθρο 04 – Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 1848/1989 (Α΄ 112)
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Υπεράσπιση στρατιωτικών ενώπιον ποινικών δικαστηρίων
- 135 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Τροποποίηση διατάξεων του ν.δ. 1400/1973 (Α΄ 114)
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Τροποποίηση διατάξεων του ν.δ. 445/1974 (Α΄ 160)
- 113 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 1848/1989 (Α΄ 112)
- 71 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Ειδικές ρυθμίσεις για τη θέση Εθελοντών Μακράς Θητείας εκτός οργανικών θέσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Τροποποίηση διατάξεων του α.ν. 888/1949 (Α΄ 42)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Υπηρεσιακή εξέλιξη υπαξιωματικών του Οικονομικού Σώματος του Στρατού Ξηράς που προέρχονται από Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08 – Τροποποίηση διάταξης του ν. 2913/2001 (Α΄ 102)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τροποποίηση του άρθρου 9 του ν. 3257/2004 (Α΄ 143)
- 281 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3883/2010 (Α΄ 167)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Καθορισμός μονάδων διπλάσιου χρόνου στρατιωτικής υπηρεσίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Κάλυψη δαπανών ανασφάλιστων δικαιούχων περίθαλψης στα στρατιωτικά νοσοκομεία
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ειδική άδεια αιρετών στην τοπική αυτοδιοίκηση
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Γραφεία Νομικής Προστασίας Στελεχών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 – Έξοδα κηδείας στρατιωτικών που κηδεύονται με δημόσια δαπάνηΆρθρο 15 – Έξοδα κηδείας στρατιωτικών που κηδεύονται με δημόσια δαπάνη
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Αποκατάσταση εφάπαξ βοηθήματος Ειδικών Λογαριασμών
- 56 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Τροποποίηση διατάξεων στρατολογικής φύσης του ν. 3421/2005 (Α΄ 302)
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Ρύθμιση στρατιωτικών υποχρεώσεων ανυποτάκτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 4361/2016 (Α΄ 10)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 1911/1990 (Α΄ 166)
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Τροποποίηση του άρθρου 79 του ν. 3883/2010 (Α΄ 167)
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3421/2005 (Α΄ 302)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3186/2003 (Α΄ 230)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Μετονομασία Σχολών Διοίκησης και Επιτελών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3187/2003 (Α΄ 233)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο και Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο Διοίκησης Διοικητικής Μέριμνας Ναυτικού (ΔΔΜΝ) Ναυστάθμου Κρήτης (ΝΚ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 – Τροποποίηση διάταξης του π.δ. 21/1932 (Α΄ 387)Άρθρο 27 – Τροποποίηση διάταξης του π.δ. 21/1932 (Α΄ 387)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 – Τροποποίηση διάταξης του π.δ. 31/2007 (Α΄ 29)Άρθρο 28 – Τροποποίηση διάταξης του π.δ. 31/2007 (Α΄ 29)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Μετατάξεις στο Σώμα των Υπαξιωματικών σπουδαστών στρατιωτικών σχολών λόγω σωματικής ανικανότητας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Εισαγωγή σε Στρατιωτικές Σχολές
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Τροποποίηση του ν. 4407/2016 (Α΄ 143)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 – Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 2919/2001 (Α΄ 128)Άρθρο 32 – Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 2919/2001 (Α΄ 128)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 – Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 1892/1990 (Α΄ 101)Άρθρο 33 – Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 1892/1990 (Α΄ 101)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Τροποποίηση του άρθρου 21 του ν. 4332/2015 (Α΄ 76)
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Τροποποίηση διατάξεων του Πρώτου Βιβλίου του Στρατιωτικού Ποινικού Κώδικα (ν. 2287/1995, Α΄ 20)
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Τροποποίηση διατάξεων του Δεύτερου Βιβλίου του Στρατιωτικού Ποινικού Κώδικα (ν. 2287/1995, Α΄ 20)
- 38 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Τροποποιήσεις διατάξεων του Κώδικα Δικαστικού Σώματος Ενόπλων Δυνάμεων (ν. 2304/1995, Α΄ 83)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Τροποποίηση διατάξεων του άρθρου 68 του π.δ. 26/2012 (Α΄ 57)Άρθρο 38 – Τροποποίηση διατάξεων του άρθρου 68 του π.δ. 26/2012 (Α΄ 57)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 – Τροποποίηση διατάξεων του άρθρου 1 του π.δ. 861/1979 (Α΄ 246)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 40 – Τροποποίηση του άρθρου 16 ν. 3948/2011 (Α΄ 71)
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Ισχύς πίνακα επιτυχόντων διαγωνισμού έτους 2018
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42 – Ορισμοί
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Αποστολή στρατονομικών υπηρεσιών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Αρμοδιότητες στρατονομικών υπηρεσιών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Στελέχωση στρατονομικών υπηρεσιών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 46 – Οπλοφορία, εφόδια και μέσα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 – Καταπολέμηση ναρκωτικώνΆρθρο 47 – Καταπολέμηση ναρκωτικών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Μεταγωγές
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Ασφάλεια στρατιωτικών δικαστηρίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 – Υπηρεσία Υποδοχής Πλοίων και Πολεμικής Χρησιμοποίησης Λιμένων (ΥΠ/ΠΧΛ)Άρθρο 50 – Υπηρεσία Υποδοχής Πλοίων και Πολεμικής Χρησιμοποίησης Λιμένων (ΥΠ/ΠΧΛ)
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Εθνική Στρατιωτική Αρχή Αξιοπλοΐας
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Υπηρεσία Εσωτερικού Ελέγχου
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 4494/2017 (Α΄ 165)
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Δελτία ταυτότητας στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 55 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 4440/2016 (Α΄ 224)
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 56 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 4407/2016 (Α΄ 134)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 57 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 4472/2017 (Α΄ 74)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3648/2008 (Α΄ 38)Άρθρο 58 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3648/2008 (Α΄ 38)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59 – Τροποποίηση του ν. 4336/2015 (Α΄ 94)Άρθρο 59 – Τροποποίηση του ν. 4336/2015 (Α΄ 94)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 60 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 2292/1995 (Α΄ 35)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 – Τροποποίηση του ν. 4278/2014 (Α΄ 157)Άρθρο 61 – Τροποποίηση του ν. 4278/2014 (Α΄ 157)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 62 – Τροποποίηση του άρθρου 30 Γ του ν. 1264/1982 (Α΄ 79)
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 63 – Ρυθμίσεις θεμάτων Μετοχικών Ταμείων Ενόπλων Δυνάμεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64 – Ρύθμιση για Χρηματικά Εντάλματα Προπληρωμής (ΧΕΠ) για προμήθειες υλικών μέσω στρατιωτικών πωλήσεων εξωτερικούΆρθρο 64 – Ρύθμιση για Χρηματικά Εντάλματα Προπληρωμής (ΧΕΠ) για προμήθειες υλικών μέσω στρατιωτικών πωλήσεων εξωτερικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 65 – Απαλλαγή Ταμείου Εθνικής Άμυνας (ΤΕΘΑ), Ταμείου Εθνικού Στόλου (ΤΕΣ) και Ταμείου Αεροπορικής Άμυνας (ΤΑΑ) από τον Φόρο Εισοδήματος και τον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 67 – Μεταβατικές – Τελικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 68 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 68 – Καταργούμενες διατάξεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
8 Μαρτίου 2019, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
18 Μαρτίου 2019, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
113 Σχόλια 1077 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 23776 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...
- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 47 ΝΗΟΛΟΓΙΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις θεμάτων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις
- Δημόσιες συμβάσεις προμηθειών, υπηρεσιών και έργων στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας
- Ρυθμίσεις περί σταδιοδρομίας και εξέλιξης στελεχών και οικονομικής μέριμνας και λογιστικού των Ενόπλων Δυνάμεων
- Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Μεταθέσεις οπλιτών
- Φάροι - Στρατολογία
Αναφέρομαι σε όλη την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία των ενόπλων δυνάμεων ότι αν ρυθμίσουν το βαθμολογικό των ΕΜΘ στο τέλος θα δικαιωθούν
Πόσο χρήσιμη είναι σήμερα η έννοια της αξιοκρατίας εάν θέλουμε να εφαρμόσουμε δίκαιες πολιτικές στον ευαίσθητο χώρο των ΕΔ. Πιστοί όμως στην ΙΣΟΝΟΜΙΑ και ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, μόνο έτσι φθάνουμε σε ενα κράτος δικαίου. Αξίζει λοιπόν μια τέτοια τροπολογία για τους ΕΜΘ.
1)Κανένας από τους ΕΜΘ δεν χρησιμοποιείται σε καθήκοντα ανάλογα του βαθμού του αλλά σε εκείνα που αντιστοιχούν σε 3 ή και 4 βαθμούς επιπλέον. Άρα η βαθμολογική τους εξέλιξη κρίνεται επιτακτική.
2)Η απόκτηση πτυχίου ΑΕΙ αποτελεί προσωπική επιλογή του στελέχους και ουδεμία σχέση έχει, τις περισσότερες φορές, με την απόδοσή του στα στρατιωτικά του καθήκοντα.Οι μη κάτοχοι πτυχίου δεν υστερούν στην εκτέλεση των καθηκόντων τους. Επιπλέον, για όσους κατέχουν πτυχίο ΑΕΙ δίδεται η δυνατότητα της μετάταξης με προκηρύξεις θέσεων από τα Γενικά Επιτελεία αναλόγως αναγκών. Άρα η πιθανή προσθήκη διάταξης επιπλέον βαθμού σε ΕΜΘ κατόχους πτυχίου ΑΕΙ είναι περιττή και επιπλέον θα προκαλέσει την προσπάθεια απόκτησης πτυχίου από τους μη κατόχους, άσχετου με τα καθήκοντά τους, σε βάρος της υπηρεσίας αφού θα μειώσει το ενδιαφέρον τους για απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων επί της εργασίας τους και θα τους βάλει στη διαδικασία απόκτησης ενός πτυχίου, οποιουδήποτε αντικειμένου.
Πολύ καλή η πρόταση του κ. ΑΝΥΕΘΑ,
Θα ήταν πάρα πολύ θετικό να μην δίνονται οι παραπάνω βαθμοί μόνο κατά την αποστρατεία αλλά όταν θα είναι εν ενεργεία οι εν λόγω συνάδελφοι και να αποστρατεύονται και πάλι ως υπολοχαγοί. Η μόνη εξαίρεση θα πρέπει να είναι για πτυχιούχους ΑΕΙ οι οποίοι όπως ανάλογα συμβαίνει με τους αποφοίτους ΑΣΣΥ, θα πρέπει να λαμβάνουν τιμητικά, ένα παραπάνω βαθμό κατά την αποστρατεία τους.
Τέλος προτείνουμε εναλλακτικά : ανθ/λγος στα 27 έτη υπηρεσίας, υπ/λγος στα 31 και λοχαγός στα 34 για πτυχιούχους ΑΕΙ ή εναλλακτικά κατά την αποστρατεία των συναδέλφων(για το βαθμό λοχαγού/ΑΕΙ).
Σίγουρα όμως Καλύτερη και Δικαιότερη πρόταση θα ήταν η πλήρης εξομοίωση τους με τις γυναίκες εθελόντριες του Ν.705 1977 και τους άνδρες εθελοντές του Ν.445 1972
ευχαριστούμε πολύ
Ο ΣΑΣΥΔΑ συμφωνεί με την εν λόγω ρύθμιση.
Κύριε Υπουργέ επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω ότι τα στελέχη της Πολεμικής Αεροπορίας προέλευσης ΕΜΘ που τελούν το ρόλο επιθεωρητών και εκπαιδευτών αεροσκαφών , άπαντες είναι απόφοιτοι λυκείου και κάτοχοι πτυχίου αγγλικής γλώσσας , πέραν της δίκαιης λύσης είναι και ηθική αμοιβή η πλήρης εξομοίωση με τις γυναίκες εθελόντριες του Ν.705 1977 και τους άνδρες εθελοντές του Ν.445 1972.Σας ευχαριστώ
Eπιτέλους ας ψηφιστεί κάτι θετικό για όλους τους ΕΜΘ.Η προσληψή μας σίγουρα δεν προέβλεπε όλα αυτά που λογικό είναι ο νομοθέτης να μην προέβλεψε.Ομως η ιστορία μας έδειξε, ότι όλα διορθώνονται και αλλάζουν.Ολοι μας δώσαμε την ψυχή μας, στο καθήκον μας, και δουλεύαμε αγόγγυστα, για τον στρατό μας. Κρατάμε πόστα ,τα οποία με την επαγγελματική μας εμπειρία θέλουν πτυχία πολλά πτυχία και εμείς εκεί να εκπαιδεύουμε, και να προσφέρουμε παραπάνω από οτι απαιτείται.Είμαστε η ραχοκοκαλιά του στρατεύματος τόσα χρόνια και το μόνο που σας ζητάμε σεβασμό και προστασία της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, και ίση μεταχείριση των στελεχών των ΕΔ.Να είστε σίγουροι ότι θα μείνετε στην ιστορία αν τελικά το πράξετε!!!!!
Κύριοι για να τελειώνουμε με την όποια αίσθηση αδικίας νοιώθει κάθε μια από τις διαφορετικές ομάδες προέλευσης στελεχών των ένοπλων δυνάμεων θα ήθελα να προτείνω τα εξής:
Α) Ο τρόπος εξέλιξης πρέπει να εξαρτάται μόνο από τον τρόπο με τον οποίο κατατάχτηκε κάθε στέλεχος και από τις βαθμολογίες των εκθέσεων του. Ο λόγος που το υποστηρίζω αυτό είναι γιατί λίγοι παίρνουν τα όποια πτυχία χωρίς πραγματικά να είναι εις βάρος της υπηρεσίας. Επίσης υποτίθεται ότι ο ελληνικός στρατός τους πήρε με τα προσόντα που χρειάζεται και για να φτάσουν σε έναν βαθμό για να μην υπάρχει υδροκεφαλισμός. Διαφορετικά να γίνουμε όλοι Ανώτατοι Αξιωματικοί. Με ποιο τρόπο θα ανταμείβεται κάποιος που είναι προσηλωμένος στην εργασία του και όχι σε ακαδημαϊκές σπουδές; Αυτοί που έχουν ανώτερες γνώσεις από αυτές που ήθελε η προέλευση τους γιατί επέλεξαν να καταταγούν με αυτό τον τρόπο; Μήπως γιατί παρά τις γνώσεις τους απέτυχαν να βρουν μια καλύτερη εργασία εκτός στρατού; Κατά πόσο έχουν την στρατιωτική νοοτροπία και πειθαρχία που αποκτάται στις παραγωγικές σχολές;
Β) Ο ελληνικός στρατός να αποφασίσει για ποιες ειδικότητες θέλει στελέχη από ΑΣΕΙ, ΑΣΣΥ και εκτός παραγωγικών σχολών. Και όχι να έχουμε το φαινόμενο σε μια ειδικότητα να έχουμε στελέχη από διαφορετική προέλευση και χωρίς διακριτές διαχωριστικές γραμμές στην ουσία.
Γ) Το δικαίωμα δεύτερης εργασίας και η αναγνώριση των πτυχίων να είναι για όλους το ίδιο. Όπως ένας δεν μπορεί να είναι γιατρός μόνο για τον στρατό έτσι και ένας Ιπτάμενος, Μηχανικός, Οδηγός, Οικονομικός κτλ. Δεν μπορεί να έχει την ιδιότητα αυτή μόνο για τον στρατό, εκτός αν το ελληνικό κράτος θεωρεί ότι οι υπηρεσίες που προσφέρονται στον ελληνικό στρατό είναι κατωτέρου επιπέδου.
Δ) Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί τα επιδόματα να είναι μεγαλύτερα από τον μισθό κάποιου. Αν θέλουμε κάποιες διαφοροποιήσεις τότε πρέπει να είναι με ποσοστό επί του μισθού αναλόγως κάποιων παραμέτρων όπως ειδικότητας ή θέσης, γιατί όλες οι ειδικότητες δεν είναι ίδιες και κάποιοι αλλάζουν ειδικότητα ή δεν αναλαμβάνουν θέσεις ευθύνης χωρίς καμία επίπτωση.
Δυο άλλοι προβληματισμοί που έχω είναι:
Α) Αν εφαρμόζεται το ωράριο στις ένοπλες δυνάμεις και ποιο ωράριο;
Β) Γιατί ο στρατός πρέπει να είναι η μοναδική υπηρεσία που συνδράμει σε όλες τις έκτακτες περιπτώσεις( με αποκορύφωμα την βοήθεια στην εθνική οδό που έχει αναλάβει ιδιωτική εταιρεία).
Κύριε υπουργέ, όσον αφορά το άρθρο για την βαθμολογική εξέλιξη των Ε.Μ.Θ., θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω ότι υπάρχουν Ε.Μ.Θ. που είχαν καθήκοντα επιθεωρητή σε εξειδικεύσεις αεροσκαφών πολεμικών μοιρών πολύ πριν συμπληρώσουν 10 χρόνια υπηρεσίας. Επιπροσθέτως, είναι εκπαιδευτές ειδικότητας και εκπαιδευτές επιθεωρητών σε γνώσεις παιδαγωγικού περιεχομένου, ώστε να γίνουν και αυτοί εκπαιδευτές, με πάνω από 1.000 ώρες διδασκαλίας σε αίθουσες. Έχουν αφιερώσει πολύ προσωπικό ελεύθερο χρόνο για να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις της εκπαίδευσης, αλλά και ταυτόχρονα ώρες πέραν του ωραρίου εργασίας για να ασκούν τα απαιτητικά καθήκοντα τους σε πολεμικές μοίρες αεροσκαφών. Φυσικά, όπως ήταν αναμενόμενο δεν απόκτησαν κάποιο πανεπιστημιακό πτυχίο γιατί είτε λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων είτε γιατί είχαν αφοσιωθεί καθαρά στην εργασία τους. Με βάση των προαναφερθέντων και εφόσον προωθείται ένα νομοσχέδιο μόνο με ακαδημαϊκά κριτήρια θα ήθελα να θέσω 3 ερωτήματα:
1. Προτρέπεται όλο το προσωπικό να ασχοληθεί με τις ακαδημαϊκές σπουδές για να αποκτήσει βαθμολογική εξέλιξη και όχι με την δύσκολη και χρονοβόρα άσκηση των καθηκόντων τους;
2. Εφόσον, προσωπικό των ενόπλων δυνάμεων, χωρίς πανεπιστημιακούς τίτλους σπουδών, άλλα με περίσσιο ζήλο και αποφασιστικότητα έγιναν επιθεωρητές αεροσκαφών και εκπαιδευτές για να προσφέρουν αυριανούς εκπαιδευτές στις ένοπλες δυνάμεις, δεν πρέπει και αυτοί να έχουν έστω και μια μικρή ηθική ανταμοιβή;
3. Στις περισσότερες αίθουσες, αυτοί οι Ε.Μ.Θ. εκπαιδεύουν υπαξιωματικούς και αξιωματικούς παραγωγικών σχολών χωρίς να αισθάνονται καθόλου κατώτεροι και με την τιμή της προσφώνησης Κ. Εκπαιδευτή από αυτούς να τους συνοδεύει και εκτός της αίθουσας. Βάση όλων αυτών, μήπως ήρθε ο καιρός να αρθεί επιτέλους αυτήν η αδικία που ταλανίζει τους Ε.Μ.Θ. εδώ και πολλά χρόνια και με πολλές κυβερνήσεις που μόνο μας εμπαίζουν;;;
Εάν θέλουμε να μιλάμε για «αποκατάσταση της ίσης μεταχείρισης στελεχών όμοιας προέλευσης», όπως αναφέρει η Αιτιολογική Έκθεση, θα πρέπει η βαθμολογική εξέλιξη των Εθελοντών Μακράς Θητείας, να είναι ακριβώς η ίδια με αυτή των Μονιμοποιθέντων Εθελοντών και Εθελοντριών του Ν.705/1977.
Η αιτιολογική έκθεση του αρθρου 4 μεταξύ των άλλων αναφέρει… «ότι η ρύθμιση του παρόντος άρθρου γίνεται…. για λόγους άμβλυνσης της διαφορετικής μεταχείρισης με τις εθελόντριες…. και της ίσης μεταχείρισης στελεχών ίδιας προέλευσης». Είναι οξύμωρο να θέλει την ίση μεταχείριση μεταξύ στελεχών ίδιας προέλευσης και ταυτοχρονα να υπάρχει διαφορετική βαθμολογική εξέλιξη. Το ένα άρει το άλλο. Επαναδιατύπωση του επίμαχου άρθρου για την παύση της ύπαρξης δύο μέτρων και δύο σταθμών μεταξύ στελεχών ίδιας προέλευσης. Ηρθε το πλήρωμα του χρόνου να διορθωθεί χρόνων κατάφορη διαφοροποίηση.
Αν διαγράφονται ή δεν αναρτώνται ορισμένα σχόλια είναι διότι ενδεχομένως έχουν σταλεί πολλές φορές με ταυτόσημο περιεχόμενο από τον ίδιο ή άλλο σχολιαστή.
Προς Κύριο Θωμά Ψυρρή ως υπεύθυνο διαχειριστή σχολίων ….. Για ποιο λόγο ΔΙΑΓΡΆΨΑΤΕ σχολιασμό μου; Οι γνώμες θα πρέπει να αναρτούνται ΟΛΕΣ έτσι ώστε να βλέπουν οι ιθύνοντες ότι υπάρχει συμμετοχή αλλά και σύσσωμες γνώμες – προτάσεις για την εδώ και αρκετά χρόνια ΑΔΙΚΙΑ που απασχολεί το σύνολο των Ε.Μ.Θ. Θα αναρτήσω λοιπόν ξανά τον σχολιασμό μου και θα πω αυτό …!!Πλήρης εξομοίωση με τις γυναίκες εθελόντριες του Ν.705 1977 και τους άνδρες εθελοντές του Ν.445 1972. (Υπάρχει σχετικό έγγραφο της ΠΟΕΣ 86/29-02-2016).