Από την 1η.1.2022 καταργούνται οι μειώσεις που επιβάλλονται, σύμφωνα με την υποπαρ. Β.3 της παρ. Β του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄ 222), στα μερίσματα και στην οικονομική ενίσχυση που καταβάλλουν στους μερισματούχους τους τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και οι Ειδικοί Κλάδοι Οικονομικής Ενίσχυσης Μερισματούχων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας.
Αρχική Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξειςΆρθρο 35 Κατάργηση μειώσεων ν. 4093/2012 για τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και τους οικείους Ειδικούς Κλάδους
Άρθρο 35 Κατάργηση μειώσεων ν. 4093/2012 για τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και τους οικείους Ειδικούς Κλάδους
- 36 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 94 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 28 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΕΙΔΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ, ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ Ν.Ι.Μ.Τ.Σ., ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΜΑΚΡΑΣ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ, ΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ (ΕΛΠΣΞ) Άρθρο 3 Σύσταση Ειδικού Λογαριασμού Πρόνοιας Στρατού Ξηράς
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 4 Σκοπός του ΕΛΠΣΞ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 5 Όργανα διοίκησης του ΕΛΠΣΞ
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 6 Πόροι του ΕΛΠΣΞ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Κεφάλαιο του ΕΛΠΣΞ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Διοίκηση, διαχείριση, λογιστική παρακολούθηση και εκπροσώπηση του ΕΛΠΣΞ
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΕΛΠΠΑ) Άρθρο 9 Σύσταση Ειδικού Λογαριασμού Πρόνοιας Πολεμικής Αεροπορίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 10 Σκοπός του ΕΛΠΠΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Όργανα διοίκησης του ΕΛΠΠΑΆρθρο 11 Όργανα διοίκησης του ΕΛΠΠΑ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 12 Πόροι του ΕΛΠΠΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 Κεφάλαιο του ΕΛΠΠΑΆρθρο 13 Κεφάλαιο του ΕΛΠΠΑ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 14 Διοίκηση, διαχείριση, λογιστική παρακολούθηση και εκπροσώπηση του ΕΛΠΠΑ
- 81 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ (Ν.Ι.Μ.Τ.Σ.) Άρθρο 15 Επέκταση δικαιούχων νοσηλείας στο Ν.Ι.Μ.Τ.Σ. – Αντικατάσταση άρθρου 2 α.ν. 1137/1946
- 141 ΣχόλιαΆρθρο 16 Πόροι του Ν.Ι.Μ.Τ.Σ. – Αντικατάσταση άρθρου 10 α.ν. 1137/1946
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 17 Αντίτιμο για παρεχόμενες υπηρεσίες του Ν.Ι.Μ.Τ.Σ. – Αντικατάσταση άρθρου 14 α.ν. 1137/1946
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Άρθρο 18 Μισθολογική αποκατάσταση κατηγοριών πολιτικών υπαλλήλων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Ημέρες εκτός έδρας προσωπικού κατηγορίας ΔΕ Τεχνικών Οπλικών Συστημάτων και Πυρομαχικών, Ναρκαλιευτών, Ειδικών EOD – C/IED– Τροποποίηση άρθρου 2 ν. 4336/2015
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 20 Στρατιωτικές Λέσχες Στρατού Ξηράς– Τροποποίηση άρθρου 19 ν. 4361/2016
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 21 Κατάργηση συνδρομής εν αποστρατεία στρατιωτικών υπέρ Στρατιωτικών Λεσχών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22 Παροχή υπηρεσιών υγείας στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και στα μέλη των οικογενειών τους από τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
- 29 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΜΑΚΡΑΣ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Άρθρο 23 Λήξη πρώτης μακράς αναρρωτικής άδειας – Τροποποίηση άρθρου 24 ν.δ. 1400/1973
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 24 Λήξη δεύτερης ή τρίτης μακράς αναρρωτικής άδειας – Τροποποίηση άρθρου 25 ν.δ. 1400/1973
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 25 Διαγραφή αποστρατευόμενων – Τροποποίηση άρθρου 36 ν.δ. 1400/1973
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 26 Ανακαλούμενοι στην ενέργεια αξιωματικοί για λόγους υγείας – Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 66 ν.δ. 1400/1973
- 24 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ, ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ, ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ, ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ Άρθρο 27 Αναγνώριση χρόνου μετοχικής σχέσης των εθελοντών μακράς θητείας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 Βοήθημα λόγω θανάτου εν αποστρατεία μετόχων του ΜΤΝ – Αντικατάσταση άρθρου 79 π.δ. 21/31.10.1932
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 29 Καθορισμός μεριδίων μερισματούχων – Προσθήκη άρθρου 23Α στο π.δ. της 10ης Μαΐου/20ής Ιουλίου 1926
- 142 ΣχόλιαΆρθρο 30 Αναπροσαρμογή μεριδίων μερισματούχων Μετοχικού Ταμείου Στρατού – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 1106/1980
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 31 Καταβολή έκτακτου μερίσματος στους μερισματούχους Μετοχικού Ταμείου Στρατού – Προσθήκη παρ. 3 στο άρθρο 1 α.ν. 559 της 24/27 Μαρτίου 1937
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Παροχές λόγω θανάτου μετόχου Ταμείου Αλληλοβοήθειας- Αντικατάσταση άρθρου 15 ν.δ. 398/1974Άρθρο 32 Παροχές λόγω θανάτου μετόχου Ταμείου Αλληλοβοήθειας- Αντικατάσταση άρθρου 15 ν.δ. 398/1974
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 Δικαιούχοι παροχών λόγω θανάτου μετόχου Ειδικού Λογαριασμού Χρηματικής Αρωγής Οικογενειών Στρατιωτικών (ΕΛΧΑΟΣ) – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 3 ν. 354/1976Άρθρο 33 Δικαιούχοι παροχών λόγω θανάτου μετόχου Ειδικού Λογαριασμού Χρηματικής Αρωγής Οικογενειών Στρατιωτικών (ΕΛΧΑΟΣ) – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 3 ν. 354/1976
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Κατ’ εξαίρεση καταβολή μερίσματος από το ΜΤΣ σε δικαιούχους στρατιωτικής σύνταξης για λόγους υγείας – Τροποποίηση παρ. 10 άρθρου 1 ν.δ. 4198/1961Άρθρο 34 Κατ’ εξαίρεση καταβολή μερίσματος από το ΜΤΣ σε δικαιούχους στρατιωτικής σύνταξης για λόγους υγείας – Τροποποίηση παρ. 10 άρθρου 1 ν.δ. 4198/1961
- 507 ΣχόλιαΆρθρο 35 Κατάργηση μειώσεων ν. 4093/2012 για τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και τους οικείους Ειδικούς Κλάδους
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αναπροσαρμογή καταβαλλόμενου ποσού στο Μετοχικό Ταμείο Στρατού λόγω τέλεσης γάμου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Κρατήσεις υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Τροποποίηση άρθρου 55 π.δ. 21/31.10.1932Άρθρο 37 Κρατήσεις υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Τροποποίηση άρθρου 55 π.δ. 21/31.10.1932
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Κράτηση λόγω εγγραφής γάμου υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Προσθήκη άρθρου 55Α στο π.δ. 21/31.10.1932Άρθρο 38 Κράτηση λόγω εγγραφής γάμου υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Προσθήκη άρθρου 55Α στο π.δ. 21/31.10.1932
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 Διάθεση πόρων από κρατήσεις υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού για τα νοσοκομεία του Πολεμικού Ναυτικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40 Εκπόνηση αναλογιστικών μελετών από τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 41 Σύνθεση Διοικητικού Συμβουλίου Μετοχικού Ταμείου Στρατού – Τροποποίηση άρθρου 1 ν.δ. 2554/1953
- 10 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ΄ ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ Άρθρο 42 Επανακαθορισμός επιτοκίου προκαταβολών έναντι εφάπαξ βοηθήματος – Τροποποίηση άρθρου 18 ν.δ. 398/1974
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 43 Χρηματικά Εντάλματα Προπληρωμής (ΧΕΠ) για προμήθειες υλικών μέσω στρατιωτικών πωλήσεων εξωτερικού – Προσθήκη άρθρου 36Α στο ν.δ. 721/1970
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κατανομή εισφοράς υπέρ σωματείων και ενώσεων αναπήρων και θυμάτων πολέμου – Τροποποίηση άρθρου 33 ν.δ. 1044/1971Άρθρο 44 Κατανομή εισφοράς υπέρ σωματείων και ενώσεων αναπήρων και θυμάτων πολέμου – Τροποποίηση άρθρου 33 ν.δ. 1044/1971
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 45 Τρόπος και διαδικασία αξιοποίησης ακίνητης περιουσίας Ενόπλων Δυνάμεων – Τροποποίηση άρθρου 11 ν. 4407/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αξιοποίηση ακινήτων από φορείς του δημόσιου τομέα, νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και αθλητικά σωματεία – Τροποποίηση άρθρου 13 ν. 4407/2016
- 896 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ Άρθρο 47 Αποστρατευτικός βαθμός εθελοντών μακράς θητείας – Τροποποίηση παρ. 4 και 6 άρθρου 13 ν. 1848/1989
- 108 ΣχόλιαΆρθρο 48 Ένταξη αξιωματικών σε ειδικότητα του υγειονομικού σώματος – Αντικατάσταση άρθρου 26 ν. 1911/1990
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Προαγωγή αξιωματικών – ανθυπασπιστών πολεμικής διαθεσιμότητας, νικητών παγκοσμίων στρατιωτικών αγώνων – Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3648/2008Άρθρο 49 Προαγωγή αξιωματικών – ανθυπασπιστών πολεμικής διαθεσιμότητας, νικητών παγκοσμίων στρατιωτικών αγώνων – Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3648/2008
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ζητήματα μεταθέσεων στελεχών – Προσθήκη παρ. 8 στο άρθρο 5 του ν. 3883/2010
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 51 Προαγωγές ανώτατων αξιωματικών – Τροποποίηση άρθρου 26 ν. 3883/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 52 Κρίσεις αξιωματικών που τίθενται Εκτός Οργανικών Θέσεων – Τροποποίηση άρθρου 34 ν. 3883/2010
- 3.986 ΣχόλιαΆρθρο 53 Ρύθμιση θεμάτων κρίσεων και προαγωγών αξιωματικών εξ Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών και μονιμοποιηθέντων εθελοντών – μονιμοποιηθεισών εθελοντριών – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 4494/2017
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 54 Ρύθμιση θεμάτων αξιωματικών – διακεκριμένων αθλητών του Στρατού Ξηράς
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ Άρθρο 55 Μεταφορά στρατευσίμων από έναν κλάδο σε άλλο – Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3421/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 56 Απαλλαγή από την υποχρέωση στρατεύσιμης στρατιωτικής υποχρέωσης – Τροποποίηση περ. δ’ παρ. 1 άρθρου 13 ν. 3421/2005
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 57 Σύνθεση επιτροπής διαπρεπόντων επιστημόνων – Τροποποίηση άρθρου 19 ν. 3421/2005
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 Αναβολή κατάταξης για απόκτηση ναυτικής ικανότητας – Τροποποίηση άρθρου 21 ν. 3421/2005Άρθρο 58 Αναβολή κατάταξης για απόκτηση ναυτικής ικανότητας – Τροποποίηση άρθρου 21 ν. 3421/2005
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 59 Κλήση στρατευσίμων για κατάταξη με χρήση ηλεκτρονικών μεθόδων και δικτυακών υποδομών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 31 ν. 3421/2005
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60 Αδυναμία μετακίνησης για κατάταξη στρατευσίμων, εφέδρων και ανυπότακτων, για λόγους υγείας – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 3421/2005Άρθρο 60 Αδυναμία μετακίνησης για κατάταξη στρατευσίμων, εφέδρων και ανυπότακτων, για λόγους υγείας – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 3421/2005
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 Εγγραφή στις μηχανογραφικές εφαρμογές εφεδρείας – Αντικατάσταση παρ. 6 και 7 άρθρου 49 ν. 3421/2005
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σύνθεση επιτροπής εξέτασης αιτημάτων αντιρρησιών συνείδησης – Τροποποίηση άρθρου 62 ν. 3421/2005
- 22 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ε΄ ΕΘΝΟΦΥΛΑΚΗ Άρθρο 63 Σκοπός – Οργάνωση – Αποστολή Εθνοφυλακής
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 64 Στελέχωση Εθνοφυλακής – Εκπαίδευση προσωπικού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 65 Εθνοφύλακες ως στρατιωτικοί σε ενέργεια
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 66 Καθήκοντα, υποχρεώσεις και ευθύνη Εθνοφυλάκων
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιώματα Εθνοφυλάκων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 68 Κυρώσεις – Διαδικασία επιβολής κυρώσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 69 Πολιτικό προσωπικό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ Άρθρο 70 Σύσταση αυτοτελούς Γραφείου Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων ΠροσωπικούΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ Άρθρο 70 Σύσταση αυτοτελούς Γραφείου Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού
- 240 ΣχόλιαΆρθρο 71 Θέματα συνδικαλισμού Ενόπλων Δυνάμεων – Τροποποίηση άρθρου 30Γ ν. 1264/1982
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 72 Κατανομή ειδικών κατηγοριών μαθητών ΣΣΑΣ – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 21 ν.δ. 562/1970Άρθρο 72 Κατανομή ειδικών κατηγοριών μαθητών ΣΣΑΣ – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 21 ν.δ. 562/1970
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατανομή ειδικών κατηγοριών μαθητών ΣΑΝ – Τροποποίηση άρθρου 2 ν.δ. 1032/1971
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 74 Ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης ωρομίσθιου διδακτικού προσωπικού στις Σχολές και τα Κέντρα Εκπαίδευσης των Ενόπλων Δυνάμεων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 75 Στελέχωση θέσεων Πολεμικού Μουσείου – Αντικατάσταση άρθρου 7 ν.δ. 132/1969
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 76 Μετονομασία Σχολών Πολέμου Πολεμικού Ναυτικού και Πολεμικής Αεροπορίας – Τροποποίηση άρθρου 25 ν. 4609/2019
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 77 Σύσταση επιτροπής για την αντικατάσταση διατάξεων του Κώδικα Δικαστικού Σώματος των Ενόπλων Δυνάμεων
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 78 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 79 Μεταβατικές διατάξεις
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 80 Καταργούμενες διατάξεις
- 4.396 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Η’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 81 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
15 Δεκεμβρίου 2022, 21:15
Ανοικτή σε Σχόλια έως
29 Δεκεμβρίου 2022, 21:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σε
Στατιστικά
507 Σχόλια 11245 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 26020 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξεις
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ρύθμιση υγειονομικών θεμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και λοιπές διατάξεις»
- Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...
- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 47 ΝΗΟΛΟΓΙΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις θεμάτων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις
- Δημόσιες συμβάσεις προμηθειών, υπηρεσιών και έργων στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας
- Ρυθμίσεις περί σταδιοδρομίας και εξέλιξης στελεχών και οικονομικής μέριμνας και λογιστικού των Ενόπλων Δυνάμεων
- Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Μεταθέσεις οπλιτών
- Φάροι - Στρατολογία
Με το νομοσχέδιο προσαυξάνονται μερίσματα για αποστράτους του ΜΤΣ απο Ταξιαρχο και ανω ενω για τους κατωτερους των ΜΤΣ-ΜΤΝ-ΜΤΑ οχι και ειναι αδικια,ενω οι κρατησεις /αναδρομικα ειναι απο 1-1-2022 και χοι σε εφαρμογή της απόφασης του ΣΤΕ και της απόφασης-εισήγησης του ΜΤΑ για την κατάργηση της κράτησης από 1-1-2021.
Η θέση της ΕΑΑΑ για την κατάργηση των μειώσεων του ν. 4093/2012 για το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας.
https://eaaa.gr/%ce%b7-%ce%b8%ce%ad%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b5%ce%b1%ce%b1%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac%cf%81%ce%b3%ce%b7%cf%83%ce%b7-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%bc%ce%b5/
Η κυβέρνηση τότε είχε υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ. Πολλώ δε μάλλον η σημερινή, καθώς το εν λόγω, πλέον χρονίζων θέμα,καθιστά ευθεία παραβίαση του σεβασμού προς τις αποφάσεις του ΣτΕ. Να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ,του Α/ΓΕΑ και η σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Η εκάστοτε κυβέρνηση έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016.
Η εκάστοτε κυβέρνηση έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ του Α/ΓΕΑ και η σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Αγαπητοί Συνάδελφοι
Με σκοπό την αναγραφή σχολίων στο πολυνομοσχέδιο παρουσιάζω ένα προσχέδιο ανά άρθρο . Οποίος επιθυμεί μπορεί να αντιγράψει κατ ευθείαν το κάθε άρθρο και να το αναρτήσει Επισημαίνω ότι σε περίπτωση που στα άρθρα 15 και 35 δεν επέλθει καμία τροποποίηση θα πρέπει να κινηθούμε εντός τριμήνου διαφορετικά μετά την δημοσίευση με άλλη διαδικασία .
Άρθρο 15 Σχόλιο
Κατάργηση των αντισυνταγματικών εισφορών των μερισματούχων του ΜΤΑ υπέρ ΝΙΜΤΣ και ελεύθερη πρόσβαση αυτών μετά των οικογενειών τους ως δικαιούχοι, όπως αυτό συμβαίνει με τους χιλιάδες δικαιούχους πολίτες στα Στρατιωτικά νοσοκομεία και στο ΝΙΜΤΣ . Η επί πλέον εισφορά που επιβάλλεται έως 1% εκ της βασικής σύνταξης, για τους απόστρατους όπως καθορίζεται στο άρθρο 15 παρ 2β, με την τροποποίηση του άρθρου 10 του αν 1137/1946, αποτελεί εμπαιγμό αφού ανεβάζει το μηνιαίο ποσό εκ της βασικής σύνταξης στο 7% μη απαλασσομένου του 3% εκ του μερίσματος, όταν το σύνολο του Δημοσίου πληρώνει εισφορά 6%.
Άρθρο 35 Σχόλιο
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Εφαρμογη αποφασεων των δικαστηριων.ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
Η κυβέρνηση οφείλει να πειθαρχίσει στην απόφαση του ΣτΕ και τα αναδρομικα να δοθούν από Μάιο 2016 έστω και με δόσεις.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Η κυβέρνηση έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ, του Α/ΓΕΑ και η σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Η εκάστοτε κυβέρνηση έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ του Α/ΓΕΑ και η σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Ζητώ την εφαρμογή του ΣΤΕ για την κράτηση Ν.4093/12, αν θέλουμε να χαρακτηριζομαστε ευνομούμενο κράτος.
Δώστε το «Κύρος και την Αξία» στην έννοια της Δικαιοσύνης. Εφαρμόστε άμεσα τις αποφάσεις αυτής και μεταξύ άλλων και των υπ’ αρ. 2287-2288/2015 αποφάσεων τής Ολομέλειας τού Συμβουλίου τής Επικρατείας (ΣτΕ).
Η εκάστοτε κυβέρνηση έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση – εισήγηση του ΜΤΑ για την κατάργηση απο 1-1-2021.
Σε καθε περιπτωση πρεπει να εφαρμοσθει η αποφαση του δικαστηριου,επισης και η εισηγηση του ΜΤΑ.
Να ισχύσει η αναδρομικότητα,..τουλαχιστον.. από 1/1/2021.
Είναι εμπαιγμός! Κανονικά θα έπρεπε να δωθούν από το ’16.Ειναι χρήματα που ανήκουν στους συνταξιούχους και πρέπει να τους δωθούν πίσω. Είναι δικά τους λεφτά (πως να το πούμε να γίνει κατανοητό?).
Αντί να γίνει αυτό έρχεται τώρα ο υπουργός και ούτε την αναδρομικοτητα από 1-1-21 τηρεί. Βάζει το τελευταίο έτος μόνο. Ντροπη, αλλά τι λέω τώρα!!!
Αν και στην ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΡΥΘΜΙΣΗΣ αναφέρεται ρητά ότι οι κρατήσεις κρίθηκαν αντισυνταγματικές από το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) το 2015, με τις υπ’ αρ. 2287-2288/2015 αποφάσεις της Ολομέλειάς του, η συμμόρφωση της πολιτείας για την κατάργηση γίνεται 6 χρόνια μετά, από 1-1-2022. Η πολιτεία έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣΤΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ.!
Η εκάστοτε κυβέρνηση έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ, του Α/ΓΕΑ και η σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Καλό θα ήταν, να φροντίζει η εκάστοτε κυβέρνηση, να τηρεί τις αποφάσεις τού ΣΤΕ (κατάργηση τού 4093/12 και αναδρομικά από τον Μάιο τού 2016).
Εδώ βέβαια φαίνεται ότι δεν τηρούνται πια ούτε τα προσχήματα (αναδρομικά από Ιανουάριο τού 2021).
Ζητώ την άμεση εφαρμογή τής απόφασης τού ΣΤΕ για τον ν.4093/12.
Αφού η πολιτεία έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί και αφού οι κρατήσεις κρίθηκαν αντισυνταγματικές από το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) το 2015, με τις υπ’ αρ. 2287-2288/2015 αποφάσεις της ολομέλειας και τέλος αφού με την απόφαση του ΣΤΕ υπάρχει αναδρομικότητα για όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016, τότε γιατί το κουβεντιάζουμε….; Για να σοβαρευτούμε λίγο…Θέλουμε να λεγόμαστε ευνομούμενη χώρα και διαβουλευόμαστε τα αυτονόητα…; Παλιά λέγανε: Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει 10 μέρες κοσκινίζει.
Κύριε Υπουργέ της Εθνικής μας Άμυνας. Έχετε ανακοινώσει ότι θα σεβαστείτε τις αποφάσεις του ΣτΕ και έχετε δεσμευθεί σε αλλεπάλληλες ερωτήσεις εντός και εκτός του Κοινοβουλίου ότι η αναδρομικότητα των κρατήσεων θα ισχύσει από 1.01.21. Σε λίγο καιρό θα απευθυνθείτε στον λαό και θα ζητήσετε την ψήφο του. Πως να σας εμπιστευτεί ξανά και να πιστέψει στα λεγόμενά σας!!!! Οι λέξεις ΄Αξιοπιστία και Συνέπεια΄ ασφαλώς σας είναι γνωστές. Τι λέτε κύριε Υπουργέ;
ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.
Γιατί οι απόστρατοι θα πρέπει να αναγκαζονται να πληρώνουν δικηγόρους για τα εύλογα. Είμαστε Κρατος Δικαίου μερικώς? Ένας νέος Νόμος δεν μπορεί να είναι ανίθετος σε παλίες και μη εφαρμόσιμες αποφάσεις Δικαστηρίων και ΣΤΕ εως σήμερα. Απαιτείται ίδια μεταχείρηση με τους αποστρατευθέντες μετά τον Μάιο 2016, στούς οποίους δεν γίνονται οι κρατήσεις του 4093/12. Επί 6,5 έτη υπάρχουν συνάδελφοι 2 ταχυτήτων. Τα αναδρομικά πρέπει να αφορούν όλη την περίοδο της αδικίας, από Μάιο 2016 και εντεύθεν…όλα τα παραπάνω γραφέντα από όλους πρέπει να λειφθούν σοβαρά υπόψιν ..
Η κατάργηση του νόμου4093 για τους αποστρατους πριν το 2016 ειναι δικαιη και σωστή ετσι ώστε να υπάρχει η ιδια οικονομική πολιτική για όλους τους απόστρατους ανεξαρτήτου έτους αποστρατείας.
Ακόμη, η αναδρομικότητα του νόμου πρέπει να συνάδει με απόφαση του ΣΤΕ αλλά και με το πνεύμα της δικαιοσύνης και της ηθικής απέναντι στους απόστρατους.
Ως εκ τούτου εισηγούμαι η αναδρομικότητα του να είναι σύμφωνη με την απόφαση του ΣΤΕ.
Να σταματήσει η κοροϊδία, άμεση υλοποίηση των δικαστικών αποφάσεων.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Δυστυχώς στην Ελλάδα επικαλούμαστε συνεχώς το Διεθνές Δίκαιο για τα γνωστά προβλήματα με τη γείτονα, ότι θα πρέπει να εφαρμόζει τα ισχύοντα σε αυτό αλλά στις εσωτερικές καταδικαστικές έννομες αποφάσεις που έχουν κριθεί και αντισυνταγματικές με την σφραγίδα του ΣτΕ, το κράτος να μην τις εφαρμόζει και ειδικά για πλεονασματικά έσοδα όπως του ΜΤΑ που δεν αφορούν και δεν επηρεάζουν τον Κρατικό Προυπολογισμό. Άμεση λοιπόν απόδοση στους δικαιούχους τουλάχιστον από 1-1-2021 όπως εισηγείται το ΜΤΑ,ΓΕΑ,ΕΑΑΑ προς αποκατάσταση της έννομης τάξης, εάν θέλουμε να θεωρούμαστε ευνομούμενη Δημοκρατία.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Η κάθε κυβέρνηση και ο κάθε υπουργός, πρέπει να δίνουν το καλό παράδειγμα και να σέβονται τις αποφάσεις της δικαιοσύνης.
Έχουμε χορτάσει από υποσχέσεις και λόγια δίχως αντίκρισμα.
Θα πρέπει να δοθούν τα αναδρομικά από το Μάιο του 2016 αφού η κράτηση αυτή έχει κριθεί τελεσίδικα ως παράνομη και καταχρηστική.
Επιπλέον πρέπει να υπάρχει ισότητα μεταξύ των συναδέλφων.
Τροποποίση του άρθρου ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣΤΕ ή κατ’ελάχιστον την τήρηση των υπεσχεμένων του κ. ΥΕΘΑ για απόδοση των αναδρομικών από 01/01/2021.
Να εφαρμοστεί η απόφαση του ΣΤΕ ή σε κάθε περίπτωση την απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ για την κατάργηση της κράτησης από 1-1-2021.
Όσοι έχουν ασχοληθεί με τον τρόπο λειτουργίας των μετοχικών ταμείων θα πρέπει να γνωρίζουν ότι το μέρισμα προέρχεται το ποσό που απομένει εάν από τα συνολικά έσοδα του έτους αφαιρεθούν τα συνολικά έξοδα.
Ως έσοδα θεωρούνται οι πάσης φύσεως εισπράξεις από οποιαδήποτε πηγή προέλευσης (Πάγια δικαιώματα από τις αποδοχές των εν ενεργεία, αναγνωρίσεις προϋπηρεσίας, μίσθωση ακίνητης περιουσίας, κρατήσεις δαπανών, ειδική εισφορά του Ν.3986/2011, εισφορά του Ν. 4093/2012, κρατήσεις ΒΟΕΑ κ.λ.π.) ενώ ως έξοδα θεωρούνται οι πάσης φύσεως υποχρεώσεις που πρέπει να εξοφληθούν εντός του ίδιου έτους (Καταβολή ΒΟΕΑ, Βοηθήματα θανάτου, φόρος εισοδήματος, απόδοση ΦΠΑ, ΕΝΦΙΑ, δικαστικές δαπάνες, μισθοδοσία προσωπικού, αποθεματικό κ.λ.π.) Επομένως οι εισφορές που εισπράχθηκαν από το 2012 μέχρι και το 2021 έχουν συμπεριληφθεί στο ποσό διανεμήθηκε σαν μέρισμα όλα αυτά τα χρόνια. Κατά συνέπεια σε περίπτωση αναδρομικής εφαρμογής του νόμου θα πρέπει να επαναπροσδιορισθεί το προς διανομή ποσό, να διαμορφωθεί η τιμή μεριδίου στα νέα (μειωμένα) έσοδα και τα αναδρομικά να συμψηφισθούν με το επιπλέον μέρισμα που χορηγήθηκε. Επίσης θα πρέπει να επιστραφεί το επιπλέον ποσό μερίσματος που χορηγήθηκε σε όσους συνταξιοδοτήθηκαν από 1-1-2017 και δεν τους γίνονταν κρατήσεις.
Να ισχύσει η αναδρομικότητα, από 1/1/2021.
Η άποψή μου είναι ότι πρέπει να εφαρμόζονται οι αποφάσεις της δικαιοσύνης όπως προβλέπεται και όχι κατά το δοκούν. Σε παρόμοια περίπτωση πως θα λειτουργούσε το κράτος και οι νόμοι αν οι πολίτες τους εφάρμοζαν όπως τους βολεύει?
Τηρήστε την απόφαση του ΣτΕ.
Μη μας ωθείτε σε δαπανηρές δικαστικές προσφυγές για να διεκδικήσουμε αυτό που δικαιούμαστε, αυτό που μας στέρησαν,την αξιοπρέπεια μας.
Να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016.
Μην αγνοείτε την απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ, του Α/ΓΕΑ και την σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Ζηταμε ίδια μεταχείρηση με τους αποστρατευθέντες μετά τον Μάιο 2016.
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΩΡΑ
Όπως και να έχει η άποψή μου είναι ότι πρέπει να εφαρμόζονται οι αποφάσεις της δικαιοσύνης όπως προβλέπεται και όχι κατά το δοκούν. Σε παρόμοια περίπτωση πως θα λειτουργούσε το κράτος και οι νόμοι αν οι πολίτες τους εφάρμοζαν όπως τους βολεύει?
Είναι υποχρέωση της Πολιτείας να συμμορφωθεί στην απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας. Εάν αυτό δεν είναι δυνατόν ας υιοθετήσει την πρόταση του ΜΤΑ και επιτέλους ας αποδώσει το ελάχιστο στους δικαιούχους.
Η κυβέρνηση έχει υποχρέωση έστω και την ύστατη στιγμή με το παρόν σχέδιο νομού να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να φροντίσει να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Επίσης δεν μπορεί να αγνοεί την εισήγηση του ΜΤΑ με την οποία προτείνει την αναδρομική ισχύ κατάργησης της κράτησης από 1-1-2021 και όχι από 1-1-2022,όπως προτείνεται με τον παρόν νομοσχέδιο.
Διαμαρτυρομαι γιατι η κυβερνηση μας ειπε ψεμματα οτι θα συμμορφωθει με την αποφαση του ΣΤΕ και δεν το εκανεστον ν.4387/2016 το νομοσχεδιο σας μας αδικει καταφωρα εναντι ολων των αλλων Ελληνων εργαζομενων σε σχεση με την προσφερομενη εργασια μας κατα συνεπεια μας αδικει και ως συνταξιουχους – αποστρατους.
Άρθρο 35 Κατάργηση μειώσεων ν. 4093/2012 για τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και τους οικείους Ειδικούς Κλάδους.
Από την στιγμή που δεν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα στα Μετοχικά ταμεία θα πρέπει να τηρηθεί η αρχική υπόσχεση και να δοθούν τα αναδρομικά από 01/01/2021.
Άρθρο 35 Σχόλιο
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 , ενώ εχει κριθεί παράνομη κράτηση και όφειλε η κυβέρνηση να εφαρμόσει τις δικαστικές αποφάσεις . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021. Η υπόσχεση του ΥΕΘΑ ηταν πριν να υποβληθεί σε ψήφιση νομού πριν 3 χρονιά ..Αναμονή των εα στελεχών και διαχωρισμός αυτών σε πριν του 2016 και μετα του 2016 . Η εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο του χάθηκε
Σε μία σοβαρή και ευνομούμενη πολιτεία πρέπει να εφαρμόζονται οι αποφάσεις στο ακέραιο. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση εφαρμογής νόμων και αποφάσεων, κατά το δοκούν, είτε από το κράτος είτε από τους πολίτες αναιρεί τον όρο ευνομούμενη.
Επομένως εφαρμογή των αποφάσεων του ΣτΕ όπως προβλέπεται.
Ζητώ την εφαρμογή του ΣΤΕ για την κράτηση Ν.4093/12
Για λόγους ισονομίας τα αναδρομικά πρέπει να δοθούν από το 2016. Όποιο ταμείο δεν θα μπορεί μετά από αυτό δεν θα μπορεί να ανταπεξέλθει να κόψει ανάλογα το μέρισμα από όλους τους μερισματούχους.
Η πολιτεία έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣΤΕ και να δοθούν αναδρομικά ΟΛΑ τα ποσά από τον ΜΑΙΟ του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η πρόταση για επιστροφή των παράνομα κρατήσεων από την 1-1-22.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς του ν 4093/12, ο κ. ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021.
Εκτός από τα ανωτέρω μια ευνομούμενη πολιτεία θα πρέπει να εφαρμόσει την/ις απόφαση/σεις του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021…..