Από την 1η.1.2022 καταργούνται οι μειώσεις που επιβάλλονται, σύμφωνα με την υποπαρ. Β.3 της παρ. Β του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄ 222), στα μερίσματα και στην οικονομική ενίσχυση που καταβάλλουν στους μερισματούχους τους τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και οι Ειδικοί Κλάδοι Οικονομικής Ενίσχυσης Μερισματούχων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας.
Αρχική Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξειςΆρθρο 35 Κατάργηση μειώσεων ν. 4093/2012 για τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και τους οικείους Ειδικούς Κλάδους
Άρθρο 35 Κατάργηση μειώσεων ν. 4093/2012 για τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και τους οικείους Ειδικούς Κλάδους
- 36 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 94 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 28 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΕΙΔΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ, ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ Ν.Ι.Μ.Τ.Σ., ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΜΑΚΡΑΣ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ, ΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ (ΕΛΠΣΞ) Άρθρο 3 Σύσταση Ειδικού Λογαριασμού Πρόνοιας Στρατού Ξηράς
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 4 Σκοπός του ΕΛΠΣΞ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 5 Όργανα διοίκησης του ΕΛΠΣΞ
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 6 Πόροι του ΕΛΠΣΞ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Κεφάλαιο του ΕΛΠΣΞ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Διοίκηση, διαχείριση, λογιστική παρακολούθηση και εκπροσώπηση του ΕΛΠΣΞ
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΕΛΠΠΑ) Άρθρο 9 Σύσταση Ειδικού Λογαριασμού Πρόνοιας Πολεμικής Αεροπορίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 10 Σκοπός του ΕΛΠΠΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Όργανα διοίκησης του ΕΛΠΠΑΆρθρο 11 Όργανα διοίκησης του ΕΛΠΠΑ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 12 Πόροι του ΕΛΠΠΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 Κεφάλαιο του ΕΛΠΠΑΆρθρο 13 Κεφάλαιο του ΕΛΠΠΑ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 14 Διοίκηση, διαχείριση, λογιστική παρακολούθηση και εκπροσώπηση του ΕΛΠΠΑ
- 81 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ (Ν.Ι.Μ.Τ.Σ.) Άρθρο 15 Επέκταση δικαιούχων νοσηλείας στο Ν.Ι.Μ.Τ.Σ. – Αντικατάσταση άρθρου 2 α.ν. 1137/1946
- 141 ΣχόλιαΆρθρο 16 Πόροι του Ν.Ι.Μ.Τ.Σ. – Αντικατάσταση άρθρου 10 α.ν. 1137/1946
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 17 Αντίτιμο για παρεχόμενες υπηρεσίες του Ν.Ι.Μ.Τ.Σ. – Αντικατάσταση άρθρου 14 α.ν. 1137/1946
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Άρθρο 18 Μισθολογική αποκατάσταση κατηγοριών πολιτικών υπαλλήλων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Ημέρες εκτός έδρας προσωπικού κατηγορίας ΔΕ Τεχνικών Οπλικών Συστημάτων και Πυρομαχικών, Ναρκαλιευτών, Ειδικών EOD – C/IED– Τροποποίηση άρθρου 2 ν. 4336/2015
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 20 Στρατιωτικές Λέσχες Στρατού Ξηράς– Τροποποίηση άρθρου 19 ν. 4361/2016
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 21 Κατάργηση συνδρομής εν αποστρατεία στρατιωτικών υπέρ Στρατιωτικών Λεσχών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22 Παροχή υπηρεσιών υγείας στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και στα μέλη των οικογενειών τους από τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
- 29 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΜΑΚΡΑΣ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Άρθρο 23 Λήξη πρώτης μακράς αναρρωτικής άδειας – Τροποποίηση άρθρου 24 ν.δ. 1400/1973
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 24 Λήξη δεύτερης ή τρίτης μακράς αναρρωτικής άδειας – Τροποποίηση άρθρου 25 ν.δ. 1400/1973
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 25 Διαγραφή αποστρατευόμενων – Τροποποίηση άρθρου 36 ν.δ. 1400/1973
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 26 Ανακαλούμενοι στην ενέργεια αξιωματικοί για λόγους υγείας – Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 66 ν.δ. 1400/1973
- 24 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ, ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ, ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ, ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ Άρθρο 27 Αναγνώριση χρόνου μετοχικής σχέσης των εθελοντών μακράς θητείας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 Βοήθημα λόγω θανάτου εν αποστρατεία μετόχων του ΜΤΝ – Αντικατάσταση άρθρου 79 π.δ. 21/31.10.1932
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 29 Καθορισμός μεριδίων μερισματούχων – Προσθήκη άρθρου 23Α στο π.δ. της 10ης Μαΐου/20ής Ιουλίου 1926
- 142 ΣχόλιαΆρθρο 30 Αναπροσαρμογή μεριδίων μερισματούχων Μετοχικού Ταμείου Στρατού – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 1106/1980
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 31 Καταβολή έκτακτου μερίσματος στους μερισματούχους Μετοχικού Ταμείου Στρατού – Προσθήκη παρ. 3 στο άρθρο 1 α.ν. 559 της 24/27 Μαρτίου 1937
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Παροχές λόγω θανάτου μετόχου Ταμείου Αλληλοβοήθειας- Αντικατάσταση άρθρου 15 ν.δ. 398/1974Άρθρο 32 Παροχές λόγω θανάτου μετόχου Ταμείου Αλληλοβοήθειας- Αντικατάσταση άρθρου 15 ν.δ. 398/1974
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 Δικαιούχοι παροχών λόγω θανάτου μετόχου Ειδικού Λογαριασμού Χρηματικής Αρωγής Οικογενειών Στρατιωτικών (ΕΛΧΑΟΣ) – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 3 ν. 354/1976Άρθρο 33 Δικαιούχοι παροχών λόγω θανάτου μετόχου Ειδικού Λογαριασμού Χρηματικής Αρωγής Οικογενειών Στρατιωτικών (ΕΛΧΑΟΣ) – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 3 ν. 354/1976
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Κατ’ εξαίρεση καταβολή μερίσματος από το ΜΤΣ σε δικαιούχους στρατιωτικής σύνταξης για λόγους υγείας – Τροποποίηση παρ. 10 άρθρου 1 ν.δ. 4198/1961Άρθρο 34 Κατ’ εξαίρεση καταβολή μερίσματος από το ΜΤΣ σε δικαιούχους στρατιωτικής σύνταξης για λόγους υγείας – Τροποποίηση παρ. 10 άρθρου 1 ν.δ. 4198/1961
- 507 ΣχόλιαΆρθρο 35 Κατάργηση μειώσεων ν. 4093/2012 για τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και τους οικείους Ειδικούς Κλάδους
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αναπροσαρμογή καταβαλλόμενου ποσού στο Μετοχικό Ταμείο Στρατού λόγω τέλεσης γάμου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Κρατήσεις υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Τροποποίηση άρθρου 55 π.δ. 21/31.10.1932Άρθρο 37 Κρατήσεις υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Τροποποίηση άρθρου 55 π.δ. 21/31.10.1932
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Κράτηση λόγω εγγραφής γάμου υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Προσθήκη άρθρου 55Α στο π.δ. 21/31.10.1932Άρθρο 38 Κράτηση λόγω εγγραφής γάμου υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Προσθήκη άρθρου 55Α στο π.δ. 21/31.10.1932
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 Διάθεση πόρων από κρατήσεις υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού για τα νοσοκομεία του Πολεμικού Ναυτικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40 Εκπόνηση αναλογιστικών μελετών από τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 41 Σύνθεση Διοικητικού Συμβουλίου Μετοχικού Ταμείου Στρατού – Τροποποίηση άρθρου 1 ν.δ. 2554/1953
- 10 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ΄ ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ Άρθρο 42 Επανακαθορισμός επιτοκίου προκαταβολών έναντι εφάπαξ βοηθήματος – Τροποποίηση άρθρου 18 ν.δ. 398/1974
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 43 Χρηματικά Εντάλματα Προπληρωμής (ΧΕΠ) για προμήθειες υλικών μέσω στρατιωτικών πωλήσεων εξωτερικού – Προσθήκη άρθρου 36Α στο ν.δ. 721/1970
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κατανομή εισφοράς υπέρ σωματείων και ενώσεων αναπήρων και θυμάτων πολέμου – Τροποποίηση άρθρου 33 ν.δ. 1044/1971Άρθρο 44 Κατανομή εισφοράς υπέρ σωματείων και ενώσεων αναπήρων και θυμάτων πολέμου – Τροποποίηση άρθρου 33 ν.δ. 1044/1971
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 45 Τρόπος και διαδικασία αξιοποίησης ακίνητης περιουσίας Ενόπλων Δυνάμεων – Τροποποίηση άρθρου 11 ν. 4407/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αξιοποίηση ακινήτων από φορείς του δημόσιου τομέα, νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και αθλητικά σωματεία – Τροποποίηση άρθρου 13 ν. 4407/2016
- 896 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ Άρθρο 47 Αποστρατευτικός βαθμός εθελοντών μακράς θητείας – Τροποποίηση παρ. 4 και 6 άρθρου 13 ν. 1848/1989
- 108 ΣχόλιαΆρθρο 48 Ένταξη αξιωματικών σε ειδικότητα του υγειονομικού σώματος – Αντικατάσταση άρθρου 26 ν. 1911/1990
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Προαγωγή αξιωματικών – ανθυπασπιστών πολεμικής διαθεσιμότητας, νικητών παγκοσμίων στρατιωτικών αγώνων – Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3648/2008Άρθρο 49 Προαγωγή αξιωματικών – ανθυπασπιστών πολεμικής διαθεσιμότητας, νικητών παγκοσμίων στρατιωτικών αγώνων – Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3648/2008
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ζητήματα μεταθέσεων στελεχών – Προσθήκη παρ. 8 στο άρθρο 5 του ν. 3883/2010
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 51 Προαγωγές ανώτατων αξιωματικών – Τροποποίηση άρθρου 26 ν. 3883/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 52 Κρίσεις αξιωματικών που τίθενται Εκτός Οργανικών Θέσεων – Τροποποίηση άρθρου 34 ν. 3883/2010
- 3.986 ΣχόλιαΆρθρο 53 Ρύθμιση θεμάτων κρίσεων και προαγωγών αξιωματικών εξ Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών και μονιμοποιηθέντων εθελοντών – μονιμοποιηθεισών εθελοντριών – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 4494/2017
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 54 Ρύθμιση θεμάτων αξιωματικών – διακεκριμένων αθλητών του Στρατού Ξηράς
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ Άρθρο 55 Μεταφορά στρατευσίμων από έναν κλάδο σε άλλο – Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3421/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 56 Απαλλαγή από την υποχρέωση στρατεύσιμης στρατιωτικής υποχρέωσης – Τροποποίηση περ. δ’ παρ. 1 άρθρου 13 ν. 3421/2005
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 57 Σύνθεση επιτροπής διαπρεπόντων επιστημόνων – Τροποποίηση άρθρου 19 ν. 3421/2005
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 Αναβολή κατάταξης για απόκτηση ναυτικής ικανότητας – Τροποποίηση άρθρου 21 ν. 3421/2005Άρθρο 58 Αναβολή κατάταξης για απόκτηση ναυτικής ικανότητας – Τροποποίηση άρθρου 21 ν. 3421/2005
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 59 Κλήση στρατευσίμων για κατάταξη με χρήση ηλεκτρονικών μεθόδων και δικτυακών υποδομών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 31 ν. 3421/2005
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60 Αδυναμία μετακίνησης για κατάταξη στρατευσίμων, εφέδρων και ανυπότακτων, για λόγους υγείας – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 3421/2005Άρθρο 60 Αδυναμία μετακίνησης για κατάταξη στρατευσίμων, εφέδρων και ανυπότακτων, για λόγους υγείας – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 3421/2005
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 Εγγραφή στις μηχανογραφικές εφαρμογές εφεδρείας – Αντικατάσταση παρ. 6 και 7 άρθρου 49 ν. 3421/2005
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σύνθεση επιτροπής εξέτασης αιτημάτων αντιρρησιών συνείδησης – Τροποποίηση άρθρου 62 ν. 3421/2005
- 22 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ε΄ ΕΘΝΟΦΥΛΑΚΗ Άρθρο 63 Σκοπός – Οργάνωση – Αποστολή Εθνοφυλακής
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 64 Στελέχωση Εθνοφυλακής – Εκπαίδευση προσωπικού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 65 Εθνοφύλακες ως στρατιωτικοί σε ενέργεια
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 66 Καθήκοντα, υποχρεώσεις και ευθύνη Εθνοφυλάκων
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιώματα Εθνοφυλάκων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 68 Κυρώσεις – Διαδικασία επιβολής κυρώσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 69 Πολιτικό προσωπικό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ Άρθρο 70 Σύσταση αυτοτελούς Γραφείου Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων ΠροσωπικούΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ Άρθρο 70 Σύσταση αυτοτελούς Γραφείου Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού
- 240 ΣχόλιαΆρθρο 71 Θέματα συνδικαλισμού Ενόπλων Δυνάμεων – Τροποποίηση άρθρου 30Γ ν. 1264/1982
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 72 Κατανομή ειδικών κατηγοριών μαθητών ΣΣΑΣ – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 21 ν.δ. 562/1970Άρθρο 72 Κατανομή ειδικών κατηγοριών μαθητών ΣΣΑΣ – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 21 ν.δ. 562/1970
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατανομή ειδικών κατηγοριών μαθητών ΣΑΝ – Τροποποίηση άρθρου 2 ν.δ. 1032/1971
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 74 Ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης ωρομίσθιου διδακτικού προσωπικού στις Σχολές και τα Κέντρα Εκπαίδευσης των Ενόπλων Δυνάμεων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 75 Στελέχωση θέσεων Πολεμικού Μουσείου – Αντικατάσταση άρθρου 7 ν.δ. 132/1969
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 76 Μετονομασία Σχολών Πολέμου Πολεμικού Ναυτικού και Πολεμικής Αεροπορίας – Τροποποίηση άρθρου 25 ν. 4609/2019
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 77 Σύσταση επιτροπής για την αντικατάσταση διατάξεων του Κώδικα Δικαστικού Σώματος των Ενόπλων Δυνάμεων
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 78 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 79 Μεταβατικές διατάξεις
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 80 Καταργούμενες διατάξεις
- 4.396 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Η’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 81 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
15 Δεκεμβρίου 2022, 21:15
Ανοικτή σε Σχόλια έως
29 Δεκεμβρίου 2022, 21:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
507 Σχόλια 11245 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 23776 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...
- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 47 ΝΗΟΛΟΓΙΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις θεμάτων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις
- Δημόσιες συμβάσεις προμηθειών, υπηρεσιών και έργων στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας
- Ρυθμίσεις περί σταδιοδρομίας και εξέλιξης στελεχών και οικονομικής μέριμνας και λογιστικού των Ενόπλων Δυνάμεων
- Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Μεταθέσεις οπλιτών
- Φάροι - Στρατολογία
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021. Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου, ώστε επιτέλους μια κυβέρνηση να εφαρμόσει την υπ. αρ. 2287-2288/2015 απόφαση του ΣτΕ που έκρινε την παρακράτηση του μερίσματος (ν.4093/2012) ως αντισυνταγματική. Είναι ηθική υποχρέωση αυτής της κυβέρνησης να αποδώσει στους δικαιούχους όλα τα παρακρατηθέντα ποσά (Ν.4387/2016) όπως προβλέπει η σχετική νομολογία, για την αποφυγή δικαστικών διεκδικήσεων.
Το αναδρομικό πόσο επιστροφής, να φορολογηθεί εκ των προτέρων με ενιαίο σταθερό συντελεστή, ώστε να μην αναγκαζόμαστε να κάνουμε πάλι συμπληρωματικές δηλώσεις.
να τροποποιήσετε το άρθρο 35 ως :
1. «Από την 1η.1.2013 καταργούνται οι μειώσεις που επιβάλλονται, σύμφωνα με την υποπαρ.Β.3 της παρ. Β του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α ́ 222), στα μερίσματα και στην οικονομική
ενίσχυση που καταβάλλουν στους μερισματούχους τους τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού
και Αεροπορίας και οι Ειδικοί Κλάδοι Οικονομικής Ενίσχυσης Μερισματούχων Στρατού, Ναυτικού
και Αεροπορίας. 2. Να αναζητηθούν και να αποδοθούν στους μερισματούχους, οι επιβληθείσες
κρατήσεις σύμφωνα με τις διατάξεις περί παραγραφών των ΜΤ».
Σε ένα κράτος που λέγετε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ οι αποφάσεις της δικαιοσύνης πρέπει να γίνονται σεβαστές αλλιώς δεν είναι κράτος .
Άρθρο 35 Σχόλιο
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Γραμματικόπουλος Αθανάσιος
Σμχος ε.α
Η εφαρμογή των νόμων είναι επιβεβλημένη, πολλώ δε μάλλον όταν πρόκειται για το ίδιο το Κράτος. Αναδρομικά πρέπει να καταβληθούν από 1-1-2021 όπως έχει δεσμευτεί το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Έτσι δεν θα υπάρξει πρόβλημα στα Μ.Τ.
Η κυβερνηση πρέπει να εφαρμόσει την απόφαση του ΣτΕ (ν.4387/2016), όπου έκρινε την παρακράτηση του μερίσματός μας (ν.4093/2012) ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ.
Η απόφαση ορίζει και την έναρξη της αναδρομικότητας για όλα τα παρακρατηθέντα ποσά, όπου εφαρμόστηκε η παρακράτηση.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Επιτέλους να εφαρμοστεί η υπ. αρ. 2287-2288/2015 απόφαση του ΣτΕ που έκρινε την παρακράτηση του μερίσματος (ν.4093/2012) ως αντισυνταγματική. Είναι ηθική υποχρέωση της κυβέρνησης να αποδώσει στους δικαιούχους όλα τα παρακρατηθέντα ποσά (Ν.4387/2016) όπως προβλέπει η σχετική νομολογία, για αποφυγή δικαστικών διεκδικήσεων.
Παγκόσμιο φαινόμενο να κάνουν κρατήσεις στα μερίσματα των πριν το 2016 συνταξιούχους και όχι στους αντίστοιχους μετά το 2016 και να λαμβάνουν ΟΛΟΙ τα ΙΔΙΑ μερίδια!!Απόλυτη δικαιοσύνη !!!
H πολιτεία έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣΤΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Nα συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από το 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο νόμος4387/2016.
Αν και οι μειώσεις που είχαν επιβληθεί στα μερίσματα και στο ΕΚΟΕΜ(Σ-Ν-Α) των μερισματούχων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας σύμφωνα με την υποπαρ. Β.3 της παρ. Β του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄ 222), κρίθηκαν αντισυνταγματικές από την ολομέλεια του ΣτΕ το 2015, (Αποφάσεις 2287-2288/2015), η συμμόρφωση της πολιτείας έρχεται με καθυστέρηση 6 χρόνων από 1-1-2022. Ενώ ο ΥΕΘΑ σε επερωτήσεις βουλευτών είχε δηλώσει εγγράφως ότι οι κρατήσεις αυτές θα επιστραφούν από 1η Ιανουαρίου 2021, εντούτοις βλέπουμε έκπληκτοι στο νομοσχέδιο, ότι οι επιστροφές είναι από 1η Ιανουαρίου 2022. Τα χρήματα αυτά από το 2012, με τους υποχρεωτικούς πλεονασματικους προϋπολογισμούς, οδηγήθηκαν αυτούσια στα κουρεμένα από το PSI αποθεματικά των ταμείων και τουλάχιστον θα έπρεπε να επιστραφούν, αν όχι από την εφαρμογή του αντισυνταγματικού νόμου το 2012, τουλάχιστον από το 2015 με την απόφαση του ΣτΕ και σε κάθε περίπτωση από την ημερομηνία που είχε υποσχεθεί ο ΥΕΘΑ, δηλαδή από 1η – 1-2021, καθώς πέρα από την αντισυνταγματικότητα των διατάξεων του 4093 /12, η κράτηση αυτή γινόταν μόνο στους παλαιούς, πριν το 2016 μερισματούχους, με αποτέλεσμα να υπάρχουν δύο ταχύτητες μερισματούχων, οι πριν του 2016 με κρατήσεις και οι μετά του 2016 χωρίς κρατήσεις. Πέρα της αντισυνταγματικοτητας πρέπει να αποκατασταθεί άμεσα αυτή η ανισότητα και αδικία και η πολιτεία επιτέλους να σταθεί στο ύψος της προς τους παλαιούς προ του 2016 στρατιωτικούς συνταξιούχους που εν μέσω κρίσης είδαν συντάξεις και μερίσματα να περικόπτονται κατά 50% και με την συνεισφορά τους αποκαταστήσαν τα αποθεματικά των μετοχικών ταμείων τους.
Μανώλης Αναγνωστάκης
Διευθύνων σύμβουλος ΕΑΑΝ
Θετική η παύση εισφοράς εκ του ν.4093/2012 αλλά η αναδρομικότητα παρακρατηθέντων ποσών να είναι βάσει των απόφασεων του ΣΤΕ(ν.4387/2016)
Ο υπουργός να τηρήσει την υπόσχεση του για κατάργηση από 1/1/21. Διαφορετικά θα εκτεθεί ανεπανόρθωτα στα μάτια όλων των αποστράτων στρατιωτικών. Επίσης να φροντίσει να φορολογηθεί εκ των προτέρων και να μην αναγκαζόμαστε να κάνουμε πάλι συμπληρωματικές δηλώσεις, και τελικά να καταλήξει να είναι άνθρακες ο θησαυρός!!!
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Η πολιτεία πρέπει να εφαρμόσει την απόφαση του ΣτΕ (ν.4387/2016), όπου έκρινε την παρακράτηση του μερίσματός μας (ν.4093/2012) ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ.
Η απόφαση ορίζει και την έναρξη της αναδρομικότητας για όλα τα παρακρατηθέντα ποσά, όπου εφαρμόστηκε η παρακράτηση.
Ζητώ από την πολιτεία την εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ (ν.4093/2012).
Στα πλαίσια της εφαρμογής της απόφασης του ΣΤΕ, που έκρινε αντισυνταγματική την κράτηση του ν.4093/12 από τα Μετοχικά ταμεία (ΜΤΣ-ΜΤΝ-ΜΤΑ), θα πρέπει να γίνει αναδρομική επιστροφή της κράτησης αυτής από την ημερομηνία εφαρμογής του ν. 4387/2016, με τον οποίο καθιερώθηκε, δηλαδή από τον Μάιο του 2016.
Νικόλαος Λεβέντης
Αξιωματικός Πολεμικής Αεροπορίας.
Παρά το θετικό της παύσης της εισφοράς εκ του ν 4093/12, η απόφαση θα έπρεπε να συνοδεύεται από το σύνολο των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι από 1/1/2022 αν και ο κ ΥΕΘΑ είχε υποσχεθεί επανειλημμένως ότι η παύση θα είχε αναδρομική ισχύ από 1/1/2021 πράγμα που τελικά δεν τηρήθηκε. Απαιτείται τροποποίηση αναδρομικής ισχύς του νόμου σύμφωνα με τις αποφάσεις του ΣτΕ για αποκατάσταση της αδικίας.
Παρά το θετικό της παύσης της εισφοράς εκ του ν 4093/12, η απόφαση θα έπρεπε να συνοδεύεται από το σύνολο των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι από 1/1/2022 αν και ο κ ΥΕΘΑ είχε υποσχεθεί επανειλημμένως ότι η παύση θα είχε αναδρομική ισχύ από 1/1/2021 πράγμα που τελικά δεν τηρήθηκε. Απαιτείται τροποποίηση αναδρομικής ισχύς του νόμου σύμφωνα με τις αποφάσεις του ΣτΕ για αποκατάσταση της αδικίας.
Το ΥΠΟΙΚ πιεζε για αναδρομική ισχύ από Ιαν 22 εν αντιθεση υπουργειου αμυνης χωρις καμμια δημοσιονομικη επιβαρυνση !..με αλλα λογια..εφαρμοστε την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ Ν.4093/12 ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ 1-1-12021.
Νά εφαρμοστεί ή απόφαση τού ΣΤΕ όπως προβλέπεται χρονικά (από τότε που καταργείται ό νόμος 4093)
Στις ευνομούμενες Πολιτείες οι αποφάσεις της Δικαιοσύνης γίνονται σεβαστές και εφαρμόζονται ως έχουν και χωρίς χρονοτριβή. Η πολιτεία έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣΤΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Παρά το θετικό της παύσης της εισφοράς εκ του ν 4093/12, η απόφαση θα έπρεπε να συνοδεύεται από το σύνολο των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι από 1/1/2022 αν και ο κ ΥΕΘΑ είχε υποσχεθεί επανειλημμένως ότι η παύση θα είχε αναδρομική ισχύ από 1/1/2021 πράγμα που τελικά δεν τηρήθηκε. Απαιτείται τροποποίηση αναδρομικής ισχύς του νόμου σύμφωνα με τις αποφάσεις του ΣτΕ για αποκατάσταση της αδικίας.
Δυστυχώς διαπιστώνεται για μια ακόμη φορά η αθέτηση των δεσμεύσεων του υπουργού στη ΒτΕ ότι η αναδρομικοτητα θα είναι από 1/1/2021 και τώρα υποβάλλεται νομοσχέδιο σε δημόσια διαβούλευση με αναδρομικοτητα από 1/1/2022 .Οφείλει να γίνει άμεση διόρθωση
Η πολιτεία έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί απολύτως με την απόφαση του ΣΤΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016 στους συνταξιούχους των Μετοχικων ταμείων .Κανονικά σε ένα κράτος δικαίου και ισονομίας η παύση ενός αντισυνταγματικού νόμου πρέπει να ισχύει από την χρονολογία που καθορίζει η Δικαιοσύνη δηλαδή από το 2016
Να συμμορφωθεί ο υπουργός στην απόφαση του ΣΤΕ για τίς κρατήσεις του Ν.4093 στα μερίσματα ειδάλλως να προβούμε σε μηνήσεις σύμφωνα με το 259 ΠΚ (παράβαση καθήκοντος)
Θα πρέπει να ισχύσει η αναδρομικοτητα από 1/1/21
Στις ευνομούμενες Πολιτείες οι αποφάσεις της Δικαιοσύνης γίνονται σεβαστές και εφαρμόζονται ως έχουν και χωρίς χρονοτριβή. Η πολιτεία έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣΤΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Πάνω από τους νόμους δεν είναι κανείς και πρωτίστως η κυβέρνηση. Να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016.Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ του Α/ΓΕΑ και η σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΑ για την κατάργηση της κράτησης από 1-1-2021.Ζητάμε τα νόμιμα και τίποτε άλλο. Ένα κράτος δικαίου πρέπει να σέβεται τους πολίτες του.
Πριν την γραφή κάθε σχολίου θα πρότεινα την μελέτη των ισολογισμών γιατί θα πρέπει να μας απασχολήσει, μετά τους πανηγυρισμούς της κατάργησης, το πως θα αναπληρωθούν αυτές οι απώλειες εσόδων από τα ΜΤ, προκειμένου να μην γίνουν νέες μειώσεις.
Πλήρης εμπαιγμός για άλλη μία φορά… Ο πολίτης οφείλει να τηρεί εις το ακέραιο τους νόμους και της αποφάσεις της Δικαιοσύνης, αλλά η Κυβέρνηση όχι. Αντιθέτως, δύναται να εφαρμόζει τις δικαστικές αποφάσεις a la carte!! Φυσικά, έχει μονομερώς και το δικαίωμα να μην τηρεί καν τις υποσχέσεις της…
Παρακαλώ να πράξετε αυτό που έχει αποφασίσει η Ελληνική Δικαιοσύνη. Τίποτα λιγότερο από την ΠΛΗΡΗ εφαρμογή των υπ’ αρ. 2287-2288/2015 αποφάσεων της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Ο υπό έκδοση Νόμος έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την Απόφαση του ΣτΕ, για να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η Απόφαση-Εισήγηση του ΔΣ/ ΜΤΑ για την κατάργηση της κράτησης αυτής από 01-01-2021.
Είναι υποχρεωτική η εκτέλεση της απόφασης του ΣτΕ; Αν ναι τότε να εφαρμοστεί από τότε που παράνομα άρχισε η παρακράτηση.
Πολύ θετική η απόφαση της παύσης της εισφοράς στο ΜΤΑ εκ του Ν. 4093/12 όμως δεν τηρήθηκε η υπόσχεση του κ. ΥΕΘΑ για αναδρομικότητα από 1/1/2021! Πέραν αυτών, θεωρώ ηθική υποχρέωση του κ. ΥΕΘΑ την αναδρομική απόδοση του συνόλου των σχετικών κρατήσεων από την έναρξη επιβολής των, βάσει της απόφασης του ΣΤΕ, σύμφωνα με την Στρατιωτική δεοντολογία στην οποία έχουμε γαλουχηθεί!
Nα συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σ
Θα πρέπει να εφαρμοστεί η απόφαση του ΣΤΕ ως αφορά την Ν.4093/12
Η εκάστοτε κυβέρνηση έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016.
Θα ήθελα να επισημάνω στους αγαπητούς μερισματούχους των ΜΤ τα παρακάτω:
1. Τα ποσά που εισπράττονται από τα ΜΤ, από την κράτηση του Ν 4093/2012, προστίθενται κάθε χρόνο στο συνολικά έσοδα των ταμείων και συμπεριλαμβάνονται στα κέρδη προς διανομή που αποδίδονται στους μερισματούχους υπό μορφή μερίσματος.(Τα έσοδα του 2012 αποδόθηκαν με το μέρισμα του 2013,Τα έσοδα του 2013 αποδόθηκαν με το μέρισμα του 2014 κ.ο.κ.)Επομένως σε περίπτωση αναδρομικής εφαρμογή θα πρέπει αντίστοιχα να γίνει επαναπροσδιορισμός της τιμής μεριδίου.
2. Σε όσους συνταξιοδοτήθηκαν από 1-1-2017 και μετά δεν γίνονταν κράτηση του Ν.4093/2012, αλλά από το 2011 πλήρωναν την ειδική εισφορά του Ν.3986/2011 ποσοστού 1% επί των ακαθάριστων αποδοχών τους η οποία αποδίδονταν στα ΜΤ.
Κατά συνέπεια δεν θα πρέπει να τίθεται θέμα διακριτικής μεταχείρισης.
Σε κάθε περίπτωση αυτό που θα πρέπει να απασχολήσει του μερισματούχους μετά τους πανηγυρισμούς της κατάργησης, είναι το πως θα αναπληρωθούν αυτές οι απώλειες εσόδων από τα ΜΤ για να μην γίνουν νέες μειώσεις
Εφαρμογή των αποφάσεων του ΣτΕ όπως προβλέπεται και από το χρόνο που προβλέπεται. Έτσι θα θα υπάρξει αυτοσεβασμός και σεβασμός από όλους προς όλους.
Θα ήθελα να επισημάνω στους αγαπητούς μερισματούχους των ΜΤ τα παρακάτω:
1. Τα ποσά που εισπράττονται από τα ΜΤ, από την κράτηση του Ν 4093/2012, προστίθενται κάθε χρόνο στο συνολικά έσοδα των ταμείων και συμπεριλαμβάνονται στα κέρδη προς διανομή που αποδίδονται στους μερισματούχους υπό μορφή μερίσματος.(Τα έσοδα του 2012 αποδόθηκαν με το μέρισμα του 2013,Τα έσοδα του 2013 αποδόθηκαν με το μέρισμα του 2014 κ.ο.κ.)Επομένως σε περίπτωση αναδρομικής εφαρμογή θα πρέπει αντίστοιχα να γίνει επαναπροσδιορισμός της τιμής μεριδίου.
2. Σε όσους συνταξιοδοτήθηκαν από 1-1-2017 και μετά δεν γίνονταν κράτηση του Ν.4093/2012, αλλά από το 2011 πλήρωναν την ειδική εισφορά του Ν.3986/2011 ποσοστού 1% επί των ακαθάριστων αποδοχών τους η οποία αποδίδονταν στα ΜΤ.
Κατά συνέπεια δεν θα πρέπει να τίθεται θέμα διακριτικής μεταχείρισης.
Σε κάθε περίπτωση αυτό που θα πρέπει να απασχολήσει του μερισματούχους μετά τους πανηγυρισμούς της κατάργησης, είναι το πως θα αναπληρωθούν αυτές οι απώλειες εσόδων από τα ΜΤ για να μην γίνουν νέες μειώσεις
κ
Έκφραση συγγνώμης για την έλλειψη νωρίτερης νομοθετικής επίλυσης του συγκεκριμένου ζητήματος.
Καταβολή αναδρομικών από την γνωστοποίηση στο ΥΠΕΘΑ της συναφούς δικαστικής απόφασης.
Καταβολή αφορολόγητων των ποσών κατόπιν συμψηφισμού με τους τόκους των οφειλομένων.
Η πολιτεία έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣΤΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν. 4093/12, ο κος ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021, όπως είχε διαρρεύσει στον τύπο στο προσχέδιο νόμου τον Μάϊο 2022.
Πέραν αυτών, αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου, ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ, (ήτοι: των υπ’ αρ. 2287 – 2288/2015 αποφάσεων της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ)), καθώς η αναδρομικότητα των επιστραφέντων ποσών, έπρεπε να ισχύει από τις 13 Μαΐου του 2016, (έναρξη ν. 4387/16), όπως τονίζει και η ΕΑΑΑ στην πρόσφατη ανακοίνωση της και όχι μόνο από την 1/1/2021. (βλ. εδώ: https://eaaa.gr/%ce%b7-%ce%b8%ce%ad%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b5%ce%b1%ce%b1%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac%cf%81%ce%b3%ce%b7%cf%83%ce%b7-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%bc%ce%b5/ )
Σας ευχαριστώ για το βήμα.
Απόστρατος Αξκός ΠΑ / ΑΣΣΥ
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Συμμόρφωση με απόφαση ΣΤΕ και χορήγηση αναδρομικών κρατήσεων ν.4093/12 από Μάιο 2016.Σε κάθε περίπτωση όχι μετά την 01/01/2021.
Επιτέλους σεβασμός στις αποφάσεις της δικαιωσύνης αλλά και των δικών σας υποσχέσεων εδώ και 2 χρόνια τώρα κατόπιν πολλών επερωτήσεων στη ΒτΕ απαντούσατε ότι θα δωθούν αναδρομικά από 1-1-2021 τώρα αυτοαναιρείσθαι.
Η κυβέρνηση όχι μόνο δεν εφαρμόζει την απόφαση του ΣΤΕ, αλλά έρχεται δυστυχώς να κοροιδέψει ακόμη μια φορά τους Απόστρατους και παράλληλα να αυτοδιαψευσθεί με αυτά που υποσχέθηκε, δηλαδή τη χορήγηση των αναδρομικών από 1/1/2021.Ήταν το ελάχιστο και πιό έντιμο το να τηρήση την υποσχεσή της.Άλλωστε δεν επηρρεάζεται ο προυπολογισμός και αποτελεί εισήγηση του ΜΤΑ.
Η πολιτεία έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣΤΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.