Από την 1η.1.2022 καταργούνται οι μειώσεις που επιβάλλονται, σύμφωνα με την υποπαρ. Β.3 της παρ. Β του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄ 222), στα μερίσματα και στην οικονομική ενίσχυση που καταβάλλουν στους μερισματούχους τους τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και οι Ειδικοί Κλάδοι Οικονομικής Ενίσχυσης Μερισματούχων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας.
Αρχική Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξειςΆρθρο 35 Κατάργηση μειώσεων ν. 4093/2012 για τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και τους οικείους Ειδικούς Κλάδους
Άρθρο 35 Κατάργηση μειώσεων ν. 4093/2012 για τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και τους οικείους Ειδικούς Κλάδους
- 36 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 94 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 28 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΕΙΔΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ, ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ Ν.Ι.Μ.Τ.Σ., ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΜΑΚΡΑΣ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ, ΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ (ΕΛΠΣΞ) Άρθρο 3 Σύσταση Ειδικού Λογαριασμού Πρόνοιας Στρατού Ξηράς
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 4 Σκοπός του ΕΛΠΣΞ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 5 Όργανα διοίκησης του ΕΛΠΣΞ
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 6 Πόροι του ΕΛΠΣΞ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Κεφάλαιο του ΕΛΠΣΞ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Διοίκηση, διαχείριση, λογιστική παρακολούθηση και εκπροσώπηση του ΕΛΠΣΞ
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΕΛΠΠΑ) Άρθρο 9 Σύσταση Ειδικού Λογαριασμού Πρόνοιας Πολεμικής Αεροπορίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 10 Σκοπός του ΕΛΠΠΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Όργανα διοίκησης του ΕΛΠΠΑΆρθρο 11 Όργανα διοίκησης του ΕΛΠΠΑ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 12 Πόροι του ΕΛΠΠΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 Κεφάλαιο του ΕΛΠΠΑΆρθρο 13 Κεφάλαιο του ΕΛΠΠΑ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 14 Διοίκηση, διαχείριση, λογιστική παρακολούθηση και εκπροσώπηση του ΕΛΠΠΑ
- 81 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ (Ν.Ι.Μ.Τ.Σ.) Άρθρο 15 Επέκταση δικαιούχων νοσηλείας στο Ν.Ι.Μ.Τ.Σ. – Αντικατάσταση άρθρου 2 α.ν. 1137/1946
- 141 ΣχόλιαΆρθρο 16 Πόροι του Ν.Ι.Μ.Τ.Σ. – Αντικατάσταση άρθρου 10 α.ν. 1137/1946
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 17 Αντίτιμο για παρεχόμενες υπηρεσίες του Ν.Ι.Μ.Τ.Σ. – Αντικατάσταση άρθρου 14 α.ν. 1137/1946
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Άρθρο 18 Μισθολογική αποκατάσταση κατηγοριών πολιτικών υπαλλήλων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Ημέρες εκτός έδρας προσωπικού κατηγορίας ΔΕ Τεχνικών Οπλικών Συστημάτων και Πυρομαχικών, Ναρκαλιευτών, Ειδικών EOD – C/IED– Τροποποίηση άρθρου 2 ν. 4336/2015
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 20 Στρατιωτικές Λέσχες Στρατού Ξηράς– Τροποποίηση άρθρου 19 ν. 4361/2016
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 21 Κατάργηση συνδρομής εν αποστρατεία στρατιωτικών υπέρ Στρατιωτικών Λεσχών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22 Παροχή υπηρεσιών υγείας στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και στα μέλη των οικογενειών τους από τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
- 29 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΜΑΚΡΑΣ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Άρθρο 23 Λήξη πρώτης μακράς αναρρωτικής άδειας – Τροποποίηση άρθρου 24 ν.δ. 1400/1973
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 24 Λήξη δεύτερης ή τρίτης μακράς αναρρωτικής άδειας – Τροποποίηση άρθρου 25 ν.δ. 1400/1973
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 25 Διαγραφή αποστρατευόμενων – Τροποποίηση άρθρου 36 ν.δ. 1400/1973
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 26 Ανακαλούμενοι στην ενέργεια αξιωματικοί για λόγους υγείας – Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 66 ν.δ. 1400/1973
- 24 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ, ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ, ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ, ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ Άρθρο 27 Αναγνώριση χρόνου μετοχικής σχέσης των εθελοντών μακράς θητείας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 Βοήθημα λόγω θανάτου εν αποστρατεία μετόχων του ΜΤΝ – Αντικατάσταση άρθρου 79 π.δ. 21/31.10.1932
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 29 Καθορισμός μεριδίων μερισματούχων – Προσθήκη άρθρου 23Α στο π.δ. της 10ης Μαΐου/20ής Ιουλίου 1926
- 142 ΣχόλιαΆρθρο 30 Αναπροσαρμογή μεριδίων μερισματούχων Μετοχικού Ταμείου Στρατού – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 1106/1980
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 31 Καταβολή έκτακτου μερίσματος στους μερισματούχους Μετοχικού Ταμείου Στρατού – Προσθήκη παρ. 3 στο άρθρο 1 α.ν. 559 της 24/27 Μαρτίου 1937
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Παροχές λόγω θανάτου μετόχου Ταμείου Αλληλοβοήθειας- Αντικατάσταση άρθρου 15 ν.δ. 398/1974Άρθρο 32 Παροχές λόγω θανάτου μετόχου Ταμείου Αλληλοβοήθειας- Αντικατάσταση άρθρου 15 ν.δ. 398/1974
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 Δικαιούχοι παροχών λόγω θανάτου μετόχου Ειδικού Λογαριασμού Χρηματικής Αρωγής Οικογενειών Στρατιωτικών (ΕΛΧΑΟΣ) – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 3 ν. 354/1976Άρθρο 33 Δικαιούχοι παροχών λόγω θανάτου μετόχου Ειδικού Λογαριασμού Χρηματικής Αρωγής Οικογενειών Στρατιωτικών (ΕΛΧΑΟΣ) – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 3 ν. 354/1976
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Κατ’ εξαίρεση καταβολή μερίσματος από το ΜΤΣ σε δικαιούχους στρατιωτικής σύνταξης για λόγους υγείας – Τροποποίηση παρ. 10 άρθρου 1 ν.δ. 4198/1961Άρθρο 34 Κατ’ εξαίρεση καταβολή μερίσματος από το ΜΤΣ σε δικαιούχους στρατιωτικής σύνταξης για λόγους υγείας – Τροποποίηση παρ. 10 άρθρου 1 ν.δ. 4198/1961
- 507 ΣχόλιαΆρθρο 35 Κατάργηση μειώσεων ν. 4093/2012 για τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και τους οικείους Ειδικούς Κλάδους
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αναπροσαρμογή καταβαλλόμενου ποσού στο Μετοχικό Ταμείο Στρατού λόγω τέλεσης γάμου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Κρατήσεις υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Τροποποίηση άρθρου 55 π.δ. 21/31.10.1932Άρθρο 37 Κρατήσεις υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Τροποποίηση άρθρου 55 π.δ. 21/31.10.1932
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Κράτηση λόγω εγγραφής γάμου υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Προσθήκη άρθρου 55Α στο π.δ. 21/31.10.1932Άρθρο 38 Κράτηση λόγω εγγραφής γάμου υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Προσθήκη άρθρου 55Α στο π.δ. 21/31.10.1932
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 Διάθεση πόρων από κρατήσεις υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού για τα νοσοκομεία του Πολεμικού Ναυτικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40 Εκπόνηση αναλογιστικών μελετών από τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 41 Σύνθεση Διοικητικού Συμβουλίου Μετοχικού Ταμείου Στρατού – Τροποποίηση άρθρου 1 ν.δ. 2554/1953
- 10 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ΄ ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ Άρθρο 42 Επανακαθορισμός επιτοκίου προκαταβολών έναντι εφάπαξ βοηθήματος – Τροποποίηση άρθρου 18 ν.δ. 398/1974
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 43 Χρηματικά Εντάλματα Προπληρωμής (ΧΕΠ) για προμήθειες υλικών μέσω στρατιωτικών πωλήσεων εξωτερικού – Προσθήκη άρθρου 36Α στο ν.δ. 721/1970
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κατανομή εισφοράς υπέρ σωματείων και ενώσεων αναπήρων και θυμάτων πολέμου – Τροποποίηση άρθρου 33 ν.δ. 1044/1971Άρθρο 44 Κατανομή εισφοράς υπέρ σωματείων και ενώσεων αναπήρων και θυμάτων πολέμου – Τροποποίηση άρθρου 33 ν.δ. 1044/1971
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 45 Τρόπος και διαδικασία αξιοποίησης ακίνητης περιουσίας Ενόπλων Δυνάμεων – Τροποποίηση άρθρου 11 ν. 4407/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αξιοποίηση ακινήτων από φορείς του δημόσιου τομέα, νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και αθλητικά σωματεία – Τροποποίηση άρθρου 13 ν. 4407/2016
- 896 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ Άρθρο 47 Αποστρατευτικός βαθμός εθελοντών μακράς θητείας – Τροποποίηση παρ. 4 και 6 άρθρου 13 ν. 1848/1989
- 108 ΣχόλιαΆρθρο 48 Ένταξη αξιωματικών σε ειδικότητα του υγειονομικού σώματος – Αντικατάσταση άρθρου 26 ν. 1911/1990
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Προαγωγή αξιωματικών – ανθυπασπιστών πολεμικής διαθεσιμότητας, νικητών παγκοσμίων στρατιωτικών αγώνων – Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3648/2008Άρθρο 49 Προαγωγή αξιωματικών – ανθυπασπιστών πολεμικής διαθεσιμότητας, νικητών παγκοσμίων στρατιωτικών αγώνων – Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3648/2008
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ζητήματα μεταθέσεων στελεχών – Προσθήκη παρ. 8 στο άρθρο 5 του ν. 3883/2010
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 51 Προαγωγές ανώτατων αξιωματικών – Τροποποίηση άρθρου 26 ν. 3883/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 52 Κρίσεις αξιωματικών που τίθενται Εκτός Οργανικών Θέσεων – Τροποποίηση άρθρου 34 ν. 3883/2010
- 3.986 ΣχόλιαΆρθρο 53 Ρύθμιση θεμάτων κρίσεων και προαγωγών αξιωματικών εξ Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών και μονιμοποιηθέντων εθελοντών – μονιμοποιηθεισών εθελοντριών – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 4494/2017
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 54 Ρύθμιση θεμάτων αξιωματικών – διακεκριμένων αθλητών του Στρατού Ξηράς
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ Άρθρο 55 Μεταφορά στρατευσίμων από έναν κλάδο σε άλλο – Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3421/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 56 Απαλλαγή από την υποχρέωση στρατεύσιμης στρατιωτικής υποχρέωσης – Τροποποίηση περ. δ’ παρ. 1 άρθρου 13 ν. 3421/2005
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 57 Σύνθεση επιτροπής διαπρεπόντων επιστημόνων – Τροποποίηση άρθρου 19 ν. 3421/2005
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 Αναβολή κατάταξης για απόκτηση ναυτικής ικανότητας – Τροποποίηση άρθρου 21 ν. 3421/2005Άρθρο 58 Αναβολή κατάταξης για απόκτηση ναυτικής ικανότητας – Τροποποίηση άρθρου 21 ν. 3421/2005
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 59 Κλήση στρατευσίμων για κατάταξη με χρήση ηλεκτρονικών μεθόδων και δικτυακών υποδομών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 31 ν. 3421/2005
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60 Αδυναμία μετακίνησης για κατάταξη στρατευσίμων, εφέδρων και ανυπότακτων, για λόγους υγείας – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 3421/2005Άρθρο 60 Αδυναμία μετακίνησης για κατάταξη στρατευσίμων, εφέδρων και ανυπότακτων, για λόγους υγείας – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 3421/2005
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 Εγγραφή στις μηχανογραφικές εφαρμογές εφεδρείας – Αντικατάσταση παρ. 6 και 7 άρθρου 49 ν. 3421/2005
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σύνθεση επιτροπής εξέτασης αιτημάτων αντιρρησιών συνείδησης – Τροποποίηση άρθρου 62 ν. 3421/2005
- 22 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ε΄ ΕΘΝΟΦΥΛΑΚΗ Άρθρο 63 Σκοπός – Οργάνωση – Αποστολή Εθνοφυλακής
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 64 Στελέχωση Εθνοφυλακής – Εκπαίδευση προσωπικού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 65 Εθνοφύλακες ως στρατιωτικοί σε ενέργεια
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 66 Καθήκοντα, υποχρεώσεις και ευθύνη Εθνοφυλάκων
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιώματα Εθνοφυλάκων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 68 Κυρώσεις – Διαδικασία επιβολής κυρώσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 69 Πολιτικό προσωπικό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ Άρθρο 70 Σύσταση αυτοτελούς Γραφείου Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων ΠροσωπικούΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ Άρθρο 70 Σύσταση αυτοτελούς Γραφείου Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού
- 240 ΣχόλιαΆρθρο 71 Θέματα συνδικαλισμού Ενόπλων Δυνάμεων – Τροποποίηση άρθρου 30Γ ν. 1264/1982
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 72 Κατανομή ειδικών κατηγοριών μαθητών ΣΣΑΣ – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 21 ν.δ. 562/1970Άρθρο 72 Κατανομή ειδικών κατηγοριών μαθητών ΣΣΑΣ – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 21 ν.δ. 562/1970
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατανομή ειδικών κατηγοριών μαθητών ΣΑΝ – Τροποποίηση άρθρου 2 ν.δ. 1032/1971
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 74 Ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης ωρομίσθιου διδακτικού προσωπικού στις Σχολές και τα Κέντρα Εκπαίδευσης των Ενόπλων Δυνάμεων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 75 Στελέχωση θέσεων Πολεμικού Μουσείου – Αντικατάσταση άρθρου 7 ν.δ. 132/1969
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 76 Μετονομασία Σχολών Πολέμου Πολεμικού Ναυτικού και Πολεμικής Αεροπορίας – Τροποποίηση άρθρου 25 ν. 4609/2019
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 77 Σύσταση επιτροπής για την αντικατάσταση διατάξεων του Κώδικα Δικαστικού Σώματος των Ενόπλων Δυνάμεων
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 78 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 79 Μεταβατικές διατάξεις
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 80 Καταργούμενες διατάξεις
- 4.396 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Η’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 81 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
15 Δεκεμβρίου 2022, 21:15
Ανοικτή σε Σχόλια έως
29 Δεκεμβρίου 2022, 21:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
507 Σχόλια 11245 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 23776 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...
- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 47 ΝΗΟΛΟΓΙΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις θεμάτων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις
- Δημόσιες συμβάσεις προμηθειών, υπηρεσιών και έργων στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας
- Ρυθμίσεις περί σταδιοδρομίας και εξέλιξης στελεχών και οικονομικής μέριμνας και λογιστικού των Ενόπλων Δυνάμεων
- Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Μεταθέσεις οπλιτών
- Φάροι - Στρατολογία
Οι παράνομες κρατήσεις Ν. 4093/12 που γίνονταν στα μερίσματα των Μετοχικών Ταμείων (ΜΤ) επί 6,5 χρόνια, για όσους αποστρατεύθηκαν πριν τις 13/5/2016, επέστρεφαν σαν έσοδα στα ΜΤ, μέσω της ΗΔΙΚΑ που τις εισέπραττε και τα ΜΤ τις μοίραζαν αδιακρίτως σε όλους τους μερισματούχους, ακόμα και σε αυτούς που δεν πλήρωναν τις εν λόγω κρατήσεις, ενώ θα έπρεπε να μοιράζονται στους μερισματούχους που τις πλήρωσαν.
Προτεινόμενες λύσεις
Εφόσον τα αναδρομικά με το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο δίνονται από 1/1/2022, υπολείπονται περίπου ακόμη αναδρομικά 5,5 χρόνων για την ικανοποίηση των μερισματούχων που αδικήθηκαν και προτείνονται οι παρακάτω λύσεις ώστε να επιστραφούν όλα τα αναδρομικά από 13/5/2016 μέχρι και 31.12.2021 (για τα υπόλοιπα 5,5 χρόνια):
1η ΛΥΣΗ: Εάν τα ΜΤ δεν έχουν την οικονομική ευχέρεια να δώσουν εφάπαξ όλα τα αναδρομικά σήμερα, προτείνεται αυτά να δοθούν με δόσεις στα επόμενα 5 χρόνια (60 δόσεις), δόσεις που θα καταβάλλονται στα μηνιαία μερίσματα όσων αποστρατεύθηκαν πριν τις 13/5/2016.
2η ΛΥΣΗ: Εάν τα ΜΤ δεν έχουν ούτε την οικονομική ευχέρεια να καταβάλουν τα αναδρομικά σε 5 χρόνια, να αιτηθούν από την κυβέρνηση τα εν λόγω χρήματα, υπό μορφή οικονομικής ενίσχυσης προς τα ΜΤ.
3η ΛΥΣΗ: Εάν η 2η λύση δεν ευοδωθεί από την Κυβέρνηση, να υπάρξουν δύο διαφορετικά μερίδια στα επόμενα 5 χρόνια, ένα για αυτούς που αποστρατεύθηκαν πριν τις 13/5/2016 και ένα για όσους αποστρατεύθηκαν μετά τις 13/5/2016.
ΤΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ? ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΤΑ ΖΩΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΛΥΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ.ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΛΥΦΟΥΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΕ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ.ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΜΙΣΘΟΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ? ΑΣ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ. ΤΟΥΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΘΗΚΑ.ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΑΝΩΤΑΤΟΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΞΙΑ.ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.
Τροποποίηση του Άρθρου 35 ώστε να εφαρμοσθεί η απόφαση του ΣΤΕ, και να αποδοθούν τα αναδρομικά για τους μερισματούχους πριν του 2016, και να καταργηθούν οι μειώσεις από την 1-1-2021, όπως είχε υποσχεθεί ο Υπουργός μας.
Με καθυστέρηση 6 ετών έρχεται η πολιτεία να αποκαταστήσει την αδικία του ν4093/2012.
Όμως παρά τις δεσμεύσεις του Κ. ΥΕΘΑ για την εν λόγω αποκατάσταση και απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 τελικά τ αναδρομικά είναι από 1/1/2022. Οι εν λόγω κρατήση έχουν κριθεί από το ΣτΕ αντισυνταγματική από το 2015, για το λόγω αυτό ζητώ να τροποιηθεί το άρθρο 35 με απόδοση αναδρομικών από το 2016 και μετά.
Είναι καιρός η Πολιτεία να καταλάβει πως οι Απόστρατοι Αξιωματικοί είναι ίσοι με όλους τους πολίτες και κοινωνικές τάξεις αυτής της χώρας, οι δε αποφάσεις του ΣτΕ πρέπει να εφαρμόζονται.
Παντελεήμων Κανάκης
Σγος (ΤΜΑ) εα
Ζητώ την τροποποίηση του άρθρου, ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, σύμφωνα με την απόφαση του ΣτΕ και όχι μόνο από 01/01/2022.]
Με καθυστέρηση 6 χρόνων έρχεται η πολιτεία να εφαρμόσει τις αποφάσεις του ΣτΕ από το 2015, που αφορούν τον ν. 4093/2012 (Α΄ 222), οι οποίες έχουν κριθεί ως ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ.
Η πολιτεία ΕΠΡΕΠΕ να μας είχε επιστρέψει τα χρήματα αυτά τουλάχιστον από το έτος 2015 σύμφωνα με τις αποφάσεις του ΣτΕ.
Παρα ταύτα ερχόμαστε στο σήμερα και παρά τις υποσχέσεις του κ. ΥΕΘΑ ότι θα αποκατασταθεί η αδικία από το 2021, στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο η ημερομηνία από 2021 έγινε 2022.
Πέρα της αντισυνταγματικότητας , πρέπει η πολιτεία επιτέλους να σταθεί στο ύψος της και να αποκαταστήσει επαρκώς τουλάχιστον , τους προ του 2016 αποστράτους μερισματούχους.
Ζητώ την τροποποίηση του άρθρου, ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, σύμφωνα με την απόφαση του ΣτΕ και όχι μόνο από 01/01/2022.
Σεβασμός στις αποφάσεις των δικαστηρίων.
Θετική η απόφαση για παύση των κρατήσεων του ν. 4093/12, εστώ και με καθυστέρηση. Ανακόλουθος με τις δεσμεύσεις του ο κος ΥΕΘΑ για αναδρομικότητα από 1/1/2021. Προτείνεται η τροποποίηση του άρθρου, ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ, ή τουλάχιστον αναδρομικότητα σύμφωνα με της δεσμεύσεις του ΥΕΘΑ
Τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2022.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Με καθυστέρηση 6 χρόνων έρχεται η πολιτεία να εφαρμόσει τις αποφάσεις του ΣτΕ από το 2015, που αφορούν τον ν. 4093/2012,διατάξεις του οποίου έχουν κριθεί αντισυνταγματικές.
Η κράτησή επί των μερισμάτων,γινόταν μόνο στους παλαιούς, πριν το 2016 μερισματούχους, με αποτέλεσμα να υπάρχουν δύο ταχύτητες μερισματούχων, οι πριν του 2016 με κρατήσεις και οι μετά του 2016 χωρίς κρατήσεις.
Παρά ταύτα ερχόμαστε στο σήμερα και παρά τις υποσχέσεις του κ. ΥΕΘΑ ότι θα αποκατασταθεί η αδικία από το 2021, στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο η ημερομηνία από 2021 έγινε 2022.
Η συμμόρφωση προς την νομιμότητα δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό ,αλλά καθαρά τα Μετοχικά ταμεία, τα οποία για αναπλήρώσουν τις απώλειες τους από την αφαίμαξη του PSI το 2012, μείωσαν τα μερίσματα μας κατά 50%.
Πέραν λοιπόν του νόμιμου είναι και ηθική σας υποχρέωση να προβείτε σε διόρθωση του σχεδίου νόμου,προς όφελος των μερισματούχων.
Να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016
Κυριε Υπουργε σας ψηφισαμε, σας στηρίξαμε και μας απογοητευετε κατ’ επαναληψη. Παραβιάζεται το Συνταγμα με την μεροληπτικη αντιμετώπιση των πολιτών και τη αποσπασματική εφαρμογή των αποφάσεων του ΣτΕ.
Άλλη μια κατάφωρη αδικία σε βάρος των στρατιωτικών, γιατί κ. Υπουργέ; Να βρεθεί η λύση και να αποδοθούν τα ποσά ολόκληρα και όχι με αλχημείες σε βάρος της απόφασης του ΣτΕ
Αν και οι μειώσεις που είχαν επιβληθεί στα μερίσματα και στο ΕΚΟΕΜ(Σ-Ν-Α) των μερισματούχων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας σύμφωνα με την υποπαρ. Β.3 της παρ. Β του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄ 222), κρίθηκαν αντισυνταγματικές από την ολομέλεια του ΣτΕ το 2015, (Αποφάσεις 2287-2288/2015), η συμμόρφωση της πολιτείας έρχεται με καθυστέρηση 6 χρόνων από 1-1-2022. Ενώ ο ΥΕΘΑ σε επερωτήσεις βουλευτών είχε δηλώσει εγγράφως ότι οι κρατήσεις αυτές θα επιστραφούν από 1η Ιανουαρίου 2021, εντούτοις βλέπουμε έκπληκτοι στο νομοσχέδιο, ότι οι επιστροφές είναι από 1η Ιανουαρίου 2022. Τα χρήματα αυτά από το 2012, με τους υποχρεωτικούς πλεονασματικους προϋπολογισμούς, οδηγήθηκαν αυτούσια στα κουρεμένα από το PSI αποθεματικά των ταμείων και τουλάχιστον θα έπρεπε να επιστραφούν, αν όχι από την εφαρμογή του αντισυνταγματικού νόμου το 2012, τουλάχιστον από το 2015 με την απόφαση του ΣτΕ και σε κάθε περίπτωση από την ημερομηνία που είχε υποσχεθεί ο ΥΕΘΑ, δηλαδή από 1η – 1-2021, καθώς πέρα από την αντισυνταγματικότητα των διατάξεων του 4093 /12, η κράτηση αυτή γινόταν μόνο στους παλαιούς, πριν το 2016 μερισματούχους, με αποτέλεσμα να υπάρχουν δύο ταχύτητες μερισματούχων, οι πριν του 2016 με κρατήσεις και οι μετά του 2016 χωρίς κρατήσεις. Πέρα της αντισυνταγματικοτητας πρέπει να αποκατασταθεί άμεσα αυτή η ανισότητα και αδικία και η πολιτεία επιτέλους να σταθεί στο ύψος της προς τους παλαιούς προ του 2016 στρατιωτικούς συνταξιούχους που εν μέσω κρίσης είδαν συντάξεις και μερίσματα να περικόπτονται κατά 50% και με την συνεισφορά τους αποκαταστήσαν τα αποθεματικά των μετοχικών ταμείων τους.
Αν και ζούμε σε εποχές του ό,τι λάβεις καλό είναι, συμφωνώ με τους συναδέλφους που αξιώνουν την οικονομική μας δικαίωση σε βάθος πενταετίας, όπως σχετικός νόμος (περί παραγραφής) ορίζει.
Παρά το θετικό του άρθρου, αιτούμαι την τροποποίησή του, ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση των αναδρομικών σε βάθος πενταετίας, σύμφωνα με τις διατάξεις περί παραγραφής,βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2022 ή έστω 1/1/21 όπως είχε δεσμευθεί ο ΥΕΘΑ.
Τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2022.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση των αναδρομικών από 1/1/2021 όπως μας έχει υποσχεθεί ο κύριος ΥΕΘΑ. Σε αντίθετη περίπτωση και με δεδομένο ότι έρχονται εκλογές να θυμάστε ότι πίσω έχει η αχλάδα την ουρά. Εμείς δεν κλέβαμε δεν φοροδιαφεύγαμε δεν πήραμε μίζες δεν τρουπώσαμε απ τα παράθυρα,και το κυριότερο σας στηρίζουμε.
Αν και οι μειώσεις που είχαν επιβληθεί στα μερίσματα και στο ΕΚΟΕΜ (Σ-Ν-Α) των μερισματούχων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας σύμφωνα με την υποπαρ. Β.3 της παρ. Β του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄ 222), κρίθηκαν αντισυνταγματικές από την ολομέλεια του ΣτΕ το 2015, (Αποφάσεις 2287-2288/2015), η συμμόρφωση της πολιτείας έρχεται με καθυστέρηση 6 χρόνων από 01.01.2022.
Ενώ ο ΥΕΘΑ σε επερωτήσεις βουλευτών είχε δηλώσει εγγράφως ότι οι κρατήσεις αυτές θα επιστραφούν από 1η Ιανουαρίου 2021, εντούτοις βλέπουμε έκπληκτοι στο νομοσχέδιο, ότι οι επιστροφές είναι από 1η Ιανουαρίου 2022.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, η εκάστοτε κυβέρνηση έχει υποχρέωση να συμμορφωθεί με την απόφαση του ΣτΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016 και σε κάθε περίπτωση από την ημερομηνία που είχε υποσχεθεί ο ΥΕΘΑ, δηλαδή από 1η. 01.2021, καθώς πέρα από την αντισυνταγματικότητα των διατάξεων του ν. 4093 /12, η κράτηση αυτή γινόταν μόνο στους παλαιούς, πριν το 2016 μερισματούχους, με αποτέλεσμα να υπάρχουν δύο ταχύτητες μερισματούχων, οι πριν του 2016 με κρατήσεις και οι μετά του 2016 χωρίς κρατήσεις.
Πέρα της αντισυνταγματικοτητας πρέπει να αποκατασταθεί άμεσα αυτή η ανισότητα και αδικία και η πολιτεία επιτέλους να σταθεί στο ύψος της προς τους παλαιούς προ του 2016 στρατιωτικούς συνταξιούχους που εν μέσω κρίσης είδαν συντάξεις και μερίσματα να περικόπτονται κατά 50% και με την συνεισφορά τους αποκατέστησαν τα αποθεματικά των μετοχικών ταμείων τους.
Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου, ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2022.
Γεώργιος Μπεκρής Αντιπλοίαρχος(Ε) ε.α
Εφαρμογή του ΣΤΕ
O κος ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021, όπως είχε υποσχεθει στο προσχέδιο νόμου τον Μάϊο 2022.
Αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου, ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ , (ήτοι: των υπ’ αρ. 2287 – 2288/2015 αποφάσεων της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ)), καθώς η αναδρομικότητα των επιστραφέντων ποσών, έπρεπε να ισχύει από τις 13 Μαΐου του 2016, (έναρξη ν. 4387/16), όπως τονίζει και η ΕΑΑΑ στην πρόσφατη ανακοίνωση της και όχι μόνο από την 1/1/2021.
Οι αποφάσεις της ολομέλειας του ΣΤΕ βάσει των απ. 2287-2288/2015 ήταν η κατάργηση των κρατήσεων και η επιστροφή των αναδρομικών να ισχύσει από 13 Μάϊου 2016.
Η ισχύς του άρθρου για την απόδοση των αναδρομικών από 1-1-22 και όχι από 1-1-21, όπως αρχικά είχε ανακοινώσει και διαβεβαιώσει ο κ ΥΕΘΑ, προς τα στελέχη των αποστράτων δημιουργεί θέμα αμοιβαίας αξιοπιστίας.
Αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου με ευνοϊκότερη ρύθμιση για τους αποστράτους.
Ειναι ντροπή να έρχεται σε διαβούλευση το άρθρο αυτό. Η κυβέρνηση δείχνει εντελώς αφερεγγεια. Από τον Μάρτιο του 2021, το ΜΤΝ ήταν έτοιμο καθ όλα και είχε καταθέσει την πρόταση για επιστροφή αναδρομικών από 1/1/2021 και περίμενε την έγκριση του ΥΕΘΑ. Ενάμιση χρόνο κοροϊδία και καθυστέρηση για να φτάσουμε στο σήμερα με την απόφαση για αναδρομικα από 1/1/2022. Αν ο ΥΕΘΑ ή κάποιος άλλος από την κυβέρνηση ενδιαφερόταν για το δίκαιο, θα έβλεπε ότι επί έξι χρόνια, από το 2016, υπήρχαν απόστρατοι των ίδιων κλάδων των ΕΔ, που έπαιρναν μετοχικά μερίσματα με διαφορετικούς όρους. Αλλά ποιός να ντραπεί;
Αρθρο 35 Κατάργηση μειώσεων ν. 4093/2012 για τα Μετοχικά
Αν και οι μειώσεις που είχαν επιβληθεί στα μερίσματα και στο ΕΚΟΕΜ (Σ-Ν-Ν) των μερισματούχων Στρατού , Ναυτικού, Αεροπορίας σύμφωνα με την υποπαρ. Β.3 της παρ. Β του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012(Α’ 222) κρίθηκαν αντισυνταγματικές από την ολομέλεια του ΣτΕ το 2015, ( Αποφάσεις 2287-2288/2015), η συμμόρφωση της πολιτείας έρχεται με καθυστέρηση 6 χρόνων από 1-1 2022. Ενώ ο ΥΕΘΑ σε επερωτήσεις βουλευτών είχε δηλώσει εγγράφως ότι οι κρατήσεις αυτές θα επιστραφούν από 1-1-2021 , όμως βλέπουμε έκπληκτοι στο νομοσχέδιο ότι οι επιστροφές είναι από 1-1-2022. Τα χρήματα αυτά από το 2012, με τους υποχρεωτικούς πλεονασματικούς προϋπολογισμούς, οδηγήθηκαν αυτούσια στα κουρεμένα από το PSI αποθεματικά των ταμείων και θα έπρεπε να επιστραφούν ,αν όχι από την εφαρμογή του αντισυνταγματικού νόμου του 2012 τουλάχιστον από το 2015 με την απόφαση του ΣτΕ και σε κάθε περίπτωση από την ημερομηνία που είχε υποσχεθεί ο ΥΕΘΑ, δηλαδή από 1-1-2021, καθώς πέρα από την αντισυνταγματικότητα των διατάξεων του 4093/12 , η κράτηση αυτή γινόταν μόνο στους παλαιούς ,πριν από το 2016 μερισματούχους , με αποτέλεσμα να υπάρχουν δύο ταχύτητες μερισματούχων , οι πριν του 2016 με κρατήσεις και οι μετά του 2016 χωρίς κρατήσεις. Πέρα της αντισυνταγματικότητας πρέπει να αποκατασταθεί άμεσα αυτήν η ανισότητα και αδικία και η πολιτεία επιτέλους να σταθεί στο ύψος της προς τους παλαιούς προ του 2016 στρατιωτικούς συνταξιούχους
Αντιπλοίαρχος (Ε) ε.α.
Χρήστος Ποιμενίδης ΠΝ
Να εφαρμοσθούν οι υπ’ αρ. 2287-2288/2015 αποφάσεις της Ολομέλειάς του ΣΤΕ και να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016.
Η κυβερνηση πρέπει να εφαρμόσει την απόφαση του ΣτΕ (ν.4387/2016), όπου έκρινε την παρακράτηση του μερίσματός μας (ν.4093/2012) ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ.
Η απόφαση ορίζει και την έναρξη της αναδρομικότητας για όλα τα παρανόμως παρακρατηθέντα ποσά.
Αν και οι μειώσεις που είχαν επιβληθεί στα μερίσματα και στο ΕΚΟΕΜ(Σ-Ν-Α) των μερισματούχων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας σύμφωνα με την υποπαρ. Β.3 της παρ. Β του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄ 222), κρίθηκαν αντισυνταγματικές από την ολομέλεια του ΣτΕ το 2015, (Αποφάσεις 2287-2288/2015), η συμμόρφωση της πολιτείας έρχεται με καθυστέρηση 6 χρόνων από 1-1-2022. Ενώ ο ΥΕΘΑ σε επερωτήσεις βουλευτών είχε δηλώσει εγγράφως ότι οι κρατήσεις αυτές θα επιστραφούν από 1η Ιανουαρίου 2021, εντούτοις βλέπουμε έκπληκτοι στο νομοσχέδιο, ότι οι επιστροφές είναι από 1η Ιανουαρίου 2022. Τα χρήματα αυτά από το 2012, με τους υποχρεωτικούς πλεονασματικους προϋπολογισμούς, οδηγήθηκαν αυτούσια στα κουρεμένα από το PSI αποθεματικά των ταμείων και τουλάχιστον θα έπρεπε να επιστραφούν, αν όχι από την εφαρμογή του αντισυνταγματικού νόμου το 2012, τουλάχιστον από το 2015 με την απόφαση του ΣτΕ και σε κάθε περίπτωση από την ημερομηνία που είχε υποσχεθεί ο ΥΕΘΑ, δηλαδή από 1η – 1-2021, καθώς πέρα από την αντισυνταγματικότητα των διατάξεων του 4093 /12, η κράτηση αυτή γινόταν μόνο στους παλαιούς, πριν το 2016 μερισματούχους, με αποτέλεσμα να υπάρχουν δύο ταχύτητες μερισματούχων, οι πριν του 2016 με κρατήσεις και οι μετά του 2016 χωρίς κρατήσεις. Πέρα της αντισυνταγματικοτητας πρέπει να αποκατασταθεί άμεσα αυτή η ανισότητα και αδικία και η πολιτεία επιτέλους να σταθεί στο ύψος της προς τους παλαιούς προ του 2016 στρατιωτικούς συνταξιούχους που εν μέσω κρίσης είδαν συντάξεις και μερίσματα να περικόπτονται κατά 50% και με την συνεισφορά τους αποκαταστήσαν τα αποθεματικά των μετοχικών ταμείων τους.
Αν και οι μειώσεις που είχαν επιβληθεί στα μερίσματα και στο ΕΚΟΕΜ(Σ-Ν-Α) των μερισματούχων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας σύμφωνα με την υποπαρ. Β.3 της παρ. Β του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄ 222), κρίθηκαν αντισυνταγματικές από την ολομέλεια του ΣτΕ το 2015, (Αποφάσεις 2287-2288/2015), η συμμόρφωση της πολιτείας έρχεται με καθυστέρηση 6 χρόνων από 1-1-2022. Ενώ ο ΥΕΘΑ σε επερωτήσεις βουλευτών είχε δηλώσει εγγράφως ότι οι κρατήσεις αυτές θα επιστραφούν από 1η Ιανουαρίου 2021, εντούτοις βλέπουμε έκπληκτοι στο νομοσχέδιο, ότι οι επιστροφές είναι από 1η Ιανουαρίου 2022. Τα χρήματα αυτά από το 2012, με τους υποχρεωτικούς πλεονασματικους προϋπολογισμούς, οδηγήθηκαν αυτούσια στα κουρεμένα από το PSI αποθεματικά των ταμείων και τουλάχιστον θα έπρεπε να επιστραφούν, αν όχι από την εφαρμογή του αντισυνταγματικού νόμου το 2012, τουλάχιστον από το 2015 με την απόφαση του ΣτΕ και σε κάθε περίπτωση από την ημερομηνία που είχε υποσχεθεί ο ΥΕΘΑ, δηλαδή από 1η – 1-2021, καθώς πέρα από την αντισυνταγματικότητα των διατάξεων του 4093 /12, η κράτηση αυτή γινόταν μόνο στους παλαιούς, πριν το 2016 μερισματούχους, με αποτέλεσμα να υπάρχουν δύο ταχύτητες μερισματούχων, οι πριν του 2016 με κρατήσεις και οι μετά του 2016 χωρίς κρατήσεις. Πέρα της αντισυνταγματικοτητας πρέπει να αποκατασταθεί άμεσα αυτή η ανισότητα και αδικία και η πολιτεία επιτέλους να σταθεί στο ύψος της προς τους παλαιούς προ του 2016 στρατιωτικούς συνταξιούχους που εν μέσω κρίσης είδαν συντάξεις και μερίσματα να περικόπτονται κατά 50% και με την συνεισφορά τους αποκατέστησαν τα αποθεματικά των μετοχικών ταμείων τους.
Αν και οι μειώσεις που είχαν επιβληθεί στα μερίσματα και στο ΕΚΟΕΜ(Σ-Ν-Α) των μερισματούχων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας σύμφωνα με την υποπαρ. Β.3 της παρ. Β του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄ 222), κρίθηκαν αντισυνταγματικές από την ολομέλεια του ΣτΕ το 2015, (Αποφάσεις 2287-2288/2015), η συμμόρφωση της πολιτείας έρχεται με καθυστέρηση 6 χρόνων από 1-1-2022. Ενώ ο ΥΕΘΑ σε επερωτήσεις βουλευτών είχε δηλώσει εγγράφως ότι οι κρατήσεις αυτές θα επιστραφούν από 1η Ιανουαρίου 2021, εντούτοις βλέπουμε έκπληκτοι στο νομοσχέδιο, ότι οι επιστροφές είναι από 1η Ιανουαρίου 2022. Τα χρήματα αυτά από το 2012, με τους υποχρεωτικούς πλεονασματικους προϋπολογισμούς, οδηγήθηκαν αυτούσια στα κουρεμένα από το PSI αποθεματικά των ταμείων και τουλάχιστον θα έπρεπε να επιστραφούν, αν όχι από την εφαρμογή του αντισυνταγματικού νόμου το 2012, τουλάχιστον από το 2015 με την απόφαση του ΣτΕ και σε κάθε περίπτωση από την ημερομηνία που είχε υποσχεθεί ο ΥΕΘΑ, δηλαδή από 1η – 1-2021, καθώς πέρα από την αντισυνταγματικότητα των διατάξεων του 4093 /12, η κράτηση αυτή γινόταν μόνο στους παλαιούς, πριν το 2016 μερισματούχους, με αποτέλεσμα να υπάρχουν δύο ταχύτητες μερισματούχων, οι πριν του 2016 με κρατήσεις και οι μετά του 2016 χωρίς κρατήσεις. Πέρα της αντισυνταγματικοτητας πρέπει να αποκατασταθεί άμεσα αυτή η ανισότητα και αδικία και η πολιτεία επιτέλους να σταθεί στο ύψος της προς τους παλαιούς προ του 2016 στρατιωτικούς συνταξιούχους που εν μέσω κρίσης είδαν συντάξεις και μερίσματα να περικόπτονται κατά 50% και με την συνεισφορά τους αποκατέστησαν τα αποθεματικά των μετοχικών ταμείων τους. «Μανώλης Αναγνωστάκης Διευθύνων σύμβουλος ΕΑΑΝ»
Παρά το θετικό της παύσης της εισφοράς εκ του ν 4093/12, η απόφαση θα έπρεπε να συνοδεύεται από το σύνολο των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι από 1/1/2022 αν και ο κ ΥΕΘΑ είχε υποσχεθεί επανειλημμένως ότι η παύση θα είχε αναδρομική ισχύ από 1/1/2021 πράγμα που τελικά δεν τηρήθηκε. Απαιτείται τροποποίηση αναδρομικής ισχύς του νόμου σύμφωνα με τις αποφάσεις του ΣτΕ για αποκατάσταση της αδικίας.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν. 4093/12, ο κος ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021, όπως είχε διαρρεύσει στον τύπο στο προσχέδιο νόμου τον Μάϊο 2022. Πέραν αυτών, αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου, ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ , (ήτοι: των υπ’ αρ. 2287 – 2288/2015 αποφάσεων της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ)), καθώς η αναδρομικότητα των επιστραφέντων ποσών, έπρεπε να ισχύει από τις 13 Μαΐου του 2016, (έναρξη ν. 4387/16), όπως τονίζει και η ΕΑΑΑ στην πρόσφατη ανακοίνωση της και όχι μόνο από την 1/1/2021.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν 4093/12, ο κ ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτών αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Με καθυστέρηση 6 χρόνων έρχεται η πολιτεία να εφαρμόσει τις αποφάσεις του ΣτΕ από το 2015, που αφορούν τον ν. 4093/2012 (Α΄ 222), οι οποίες έχουν κριθεί ως ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ.
Η κράτηση αυτή γινόταν μόνο στους παλαιούς, πριν το 2016 μερισματούχους, με αποτέλεσμα να υπάρχουν δύο ταχύτητες μερισματούχων, οι πριν του 2016 με κρατήσεις και οι μετά του 2016 χωρίς κρατήσεις.
Η πολιτεία ΕΠΡΕΠΕ να μας είχε επιστρέψει τα χρήματα αυτά τουλάχιστον από το έτος 2015 σύμφωνα με τις αποφάσεις του ΣτΕ.
Παρα ταύτα ερχόμαστε στο σήμερα και παρά τις υποσχέσεις του κ. ΥΕΘΑ ότι θα αποκατασταθεί η αδικία από το 2021, στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο η ημερομηνία από 2021 έγινε 2022.
Κε Υπουργέ ,γνωρίζετε πολύ καλά ότι η αποκατάσταση αυτή ΔΕΝ επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό ,αλλά καθαρά τα Μετοχικά μας ταμεία, τα οποία για εφαρμογή πλεονασματικών προϋπολογισμών για αναπλήρωση του κουρέματος το 2012 (PSI) μείωσαν τα μερίσματα μας κατά 50%, αλλά σήμερα τουλάχιστον είναι σε θέση να μας επιστρέψουν τα παρανόμως παρακρατηθέντα από την 1/1/2021.
Οι καθ’ ύλην ενδιαφερόμενοι είναι οι απόστρατοι , οι οποίοι εκπροσωπούνται από τις Ενώσεις Αποστράτων και τις οποίες ,ποτέ δεν δεχτήκατε ,να λάβετε υπόψιν σας , σε οποιαδήποτε προετοιμασία νόμων η νομοσχέδιων που μας αφορούν.
Πέρα της αντισυνταγματικότητας , πρέπει η πολιτεία επιτέλους να σταθεί στο ύψος της και να αποκαταστήσει επαρκώς τουλάχιστον , τους προ του 2016 αποστράτους μερισματούχους.
Αντιναύαρχος ε.α
Θεόδωρος Γερούκης Π.Ν
Πρόεδρος ΕΑΑΝ
Ο χρόνος έναρξης κατάργησης της μείωσης Ν.4093/12, δεν μπορεί να σχετίζεται με το χρόνο ψήφισης του νομοσχεδίου. Η μείωση να ισχύσει απο την ημερομηνία που κρίθηκε ως αντισυνταγματική.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς του ν 4093/12, δεν τηρήθηκαν οι υποσχέσεις για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021 . Πέραν αυτού αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου για την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Ζητώ την εφαρμογή του ΣΤΕ.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν. 4093/12, ο κος ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021, όπως είχε διαρρεύσει στον τύπο στο προσχέδιο νόμου τον Μάϊο 2022. Πέραν αυτών, αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου, ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ , (ήτοι: των υπ’ αρ. 2287 – 2288/2015 αποφάσεων της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ)), καθώς η αναδρομικότητα των επιστραφέντων ποσών, έπρεπε να ισχύει από τις 13 Μαΐου του 2016, (έναρξη ν. 4387/16), όπως τονίζει και η ΕΑΑΑ στην πρόσφατη ανακοίνωση της και όχι μόνο από την 1/1/2021.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν. 4093/12, ο κος ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021, όπως είχε διαρρεύσει στον τύπο στο προσχέδιο νόμου τον Μάϊο 2022. Πέραν αυτών, αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου, ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ , (ήτοι: των υπ’ αρ. 2287 – 2288/2015 αποφάσεων της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ)), καθώς η αναδρομικότητα των επιστραφέντων ποσών, έπρεπε να ισχύει από τις 13 Μαΐου του 2016, (έναρξη ν. 4387/16), όπως τονίζει και η ΕΑΑΑ στην πρόσφατη ανακοίνωση της και όχι μόνο από την 1/1/2021.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν. 4093/12, ο κος ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021, όπως είχε διαρρεύσει στον τύπο στο προσχέδιο νόμου τον Μάϊο 2022. Πέραν αυτών, αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου, ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ , (ήτοι: των υπ’ αρ. 2287 – 2288/2015 αποφάσεων της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ)), καθώς η αναδρομικότητα των επιστραφέντων ποσών, έπρεπε να ισχύει από τις 13 Μαΐου του 2016, (έναρξη ν. 4387/16), όπως τονίζει και η ΕΑΑΑ στην πρόσφατη ανακοίνωση της και όχι μόνο από την 1/1/2021.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν. 4093/12, ο κος ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021, όπως είχε διαρρεύσει στον τύπο στο προσχέδιο νόμου τον Μάϊο 2022. Πέραν αυτών, αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου, ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ , (ήτοι: των υπ’ αρ. 2287 – 2288/2015 αποφάσεων της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ)), καθώς η αναδρομικότητα των επιστραφέντων ποσών, έπρεπε να ισχύει από τις 13 Μαΐου του 2016, (έναρξη ν. 4387/16), όπως τονίζει και η ΕΑΑΑ στην πρόσφατη ανακοίνωση της και όχι μόνο από την 1/1/2021.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν. 4093/12, ο κος ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021, όπως είχε διαρρεύσει στον τύπο στο προσχέδιο νόμου τον Μάϊο 2022. Πέραν αυτών, αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου, ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ , (ήτοι: των υπ’ αρ. 2287 – 2288/2015 αποφάσεων της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ)), καθώς η αναδρομικότητα των επιστραφέντων ποσών, έπρεπε να ισχύει από τις 13 Μαΐου του 2016, (έναρξη ν. 4387/16), όπως τονίζει και η ΕΑΑΑ στην πρόσφατη ανακοίνωση της και όχι μόνο από την 1/1/2021.
Παρά το θετικό της απόφασης για παύση της εισφοράς εκ του ν. 4093/12, ο κος ΥΕΘΑ δεν τήρησε την υπόσχεσή του για απόδοση αναδρομικών από 1/1/2021, όπως είχε διαρρεύσει στον τύπο στο προσχέδιο νόμου τον Μάϊο 2022. Πέραν αυτών, αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου, ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ , (ήτοι: των υπ’ αρ. 2287 – 2288/2015 αποφάσεων της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ)), καθώς η αναδρομικότητα των επιστραφέντων ποσών, έπρεπε να ισχύει από τις 13 Μαΐου του 2016, (έναρξη ν. 4387/16), όπως τονίζει και η ΕΑΑΑ στην πρόσφατη ανακοίνωση της και όχι μόνο από την 1/1/2021.
Αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2022.
Αιτούμαι την τροποποίηση του άρθρου ,ώστε να συμπεριλάβει την απόδοση του συνόλου των αναδρομικών όλων των ετών, βάσει των αποφάσεων του ΣτΕ και όχι μόνο από 1/1/2021.
Να δοθούν αναδρομικά όλα τα ποσά από τον Μάιο του 2016 που τέθηκε σε εφαρμογή ο ν.4387/2016. Στην Αναλυση συνεπιων ρυθμισης αναφέρεται ρητά ότι οι κρατήσεις κρίθηκαν αντισυνταγματικές από το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) το 2015, με τις υπ’ αρ. 2287-2288/2015 αποφάσεις της Ολομέλειάς του, η συμμόρφωση της πολιτείας για την κατάργηση γίνεται 6 χρόνια μετά, από 1-1-2022. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αγνοείται η απόφαση-εισήγηση του ΜΤΑ για την κατάργηση από 1-1-2021.
Ευχαριστω γαι το βημα
Σμηναρχος (ΤΤΗ) εα Ιωαννης Γκονος.
η πολιτεια πρεπει να εφαρμοζει τις αποφασεις του ΣΤΕ
Το αναδρομικό πόσο, να φορολογηθεί εκ των προτέρων με ενιαίο συντελεστή, ώστε να μην αναγκαζόμαστε να κάνουμε πάλι συμπληρωματικές δηλώσεις.