Μεταθέσεις οπλιτών ή μονίμων στελεχών για τις οποίες δεν ακολουθήθηκαν οι διαδικασίες και τα κριτήρια του παρόντος νόμου καθώς και των άρθρων 5 έως 8 του ν. 3883/2010, έτσι όπως εξειδικεύονται με τις σχετικές υπουργικές αποφάσεις, καθίστανται αυτοδικαίως άκυρες.
Άρθρο 22:
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 02: Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 03: Τοποθετήσεις – Τακτικές και Έκτακτες Μεταθέσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04: Δήλωση Τόπου ΠροτίμησηςΆρθρο 04: Δήλωση Τόπου Προτίμησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05: Επιτροπή Εξέτασης Κατ΄ Εξαίρεση Τοποθετήσεων – Μεταθέσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 06: Αναστολή Κριτηρίων – Εξαιρέσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07: Ειδικές διατάξειςΆρθρο 07: Ειδικές διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 08: Αναγνώριση χρόνου στρατεύσιμης στρατιωτικής υποχρέωσης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 09: Αναγνώριση χρόνου δικηγορικής άσκησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10: Μοριοδότηση Οπλιτών Θητείας
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 11: Επίδομα Εξομάλυνσης
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 12: Ρύθμιση στρατιωτικών υποχρεώσεων ανυποτάκτων
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 13: Άδειες προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 14:
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 15:
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 16:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 17:
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 18:
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 19: Στρατιωτικές λέσχες Στρατού Ξηράς
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 20: Ειδική άδεια αιρετών στρατιωτικών στην τοπική αυτοδιοίκηση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21: Γραφείο Στήριξης Οπλιτών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 22:
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 23: Προπτυχιακές και Μεταπτυχιακές σπουδές του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 24: Ειδικές Κατηγορίες Εισαγωγής στα Ανώτατα Στρατιωτικά
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 25: Επιλαχόντες ΑΣΕΙ – ΑΣΣΥ
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 26: Χαρακτηρισμός των αποφοίτων Σχολών Μονίμων Υπαξιωματικών ως Αποφοίτων Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 27: Βαθμολογία Σχολών και Σχολείων Ενόπλων Δυνάμεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: «Εκπαίδευση Μαθητών της Στρατιωτικής Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων σε προγράμματα επιμόρφωσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου ΘεσσαλονίκηςΆρθρο 28: «Εκπαίδευση Μαθητών της Στρατιωτικής Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων σε προγράμματα επιμόρφωσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 29: Τιμητική απονομή βαθμού Αξιωματικού σε Ολυμπιονίκες
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 30: Μεταβατικές διατάξεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 31: Καταργούμενες Διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32: Έναρξη Ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
8 Ιουνίου 2015, 14:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
12 Ιουνίου 2015, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
8 Σχόλια 386 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 23776 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...
- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 47 ΝΗΟΛΟΓΙΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις θεμάτων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις
- Δημόσιες συμβάσεις προμηθειών, υπηρεσιών και έργων στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας
- Ρυθμίσεις περί σταδιοδρομίας και εξέλιξης στελεχών και οικονομικής μέριμνας και λογιστικού των Ενόπλων Δυνάμεων
- Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Μεταθέσεις οπλιτών
- Φάροι - Στρατολογία
προχωρήστε σε συγκεκριμένες πειθαρχικές και ποινικές ευθύνες στους χειριστές των μεταθέσεων και συμβούλια σε περίπτωση παρανόμων ή όχι μεταθέσεων (όταν δηλαδή θίγετε το στέλεχος) και εισάγετε συγκεκριμένη διαδικασία την οποία να χρησιμοποιεί το ενδιαφερόμενο στέλεχος για την προσφυγή προσωπικά κατά των αρμοδίων και όχι γενικά κατά της υπηρεσίας, με έξοδα της υπηρεσίας.
Δηλαδή για να καταλάβουμε, εάν σε μια τοποθέτηση εξωτερικού ή σε μια απόφαση παράτασης αυτής, δεν εχουν ακολουθηθεί τα κριτήρια και οι προυποθέσεις του 3883/10 και των σχετικων υπουργικων αποφάσεων, το στέλεχος επαναπατρίζεται ? Με ποια διαταγή και ποιος πρέπει να την προκαλέσει?
όταν στέλεχος έχει τα μόρια, χρόνια στην φρουρά κτλ για να πάρει μετάθεση και οι χειριστές παρανόμως δεν του βγάζουν μετάθεση πως καλύπτεται το στέλεχος? τί μπορεί να κάνει?
σύμφωνα με το άρθρο 22 «Μεταθέσεις οπλιτών ή μονίμων στελεχών για τις οποίες δεν ακολουθήθηκαν οι διαδικασίες και τα κριτήρια του παρόντος νόμου καθώς και των άρθρων 5 έως 8 του ν. 3883/2010, έτσι όπως εξειδικεύονται με τις σχετικές υπουργικές αποφάσεις, καθίστανται αυτοδικαίως άκυρες.»
στην περίπτωση που είναι να πάρει μετάθεση και δεν παίρνει? μήπως πρέπει να προβλεφθεί και να προστεθεί περίπτωση στο υπόψιν άρθρο?
Παρακαλώ πολύ να υπάρχει αξιοκρατία,ίση μεταχείρηση και διαφάνεια των μεταθέσεων σε όλα τα στελέχη ανεξαρτήτου βαθμού και προέλευσης.Να εξετάζονται πλήρως και με προσοχή τα παράπονα των στελεχών μετά από μετάθεση ή παραμονή στο μέρος αυτό και να υπάρχουν πειθαρχικές ή ποινικές ευθύνες-διώξεις!!!Να επαναξεταστεί η Υπουργική Απόφαση που αφορά την μοριοδότηση διότι έχουν παρατηρήθεί αδικίες!!!Δύο παραδείγματα σας λέω:
1)Να υπάρχει ανάλογη μοριοδότηση σύμφωνα με τις υποχρεώσεις και δυναμική του κάθε τάγματος και ας είναι και στον ίδιο τόπο φρουράς πχ.Άλλες υποχρεώσεις ένα Μ/ΚΤΠΖ και άλλες ένα απλό ΤΠΖ όπως και με ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΕΖΙΚΟΥ.
2)Να καταργηθεί η έξτρα μοριοδότηση που πέρνουν τα στελέχη που υπηρετούν στα επιτελεία των σχηματισμών καθώς εδώ υπάρχει διάκριση μεταξύ των στελεχών!!!
Σας ευχαριστώ πολύ για την δυνατότητα έκφρασης που μου δώσατε.
όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες και τα κριτήρια σχετικά με τις μεταθέσεις μονίμων στελεχών, εκτός από την ταλαιπωρία των στελεχών, δεν έχουμε δει πειθαρχικές και ποινικές ευθύνες των χειριστών-διατάσσοντων (τις μεταθέσεις) αλλά και των αρμοδίων συμβουλίων μεταθέσεων. αντίθετα αν το στέλεχος, παρά την ταλαιπωρία, κινηθεί νομικά, προσφεύγει στα διοικητικά δικαστήρια κατά της υπηρεσίας.
από που συγκεκριμένα (νόμος, υα κτλ) προκύπτει πως πειθαρχικές και ποινικές ευθύνες υπάρχουν και πως συγκεκριμένα τα στελέχη που θίγονται μπορούν να κινηθούν εναντίον των χειριστών-διατασσόντων (τις μεταθέσεις) αλλά και τα αρμόδια συμβούλια μεταθέσεων και να ζητήσουν πειθαρχικές και ποινικές ευθύνες τους;
Πειθαρχικές και ποινικές ευθύνες υπάρχουν, δεν απαιτείται ειδική ρύθμιση.
Για την δημιουργία κανόνων αξιοκρατίας και διαφάνειας αλλά και την εμπέδωση του αισθήματος της δικαιοσύνης προτείνεται η καθιέρωση πειθαρχικού και ποινικού (εφόσον υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις) ελέγχου στους χειριστές-διατάσσοντες (τις μεταθέσεις) αλλά και τα αρμόδια συμβούλια μεταθέσεων για περιπτώσεις όπου σε μεταθέσεις οπλιτών ή μονίμων στελεχών δεν ακολουθήθηκαν οι διαδικασίες και τα κριτήρια του παρόντος νόμου καθώς και των άρθρων 5 έως 8 του ν. 3883/2010, έτσι όπως εξειδικεύονται με τις σχετικές υπουργικές αποφάσεις. Επιπλέον οι υπόψη μεταθέσεις καθίστανται αυτοδικαίως άκυρες.
Θα πρεπει τοτε να γινει ελεγχος των μεταθεσεων των τελευταιων ετων στις μεγαλες πολεις και στα περιξ αυτων και αν ποτε αυτο γινοταν το 90% των στελεχων θα επρεπε να βρεθουν στα συνορα. Αλλα ξερετε πολυ καλα οτι ποτε δε θα γινει και παντα ενα 10-20% μαζι με τις οικογενειες τους θα εξοριζονται καθε 2-3 χρονια και σε καινουργια τοποθεσια για να παραμενειτο 80-90% στο σπιτι του καιπεριξ συμφωνα παντα με τα γνωστα Ελληνικα κριτηρια μικροπολιτικης