Η παράγραφος 2 του άρθρου 9 του ν. 3257/2004 (Α` 143), τροποποιείται ως εξής:
«2. Το παραπάνω μειωμένο ωράριο εργασίας πραγματοποιείται χωρίς ανάλογη περικοπή των αποδοχών των δικαιούχων στρατιωτικών και στρατιωτικών δικαστών των Ενόπλων Δυνάμεων, εφόσον η αναπηρία του τέκνου ή της συζύγου είναι τουλάχιστον 67%.
Πολυ σωστη και απαραιτητη η τροπολογια αυτη.Με τη νέα ρύθμιση θα έχει και στην πράξη εφαρμογή το μειωμένο ωράριο.Τυγχάνει να έχω τέκνο με 67% αναπηρία.Με την παρούσα ρύθμιση θα δικαιούμαι μειωμενου ωραρίου.Επισημάνεται δε ότι συνηθίζεται τα ποσοστά αναπηρίας να είναι 67% και 80% σύμφωνα με τις γνωμοδοτήσεις των ΚΕΠΑ.Γεγονός που μέχρι σήμερα καθιστούσε δικαιούχους του μειωμενου ωραρίου μόνο όσους είχαν τκενο με 80% αναπηρία.Απαραίτητη και πολύ σωστή η ρύθμιση.Συγχαρητήρια στους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ που το εντόπισαν και το αλλάζουν!!!
θα πρέπει να ισχύει ότι και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα σχετικά με το μειωμένο ωράριο εργασίας.
Το άρθρο 27, Ν. 4305, ΦΕΚ Α΄, 31-10-2014 αναφέρει: «Το πρώτο εδάφιο της παρ. 4 του άρθρου 16 του ν. 2527/1997, όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:
«4. Η μείωση του ωραρίου εργασίας κατά μία (1) ώρα την ημέρα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 του π.δ. 193/1988 (Α΄ 84), προκειμένου για τακτικούς υπαλλήλους και υπαλλήλους με σχέση εργασίας ιδιωτικού
δικαίου αορίστου και ορισμένου χρόνου του Δημοσίου,των Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α., που έχουν παιδιά με πνευματική, ψυχική ή σωματική αναπηρία σε ποσοστό 67% και άνω ή παιδιά έως 15 ετών που πάσχουν από σακχαρώδη
διαβήτη ινσουλινοεξαρτώμενο ή τύπου 1 με ποσοστό αναπηρίας 50% και άνω ή σύζυγο με αναπηρία 80% και άνω τον οποίο συντηρεί, γίνεται χωρίς ανάλογη περικοπή των αποδοχών τους.»
Επομένως, είναι φρόνιμο να τροποποιηθεί εκ νέου η παράγραφος 2 του άρθρου 9 του ν. 3257/2004 (Α` 143), ώστε να υπάρχει μία κοινή πολιτική για όλους τους εργαζόμενους.
Η παράγραφος 1 του άρθρου 9 του Ν.3257/2004 (Α` 143), θα πρέπει να συμπληρωθεί, ώστε στο μειωμένο ωράριο να περιλαμβάνονται και οι στρατιωτικοί για τους οποίους υπάρχει γνωμάτευση από τις Ανώτατες κατά Κλάδο Υγειονομικές Επιτροπές για δυσίατα ή ανίατα νοσήματα.
Επίσης η παράγραφος 2 του άρθρου 9 του ν. 3257/2004 (Α` 143), θα πρέπει να συμπληρωθεί ώστε να ισχύει και για τους στρατιωτικούς που έχουν κριθεί με δυσίατο ή ανίατο νόσημα από τις Ανώτατες κατά Κλάδο Υγειονομικές Επιτροπές.
Εξάλλου ορισμένα από τα δυσίατα ή ανίατα νοσήματα (π.χ Σκλήρυνση κατά πλάκας κλπ), θα γνωματεύονταν με ποσοστά αναπηρίας άνω του 67%, εφόσον κρίνονταν οι εν ενεργεία στρατιωτικοί από τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές, όπως και οι υπόλοιποι Έλληνες πολίτες. Για τους στρατιωτικούς δεν προβλέπεται να γνωματεύονται ποσοστά αναπηρίας αλλά κρίνονται ως ανίατα ή δυσίατα νοσήματα. Για αυτό το λόγο θα πρέπει να να συμπεριληφθούν οι στρατιωτικοί με ανίατα ή δυσίατα νοσήματα στη μέριμνα του νομοθέτη για μειωμένο ωράριο.