«Το εδάφιο β΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 91 του ν. 3883/2010 (Α` 167), εφαρμόζεται για όσους προέρχονται από παραγωγικές σχολές όλων των Κλάδων»
Άρθρο 14:
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 02: Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 03: Τοποθετήσεις – Τακτικές και Έκτακτες Μεταθέσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04: Δήλωση Τόπου ΠροτίμησηςΆρθρο 04: Δήλωση Τόπου Προτίμησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05: Επιτροπή Εξέτασης Κατ΄ Εξαίρεση Τοποθετήσεων – Μεταθέσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 06: Αναστολή Κριτηρίων – Εξαιρέσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07: Ειδικές διατάξειςΆρθρο 07: Ειδικές διατάξεις
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 08: Αναγνώριση χρόνου στρατεύσιμης στρατιωτικής υποχρέωσης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 09: Αναγνώριση χρόνου δικηγορικής άσκησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10: Μοριοδότηση Οπλιτών Θητείας
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 11: Επίδομα Εξομάλυνσης
- 45 ΣχόλιαΆρθρο 12: Ρύθμιση στρατιωτικών υποχρεώσεων ανυποτάκτων
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 13: Άδειες προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 14:
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 15:
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 16:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 17:
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 18:
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 19: Στρατιωτικές λέσχες Στρατού Ξηράς
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 20: Ειδική άδεια αιρετών στρατιωτικών στην τοπική αυτοδιοίκηση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21: Γραφείο Στήριξης Οπλιτών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 22:
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 23: Προπτυχιακές και Μεταπτυχιακές σπουδές του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 24: Ειδικές Κατηγορίες Εισαγωγής στα Ανώτατα Στρατιωτικά
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 25: Επιλαχόντες ΑΣΕΙ – ΑΣΣΥ
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 26: Χαρακτηρισμός των αποφοίτων Σχολών Μονίμων Υπαξιωματικών ως Αποφοίτων Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 27: Βαθμολογία Σχολών και Σχολείων Ενόπλων Δυνάμεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: «Εκπαίδευση Μαθητών της Στρατιωτικής Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων σε προγράμματα επιμόρφωσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου ΘεσσαλονίκηςΆρθρο 28: «Εκπαίδευση Μαθητών της Στρατιωτικής Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων σε προγράμματα επιμόρφωσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 29: Τιμητική απονομή βαθμού Αξιωματικού σε Ολυμπιονίκες
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 30: Μεταβατικές διατάξεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 31: Καταργούμενες Διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32: Έναρξη Ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
8 Ιουνίου 2015, 14:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
12 Ιουνίου 2015, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
39 Σχόλια 386 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 23776 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...
- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 47 ΝΗΟΛΟΓΙΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις θεμάτων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις
- Δημόσιες συμβάσεις προμηθειών, υπηρεσιών και έργων στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας
- Ρυθμίσεις περί σταδιοδρομίας και εξέλιξης στελεχών και οικονομικής μέριμνας και λογιστικού των Ενόπλων Δυνάμεων
- Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Μεταθέσεις οπλιτών
- Φάροι - Στρατολογία
1. Από 12 Ιουνίου 2015 την 01:42(εμπρόθεσμα) σας έχω υποβάλει το παρακάτω σχόλιο, το οποίο χωρίς να αντιλαμβάνομαι τους λόγους μετά την παρέλευση ενός 10ημερου, δεν έχει ελεγχθεί από τον διαχειριστή ώστε να αναρτηθεί ή σε περίπτωση μη τήρησης των προβλεπομένων όρων συμμετοχής από μέρους μου να ενημερωθώ επισημαίνοντας μου αυτούς :
{Παρακαλώ πολύ, θεωρώ απαραίτητο και επιβεβλημένα σωστό όπως αρθεί η υφιστάμενη αδικία σχετικά με την ενδιάμεση βαθμολογική εξέλιξη των στελεχών προερχόμενων εξ ΑΣΣΥ της ΠΑ και του ΣΞ κατά αντιστοιχία των στελεχών προερχόμενων εξ ΑΣΣΥ του ΠΝ (που έχουν συμπληρώσει 25 χρόνια μέχρι 31-12-2012) όπως απορρέει από την παράγραφο 2 του άρθρου 91 του Ν.3883/2010.
Επιπλέον κατά αντιστοιχία των στελεχών της ΠΑ, των οποίων ο ανώτερος βαθμός που μπορούν να εξελιχθούν είναι του Σμηνάρχου σύμφωνα με την παράγραφο 8.γ του άρθρου 3 του Ν.2439/96, θα πρέπει και τα στελέχη του ΣΞ και του ΠΝ να μπορούν και αυτά να εξελιχθούν μέχρι το βαθμό του Συνταγματάρχη και Πλοιάρχου αντίστοιχα. Επισημαίνεται ότι η εξέλιξη μέχρι τον καταληκτικό βαθμό του Σμηνάρχου στην ΠΑ είναι δυνατή και για τα προερχόμενα στελέχη(που έχουν συμπληρώσει 25 χρόνια μέχρι 31-12-2012) από μονιμοποιηθέντες Εθελοντές του ν.δ. 445/1974 και του ν.705/1977 κάτι το οποίο συνεπάγεται την καταφανή αδικία των στελεχών προερχόμενων εξ ΑΣΣΥ του ΣΞ και ΠΝ.
Επιπροσθέτως η αποκατάσταση των ανωτέρω υφισταμένων αδικιών θα είναι ορθότερο να συμπεριλαμβάνει τους συμπληρώνοντες 25ετή υπηρεσία μέχρι την ημερομηνία 31-12-2014 αντί της ημερομηνία 31-12-2012 ώστε να παρακολουθούνται σταδιοδρομικά από τον παλαιότερο νόμο 2439/1996, ούτως ώστε να υπάρχει ταύτιση με την εφαρμογή των μεταβατικών χρονικών οριων που προβλέπονται με τον νόμο 3865/2010 (μεταρρύθμιση συνταξιοδοτικού συστήματος του δημοσίου).
Ρυθμίζοντας με το παρόν Σ/Ν το σύνολο των παραπάνω, καθόσον είναι συναφής μορφής αδικίες, αποκαθίσταται το κοινό περί δικαίου αίσθημα ανάμεσα σε στελέχη ιδίας προέλευσης από ΑΣΣΥ κάτι το οποίο δεν υφίσταται για τα στελέχη από ΑΣΕΙ καθόσον έχουν την ίδια εξέλιξη σε ενδιαμέσους και καταληκτικούς βαθμούς ανά κατηγορία Ειδικοτήτων.}
Να τροποποιηθεί η ημερομηνία του άρθρου 89 της παραγράφου 2 σε 31-12-2014 για να μπορεί να αρθεί και η επιφύλαξη του άρθρου 88, παράγραφος 1ε, ώστε το σχέδιο Νόμου να έχει κάτι σωστό .
Εγείρονται ερωτήματα ,για το ότι μέχρι σήμερα, παρ΄ ότι υπάρχουν εκκλήσεις ,ενστάσεις, ερωτήσεις από άμεσα θιγόμενους και απαντήσεις για θετική εξέταση από αρμοδίους, ο «συγγραφέας» του Σχεδίου ξανά έγγραψε ανεπυφύλακτα το ίδιο πράγμα 31-12-2012!!!
Καλημέρα σας. Καταρχήν συγχαρητήρια για την ομολογουμένως και ορθώς κατά την προσωπική μου άποψη απόφαση να τεθούν παρα πολλά ζητήματα που απασχολούν – ταλανίζουν και σε παρά πολλές περιπτώσεις δημιουργούν θέματα μη ομαλής λειτουργίας των Ε.Δ .Βεβαια ο καθένας που υποβάλει προτασεις και σχόλια σαφώς ανήκει σε κάποιες απο τις βαθμίδες η σε κάποιο καθεστώς βαθμολογικής η υπηρεσιακής κατάστασης όποτε ίσως πιστεύω θα πρέπει να ληθφούν απόφασεις που στο γενικότερο πλαίσιο θα αποκαταστήσουν το αίσθημα της αδικίας. ένα αισθημα που γίνεται ιδιαιτέρα αντιληπτό σε πολλες απο τις παραπάνω προτασεις.Θα παρακαλούσα λοιπόν να ληφθούν υποψίν τα εξής
Α:Η αρχαιοτητα να κρινεται με βάση το ημερολογιακό έτος προσκτησης βαθμού (σε συναρτηση χρονων και εμπειριας) και όχι απο την προελευση του εκαστοτε στρατιωτικού και να ισχυσει για όλα τα στέλεχη των ένοπλων δυναμέων,έτσι αποκαθιστονται πολλες αδικίες σε ότι αφορά επανδρωση μαχιμων μοναδων – εκτελεση υπηρεσιων.
Β.Στελέχη που έχουν τις γνώσεις και τα προσόντα να επανδρώνουν θέσεις εξωτερικού να γίνετε με βαση τα προσοντα τους (γνωσεις αλλοδαπης γλωσσας κτλ) και οχι με βαση την προελευση τους!!!Ετσι δινεται το αισθημα οτι τα στελέχη θα κρίνονται επι ισοις όροις με βάση των γνώσεων τους και οχι αναλογα με το πως εισηχθει στις ενοπλες δυναμεις
Δ.Να καθοριστούν νέα κριτήρια – προσόντα αποκτησης του έπομενου βαθμού έτσι ώστε όλα τα στελέχη(Ανδρες-γυναικες)να κρίνονται επι ίσοις όροις για την άποκτηση του έπομενου βαθμού τους.
Ε.Στελέχη που αντιμετωπίζουν σοβαρο ιατρικο προβλημα θα πρέπει να λαμβάνουν την μέγιστη δυνατή βοηθεια(μεταθέσεις-κοινωνική μέριμνα – υπηρεσίες) τοσο σε αυτους οσο και στα μέλη οικογενειων τους που εξίσου αντιμετωπιζουν σοβαρα οικονομικα – ιατρικα θέματα.
Τέλος θα ήθελα να επισημανω οτι ασχετως με τα διαφορα προβληματα που υπαρχουν στις ενοπλες δυναμεις πανω απο ολα ειμαστε στρατιωτες και αυτο ποτε δεν πρεπει να το ξεχναμε.
να προχωρήσει η βαθμολογική εξέλιξη των ΕΜΘ.
προχωρήστε σε νομοθετική ρύθμιση, κατόπιν διαβούλευσης.
Από την 08:46 έχουμε υποβάλει το παρακάτω σχόλιο το οποίο ακόμη δεν έχει αναρτηθεί :
Με την εφαρμογή της παρ. 2 άρθρου 91 του Νόμου 3883/2010 έχει δημιουργηθεί μία ανισότητα ειδικότερα στις σειρές αποφοίτησης ΣΤΥΑ 40ης και 41ης . Αν και επανειλημμένα την τελευταία πενταετία έχουμε ζητήσει την αποκατάσταση της αδικίας αυτό δεν έχει πραγματοποιηθεί και οι απαντήσεις που κατά καιρούς έχουμε πάρει είναι ότι θα υπάρξει μελλοντική λύση του προβλήματος.
Με την ευκαιρία της εν λόγω τροπολογίας και προς αποκατάσταση της διαρραγείσης ισότητας επιβάλλεται η τροποποίηση της παρ. 2 άρθρου 91 του Νόμου 3883/2010 ως ακολούθως:
«2. Για τα στελέχη των ΕΔ που μέχρι την 31.12.2014 συμπληρώνουν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων 5 έως 10, 11, πλην των παραγράφων 11 και 12 αυτού, 12 έως 14 και 16 έως 22 του ν.2439/1996 (ΦΕΚ.A’219). Ειδικά για τους Αξιωματικούς Ραδιοναυτίλων, Τεχνικής Υποστήριξης και Υπηρεσιών Υποστήριξης της ΠΑ που μέχρι την 31.12.2014 συμπληρώνουν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις της υποπαραγράφου 8δ του άρθρου 3 του ν.2439/1996 (ΦΕΚ.A’ 219)».
Εναλλακτικά για την αποκατάσταση των αποφοίτων μόνο των ΑΣΣΥ της Π.Α. δεδομένου ότι γίνεται ειδική αναφορά σε αυτούς στην παράγραφο 3 του άρθρου 91 του ν. 3883/10, μπορεί να αλλάξει η δεύτερη πρόταση της συγκεκριμένης παραγράφου ως εξής:
«Ειδικά για τους Αξκους Ραδιοναυτίλων, Τεχνικής Υποστήριξης και Υπηρεσιών Υποστήριξης της ΠΑ που μέχρι 31-12-14 συμπληρώνουν είκοσι πέντε έτη πραγματικής υπηρεσίας εξακολουθούν να ισχύουν οι παραπάνω διατάξεις και η διάταξη της υποπαραγράφου 8δ του άρθρου 3 του ν.2439/96 (ΦΕΚ.Α’ 219)»
Με την εφαρμογή της παρ. 2 άρθρου 91 του Νόμου 3883/2010 έχει δημιουργηθεί μία ανισότητα ειδικότερα στις σειρές αποφοίτησης ΣΤΥΑ 40ης και 41ης . Αν και επανειλημμένα την τελευταία πενταετία έχουμε ζητήσει την αποκατάσταση της αδικίας αυτό δεν έχει πραγματοποιηθεί και οι απαντήσεις που κατά καιρούς έχουμε πάρει είναι ότι θα υπάρξει μελλοντική λύση του προβλήματος.
Με την ευκαιρία της εν λόγω τροπολογίας και προς αποκατάσταση της διαρραγείσης ισότητας επιβάλλεται η τροποποίηση της παρ. 2 άρθρου 91 του Νόμου 3883/2010 ως ακολούθως:
«2. Για τα στελέχη των ΕΔ που μέχρι την 31.12.2014 συμπληρώνουν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων 5 έως 10, 11, πλην των παραγράφων 11 και 12 αυτού, 12 έως 14 και 16 έως 22 του ν.2439/1996 (ΦΕΚ.A’219). Ειδικά για τους Αξιωματικούς Ραδιοναυτίλων, Τεχνικής Υποστήριξης και Υπηρεσιών Υποστήριξης της ΠΑ που μέχρι την 31.12.2014 συμπληρώνουν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις της υποπαραγράφου 8δ του άρθρου 3 του ν.2439/1996 (ΦΕΚ.A’ 219)».
Εναλλακτικά για την αποκατάσταση των αποφοίτων μόνο των ΑΣΣΥ της Π.Α. δεδομένου ότι γίνεται ειδική αναφορά σε αυτούς στην παράγραφο 3 του άρθρου 91 του ν. 3883/10, μπορεί να αλλάξει η δεύτερη πρόταση της συγκεκριμένης παραγράφου ως εξής:
«Ειδικά για τους Αξκους Ραδιοναυτίλων, Τεχνικής Υποστήριξης και Υπηρεσιών Υποστήριξης της ΠΑ που μέχρι 31-12-14 συμπληρώνουν είκοσι πέντε έτη πραγματικής υπηρεσίας εξακολουθούν να ισχύουν οι παραπάνω διατάξεις και η διάταξη της υποπαραγράφου 8δ του άρθρου 3 του ν.2439/96 (ΦΕΚ.Α’ 219)»
Παρακαλώ πολύ, θεωρώ απαραίτητο και επιβεβλημένα σωστό όπως αρθεί η υφιστάμενη αδικία σχετικά με την ενδιάμεση βαθμολογική εξέλιξη των στελεχών προερχόμενων εξ ΑΣΣΥ της ΠΑ και του ΣΞ κατά αντιστοιχία των στελεχών προερχόμενων εξ ΑΣΣΥ του ΠΝ (που έχουν συμπληρώσει 25 χρόνια μέχρι 31-12-2012) όπως απορρέει από την παράγραφο 2 του άρθρου 91 του Ν.3883/2010.
Επιπλέον κατά αντιστοιχία των στελεχών της ΠΑ, των οποίων ο ανώτερος βαθμός που μπορούν να εξελιχθούν είναι του Σμηνάρχου σύμφωνα με την παράγραφο 8.γ του άρθρου 3 του Ν.2439/96, θα πρέπει και τα στελέχη του ΣΞ και του ΠΝ να μπορούν και αυτά να εξελιχθούν μέχρι το βαθμό του Συνταγματάρχη και Πλοιάρχου αντίστοιχα. Επισημαίνεται ότι η εξέλιξη μέχρι τον καταληκτικό βαθμό του Σμηνάρχου στην ΠΑ είναι δυνατή και για τα προερχόμενα στελέχη(που έχουν συμπληρώσει 25 χρόνια μέχρι 31-12-2012) από μονιμοποιηθέντες Εθελοντές του ν.δ. 445/1974 και του ν.705/1977 κάτι το οποίο συνεπάγεται την καταφανή αδικία των στελεχών προερχόμενων εξ ΑΣΣΥ του ΣΞ και ΠΝ.
Επιπροσθέτως η αποκατάσταση των ανωτέρω υφισταμένων αδικιών θα είναι ορθότερο να συμπεριλαμβάνει τους συμπληρώνοντες 25ετή υπηρεσία μέχρι την ημερομηνία 31-12-2014 αντί της ημερομηνία 31-12-2012 ώστε να παρακολουθούνται σταδιοδρομικά από τον παλαιότερο νόμο 2439/1996, ούτως ώστε να υπάρχει ταύτιση με την εφαρμογή των μεταβατικών χρονικών οριων που προβλέπονται με τον νόμο 3865/2010 (μεταρρύθμιση συνταξιοδοτικού συστήματος του δημοσίου).
Ρυθμίζοντας με το παρόν Σ/Ν το σύνολο των παραπάνω, καθόσον είναι συναφής μορφής αδικίες, αποκαθίσταται το κοινό περί δικαίου αίσθημα ανάμεσα σε στελέχη ιδίας προέλευσης από ΑΣΣΥ κάτι το οποίο δεν υφίσταται για τα στελέχη από ΑΣΕΙ καθόσον έχουν την ίδια εξέλιξη σε ενδιαμέσους και καταληκτικούς βαθμούς ανά κατηγορία Ειδικοτήτων.
Επιπλέον του προηγούμενου σχολίου μου:
1. Εκ παραδρομής δεν αναφέρθηκε, ότι το πρόβλημα που σας αναφέρω αφορά βεβαίως 4τα στελέχη των ΕΔ εξ ΑΣΣΥ (και τους ανακαταταγείς) εισαγωγής τα έτη 1988 και 1989, δηλ. τάξεων 1990 και 1991 !
Σας ευχαριστώ !!
Άρθρο …
Μετά την περίπτωση (5) της παραγράφου β του άρθρου 2 του ν. 3883/2010 (ΦΕΚ Α΄ 167) προστίθεται περίπτωση (6) ως εξής:
«6. Οι προερχόμενοι από Εθελοντές – Εθελόντριες του ν. 1848/1989 (ΦΕΚ 112 Α΄/8.5.1989) και του ν.1513/1985 (ΦΕΚ 12 Α΄/8.2.1985)».
Άρθρο …
Η παράγραφος 3 του άρθρου 69 του ν.3883/2010 (ΦΕΚ Α΄ 167) αντικαθίσταται ως εξής:
«3. Οι μονιμοποιούμενοι διατηρούν τη μεταξύ τους αρχαιότητα εντός της επετηρίδας τους, για τη βαθμολογική τους, δε, εξέλιξη, ισχύουν τα οριζόμενα στις διατάξεις του άρθρου 13 του ν. 3257/2004 (ΦΕΚ Α΄ 143), ανεξάρτητα του κατεχόμενου βαθμού τους».
Kαλησπέρα σας.
Σχετικά με τα σχόλια αρκετών συνομιλητών, που αφορούν την διαμόρφωση της τελικής μορφής του παρόντος άρθρου και συγκεκριμένα όσον αφορά την άρση της υφιστάμενης από πενταετίας αδικία για τους εισαχθέντες στις Σχολές ΑΣΣΥ των Ε.Δ., (και κατά συνέπεια και των μονιμοποιηθέντων εθελοντών του Ν. 705/77 & του Ν.Δ. 445/74), συμφωνώ απόλυτα με τους προλαλήσαντες. !
Ο μη εναρμονισμός των μεταβατικών διατάξεων των δύο (2) Νόμων, ήτοι του Ασφαλιστικού (Ν. 3865/10) και του Νόμου περί Ιεραρχίας και Προαγωγών (Ν.3883/10), έχει επιφέρει κατάφωρες αδικίες στα εν λόγω στελέχη, καθόσον είναι «καταδικασμένα» να εξελιχθούν δυσμενέστερα από τους παλαιότερους συναδέλφους τους, αλλά και από τους νεότερούς τους, παρότι την ημερομηνία ψήφισης των δύο Νόμων κατείχαν τον ίδιο βαθμό του Ανθσγού τρεις (3) τάξεις Αξκών προερχόμενοι άπαντες από Σχολές ΑΣΣΥ (ήτοι: τάξεων 1988, 1989 1990). !!
Κατόπιν των ανωτέρω, θα παρακαλούσα πολύ όπως εξετάσατε με ευμένεια (στο μέτρο του δυνατού) τα κάτωθι:
α). Να συμπεριληφθεί στο παρόν Σ/Ν η τροποποίηση της ημερομηνίας (δηλ: από 31-12-12 σε 31-12-14 στα εδάφια α΄και γ΄του άρθρου 91 του Ν. 3883/10) στο υφιστάμενο άρθρο 14 και
β). Σε περίπτωση που η ανωτέρω τροποποίηση δεν καθίσταται εφικτή στο παρόν Σ/Ν, μπορείτε χρονικά να προσδιορίσετε πότε θα αναληφθεί νέα νομοθετική πρωτοβουλία εκ μέρους του ΥΠΕΘΑ, για να εξετασθεί συνολικά ο Ν. 3883 και κατά συνέπεια το υφιστάμενο πρόβλημα ;
Σας ευχαριστώ θερμά για την δυνατότητα που μου δώσατε, ώστε να μπορέσω να υποβάλλω την πρότασή μου!. –
Το άρθρο 14, τέθηκε με σκοπό να αποκαταστήσει μια ηθική αδικία στην διακλαδική επετηρίδα των αποφοίτων παραγωγικών ΑΣΣΥ.
Η αδικία δημιουργήθηκε, όταν το β εδάφιο του άρθρου 2 του Ν.3883/2010 (Α΄ 167) ξεχώρισε μόνο τους απόφοιτους της ΣΜΥΝ οι οποίοι προήχθησαν στο βαθμό του Πλωτάρχη, ενώ οι συμμαθητές των άλλων ισότιμων παραγωγικών ΑΣΣΥ παρέμεναν στο βαθμό του Λοχαγού – Σμηναγού ανατρέποντας έτσι την διακλαδική μεταξύ τους επετηρίδα.
Κατά της αδικίας του Νόμου προσέφυγαν δικαστικά, θιγόμενοι Λοχαγοί και δικαιώθηκαν, πληρώνοντας σημαντικό χρηματικό τίμημα. Πλέον υπάρχει δεδικασμένο, αλλά απαιτείται ατομική προσφυγή για την προαγωγή.
Θεωρώ ότι ο βαθμός δεν αποτελεί προϊόν ¨εξαγοράσιμο¨ και σωστά αντικαθίσταται η λέξη: ¨ΠΝ¨ από τις λέξεις: ¨όλων των κλάδων¨.
Ο 3883 θα επανεξεταστεί στο σύνολό του. Έχει πολλά θετικά, έχει και σημεία που θα ξαναδούμε.
milit το θέμα είναι υπαρκτό αλλά 5 χρόνια δεν θέλουν να το επιλύσουν. Πως είσαι σίγουρος ότι θα εξεταστεί συνολικά ή δεν θα μείνει για ακόμα μια φορά απέξω; Γιατί στην αναθεώρηση του Ν.3883/10 που στάλθηκε από το ΓΕΕΘΑ στα ΓΕ για υποβολή απόψεων – προτάσεων δεν συμπεριλήφθηκε.
O ν. 3883 θα εξεταστεί συνολικά και εκεί πλέον θα αντιμετωπιστεί και το ζήτημα αυτό.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. Η ΣΕΙΡΕΣ ΣΤΥΑ 40 ΚΑΙ 41 ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΑΞΚΩΝ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΛΕΟΝ ΑΔΙΚΟΥΜΕΝΕΣ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΌΠΩΣ ΠΟΛΑΚΙΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
θα παρακαλούσα να εξεταστεί σοβαρά η άρση της αδικίας που έγινε στα στελέχη των ΑΣΣΥ που εισήχθησαν στις παραγωγικές σχολές τα έτη 1988 και 1989 (τάξεων 1990 και 1991) αφού με το Ν.3883/10 έμειναν εκτός (εκ παραδρομής θεωρώ) από το άρθρο 91 αυτού. Είναι γνωστό και στην ιεραρχία ότι τα στελέχη αυτών των τάξεων θα αποστρατευτούν αυτεπάγγελτα με την συμπλήρωση 35ετίας, παρόλο που σε διάφορες ερωτήσεις που έχουν γίνει από βουλευτές η απάντηση του υπουργείου ήταν ότι μπορούν να παραμείνουν στο στράτευμα και πλέον της 35ετίας (πρέπει να εννοούν με αναφορά κατόπιν εγκρίσεως από τον υπουργό). Το κόστος γι’ αυτή την τροποποίηση είναι εξαιρετικά μικρό έως ανύπαρκτο, ώστε να θεωρηθεί εμπόδιο. Αντιθέτως θα ήταν μια ηθική ανταμοιβή (αφού πλέον οικονομικές απολαβές δεν περιμένουμε) για την προσφορά 26 και 27 χρόνων υπηρεσίας στην πατρίδα και ένα κίνητρο για όσους (λίγους πλέον) έχουν παραμείνει στο στράτευμα να εξαντλήσουν την 35ετία και να προσφέρουν στους κλάδους τους με την εμπειρία και τις γνώσεις τους. Προτείνεται λοιπόν η τροποποίηση της παραγράφου 2,του άρθρου 91 του Ν.3883/10 ως εξής: «Για τα στελέχη των ΕΔ που μέχρι την 31.12.2014 συμπληρώνουν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων 5 έως 10, 11, πλην των παραγράφων 11 και 12 αυτού, 12 έως 14 και 16 έως 22 του ν.2439/1996 (ΦΕΚ 219/Α’)». Ευχαριστώ που μπόρεσα να υποβάλω την πρότασή μου.
To θέμα είναι υπαρκτό, θα εξεταστεί συνολικά με τον 3883
Με σεμνότητα εκτίθεται ένα θέμα που υφίσταται και που έχει αποτελέσει πόλο κλυδωνισμών σε πλήθος συναδέλφων το οποίο απόρρέει από την παράγραφο 2 του άρθρου 91 του Ν.3883/2010.
Σύμφωνα με αυτήν την παράγραφο, οι συμπληρώνοντες 25ετή υπηρεσία την ημερομηνία 31-12-12 παρακολουθούνται σταδιοδρομικά με τον παλαιότερο νόμο 2439/1996. Ορθότερο θα ήταν η ημερομηνία αυτή να αλλάξει σε «31-12-14», ούτως ώστε να συμπλεύσει ο Ν. 3883/2010 με τον 3865/2010 (μεταρύθμιση συνταξιοδοτικού συστήματος του δημοσίου). Από την εισέτι μη σύμπλευση των δύο νομοθετημάτων, αδικούνται οι εισαχθέντες τα έτη 1988 και 1989, καθώς είναι η μοναδικές τάξεις με καινούργια τροποποιημένη εξέλιξη εφαρμοσμένη παράλληλα με το «παλιό συνταξιοδοτικό». Αποτέλεσμα αυτού είναι οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι να μην μπορούν να φτάσουν στον προβλεπόμενο καταληκτικό βαθμό, δυσμένεια που δεν υφίστανται προηγούμενες τάξεις.
Επιπροσθέτως των ανωτέρω και ως αιτιολογική υποστήριξη της επιβεβλημένης αλλαγής – τόσο νομικά όσο και στρατιοτικοδεοντολογικά – της παραπάνω ημερομηνίας, πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι οι εισαχθέντες 1988-1989 αλλά και 1990 κρίθηκαν Αξιωματικοί με τον νόμο 2439/1996 και δεν θα ήταν Συνταγματικά ορθό να υπαχθούν αναδρομικά – όπως έγινε – σε άλλο νόμο σταδιοδρομικής εξέλιξης.
Από τα παραπάνω, θα έλεγε κανείς ότι ρυθμίζοντας το εν λόγω θέμα, το οποίο έχει ήδη αχθεί στα Διοικητικά Δικαστήρια, αποκαθίσταται το κοινό περί δικαίου αίσθημα καθώς και το ίδιο το νομικό στερέωμα το οποίο δεν μπορεί να δίνει δικαιώματα σκέψεις ότι αιφνιδιάζει το προσωπικό με αναδρομικές ενέργειες επί σταδιοδρομικών θεμάτων στελεχών που συνθέτουν – κατά τις ρήσεις του ΣτΕ – τον, ενδεχομένως, σημαντικότερο κοινωνικό ιστό της Χώρας.
Παρακαλώ επιτέλους μετά από πέντε ολόκληρα έτη αντικανονικής εφαρμογής του άρθρου 91 του ν3883/10 εις βάρος των εισακτέων τα έτη 1988 και 1989 στις ΑΣΣΥ της ΠΑ και όχι μόνο, να εναρμονιστεί το εν λόγω άρθρο με τον ν3865/10. Εύστοχο το σχόλιο ΑΣΠΡΟΓΕΡΑΚΑ.
Ας σταματήσει η απαξίωση των θιγομένων.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΕΔΑΦΙΟ ΩΣ ΕΞΗΣ «Ειδικότερα για όσους εκ των ανωτέρω προέρχονται από παραγωγικές σχολές όλων των κλάδων και μονιμοποιηθέντες εθελοντές του Νόμου 445/74 (Συμφώνως Γνωμοδότησης Νομικού Συμβουλίου του Κράτους υπ αριθμόν 15/2014 σελίδα 13)Το Σχόλιο σας θα δημοσιευθεί μόλις ελεγχθεί απο τον διαχειριστή.
1.Είμαι Αξιωματικός απόφοιτος ΑΣΣΥ και θα ήθελα να θίξω ένα θέμα σχετικά με τους προερχόμενους από μονιμοποιηθέντες εθελοντές του ν.445/1975 και τουν.705/197.Οι άνθρωποι αυτοί κακώς όλα τα προηγούμενα χρόνια <> πίσω από κάποια σειρά αποφοίτων ΑΣΣΥ και ακολουθούσαν την σειρά αυτή μέχρι να αποστρατευτούν, πράγμα άδικο, μίας και αυτοί ξεκινούσαν από στρατεύσιμοι και εξελίσσονταν κανονικά ως Ανώτεροι Αξιωματικοί .Οι πιο πολλοί από αυτούς έμπαιναν με αδιαφανή κριτήρια, χωρίς εξετάσεις, και δεν περνούσαν σχεδόν καθόλου στρατιωτική εκπαίδευση, σε αντίθεση βέβαια με έναν απόφοιτο ΑΣΣΥ. Αυτά λίγο-πολύ σας είναι γνωστά.
2.Ο νόμος 3883/2010 λοιπόν, σωστά ήρθε και έβαλε τα πράγματα σε μία τάξη με το άρθρο 36 παρ.13γ. Μαθαίνω όμως για κάποιες ενστάσεις που έχουν είδη διατυπωθεί από τους κυρίους αυτούς σχετικά με το άρθρο αυτό του νόμου, και ζητούν την τροποποίηση του.
3.Παρακαλώ λοιπόν πριν την οποιαδήποτε τυχών μεταβολή του άρθρου αυτού να σκεφτείτε όλες τις παραμέτρους, ακόμα και την δημιουργία μίας διαφορετικής επετηρίδας για αυτούς που κατά την γνώμη μου είναι και η καλύτερη λύση. Άλλωστε τι δουλειά έχουν οι εθελοντές να είναι ανάμεσα από σειρές των ΑΣΣΥ. Σε περίπτωση τώρα που ξαναγυρίσουμε στο παλιό και άθλιο παρελθόν, αυτό θα επιφέρει νέο πλήγμα στους απόφοιτους ΑΣΣΥ μιας και νιώθουν έντονο το αίσθημα της αδικίας που για ακόμα μια φορά θα παιχτεί είς βάρος τους. Και ας μην ξεχνάμε ότι μέσα από αντικειμενικούς και δίκαιους Νόμους κερδίζεται το αίσθημα της αναγνώρισής τους.
4.Tέλος θα έπρεπε να εξελίσσονταν μέχρι το βαθμό του Λοχαγού.
Ισως θα πρεπει να συμπεριληφθουν και οι Αξκοι που προέρχονται από μονιμοποιηθέντες υπαξιωματικους που εισήχθησαν πριν το 1989 δεδομένου ότι οι νόμοι με τους οποίους έγινε οι μονιμοποίησή τους ανέφερε ρητά ότι η εξέλιξη θα είναι η ίδια με την εξέλιξη των αποφοίτων των σχολών που φέρουν τον ιδιο βαθμό κατά τον χρόνο μονιμοποίησης.Επίσης οι εν λόγω Αξκοι για την εισαγωγή τους στις ΕΔ προυπόθεση ήταν να είναι τελειόφητοι Λυκείου τη στιγμή που για να εισέρθεις στις παραγωγικές σχολές (πριν το 1989) αρκούσε η Α΄Λυκείου. Επιπλέον η ανατροπή των Νόμων που ισχύουν για Αξκους με 27 χρόνια υπηρεσίας και πανω δεν μπορώ να φανταστώ τι είδους προβλήματα επιλύουν ενώ αντίθετα δημιουργουν αρκετά στις σχέσεις του προσωπικου και στη λειτουργία των Μονάδων. Αν δεν κάνω λάθος οι ανωτέρω Αξκοι υπηρετούν στο ΠΝ και ΠΑ.
Ευχαριστω
οχι
Δεν φαίνεται η πρόταση
Θέματα 3883 θα αντιμετωπιστούν συνολικά.
ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
Παρακαλώ πολύ και προκειμένου να αρθεί μια υφιστάμενη από πενταετίας αδικία σχετικά με τα προβλήματα στην βαθμολογική εξέλιξη των στελεχών εξ ΑΣΣΥ που εισήχθησαν στις Ε.Δ. τα έτη 1988 & 1989, λόγω του μη εναρμονισμού των μεταβατικών διατάξεων των Νόμων Ν.3865/2010 και Ν.3883/2010, χρήζει τροποποίησης το άρθρο 14 του παρόντος Σ/Ν, και αφορά την αλλαγή του άρθρου 91, παρ. 2, εδάφιο α΄ & γ΄ του Ν. 3883/2010, ως κατωτέρω :
2. Για τα στελέχη των ΕΔ που μέχρι την 31.12.2014 συμπληρώνουν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων 5 έως 10, 11, πλην των παραγράφων 11 και 12 αυτού, 12 έως 14 και 16 έως 22 του ν.2439/1996 (ΦΕΚ 219/Α ́). Ειδικότερα για όσους εκ των ανωτέρω προέρχονται από παραγωγικές σχολές του ΠΝ, ο χρόνος των υποπαραγράφων β΄και γ΄της παραγράφου 8 του άρθρου 5 του ν. 2439/1996 (Α΄219) υπολογίζεται ως χρόνος υπηρεσίας μονίμου Αξιωματικού πέρα από τα δεκατρία (13) έτη από την κατάταξή τους. Ειδικά για τους Αξιωματικούς Ραδιοναυτίλων, Τεχνικής Υποστήριξης και Υπηρεσιών Υποστήριξης της ΠΑ που μέχρι την 31.12.2014 συμπληρώνουν είκοσι πέντε(25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις της υποπαραγράφου 8δ του άρθρου 3 του ν.2439/1996 (ΦΕΚ 219/Α ́)
Σας ευχαριστώ πολύ για το βήμα. !!
Παρακαλώ πολύ, προκειμένου όπως αρθεί η υφιστάμενη από πενταετίας αδικία σχετικά με τα προβλήματα στην βαθμολογική εξέλιξη των στελεχών εξ ΑΣΣΥ που εισήχθησαν στις Ε.Δ. τα έτη 1988 & 1989, λόγω του μη εναρμονισμού των μεταβατικών διατάξεων των Νόμων Ν.3865/2010 και Ν.3883/2010, χρήζει τροποποίησης το άρθρο 14 του παρόντος Σ/Ν, και αφορά την αλλαγή του άρθρου 91, παρ. 2, εδάφιο α΄ & γ΄ του Ν. 3883/2010, ως κατωτέρω :
<>
Σας ευχαριστώ πολύ για το βήμα !!
Προτείνω όσοι:
Εκ των υπαξιωματικών που έχουν μονιμοποιηθεί που προέρχονται απο τον θεσμό του ΕΠΟΠ η των ΕΜΘ και οι οποίοι εχουν πτυχιο ΑΕΙ η ΤΕΙ η ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ να γίνονται αξιωματικοί ακολουθώντας τους αξιωματικούς απο Τις παραγωγικές σχολές των υπαξιωματικών (Ε) τοποθετώντας σε ανάλογες θέσεις.Η υπηρεσία θα πρέπει να αναγνωρίζει τέτοιες προσπάθειες και γνώσεις οπως συμβαίνει σε ολο των κόσμο αποδίδοντας τους τα δέοντα…
ΠΡΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΤΗΣ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015 ΚΑΙ ΩΡΑΣ 18:43 ΕΡΩΤΑΣΘΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΑΚΟΜΗ
Σωστή η πρόταση του Kostas αλλά η τροποποίηση περιλαμβάνει τους μονιμοποιηθέντες εθελοντές ή όχι;
Αφορά το εδάφιο που ίσχυε μέχρι τώρα μόνο για τους προερχόμενους από σχολές του ΠΝ
Αφορά την περίπτωση που ίσχυε μόνο για τους προερχόμενους από σχολές του ΠΝ. Τώρα θα ισχύει για όλους.
να προστεθεί το:
α. «Στο β εδάφιο του άρθρου 2 του Ν.3883/2010 (Α΄ 167) προστίθεται περίπτωση (6) ως εξής: «(6) οι προερχόμενοι από μονιμοποιηθέντες εθελοντές μακράς θητείας των νόμων 1848/1989 (ΦΕΚ 112 Α΄/8.5.1989) και 1513/1985 (ΦΕΚ 12 Α΄/8.2.1985)»
β. «Στο τέλος της παραγράφου 3 του άρθρου 69 του Ν.3883/2010 (Α΄ 167) απαλείφεται η τελεία και συμπληρώνεται ως εξής: «, για τη βαθμολογική τους, δε, εξέλιξη ισχύουν τα οριζόμενα στις διατάξεις του άρθρου 13 του Ν.3257/2004 (Α΄ 143). Η μισθολογική τους εξέλιξη παραμένει ως έχει, με το ήδη υπάρχον νομικό πλαίσιο.»
για τη βαθμολογική εξέλιξη των ΕΜΘ.
Παρακαλώ μπορείτε να διευκρινήσετε τί εννοείτε; Δεν υπάρχει εδάφιο Β’. Θα αποκαταστήσετε τους Αξιωματικούς που έχουν συμπληρώσει 25 έτη το έτος 2014; Ευχαριστώ πολύ.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΤΗΣ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015 ΚΑΙ ΩΡΑς 18:43 ΔΕΝ ΑΝΑΡΤΑΤΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΟΛΙΩΝ ?????
Μέχρι άρθρο 90 δεν φτάνει ο Ν.3883/2010;
Το 1ο εδάφιο της 2ης παρ. αναφέρει την ημερομηνία για την οποία έχουν γίνει αρκετές επερωτήσεις ,στη Βουλή των Ελλήνων, ώστε να εναρμονιστεί αυτή η ημερομηνία με την ημερομηνία 31-12-14 που αναφέρει ο Ν. 3865/10 και ξεχωρίζει παλιούς και νέους ασφαλίσμένους.Μήπως θα έπρεπε να δοθεί μια λύση με μια τροποποίηση στο παρό νομοσχέδιο;
Η τροποποίηση του αρθ.91 του Ν.3883/10 πρέπει να δια τυπωθεί ως εξης : α. Για τους Αξκους Τεχ.Υποστηριξης, Υπηρεσιων Υποστήριξης, Ραδιοναυτιλους της ΠΑ απόφοιτους ΑΣΣΥ οι οποιοι συμπληρώνουν 25ετη πραγματικής υπηρεσίας το 2014 εξακολουθούν οι διατάξεις της υποπαραγραφου 8δ του άρθρου 3 του Ν.2439/96. β. Ο Ν.3883/10 εφαρμόζεται καθολικά σε όλα τα στελέχη αποφοίτων ΑΣΣΥ της ΠΑ οι οποίοι συμπληρωνουν 25ετη πραγμαρικης υπηρεσίας απο 1/1/2015 και εντεύθεν.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΕΔΑΦΙΟ ΩΣ ΕΞΗΣ «Ειδικότερα για όσους εκ των ανωτέρω προέρχονται από παραγωγικές σχολές όλων των κλάδων και μονιμοποιηθέντες εθελοντές του Νόμου 445/74 (Συμφώνως Γνωμοδότησης Νομικού Συμβουλίου του Κράτους υπ αριθμόν 15/2014 σελίδα 13)