Στο ΥΠ.ΕΘ.Α. συνιστάται ανεξάρτητη υπηρεσία με τίτλο «Υπηρεσία Αξιοποίησης της Ακίνητης Περιουσίας των Ενόπλων Δυνάμεων» (ΥΠ.Α.Α.Π.Ε.Δ.), η οποία λειτουργεί ως οργανωτική μονάδα επιπέδου διεύθυνσης και υπάγεται απευθείας στον Υπουργό Εθνικής Άμυνας
Άρθρο 09 – Σύσταση – Υπαγωγή
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Ίδρυση – Αποστολή
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Εκπαίδευση
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Υπαγωγή-Έδρα-Διάρκεια εκπαίδευσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04 – Ειδικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Σύσταση Μονάδας Μελετών και Κατασκευών (ΜΟ.Μ.ΚΑ.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Διάθεση προσωπικού και μέσων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Αρμοδιότητες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08 – Εξαιρετικές περιστάσεις εθνικής ανάγκηςΆρθρο 08 – Εξαιρετικές περιστάσεις εθνικής ανάγκης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Σύσταση – Υπαγωγή
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Αποστολή
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Τρόπος και διαδικασία αξιοποίησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 – Επίλυση διαφορών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Αξιοποίηση ακινήτων από νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διευθυντής ΥΠ.Α.Α.Π.Ε.Δ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Διάρθρωση- Αρμοδιότητες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 – Πολεοδομική ωρίμανση των ακινήτωνΆρθρο 16 – Πολεοδομική ωρίμανση των ακινήτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Διορισμός Αρχηγών Γενικών Επιτελείων των Ενόπλων Δυνάμεων
- 312 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Τροποποίηση διατάξεων σταδιοδρομικής φύσης του ν. 3883/2010 (Α´ 167)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Τροποποίηση του άρθρου 16 του ν.δ 1400/1973 (Α´ 233)
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Μετατάξεις στο Σώμα Στρατιωτικών Ιερέων των Ενόπλων Δυνάμεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Κατάταξη στο Σώμα Στρατιωτικών ΙερέωνΆρθρο 21 – Κατάταξη στο Σώμα Στρατιωτικών Ιερέων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Ειδικές περιπτώσεις μονιμοποίησης Επαγγελματιών Οπλιτών του Πολεμικού ΝαυτικούΆρθρο 22 – Ειδικές περιπτώσεις μονιμοποίησης Επαγγελματιών Οπλιτών του Πολεμικού Ναυτικού
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Τροποποίηση διατάξεων ν.1911/1990 ( Α´ 166)
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Άσκηση καθηκόντων διαιτολόγου – διατροφολόγου από αξιωματικούς του Υγειονομικού
- 71 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Μεταθέσεις στρατιωτικού προσωπικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Τροποποίηση διατάξεων του ν.δ. 445/1974 (Α´ 160)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Μετονομασία Κοινού Σώματος Στρατολογικού-Στρατιωτικών Νομικών Συμβούλων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Αντικατάσταση των δικαστικών λειτουργών του Δικαστικού Σώματος των Ενόπλων Δυνάμεων που συμμετέχουν σε διοικητικά συμβούλια νομικών προσώπων υπαγομένων στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και άλλες επιτροπές από αξιωματικούς του Κοινού Νομικού Σώματος
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Μέριμνα υπέρ προσωπικού Κοινών Σωμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 – Ανακατάταξη ή επανακατάταξη οπλιτών στις Ειδικές Δυνάμεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31 – Τροποποίηση διατάξεων ν.3978/2011 ( Α´ 137)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 – Υποπρογράμματα προμηθειών αμυντικού υλικού των Ενόπλων Δυνάμεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 – Πράξεις εξώδικου συμβιβασμούΆρθρο 33 – Πράξεις εξώδικου συμβιβασμού
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Διερεύνηση αεροπορικών ατυχημάτων και συναφών σοβαρών συμβάντων των Ενόπλων Δυνάμεων
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Χορήγηση εφάπαξ βοηθήματος Ειδικών Λογαριασμών Αλληλοβοηθείας Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Ρύθμιση θεμάτων Οικοδομικού Συνεταιρισμού Μονίμων Αξιωματικών Στρατού Ξηράς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 37 – Επιστροφή παρακρατηθεισών αποδοχών σε στρατιωτικούς που τέθηκαν σε δυνητική ή αυτοδίκαιη αργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 38 – Ατυχήματα με εναέρια και πλωτά μέσα των Ενόπλων Δυνάμεων
- 64 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Διατήρηση δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς στα στρατιωτικά οικήματα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 40 – Εξαίρεση του στρατιωτικού προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων από την αρμοδιότητα ελέγχου του Σώματος Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 41- Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Ακαδημαϊκή συνεργασία Σχολών των Ενόπλων Δυνάμεων με ΑΕΙ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Αυτεπάγγελτη μεταφορά στρατευσίμων στους Κλάδους του Πολεμικού Ναυτικού και της Πολεμικής Αεροπορίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Σχολές εκπαίδευσης Στρατού Ξηράς
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Άσκηση διδακτικού έργου από εν ενεργεία ανθυπασπιστές και υπαξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 46 – Εξουσιοδοτήσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Καταργούμενες διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
28 Μαρτίου 2016, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
11 Απριλίου 2016, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 682 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 23776 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...
- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 47 ΝΗΟΛΟΓΙΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις θεμάτων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις
- Δημόσιες συμβάσεις προμηθειών, υπηρεσιών και έργων στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας
- Ρυθμίσεις περί σταδιοδρομίας και εξέλιξης στελεχών και οικονομικής μέριμνας και λογιστικού των Ενόπλων Δυνάμεων
- Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Μεταθέσεις οπλιτών
- Φάροι - Στρατολογία
(1) Στο εν λόγω άρθρο, αναφέρεται η σύσταση Υπηρεσίας επιπέδου Διεύθυνσης με υπαγωγή απευθείας στον Υπουργό Εθνικής Άμυνας. Τούτο, έρχεται σε αντίθεση με τον επιδιωκόμενο σκοπό που είναι η βέλτιστη αξιοποίηση των Ακινήτων των τριών Ταμείων, αφού χωρίς τη συμπερίληψη ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων, η υπό σύσταση προτεινόμενη Διεύθυνση μεταπίπτει σε ένα ακόμη διοικητικό βάρος. Με άλλα λόγια προσθέτει στοιχεία γραφειοκρατίας στην ήδη δύσκαμπτη διαδικασία λήψης απόφασης.
(2) Θα πρέπει να προβλεφθεί συγκεκριμένη διάρκεια του βίου της υπό σύσταση Υπηρεσίας (πχ 8ετής), η συνέχιση λειτουργίας της θα αποφασίζεται από το ΣΑΜ και θα κρίνεται από τα οικονομικά αποτελέσματα της έως τότε συντελεσθείσας διαχείρισης. Για την τελική κρίση θα απαιτείται η σύμφωνη ομόφωνη γνώμη των Τριών Ταμείων και των αντίστοιχων Κλάδων (ΓΕΣ, ΓΕΝ, ΓΕΑ).
Επειδη με την λεξη αξιοποιηση πιθανοτατα υποκρυπτεται και η πωληση ακινητης περιουσιας,να ορισθει επακριβως τι εννοειται αξιοποιηση και να απαγορευθει η δυνατοτητα απο την Υπηρεσια της πωλησης.Η διευθυνση (ΥΠ.Α.Α.Π.Ε.Δ.)να ειναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ,απο τον Υπουργο Εθνικης Αμυνης,και να ελεγχεται ετησιως απο Ελεκτικο συνεδριο και την Δικαιοσυνη.Ο Διευθυντης της και το Επιτελειο της, να τοποθετουνται απο τον εκαστοτε ΕΠΥΕΘΑ χωρις εκριση απο τον Υπουργο Εθνικης Αμυνης,και να κατεχουν πτυχιο Ανωτατου Εκπαιδευτικου Ιδρυματος-με προτεραιοτητα Οικονομικες Επιστημες-με περιοδο υπηρεσιας (5) ετων χωρις επανατοποθετηση.
ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠ.Α.Α.Π.Ε.Δ.
Απαιτείται να ληφθεί υπόψη η νομοθεσία (Αστικό, κληρονομικό δίκαιο) επειδή το πλείστο των ακινήτων είναι δωρεές ή κληροδοτήματα φυσικών προσώπων προς τα Μετοχικά Ταμεία και μάλιστα με συγκεκριμένους όρους – σκοπούς, οι οποίοι αν ξεφύγουν του σκοπού όρων αυτών, δύναται να εγείρουν δικαιώματα ιδιοκτησίας στους σημερινούς κληρονόμους των δωρητών ή αυτών των ιδίων εφόσον βρίσκονται στη ζωή. Πέρα από τα παραπάνω, επίσης δεν είναι καθαρό τι σημαίνει «……προς όφελος των Ε.Δ και των στελεχών τους…», όταν τα Μετοχικά Ταμεία έχουν μέλη που καταβάλουν συνδρομές και μερισματούχους που λαμβάνουν μέρισμα, ανάλογο των εσόδων αυτών. Και τα δύο μέρη έχουν έννομα συμφέροντα επί της περιουσίας των Μετοχικών Ταμείων και επομένως άποψη. Επίσης η στελέχωση της ΥΠ.Α.Α.Π.Ε.Δ θα γίνει από το υφιστάμενο προσωπικό των Γ.Ε. Δεν είναι κατανοητό, γιατί το προσωπικό αυτό, υπό τον νέο φορέα και το νέο Διευθυντή θα αποδώσει καλύτερα από ότι μέχρι σήμερα που στην ουσία το ίδιο, λόγω καθηκόντων, συνεργαζόταν με τα Μετοχικά Ταμεία. Τέλος και σε ότι αφορά το Ταμείο Αεροπορικής Άμυνας (Τ.Α.Α) και τα αντίστοιχα του Σ.Ξ και του Π.Ν, τα ταμεία αυτά έχουν ειδικό σκοπό και διαφορετική κατεύθυνση και αποστολή. Όταν ο νέος υπό σύσταση φορέας πάρει περιουσιακά στοιχεία από αυτά για εκμετάλλευση, δεν φαίνεται στο σχέδιο νόμου, αν οι αποδόσεις των περιουσιακών αυτών στοιχείων θα επιστρέψουν στα υπόψη ταμεία.
Προτείνεται η δημιουργία Αυτόνομου Νομικού Προσώπου του ΥΠΕΘΑ. Η Στελέχωση και οι λειτουργίες να κυρωθούν με σχετικό Προεδρικό Διάταγμα.