Ο πίνακας επιτυχόντων κατά σειρά επιτυχίας των υποψηφίων του διαγωνισμού για την πλήρωση δέκα (10) κενών θέσεων δικαστικών λειτουργών του Δικαστικού Σώματος των Ενόπλων Δυνάμεων στον βαθμό του Παρέδρου για το έτος 2018, που έγινε δυνάμει της υπ’ αρ. Φ.415/1/9742/Σ.426/18-1-2018 προκήρυξης της Διεύθυνσης Στρατιωτικής Δικαιοσύνης του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΕΔΥΕΘΑ 1/18-1-2018) ισχύει για τρία (3) έτη από την ημερομηνία κύρωσης αυτού από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας.
Αρχική Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξειςΆρθρο 41 – Ισχύς πίνακα επιτυχόντων διαγωνισμού έτους 2018
Άρθρο 41 – Ισχύς πίνακα επιτυχόντων διαγωνισμού έτους 2018
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Υπεράσπιση στρατιωτικών ενώπιον ποινικών δικαστηρίων
- 135 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Τροποποίηση διατάξεων του ν.δ. 1400/1973 (Α΄ 114)
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Τροποποίηση διατάξεων του ν.δ. 445/1974 (Α΄ 160)
- 113 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 1848/1989 (Α΄ 112)
- 71 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Ειδικές ρυθμίσεις για τη θέση Εθελοντών Μακράς Θητείας εκτός οργανικών θέσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Τροποποίηση διατάξεων του α.ν. 888/1949 (Α΄ 42)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Υπηρεσιακή εξέλιξη υπαξιωματικών του Οικονομικού Σώματος του Στρατού Ξηράς που προέρχονται από Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08 – Τροποποίηση διάταξης του ν. 2913/2001 (Α΄ 102)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τροποποίηση του άρθρου 9 του ν. 3257/2004 (Α΄ 143)
- 281 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3883/2010 (Α΄ 167)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Καθορισμός μονάδων διπλάσιου χρόνου στρατιωτικής υπηρεσίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Κάλυψη δαπανών ανασφάλιστων δικαιούχων περίθαλψης στα στρατιωτικά νοσοκομεία
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Ειδική άδεια αιρετών στην τοπική αυτοδιοίκηση
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Γραφεία Νομικής Προστασίας Στελεχών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 – Έξοδα κηδείας στρατιωτικών που κηδεύονται με δημόσια δαπάνηΆρθρο 15 – Έξοδα κηδείας στρατιωτικών που κηδεύονται με δημόσια δαπάνη
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Αποκατάσταση εφάπαξ βοηθήματος Ειδικών Λογαριασμών
- 56 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Τροποποίηση διατάξεων στρατολογικής φύσης του ν. 3421/2005 (Α΄ 302)
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Ρύθμιση στρατιωτικών υποχρεώσεων ανυποτάκτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 4361/2016 (Α΄ 10)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 1911/1990 (Α΄ 166)
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Τροποποίηση του άρθρου 79 του ν. 3883/2010 (Α΄ 167)
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3421/2005 (Α΄ 302)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3186/2003 (Α΄ 230)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Μετονομασία Σχολών Διοίκησης και Επιτελών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3187/2003 (Α΄ 233)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο και Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο Διοίκησης Διοικητικής Μέριμνας Ναυτικού (ΔΔΜΝ) Ναυστάθμου Κρήτης (ΝΚ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 – Τροποποίηση διάταξης του π.δ. 21/1932 (Α΄ 387)Άρθρο 27 – Τροποποίηση διάταξης του π.δ. 21/1932 (Α΄ 387)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 – Τροποποίηση διάταξης του π.δ. 31/2007 (Α΄ 29)Άρθρο 28 – Τροποποίηση διάταξης του π.δ. 31/2007 (Α΄ 29)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Μετατάξεις στο Σώμα των Υπαξιωματικών σπουδαστών στρατιωτικών σχολών λόγω σωματικής ανικανότητας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Εισαγωγή σε Στρατιωτικές Σχολές
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Τροποποίηση του ν. 4407/2016 (Α΄ 143)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 – Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 2919/2001 (Α΄ 128)Άρθρο 32 – Τροποποίηση του άρθρου 13 του ν. 2919/2001 (Α΄ 128)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 – Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 1892/1990 (Α΄ 101)Άρθρο 33 – Τροποποίηση του άρθρου 26 του ν. 1892/1990 (Α΄ 101)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Τροποποίηση του άρθρου 21 του ν. 4332/2015 (Α΄ 76)
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Τροποποίηση διατάξεων του Πρώτου Βιβλίου του Στρατιωτικού Ποινικού Κώδικα (ν. 2287/1995, Α΄ 20)
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Τροποποίηση διατάξεων του Δεύτερου Βιβλίου του Στρατιωτικού Ποινικού Κώδικα (ν. 2287/1995, Α΄ 20)
- 38 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Τροποποιήσεις διατάξεων του Κώδικα Δικαστικού Σώματος Ενόπλων Δυνάμεων (ν. 2304/1995, Α΄ 83)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Τροποποίηση διατάξεων του άρθρου 68 του π.δ. 26/2012 (Α΄ 57)Άρθρο 38 – Τροποποίηση διατάξεων του άρθρου 68 του π.δ. 26/2012 (Α΄ 57)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 – Τροποποίηση διατάξεων του άρθρου 1 του π.δ. 861/1979 (Α΄ 246)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 40 – Τροποποίηση του άρθρου 16 ν. 3948/2011 (Α΄ 71)
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Ισχύς πίνακα επιτυχόντων διαγωνισμού έτους 2018
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42 – Ορισμοί
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Αποστολή στρατονομικών υπηρεσιών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Αρμοδιότητες στρατονομικών υπηρεσιών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Στελέχωση στρατονομικών υπηρεσιών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 46 – Οπλοφορία, εφόδια και μέσα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 – Καταπολέμηση ναρκωτικώνΆρθρο 47 – Καταπολέμηση ναρκωτικών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Μεταγωγές
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Ασφάλεια στρατιωτικών δικαστηρίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 – Υπηρεσία Υποδοχής Πλοίων και Πολεμικής Χρησιμοποίησης Λιμένων (ΥΠ/ΠΧΛ)Άρθρο 50 – Υπηρεσία Υποδοχής Πλοίων και Πολεμικής Χρησιμοποίησης Λιμένων (ΥΠ/ΠΧΛ)
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Εθνική Στρατιωτική Αρχή Αξιοπλοΐας
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Υπηρεσία Εσωτερικού Ελέγχου
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 4494/2017 (Α΄ 165)
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 54 – Δελτία ταυτότητας στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 55 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 4440/2016 (Α΄ 224)
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 56 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 4407/2016 (Α΄ 134)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 57 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 4472/2017 (Α΄ 74)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3648/2008 (Α΄ 38)Άρθρο 58 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3648/2008 (Α΄ 38)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59 – Τροποποίηση του ν. 4336/2015 (Α΄ 94)Άρθρο 59 – Τροποποίηση του ν. 4336/2015 (Α΄ 94)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 60 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 2292/1995 (Α΄ 35)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 – Τροποποίηση του ν. 4278/2014 (Α΄ 157)Άρθρο 61 – Τροποποίηση του ν. 4278/2014 (Α΄ 157)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 62 – Τροποποίηση του άρθρου 30 Γ του ν. 1264/1982 (Α΄ 79)
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 63 – Ρυθμίσεις θεμάτων Μετοχικών Ταμείων Ενόπλων Δυνάμεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64 – Ρύθμιση για Χρηματικά Εντάλματα Προπληρωμής (ΧΕΠ) για προμήθειες υλικών μέσω στρατιωτικών πωλήσεων εξωτερικούΆρθρο 64 – Ρύθμιση για Χρηματικά Εντάλματα Προπληρωμής (ΧΕΠ) για προμήθειες υλικών μέσω στρατιωτικών πωλήσεων εξωτερικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 65 – Απαλλαγή Ταμείου Εθνικής Άμυνας (ΤΕΘΑ), Ταμείου Εθνικού Στόλου (ΤΕΣ) και Ταμείου Αεροπορικής Άμυνας (ΤΑΑ) από τον Φόρο Εισοδήματος και τον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 67 – Μεταβατικές – Τελικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 68 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 68 – Καταργούμενες διατάξεις
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
8 Μαρτίου 2019, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
18 Μαρτίου 2019, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
7 Σχόλια 1077 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 23776 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...
- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 47 ΝΗΟΛΟΓΙΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις θεμάτων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις
- Δημόσιες συμβάσεις προμηθειών, υπηρεσιών και έργων στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας
- Ρυθμίσεις περί σταδιοδρομίας και εξέλιξης στελεχών και οικονομικής μέριμνας και λογιστικού των Ενόπλων Δυνάμεων
- Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Μεταθέσεις οπλιτών
- Φάροι - Στρατολογία
Η παράταση της ισχύος του πινακα κρίνεται αναγκαία προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες πρόσληψεις νέων Δικαστών της Στρατιωτικής Δικαιοσύνης σε αναπλήρωση όσων συνταξιοδοτούνται ή παραιτούνται λαμβανομένης υπόψη και της υπαρξης πολλών κενών θέσεων που ήδη υπάρχουν και οδηγούν σε υποστελέχωση του Σώματος. Ο πίνακας δε, είναι πολύ πρόσφατος και διασφαλίζεται η στελέχωση της Στρατιωτικής Δικαιοσύνης με προσφάτως διαπιστωμένες ικανότητες.Η δε αιτιολογικη έκθεση σε σχέση με το άρθρο δεν έχει αφενός λόγο ύπαρξης γιατί η διάταξη είναι σαφής και παρέλκει η ερμηνεία της, αφετέρου από μόνη της η αιτιολογική εκθεση σε σχέση πάντα με το αρ. 41 περισσότερα ερμηνευτικά προβλήματα δημιουργεί καθώς σε άλλο σημείο αναφέρεται σε επιτυχόντες και σε άλλο γενικά σε υποψηφίους
Σε συνέχεια των ανωτέρω σχολίων, συμφωνώ κι εγώ ότι η αιτιολογική έκθεση βρίσκεται σε αναντιστοιχία με το γράμμα της διάταξης και τα ανεξαιρέτως συμβαίνοντα σε περιπτώσεις παρατάσεων πινάκων σε διαγωνισμούς του Δημοσίου, ακόμη και του ίδιου επιστημονικού αντικειμένου (ΝΣΚ, Ειρηνοδίκες). Σε κάθε περίπτωση, η αποδοχή των διορισμών είναι κάτι που έχει ήδη γίνει και για το λόγο αυτό ο περιορισμός που προκύπτει από την αιτιολογική έκθεση καθίσταται σχεδόν άνευ αντικειμένου. Εξάλλου, η κάλυψη θέσεων από τους αμέσως επόμενους στη σειρά επιτυχόντες είναι κάτι το οποίο δεν θα χρειαζόταν ειδικότερη ρύθμιση. Θα πρέπει, επομένως, η παράταση να ισχύσει για την κάλυψη θέσεων από οποιονδήποτε λόγο κι αν αυτές κενωθούν, όπως ορθά προκύπτει από το ίδιο το άρθρο 41.
Πολυ θετικη προοπτικη η παραταση του πινακα επιτυχοντων δοθεντος του γεγονοτος οτι τα κενα ηταν πολυ περισσοτερα απο τις θεσεις που προκηρυχθηκαν. Η διατυπωση του αρθρου ειναι σωστη οπως προτεινεται, ομως η αιτιολογικη επι του αρθρου αναφερει οτι η παραταση αφορα στα κενα που θα δημιουργηθουν απο τυχον αποχωρηση καποιου απο τους δεκα που διοριστηκαν, ενω θα επρεπε να αφορα γενικοτερα οποιοδηποτε κενο οπως σε καθε διαγωνισμο οταν εχουμε παραταση πινακα.
Η παράταση της ισχύος του πίνακα είναι πολύ θετική εξέλιξη. Θα πρέπει όμως να αφορά τα κενά που ήδη υπάρχουν ή που θα δημιουργηθούν τα επόμενα τρία χρόνια από κάθε αιτία, όπως συμβαίνει όταν παρατείνεται η ισχύς του πίνακα σε ένα δημόσιο διαγωνισμό και όχι μόνο αν φύγει κάποιος από τον πίνακα των δέκα διοριστέων, όπως αναφέρει η αιτιολογική έκθεση του άρθρου. Η διάταξη είναι ορθή όπως προτείνεται, δεν υπάρχει λόγος να περιορίζεται η σκοπιμότητά της από την αιτιολογική έκθεση.
πολύ εύστοχη η ανωτέρω επισήμανση, σκόπιμο να παραταθεί η ισχύς του πίνακα επιτυχόντων για οποιοδήποτε μελλοντικό κενό και όχι μόνο αν παραιτηθεί κάποιος από τους νεοδιορισθέντες δέκα
Συμφωνώ με το πρώτο σχόλιο. Η παράταση του πίνακα είναι ευκταία και απαραίτητη προς κάλυψη όλων των κενών και από οποιαδήποτε αιτία προκύψουν, όπως συμβαίνει με κάθε παράταση πίνακα επιτυχόντων (όπως συμβαίνει με τους επιτυχόντες στους διαγωνισμούς Ειρηνοδικών, ΝΣΚ, ΑΣΕΠ κλπ) και όχι μόνο για τα κενά που θα προκύψουν από τους τελευταίους 10 διορισθέντες. Η αιτιολογική έκθεση και κατά το μέτρο που περιορίζει την αιτία παράτασης του πίνακα είναι αντίθετη στις αρχές της καλής νομοθέτησης, της χρήστης διοίκησης και του δημοσίου συμφέροντος εν γένει, αφού περιορίζει την ταχεία αναπλήρωση των κενών του Σώματος, η οποία μπορεί να γίνει από τον πίνακα επιτυχόντων χωρίς καμία πρόσθετη οικονομική επιβάρυνση του Δημοσίου. Άλλωστε, ο πίνακας επιτυχόντων προέκυψε από έναν διαγωνισμό που κράτησε πολύ, περιελάμβανε πολλά στάδια (υγειονομικές επιτροπές, εξετάσεις κλπ) και ο οποίος πέραν από χρονοβόρος, ήταν προφανώς και κοστοβόρος. Συνοψίζοντας, η παράταση του πίνακα θα πρέπει να αφορά την αναπλήρωση των κενών από οποιαδήποτε αιτία. Η αιτιολογική έκθεση αναφορικά με το συγκεκριμένο άρθρο δεν έχει λόγο ύπαρξης.
Η διάταξη ειναι πολυαναμενόμενη για τους επιτυχόντες που επιθυμούν να υπηρετήσουν στο Δικαστικό Σώμα Ενόπλων Δυνάμεων και να καλύψουν τα υφιστάμενα κενά που ήταν πολυ περισσότερα από τις θέσεις που προκηρύχθηκαν, Η αιτιολογική έκθεση αναφέρει, όμως, οτι η συγκεκριμένη διάταξη θα αξιοποιηθεί μόνο για την κάλυψη κενών θέσεων που θα δημιουργηθούν απο την τυχόν παραίτηση εκ των τελευταίων δέκα νεοδιορισθεντων κι όχι γενικότερα, όπως συμβαίνει με κάθε παράταση ισχύος πινάκων επιτυχόντων (πχ στο ΝΚΣ) χωρίς να έρχεται σε συστοιχία με τη διάταξη και χωρίς λογική εξήγηση, αφού σύμφωνα και με τον ιστοχώρο της Ένωσης του Δικαστικού Σώματος Ενόπλων Δυνάμενων και των διαβημάτων της που κοινοποιούνται στο Υπουργείο τα κενά ηταν πολυ περισσότερα απο 10 και ανέρχονταν περίπου στα 40 δημιουργώντας θέματα ακόμη και στη σύνθεση των δικαστηρίων.
Θα πρέπει λοιπόν η παράταση της ισχύος του πίνακα να αξιοποιηθεί για κάθε κενό που δημιουργείται, είτε απο αποχώρηση είτε προαγωγή σε επόμενο βαθμό και όχι μόνο αν παραιτηθεί κάποιος απο τους νεοδιορισθέντες 10, όπως άλλωστε προκύπτει και απο τον ορθά γενικο και αφηρημένο χαρακτήρα της προτεινόμενης διάταξης. Το παρόν σχόλιο αφορά την αιτιολογική έκθεση επι του άρθρου.