1. Για την εφαρμογή των παρ. 2 και 3 του άρθρου 15 του ν. 2936/2001 (Α΄ 166), περί αναγνώρισης των εθελοντών μακράς θητείας ως μετόχων των Μετοχικών Ταμείων των Κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων, ο χρόνος στρατιωτικής υπηρεσίας των εν ενεργεία εθελοντών μακράς θητείας από την κατάταξή τους μέχρι την 25η.7.2001, ημερομηνία έναρξης ισχύος του ν. 2936/2001, αναγνωρίζεται αυτεπάγγελτα ως χρόνος μετοχικής σχέσης με τους οικείους Ειδικούς Λογαριασμούς Αλληλοβοηθείας (ΕΛΟΑ) με την καταβολή πρόσθετης κράτησης για την αναγνώριση, σύμφωνα με τις παρ. 3 και 4 του άρθρου 10 του ν.δ. 398/1974 (Α΄ 116).
2. Για τους εθελοντές μακράς θητείας που κατά το διάστημα της εν ενεργεία υπηρεσίας τους δεν είχε εκκινήσει η διαδικασία αναγνώρισης του χρόνου της παρ. 1 και έχει λήξει η μετοχική τους σχέση με τον οικείο ΕΛΟΑ, ο χρόνος αυτός αναγνωρίζεται αυτεπάγγελτα ως χρόνος μετοχικής σχέσης με παρακράτηση του συνόλου των αναλογουσών κρατήσεων από το δικαιούμενο εφάπαξ βοήθημα μόνο στην περίπτωση που δεν έχει καταβληθεί το εφάπαξ βοήθημα ή δεν τους έχουν επιστραφεί οι πάγιες εισφορές που έχουν καταβληθεί. Εφόσον το εφάπαξ βοήθημα έχει καταβληθεί ή έχουν επιστραφεί οι πάγιες εισφορές, δεν χωρεί αναγνώριση του χρόνου αυτού στο εξής. Πράξεις αναγνώρισης του χρόνου της παρ. 1, που εκδόθηκαν πριν από την έναρξη ισχύος του παρόντος και στις οποίες παρακρατήθηκε από το εφάπαξ βοήθημα που καταβλήθηκε, είτε το σύνολο των αναλογουσών κρατήσεων είτε το υπόλοιπο των κρατήσεων που η καταβολή τους διακόπηκε μέχρι την έξοδό τους από τις Ένοπλες Δυνάμεις, θεωρούνται νόμιμες και τα βοηθήματα που καταβλήθηκαν δεν αναπροσαρμόζονται.
Αρχική Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ, ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ, ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ, ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ Άρθρο 27 Αναγνώριση χρόνου μετοχικής σχέσης των εθελοντών μακράς θητείας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ, ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ, ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ, ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ Άρθρο 27 Αναγνώριση χρόνου μετοχικής σχέσης των εθελοντών μακράς θητείας
- 36 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 94 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 28 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΕΙΔΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ, ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ Ν.Ι.Μ.Τ.Σ., ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΜΑΚΡΑΣ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ, ΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ (ΕΛΠΣΞ) Άρθρο 3 Σύσταση Ειδικού Λογαριασμού Πρόνοιας Στρατού Ξηράς
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 4 Σκοπός του ΕΛΠΣΞ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 5 Όργανα διοίκησης του ΕΛΠΣΞ
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 6 Πόροι του ΕΛΠΣΞ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Κεφάλαιο του ΕΛΠΣΞ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Διοίκηση, διαχείριση, λογιστική παρακολούθηση και εκπροσώπηση του ΕΛΠΣΞ
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΕΛΠΠΑ) Άρθρο 9 Σύσταση Ειδικού Λογαριασμού Πρόνοιας Πολεμικής Αεροπορίας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 10 Σκοπός του ΕΛΠΠΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Όργανα διοίκησης του ΕΛΠΠΑΆρθρο 11 Όργανα διοίκησης του ΕΛΠΠΑ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 12 Πόροι του ΕΛΠΠΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 Κεφάλαιο του ΕΛΠΠΑΆρθρο 13 Κεφάλαιο του ΕΛΠΠΑ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 14 Διοίκηση, διαχείριση, λογιστική παρακολούθηση και εκπροσώπηση του ΕΛΠΠΑ
- 81 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ (Ν.Ι.Μ.Τ.Σ.) Άρθρο 15 Επέκταση δικαιούχων νοσηλείας στο Ν.Ι.Μ.Τ.Σ. – Αντικατάσταση άρθρου 2 α.ν. 1137/1946
- 141 ΣχόλιαΆρθρο 16 Πόροι του Ν.Ι.Μ.Τ.Σ. – Αντικατάσταση άρθρου 10 α.ν. 1137/1946
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 17 Αντίτιμο για παρεχόμενες υπηρεσίες του Ν.Ι.Μ.Τ.Σ. – Αντικατάσταση άρθρου 14 α.ν. 1137/1946
- 16 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Άρθρο 18 Μισθολογική αποκατάσταση κατηγοριών πολιτικών υπαλλήλων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Ημέρες εκτός έδρας προσωπικού κατηγορίας ΔΕ Τεχνικών Οπλικών Συστημάτων και Πυρομαχικών, Ναρκαλιευτών, Ειδικών EOD – C/IED– Τροποποίηση άρθρου 2 ν. 4336/2015
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 20 Στρατιωτικές Λέσχες Στρατού Ξηράς– Τροποποίηση άρθρου 19 ν. 4361/2016
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 21 Κατάργηση συνδρομής εν αποστρατεία στρατιωτικών υπέρ Στρατιωτικών Λεσχών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22 Παροχή υπηρεσιών υγείας στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και στα μέλη των οικογενειών τους από τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
- 29 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΜΑΚΡΑΣ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Άρθρο 23 Λήξη πρώτης μακράς αναρρωτικής άδειας – Τροποποίηση άρθρου 24 ν.δ. 1400/1973
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 24 Λήξη δεύτερης ή τρίτης μακράς αναρρωτικής άδειας – Τροποποίηση άρθρου 25 ν.δ. 1400/1973
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 25 Διαγραφή αποστρατευόμενων – Τροποποίηση άρθρου 36 ν.δ. 1400/1973
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 26 Ανακαλούμενοι στην ενέργεια αξιωματικοί για λόγους υγείας – Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 66 ν.δ. 1400/1973
- 24 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ, ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ, ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ, ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ Άρθρο 27 Αναγνώριση χρόνου μετοχικής σχέσης των εθελοντών μακράς θητείας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 Βοήθημα λόγω θανάτου εν αποστρατεία μετόχων του ΜΤΝ – Αντικατάσταση άρθρου 79 π.δ. 21/31.10.1932
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 29 Καθορισμός μεριδίων μερισματούχων – Προσθήκη άρθρου 23Α στο π.δ. της 10ης Μαΐου/20ής Ιουλίου 1926
- 142 ΣχόλιαΆρθρο 30 Αναπροσαρμογή μεριδίων μερισματούχων Μετοχικού Ταμείου Στρατού – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 1106/1980
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 31 Καταβολή έκτακτου μερίσματος στους μερισματούχους Μετοχικού Ταμείου Στρατού – Προσθήκη παρ. 3 στο άρθρο 1 α.ν. 559 της 24/27 Μαρτίου 1937
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Παροχές λόγω θανάτου μετόχου Ταμείου Αλληλοβοήθειας- Αντικατάσταση άρθρου 15 ν.δ. 398/1974Άρθρο 32 Παροχές λόγω θανάτου μετόχου Ταμείου Αλληλοβοήθειας- Αντικατάσταση άρθρου 15 ν.δ. 398/1974
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 Δικαιούχοι παροχών λόγω θανάτου μετόχου Ειδικού Λογαριασμού Χρηματικής Αρωγής Οικογενειών Στρατιωτικών (ΕΛΧΑΟΣ) – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 3 ν. 354/1976Άρθρο 33 Δικαιούχοι παροχών λόγω θανάτου μετόχου Ειδικού Λογαριασμού Χρηματικής Αρωγής Οικογενειών Στρατιωτικών (ΕΛΧΑΟΣ) – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 3 ν. 354/1976
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Κατ’ εξαίρεση καταβολή μερίσματος από το ΜΤΣ σε δικαιούχους στρατιωτικής σύνταξης για λόγους υγείας – Τροποποίηση παρ. 10 άρθρου 1 ν.δ. 4198/1961Άρθρο 34 Κατ’ εξαίρεση καταβολή μερίσματος από το ΜΤΣ σε δικαιούχους στρατιωτικής σύνταξης για λόγους υγείας – Τροποποίηση παρ. 10 άρθρου 1 ν.δ. 4198/1961
- 507 ΣχόλιαΆρθρο 35 Κατάργηση μειώσεων ν. 4093/2012 για τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας και τους οικείους Ειδικούς Κλάδους
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αναπροσαρμογή καταβαλλόμενου ποσού στο Μετοχικό Ταμείο Στρατού λόγω τέλεσης γάμου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Κρατήσεις υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Τροποποίηση άρθρου 55 π.δ. 21/31.10.1932Άρθρο 37 Κρατήσεις υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Τροποποίηση άρθρου 55 π.δ. 21/31.10.1932
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Κράτηση λόγω εγγραφής γάμου υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Προσθήκη άρθρου 55Α στο π.δ. 21/31.10.1932Άρθρο 38 Κράτηση λόγω εγγραφής γάμου υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού – Προσθήκη άρθρου 55Α στο π.δ. 21/31.10.1932
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 Διάθεση πόρων από κρατήσεις υπέρ Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού για τα νοσοκομεία του Πολεμικού Ναυτικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40 Εκπόνηση αναλογιστικών μελετών από τα Μετοχικά Ταμεία Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 41 Σύνθεση Διοικητικού Συμβουλίου Μετοχικού Ταμείου Στρατού – Τροποποίηση άρθρου 1 ν.δ. 2554/1953
- 10 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ΄ ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ Άρθρο 42 Επανακαθορισμός επιτοκίου προκαταβολών έναντι εφάπαξ βοηθήματος – Τροποποίηση άρθρου 18 ν.δ. 398/1974
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 43 Χρηματικά Εντάλματα Προπληρωμής (ΧΕΠ) για προμήθειες υλικών μέσω στρατιωτικών πωλήσεων εξωτερικού – Προσθήκη άρθρου 36Α στο ν.δ. 721/1970
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κατανομή εισφοράς υπέρ σωματείων και ενώσεων αναπήρων και θυμάτων πολέμου – Τροποποίηση άρθρου 33 ν.δ. 1044/1971Άρθρο 44 Κατανομή εισφοράς υπέρ σωματείων και ενώσεων αναπήρων και θυμάτων πολέμου – Τροποποίηση άρθρου 33 ν.δ. 1044/1971
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 45 Τρόπος και διαδικασία αξιοποίησης ακίνητης περιουσίας Ενόπλων Δυνάμεων – Τροποποίηση άρθρου 11 ν. 4407/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αξιοποίηση ακινήτων από φορείς του δημόσιου τομέα, νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και αθλητικά σωματεία – Τροποποίηση άρθρου 13 ν. 4407/2016
- 896 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ Άρθρο 47 Αποστρατευτικός βαθμός εθελοντών μακράς θητείας – Τροποποίηση παρ. 4 και 6 άρθρου 13 ν. 1848/1989
- 108 ΣχόλιαΆρθρο 48 Ένταξη αξιωματικών σε ειδικότητα του υγειονομικού σώματος – Αντικατάσταση άρθρου 26 ν. 1911/1990
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Προαγωγή αξιωματικών – ανθυπασπιστών πολεμικής διαθεσιμότητας, νικητών παγκοσμίων στρατιωτικών αγώνων – Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3648/2008Άρθρο 49 Προαγωγή αξιωματικών – ανθυπασπιστών πολεμικής διαθεσιμότητας, νικητών παγκοσμίων στρατιωτικών αγώνων – Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3648/2008
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ζητήματα μεταθέσεων στελεχών – Προσθήκη παρ. 8 στο άρθρο 5 του ν. 3883/2010
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 51 Προαγωγές ανώτατων αξιωματικών – Τροποποίηση άρθρου 26 ν. 3883/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 52 Κρίσεις αξιωματικών που τίθενται Εκτός Οργανικών Θέσεων – Τροποποίηση άρθρου 34 ν. 3883/2010
- 3.986 ΣχόλιαΆρθρο 53 Ρύθμιση θεμάτων κρίσεων και προαγωγών αξιωματικών εξ Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών και μονιμοποιηθέντων εθελοντών – μονιμοποιηθεισών εθελοντριών – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 4494/2017
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 54 Ρύθμιση θεμάτων αξιωματικών – διακεκριμένων αθλητών του Στρατού Ξηράς
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ Άρθρο 55 Μεταφορά στρατευσίμων από έναν κλάδο σε άλλο – Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 3421/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 56 Απαλλαγή από την υποχρέωση στρατεύσιμης στρατιωτικής υποχρέωσης – Τροποποίηση περ. δ’ παρ. 1 άρθρου 13 ν. 3421/2005
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 57 Σύνθεση επιτροπής διαπρεπόντων επιστημόνων – Τροποποίηση άρθρου 19 ν. 3421/2005
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 Αναβολή κατάταξης για απόκτηση ναυτικής ικανότητας – Τροποποίηση άρθρου 21 ν. 3421/2005Άρθρο 58 Αναβολή κατάταξης για απόκτηση ναυτικής ικανότητας – Τροποποίηση άρθρου 21 ν. 3421/2005
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 59 Κλήση στρατευσίμων για κατάταξη με χρήση ηλεκτρονικών μεθόδων και δικτυακών υποδομών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 31 ν. 3421/2005
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60 Αδυναμία μετακίνησης για κατάταξη στρατευσίμων, εφέδρων και ανυπότακτων, για λόγους υγείας – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 3421/2005Άρθρο 60 Αδυναμία μετακίνησης για κατάταξη στρατευσίμων, εφέδρων και ανυπότακτων, για λόγους υγείας – Τροποποίηση άρθρου 37 ν. 3421/2005
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 Εγγραφή στις μηχανογραφικές εφαρμογές εφεδρείας – Αντικατάσταση παρ. 6 και 7 άρθρου 49 ν. 3421/2005
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 62 Σύνθεση επιτροπής εξέτασης αιτημάτων αντιρρησιών συνείδησης – Τροποποίηση άρθρου 62 ν. 3421/2005
- 22 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ε΄ ΕΘΝΟΦΥΛΑΚΗ Άρθρο 63 Σκοπός – Οργάνωση – Αποστολή Εθνοφυλακής
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 64 Στελέχωση Εθνοφυλακής – Εκπαίδευση προσωπικού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 65 Εθνοφύλακες ως στρατιωτικοί σε ενέργεια
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 66 Καθήκοντα, υποχρεώσεις και ευθύνη Εθνοφυλάκων
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 67 Δικαιώματα Εθνοφυλάκων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 68 Κυρώσεις – Διαδικασία επιβολής κυρώσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 69 Πολιτικό προσωπικό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ Άρθρο 70 Σύσταση αυτοτελούς Γραφείου Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων ΠροσωπικούΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ Άρθρο 70 Σύσταση αυτοτελούς Γραφείου Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού
- 240 ΣχόλιαΆρθρο 71 Θέματα συνδικαλισμού Ενόπλων Δυνάμεων – Τροποποίηση άρθρου 30Γ ν. 1264/1982
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 72 Κατανομή ειδικών κατηγοριών μαθητών ΣΣΑΣ – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 21 ν.δ. 562/1970Άρθρο 72 Κατανομή ειδικών κατηγοριών μαθητών ΣΣΑΣ – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 21 ν.δ. 562/1970
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 73 Κατανομή ειδικών κατηγοριών μαθητών ΣΑΝ – Τροποποίηση άρθρου 2 ν.δ. 1032/1971
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 74 Ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης ωρομίσθιου διδακτικού προσωπικού στις Σχολές και τα Κέντρα Εκπαίδευσης των Ενόπλων Δυνάμεων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 75 Στελέχωση θέσεων Πολεμικού Μουσείου – Αντικατάσταση άρθρου 7 ν.δ. 132/1969
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 76 Μετονομασία Σχολών Πολέμου Πολεμικού Ναυτικού και Πολεμικής Αεροπορίας – Τροποποίηση άρθρου 25 ν. 4609/2019
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 77 Σύσταση επιτροπής για την αντικατάσταση διατάξεων του Κώδικα Δικαστικού Σώματος των Ενόπλων Δυνάμεων
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 78 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 79 Μεταβατικές διατάξεις
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 80 Καταργούμενες διατάξεις
- 4.396 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Η’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 81 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
15 Δεκεμβρίου 2022, 21:15
Ανοικτή σε Σχόλια έως
29 Δεκεμβρίου 2022, 21:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
24 Σχόλια 11245 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 23776 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων...
- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 47 ΝΗΟΛΟΓΙΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις θεμάτων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Ρυθμίσεις Μέριμνας Προσωπικού Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας, Στρατιωτικής Δικαιοσύνης και άλλες διατάξεις
- Δημόσιες συμβάσεις προμηθειών, υπηρεσιών και έργων στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας
- Ρυθμίσεις περί σταδιοδρομίας και εξέλιξης στελεχών και οικονομικής μέριμνας και λογιστικού των Ενόπλων Δυνάμεων
- Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
- Μεταθέσεις οπλιτών
- Φάροι - Στρατολογία
Παρακαλώ όπως συμπεριληφθεί και διάταξη η οποία ως ανταμοιβή, για όλους τους στρατευσιμους πολίτες , να προβλέπει την αναγνώριση της Στρατιωτικής θητείας , ως συνταξιμος χρόνος χωρίς εξαγορά , αλλά δωρεάν .
Κυριε Υπουργε,
χαρακτηρίζετε «πορους υπερ Ταμειων¨τις επιπρόσθετες εισφορες των ΕΜΘ.Απο την αλλη ανεβαζετε σκανδαλωδως τα μερισματα των Ανωτατων και επισης τροποποιειτε με ΚΥΑ τον Οκτ. 2022 τη χορηγηση του ΒΟΕΑ για τα παιδια.Ο καθε σκεπτομενος ανθρωπος αντιλαμβανεται οτι οι επιπροσθετες εισφορες των ΕΜΘ στα Μετοχικά Ταμεια και τους Ειδικους Λογαριασμους, πανε στα μερισματα των ανωτάτων όπως απο 1 Ιαν.2023 θα πανε και τα πετσοκομενα ΒΟΕΑ των παιδιων μας.Με αυτες τις ανοησίες θα σωθουν τα Μετοχικα Ταμεια;Αληθεια ποιοι φωστηρες σας κάνουν τέτοιες εισηγήσεις και εσεις τις κάνετε δεκτες;Κριμα,πολυ κριμα!!!
Να αναγνωρίζεται( για σύνταξη) ο χρόνος της στρατιωτικής θητείας αλλά χωρίς εξαγορά. Δωρεάν.
Ευχαριστούμε που μας δίδεται η ευκαιρία να εκφράσουμε τις γνώμες μας για το νομοσχέδιο.
Το να χαρακτηρίζονται οι εισφορές των ΕΜΘ πρώην ΟΠΥ με έναν νόμο του 1974 πόροι κοινωνικοί υπέρ ταμείων μπορεί να είναι «νόμιμο» είναι όμως ηθικό; Δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ των εθελοντών που μνημονεύονται στο νόμο αυτό με τους μετέπειτα ΟΠΥ/ΕΠΥ. Οι ΕΜΘ υποχρεούνται με την καταβολή υπέρ ΕΛΟΑ επιπρόσθετης κράτησης 2% και μάλιστα επί των ισχυόντων αποδοχών τους την στιγμή που υποβάλουν την αίτηση τους, όταν πλήρωναν ακριβώς τις ίδιες εισφορές υπέρ ΕΛΟΑ (4%) από τις αποδοχές τους όπως και οι υπόλοιποι στρατιωτικοί.
Επίσης είναι ανήθικο ότι δεν επιστρέφονται οι διπλές εισφορές των ΕΜΘ προς τα Μετοχικά Ταμεία για τα 5 έτη που υπηρέτησαν σαν ΟΠΥ. Οι ΟΠΥ πλήρωναν ταυτόχρονα εισφορές υπέρ Μετοχικών Ταμείων και εισφορές υπέρ ΙΚΑ ΕΤΑΜ για κανονική και επικουρική ασφάλιση. Επίσης ένας μεγάλος αριθμός ΟΠΥ κατέβαλε για ασφαλιστικές εισφορές στο ΙΚΑ βαρέα ένσημα. Γιατί τα 1500 βαρέα ένσημα που έχουμε οι συγκεκριμένοι ΕΜΘ ισοσταθμίζονται με τα απλά ένσημα των υπολοίπων ΕΜΘ για την μετατροπή τους σε σύνταξη δημοσίου και δεν μας επιστρέφεται η διαφορά ή να αυξηθεί ο συνταξιοδοτικός χρόνος τους εάν δεν προβλέπεται επιστροφή των εισφορών;
Είναι λάθος που παρακρατούν τα Μετοχικά ταμεία τις εισφορές των ΕΜΘ στο ΙΚΑ ΕΤΕΑΜ για επικουρική ασφάλιση. Προσφέρουν τα Μετοχικά Ταμεία επικουρικές συντάξεις; Και αν όχι γιατί δεν προσαυξάνονται αναλογικά τα μερίσματα; Το 2014 ο τότε Αν. Υπουργός Οικονομικών και σημερινός Υπουργός Οικονομικών κ. Σταικούρας βλέποντας την υφιστάμενη αδικία κατέβαζε διάταξη στη Βουλή που επίλυε το πρόβλημα αυτό, δεν πρόλαβε όμως να ψηφιστεί στην Ολομέλεια λόγω της προκήρυξης εκλογών. Αν και έχουν περάσει οκτώ χρόνια από τότε, ιδού η ευκαιρία τώρα να ολοκληρώσει την ενέργεια του αυτή, η οποία μάλιστα δεν έχει δημοσιονομικό κόστος στον προϋπολογισμό.
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ (ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ) Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΓΟΡΑ. ΔΩΡΕΑΝ.
Απαιτείται στο νέο νόμο προς ψήφιση να αποκατασταθεί το αίσθημα περί δικαίου των μονίμων Αξιωματικών-Υπαξιωματικών(πρώην ΟΠΥ-ΕΠΥ)στην κατάργηση της κράτησης του 2% ως προς το εφάπαξ, που βασίζεται σε έναν νόμο κατά τον οποίο δεν υπήρχε ακόμα ο θεσμός των ΟΠΥ-ΕΠΥ, ονομάζοντάς τον κοινωνικό πόρο. Ο κοινωνικός πόρος μπορεί να δοθεί απο κάποιον που έχει τη δυνατότητα να το κάνει και να υπάρχει η θέληση του ιδίου και όχι αυθαίρετα να απομυζούν τις δικές μου κρατήσεις χωρίς κανένα όφελος προς εμένα.
Απαιτείται στο νέο νόμο προς ψήφιση να αποκατασταθεί το αίσθημα περί δικαίου των μονίμων Αξιωματικών-Υπαξιωματικών(πρώην ΟΠΥ-ΕΠΥ)στην επιστροφή των παράνομων κρατημένων διπλών εισφορών προς το Ι.Κ.Α. ή την συμψήφιση αυτών για
αναγνώριση ως μετοχική σχέση(εφάπαξ-μετοχή) και την μη παράνομη παρακράτηση του 2% απο τα μετοχικά ταμεία.
Για να δούμε θα εφαρμοστεί στην δικιά μας περίπτωση, το μότο » ήταν δίκαιο και έγινε πράξη»;
Να επιστραφεί σε ολους τους ΕΜΘ το ποσό που τους παρακρατηθηκε απο το εφάπαξ τους ως επιπρόσθετη εισφορα 2% υπερ ΕΛΟΑ.Ειναι δυνατον οι εισφορες που καταβαλαμε να χαραχτηριζονται κοινωνικοι ποροι;Δεν εχουν καταργηθει αλλωστε ολοι οι κοινωνικοι ποροι;Γιατι παρακρατουνται μονο απο τους ΕΜΘ με ενα νομο της χουντας;
Παρακαλώ να ξαναδείτε την πρόσθετη εισφορά του 2% διότι θεωρώ άδικο να μου κρατηθούν χρήματα απ’ το εφαπαξ ενώ τα έχω ήδη καταβάλει…Άδικο και καταχρηστικό στην ήδη μη βιώσιμη
Οικονομική κατάσταση να εισπράττουμε και αυτή την αδικία..Δίκαιο είναι να την καταργήσετε και σε όσους παρακρατηθηκε να αποδοθεί κάπου αλλού..
κ. Υπουργέ, δείτε πάλι το εν λόγω άρθρο, το οποίο σε συνδυασμό με το άρθρο 30 φαντάζει με αυτό που λέει ο λαός «βοηθάμε φτωχέ μου να μην σου μοιάσω». Τουλάχιστον αφού δεν επιστρέφονται οι διπλές κρατήσεις να προσμετρηθούν ως χρόνος μετοχικής σχέσης.
Αξιότιμε Υπουργέ είναι άδικο να μην δίνεται δεύτερη εξαγοράσιμη πενταετία (5+5) στα στελέχη που όντως υπηρετούν η υπηρέτησαν πράγματι σε πολεμικές Μονάδες και δικαιούνται πραγματικά τα πέντε εξαγορασιμα πολεμικά χρόνια.Δεν μπορεί κάποια στελέχη να είναι συνεχώς σε πραγματικές εικοσιτετράωρες ασκήσεις και να έχουν το ίδιο όφελος με κάποια στελέχη που βρίσκονται όλα τα χρόνια σε ένα γραφείο. Πραγματικά δώστε λίγο προσοχή πάνω σε αυτή τη ρύθμιση γιατί είναι μεγάλη αδικία.Θα πρέπει και τα στελέχη ενόπλων δυνάμεων να έχουν την δυνατότητα κάποια στιγμή επιτέλους να μπορούν να αναγνωρίζουν τα τέκνα ως συνταξιμα χρόνια υπηρεσίας.Οι ρυθμίσεις αυτές είναι υπέρ του προϋπολογισμού του Κράτους αφού θα υπάρχουν εισφορές
Ευχαριστούμε που μας δίδεται η ευκαιρία να εκφράσουμε τις γνώμες μας για το νομοσχέδιο.
Το να χαρακτηρίζονται οι εισφορές των ΕΜΘ πρώην ΟΠΥ με έναν νόμο του 1974 πόροι κοινωνικοί υπέρ ταμείων μπορεί να είναι «νόμιμο» είναι όμως ηθικό; Δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ των εθελοντών που μνημονεύονται στο νόμο αυτό με τους μετέπειτα ΟΠΥ/ΕΠΥ. Οι ΕΜΘ υποχρεούνται με την καταβολή υπέρ ΕΛΟΑ επιπρόσθετης κράτησης 2% και μάλιστα επί των ισχυόντων αποδοχών τους την στιγμή που υποβάλουν την αίτηση τους, όταν πλήρωναν ακριβώς τις ίδιες εισφορές υπέρ ΕΛΟΑ (4%) από τις αποδοχές τους όπως και οι υπόλοιποι στρατιωτικοί.
Επίσης είναι ανήθικο ότι δεν επιστρέφονται οι διπλές εισφορές των ΕΜΘ προς τα Μετοχικά Ταμεία για τα 5 έτη που υπηρέτησαν σαν ΟΠΥ. Οι ΟΠΥ πλήρωναν ταυτόχρονα εισφορές υπέρ Μετοχικών Ταμείων και εισφορές υπέρ ΙΚΑ ΕΤΑΜ για κανονική και επικουρική ασφάλιση. Επίσης ένας μεγάλος αριθμός ΟΠΥ κατέβαλε για ασφαλιστικές εισφορές στο ΙΚΑ βαρέα ένσημα. Γιατί τα 1500 βαρέα ένσημα που έχουμε οι συγκεκριμένοι ΕΜΘ ισοσταθμίζονται με τα απλά ένσημα των υπολοίπων ΕΜΘ για την μετατροπή τους σε σύνταξη δημοσίου και δεν μας επιστρέφεται η διαφορά ή να αυξηθεί ο συνταξιοδοτικός χρόνος τους εάν δεν προβλέπεται επιστροφή των εισφορών;
Είναι λάθος που παρακρατούν τα Μετοχικά ταμεία τις εισφορές των ΕΜΘ στο ΙΚΑ ΕΤΕΑΜ για επικουρική ασφάλιση. Προσφέρουν τα Μετοχικά Ταμεία επικουρικές συντάξεις; Και αν όχι γιατί δεν προσαυξάνονται αναλογικά τα μερίσματα; Το 2014 ο τότε Αν. Υπουργός Οικονομικών και σημερινός Υπουργός Οικονομικών κ. Σταικούρας βλέποντας την υφιστάμενη αδικία κατέβαζε διάταξη στη Βουλή που επίλυε το πρόβλημα αυτό, δεν πρόλαβε όμως να ψηφιστεί στην Ολομέλεια λόγω της προκήρυξης εκλογών. Αν και έχουν περάσει οκτώ χρόνια από τότε, ιδού η ευκαιρία τώρα να ολοκληρώσει την ενέργεια του αυτή, η οποία μάλιστα δεν έχει δημοσιονομικό κόστος στον προϋπολογισμό.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ,
Οι ΕΜΘ δυστυχως έχουν πληρώσει διπλές ασφαλιστικες εισφορές, ανευ λόγου, ενώ πλήρωναν για βαρέα και ανθυγιεινά ένσημα στο ΙΚΑ χωρίς αντίκρισμα όπως φαίνεται πλήρωναν ταυτόχρονα και στο υπεθα ασφάλιση..
ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΉ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΉΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΆΡΘΡΟ ΕΊΝΑΙ ΟΤΙ
θα μπορούσαν τα διπλά ένσημα πού πλήρωσαν στο ΙΚΑ πολύ ακριβά, να μετράνε ως δίπλα συνταξιμα έτη εφόσον είναι διπλό πληρωμένα..
ευχαριστώ πολύ
Το να χαρακτηρίζονται «ποροι υπερ ταμειων»οι εισφορές των ΕΜΘ πρώην ΟΠΥ με έναν νομο του 1974,χρονολογια που ούτε καν υπήρχαν οι ΟΠΥ είναι εντελώς απαράδεκτο.Με ποια λογική οι ΕΜΘ επιβαρυνονται με την επιπροσθετη κρατηση 2% υπερ ΕΛΟΑ απο την στιγμη που πληρωναν ακριβως τις ιδιες εισφορες υπερ ΕΛΟΑ οπως και ολοι οι υπολοιποι στρατιωτικοι;Οι ΕΜΘ θα σωσουν τα ταμεια;Πλωρωνει ο πλουσιος ΟΠΥ για το εφαπαξ του φτωχου ανωτατου;Οπως επισης αισχρο ειναι οτο τι δεν επιστρεφονται οι διπλες εισφορες των ΕΜΘ προς τα Μετοχικα Ταμεια για τα 5 ετη που υπηρετησαν σαν ΟΠΥ!!!Οι ΟΠΥ πληρωναν κανονικα εισφορες υπερ Μετοχικων Ταμειων και τους παρακρατηθηκε παρανομως η εισφορα υπερ ΙΚΑ ΕΤΑΜ που για το ιδιο διαστημα πληρωναν για επικουρικη ασφαλιση!!!Με ποιο δικαιωμα παρακρατουν τα Μετοχικα ταμεια εισφορες των ΕΜΘ για επικουρικη ασφαλιση;Προσφερουν τα Μετοχικα Ταμεια επικουρικες συνταξεις;Και ολα αυτα οταν για το ιδιο χρονικο διάστημα καταβάλλονταν κανονικά οι προβλεπομενες εισφορες;Τι αλλαξε απο το 2014 που ο τοτε Αν.Υπουργος Οικονομικων και σημερινος Υπουργος Οικονομικων κ.Σταικουρας της κυβερνησης σας κατέβασε την διάταξη στη Βουλη που επίλυε το πρόβλημα αυτο και απλα δεν προλαβε να ψηφιστει στην Ολομέλεια λόγω αλλαγής της πολιτικής κατάστασης ιδια κυβέρνηση δεν ειστε;Απο που και ως που «κοινωνικοί ποροι» οι εισφορές των ΕΜΘ;
Αν είναι να κρατηθούν οι διπλές εισφορές τότε θα πρέπει να επιστραφούν και οι διπλές εισφορές της πενταετίας των ΕΜΘ (ΙΚΑ- ΔΗΜΌΣΙΟ) οι οποίες με τη λήξη της αντί να δοθούν στους δικαιούχους αποδόθηκαν αδίκως στα μετοχικά ταμεία. Ευχαριστώ.
Μπραβο στον κ Υπουργό και το επιτελείο για το βαθμολογικό των ΕΜΘ ελπίζουμε ο βαθμός του υπλγου να αποδίδεται στα 31 έτη υπηρεσίας…
Θα θέλαμε όμως Να δωσετε την δυνατότητα για εξαγορά δεύτερης μαχιμης πενταετίας σε λους όσους ήταν σε μαχιμες μονάδες εφόσον πλέον όλοι μπορούν και εξαγοραζουν την 5ετια..
Είναι επίσης ευκαιρία για την εξαγορά τής τριετίας ως συνταξιμης σε όλους όσους κατεταγησαν μέχρι και το έτος 2000….
Τέλος πρέπει να μπορούνε και οι στρατιωτικοι να αναγνωρισουνε και κάθε τέκνο ως συνταξιμο για 1,5 έτος όπως γίνεται για όλους τους δημόσιους υπαλλήλους..
Σε ότι αφορά το ΙΚΑ πρέπει να επιστραφούν οι παρα πολλές ασφαλιστικές επιπλέον κρατήσεις, δεν γίνεται να έχουν πληρώσει οι στρατιωτικοί διπλές εισφορές…
Σάς ευχαριστώ πολύ
για τα 5 χρονια ως ΕΠΥ πληρωσαμε διπλες εισφορες σε ΙΚΑ και ΜΤΣ χωρις να μας επιστραφουν τα λεφτα αλλα και ουτε να προστεθουν ως συνταξημες και οι δυο αυτες κρατησεις.
Τωρα πρεπει να πληρωσουμε και αλλα λεφτα απο το εφαπαξ ?
Να αλλαξει αμεσα ο νομος και να καταργηθει η προσθετη εισφορα στους ΕΜΘ
Απαράδεκτο σκέτη ληστεία αυτά τα χρήματα τα έχουμε πληρώσει και παράνομα χαρακτηρίστηκαν κοινωνικοί πόροι ντροπή να καλούμαστε να τα ξαναπληρώσουμε . Παρακαλώ να αποσυρθεί αυτό το άρθρο
ΠΡΟΤΑΣΗ
Οι παράγραφοι 1, 2 και 3 του άρθρου 15 του Ν.2936/2001 αντικαθίστανται σωρευτικά
ως εξής:
«Οι μη μονιμοποιηθέντες Εθελοντές/Εθελόντριες του Ν.Δ.445/1974 (ΦΕΚ 160 Α’), οι Εθελόντριες του Ν.705/1977 (ΦΕΚ 279 Α’), οι Εθελοντές/Εθελόντριες Μακράς Θητείας (ΕΜΘ) του Ν.1848/1989 (ΦΕΚ 112 Α’, άρθρο 13) προελεύσεως Εθελοντών/Εθελοντριών
Πενταετούς Υπηρεσίας (ΕΠΥ) του Ν.1513/1985 (ΦΕΚ 12 Α’), καθώς και οι μονιμοποιηθέντες ΕΜΘ του Ν.3885/2010 (ΦΕΚ 167 Α’, άρθρο 69), καθίστανται από την πρόσληψή τους σ’
αυτές, μέτοχοι των Μετοχικών Ταμείων και των Ταμείων Αλληλοβοηθείας των Κλάδων των
Ενόπλων Δυνάμεων (ΕΔ), χωρίς την καταβολή οιασδήποτε πρόσθετης κράτησης. Ο χρόνος
στρατιωτικής υπηρεσίας, από την πρόσληψή τους στις ΕΔ μέχρι τη δημοσίευση του
παρόντος νόμου κι έκτοτε, αναγνωρίζεται απαρέγκλιτα ως χρόνος μετοχικής σχέσης στα
προαναφερόμενα Ταμεία, χωρίς την καταβολή οιασδήποτε πρόσθετης κράτησης. Σε αυτούς,
εφαρμόζονται αναλογικά οι διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 11».
Η παραπάνω πρόταση επιλύει όλα τα ζητήματα που αφορούν τους Εθελοντές όλων των προελεύσεων. Άλλωστε, οι μοναδικοί που πλήρωσαν το μάρμαρο είναι οι ΕΠΥ-ΕΜΘ. Οι υπόλοιποι δεν πλήρωσαν τίποτα, ΠΟΤΕ και τα έχουν πάρει όλα (Βαθμούς, Εφάπαξ, Οικονομικές διαφορές κλπ κλπ). Αυτό αποτελεί διάκριση. Αφενός διορθώνει το γεγονός η ΠΑ δεν δέχονταν αιτήσεις συναδέλφων μετά την αποστρατεία, με αποτέλεσμα αυτοί να μη ελάμβαναν εφάπαξ αλλά επιστροφές εισφορών, αφετέρου νομοθετεί μια διαδικασία η οποία προστατεύει περισσότερο τα Ταμεία Αλληλοβοήθειας παρά τους Μετόχους. Βέβαια, προστατεύει τους μεγαλομετόχους των Ταμείων, και σίγουρα όχι αυτούς που πλήρωσαν το μάρμαρο. Λογικό ακούγεται όλο αυτό, για μια Κυβέρνηση που υποστηρίζει το κεφάλαιο, όμως δεν σημαίνει ότι είναι και δίκαιο. Απλώς μας θυμίζει ότι αφορά παιδιά ενός κατώτερου Θεού.
Άδικο. Πάλι οι φτωχοί ΕΜΘ θα πληρώσουν για τα λάθη των ταμείων. Τι εισφορές για τα ταμεία είχαν οι συνάδελφοι προ του 1990; Τι εισφορές έχουν οι νεώτεροι συνάδελφοι από τις παραγωγικές τα δύο, τρία και τέσσερα που είναι σπουδαστές; Εμείς πληρώσαμε και με το παραπάνω.
Τα χρήματα αυτά έχουν ήδη πληρωθεί κύριοι δεν χρωστάμε σε κανέναν τίποτα εσείς μας χρωστάτε.
Εξι + μισό χρόνια στο ΙΚΑ, πλήρωσα διπλάσιες ασφαλιστικές κρατήσεις αφού με ενέταξαν στα βαρέα και ανθυγιεινά,χωρίς να έχω καμία ευεργετική παροχή από αυτό,ενώ παράλληλα πλήρωνα κανονικά τις εισφορές μου για το εφαπαξ. Αντί λοιπόν να μου επιστραφεί ένα μεγάλο ποσό, κατά τη διαδικασία μετάβασης στο Δημόσιο, βαφτίστηκαν και οι εισφορές μου για το εφαπαξ,σε πόρο υπέρ κοινωνικής αλληλεγγύης.
Που το έχετε ξαναδεί αυτό κύριοι συντάκτες του εν λόγω νομοσχεδίου;;
Έχει εφαρμοστεί κάτι τέτοιο σε άλλη επαγγελματική ομάδα;;
Γιατί μας απαξιώνεται συνεχώς, ασελγώντας στις μισθολογικές μας παροχές;;
Παράλληλα και εντελώς παράλογα το εν λόγω άρθρο μας ζητάει να πληρώσουμε πάλι το 2%.
Κύριοι σας ζητώ να έρθετε για λίγο στη θέση μας για να δείτε πως αισθανόμαστε.
Γιαυτό παρακαλώ, την άμεση κατάργηση του συγκεκριμένου άρθρου και αναγνώριση των κρατήσεων μας, για το διάστημα που ήμασταν στο ΙΚΑ.
Να αποσυρθεί άμεσα η διάταξη τα χρήματα αυτά τα έχω πληρώσει και με χαρακτήρισαν ως Πόρο. Γιατί να μην πληρώσω το 2% πάλι από το εφάπαξ μου ? Δεν σας φτάνουν τα 16.000 ευρώ που χάνω από το εφάπαξ μου διότι εφαρμόσατε το Άρθρο 25 του Ν.4387/2016 ? Πόσο ελλημματικό είναι το ΜΤΣ Τελικά?
Τα διπλοπληρωμενα γινανε πλεων νομιμα και με νομο!!!!!Αυτα δεν ειναι που ειχαν γινει κοινωνικοι ποροι των ταμειων!!!!Απορω τι κοινωνικο εργο προσφεραν!!!!Ποσες φορες ακομη θα πληρωσουμε τα παχυλα εφαπαξ των προηγουμενων.Αμεση αποσυρση του αρθρου και επιστροφη των διπλοπληρωμενων εισφορων!!!
Παρακαλώ όπως ενημερωθούμε τα στελέχη, εάν με το παρόν Σχέδιο Νόμου επιλύεται το χρονίζον ζήτημα της μη καταβολής εν συνόλω το ΒΟΕΑ στα τέκνα συναδέλφων που συμπληρώνουν το 25ο έτος της ηλικίας τους.