ΜΕΡΟΣ Β΄ ΕΙΔΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ, ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ Ν.Ι.Μ.Τ.Σ., ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΜΑΚΡΑΣ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ, ΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ (ΕΛΠΣΞ) Άρθρο 3 Σύσταση Ειδικού Λογαριασμού Πρόνοιας Στρατού Ξηράς

 

Στο Μετοχικό Ταμείο Στρατού (ΜΤΣ) συστήνεται Ειδικός Λογαριασμός Πρόνοιας Στρατού Ξηράς (ΕΛΠΣΞ) με έδρα τις εγκαταστάσεις του ΜΤΣ, ο οποίος τελεί υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας διά του Γενικού Επιτελείου Στρατού.

 

 

  • 29 Δεκεμβρίου 2022, 18:10 | Δημήτριος Παπαδόπουλος – Υπαρχιφυλακας εν αποστρατεία μετά από εφαρμογή της παρ. 6 του Άρθρου 24 του Ν.Δ. 1400/1973

    Παπαδόπουλος Δημήτριος
    (Αστυνομικός εν αποστρατεία μετά από εφαρμογή της παρ. 6 του Άρθρου 24, από τραυματισμό που επήλθε κατά την εκτέλεση διατεταγμένης Υπηρεσίας και Ένεκα αυτής ως παθών στο καθήκον)

    Το σχέδιο νόμου το οποίο καταθέσατε σε δημόσια διαβούλευση με ΘΕΜΑ «ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΜΑΚΡΑΣ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ» αφορά και το σύνολο του αστυνομικού προσωπικού που υπηρετεί καθημερινά στο δρόμο αντιμετωπίζοντας την βαριά εγκληματικότητα με κίνδυνο της σωματικής τους ακεραιότητας.
    Με το άρθρο 2 του Ν. 4609 / 2019, είχε αντικαταστηθηκε η παρ. 6 του Ν.Δ. 1400/1973, δίνοντας το δικαίωμα στο ενστολο προσωπικό που κρίνεται ανίκανο για την Στρατιωτική (ή Αστυνομική) υπηρεσία να παραμένει στο σώμα σε θέση υπηρεσίας γραφείου μετά από το αίτηση στον Ανώτατο κατά κλάδο Συμβούλιο το οποίο και όφειλε να την δεχτεί. Με το παρόν σχέδιο νόμου, επαναφέρετε τις διατάξεις του Άρθρου 24 του Χουντικου διατάγματος που ψηφίστηκε εοι Γεωργίου Παπαδόπουλου, σύμφωνα με τις οποίες οι Υγειονομικές επιτροπές μπορούν να κρίνουν το προσωπικό Αποστρατευτεο ακόμα και αν το τραύμα τους έχει ιαθει, γυρίζοντας το καθεστώς των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας σε προ 50ετιας εποχές που το κράτος είχε για χρόνια αφήσει πίσω την μαύρη Περίοδο.
    Το άρθρο 24 του Ν. Δ. 1400/1973 που προσπαθείτε να επαναφέρετε με το παρόν σχέδιο νόμου, είναι ΕΝΑΝΤΙΑ στον ενστολο και δεν μέριμνα για την σωματική και ψυχική υγεία των Στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας, αλλά επιδιώκει τόσο στην σωματική, ψυχική, ηθική όσο και οικονομική εξόντωση αυτών που Υπηρέτησαν με ΑΥΤΑΠΑΡΝΗΣΗ και ζήλο το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, πάντα στη πρώτη γραμμή της Εγκληματικότητας για την υπεράσπιση των Συνόρων, της ζωής και της περιουσίας των Ελλήνων Πολιτών!
    ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΜΕΡΙΜΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ, ΟΤΑΝ ΠΑΘΩΝΤΕΣ ΣΕ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΡΙΘΕΙ ΔΥΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ;;;
    Είναι ντροπή να επαναφέρετε Χουντικες Διατάξεις που γυρνάνε την χώρα πολλά χρόνια πίσω, προκαλώντας την σωματική, ψυχική, ηθική και οικονομική εξόντωση των Στελεχών – Αξιωματικών που Υπηρέτησαν για πολλά χρόνια το Ελληνικό Κράτος.
    Με απέλυσαν με εννιά έτη μαχιμης Υπηρεσίας στο ΔΡΟΜΟ, με πλήθος ενόπλων περιστατικών και συμπλοκων.
    Μετά την απόλυση μου η αρμόδια υπηρεσία του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας έκρινε ότι δεν δικαιούμαι αποζημίωση, διότι δεν είχα συμπληρώσει 15 έτη πραγματική υπηρεσία, η Δ.Υ.Π.Α. (π. ΟΑΕΔ) απέρριψε αίτημα μου για επιδότηση ανεργίας διότι όπως αναφέρουν σε επίσημο έγγραφο, ως Αστυνομικός δεν είχα εξαρτημένη σχέση εργασίας (παρότι κάθε μήνα με επιβαρυναν με εισφορά υπέρ ανέργων) , το εφάπαξ οικονομικό βοήθημα από το Τ.Α.Π.Α.Σ.Α. (Ταμείο Αστυνομικών – Πυροσβεστων) δεν μου χορηγήθηκε ποτέ γιατί όπως ανέφεραν σε επίσημο έγγραφο – Απόφαση που μου απέστειλαν ηλεκτρονικά, δεν έχει επέλθει ασφαλιστικό κίνδυνος λόγω της μικρής ηλικίας μου, δεν μου χορηγήθηκε επιστροφή εισφορών από το επικουρικό ταμείο ασφάλισης (ΕΤΕΑΕΠ) για τον ίδιο λόγο, το Μετοχικό ταμείο Στράτου αρνήθηκε να μου επιστρέψει τις εισφορές με την αιτιολογία ότι δεν επιστρέφει πόσα και το τοπικό ΕΦΚΑ της περιοχής μου, μου επέδωσε ΑΠΟΡΡΙΠΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ. Εν μέσω ολικής απαγόρευσης κυκλοφορίας για την πανδημία (Νοέμβριος 2020) με είχαν ήδη απολύσει χωρίς εισόδημα, με διακοπή μισθοδοσίας, χωρίς Υγειονομική Περίθαλψη και χωρίς να έχω στέγη να μείνω.
    Έμεινα ένα χρόνο χωρίς ΣΤΕΓΗ επειδή ακριβώς δεν αθέτησα τον Όρκο που έδωσα προς το Ελληνικό Κράτος, εβρισκοκενος πάντα στην πρώτη γραμμή της εγκληματικότητας με πλήθος ηθικών αμοιβών και προτάσεις για παράσημα πριν επέλθει η αποστρατεία. Όλα όσα περνάω τα τελευταία τρία χρόνια δεν αναπληρώνονται με κανέναν τρόπο. Είναι η ανταπόδοση του Ελληνικού Κράτους, σε έναν Μάχιμο Αστυνομικό και πρώην ΛΟΧΙΑ των Ειδικών Δυνάμεων Καταδρομών με θητεία στο Εξωτερικό με διακρίσεις και μετάλλια! Με τραυματησαν κατά την εκτέλεση του καθήκοντος και για τρία χρόνια διαβιώνω σε άθλιες συνθήκες, επειδή η Υγειονομική Επιτροπή της ΕΛΑΣ, εφάρμοσε σε βάρος μου το Άρθρο 24 του Ν.Δ. 1400 /1973 το οποίο αναφέρετε ως Μέριμνα ΥΠΕΡ του Προσωπικού και θέλετε να επαναφέρετε.
    Ποια ακριβώς είναι η Μέριμνα ΥΠΕΡ του Προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων και κατά συνέπεια του Προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας, με το να δίνετε το δικαίωμα στις αρμόδιες Υγειονομικές Επιτροπές να κρίνουν τους Αστυνομικούς και το Προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων αντίστοιχα, ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΕΟ, πόσο μάλλον όταν τους τραυματησαν κατά την εκτέλεση διατεταγμένης Υπηρεσίας, υπερασπιζομενοι την ΕΝΟΜΗ ΤΑΞΗ;
    Αρχικά θα ήθελα να σας αναφέρω ότι με την παρ. 6 του Άρθρου 24 του Ν.Δ. 1400/1973 που επαναφέρετε με το σχέδιο νόμου, με ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΣΑΝ αυτεπαγγελτα από το σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας, από τραύμα που προήλθε κατά την εκτέλεση διατεταγμένης Υπηρεσίας και ένεκα αυτής χωρίς δικαίωμα σύνταξης και χωρίς Υγειονομική Περίθαλψη. Με τραυματησαν στο καθήκον κατά τη μετάβαση σε σήμα που μου είχε δώσει το Κέντρο της Άμεσης Δράσης για ληστεία σε γνωστό σουπερμάρκετ.
    Με το σχέδιο Νόμου που καταθέσατε δίνεται το δικαίωμα στις Υγειονομικές Επιτροπές να αποστρατευσουν το Στρατιωτικό ή Αστυνομικό προσωπικό που υπηρέτησε το Ελληνικό Κράτος επειδή τυγχάνει κάποιας σωματικής ανικανότητας ποσό δε μάλλον όταν τον τραυματησαν στο καθήκον.
    Αναφερόμενος στο παρόν σχέδιο Νόμου, σε ότι αφορά το προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας, παραβιάζεται η Ισότητα στην εργασία για λόγους αναπηρίας ή μακροχρόνιας πάθησης όπως αυτό αναφέρετε σε Ευρωπαϊκή οδηγία που ενσωματώθηκε στο Ν. 4443/2016. Παραβιάζονται τα θεμελιώδη δικαιώματα του Συνταγματικου Δικαίου για το δικαίωμα στην Εργασία. Με υπαιτιοτητα της Ελληνικής Αστυνομίας με τραυματησαν και η Υγειονομική Επιτροπή με κατέστησε ΑΝΙΚΑΝΟ! για εργασία!
    Με αποστρατευσαν από το σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας στα 31 μου έτη επειδή με τραυματησαν κατά την εκτέλεση διατεταγμένης υπηρεσίας και ένεκα αυτής!
    Με το νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο που ψηφίστηκε με το πρώτο μνημόνιο, καταργήθηκε ο φορέας κυρίας σύνταξης του Δημοσιου Τομέα για όσους εντάσσονται με οποιονδήποτε τροπο στο Δημόσιο από την 01-01-2011. Έτσι με το Ν. 3865/2010 οι Υπαστυνομοι, Ανθυπολοχαγοι, Αστυφύλακες, Αρχιλοχιες και το κατώτερο αστυνομικό και στρατιωτικό προσωπικό που εισάγονται – κατατάσσονται από την 01.01.2011 και έπειτα, στο σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας και στις Ένοπλες Δυνάμεις αντίστοιχα, υπάγονται αυτοδικαίως στον κλάδο κύριας σύνταξης του πρώην ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (ΕΦΚΑ) και υπηρετούν με σχέση εργασίας ως Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.). Αυτό σημαίνει ότι οι γνωματεύσεις των Ανωτάτων Υγειονομικών Επιτροπών της Ελληνικής Αστυνομίας και του Στρατού ξηράς, δεν έχουν καμία ισχύ για την συνταξιοδοτηση των παθόντων κατά την εκτέλεση διατεταγμένης υπηρεσίας και ένεκα αυτής.
    ΕΤΣΙ όσοι κατέστησαν ΑΝΙΚΑΝΟΙ για υπηρεσία ΔΕΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, ΑΛΛΑ από το τοπικό ΙΚΑ – ΕΤΑΜ (Τοπικό Υποκατάστημα ΕΦΚΑ πλέον) της περιοχής διαμονής του εν αποστρατεία Στελέχους και ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΚΡΙΘΟΥΝ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠΑ. Σε περίπτωση που κριθούν ΙΚΑΝΟΙ για εργασία από τα ΚΕΠΑ χάνουν κάθε δικαίωμα προσφυγής στο Διοικητικό Εφετείο με Αίτηση Ακύρωσης (λόγω παρέλευσης της προθεσμίας των 60 ημερών από την έκδοση της διοικητικης πράξης αποστρατείας. Η παραπομπή στο τοπικο ΚΕΠΑ του εν αποστρατεία στελέχους, που η εισαγωγή του έγινε μετά την 01.01.2011, γίνεται μετά από τουλάχιστον ένα έτος από την αποστρατεία του και έξω είναι πλέον Πολίτης. Με την παρέλευση των 60 ημερών από την έκδοση της αποστρατείας, δεν έχει δικαίωμα προσφυγής ακόμα και αν το ΚΕΠΑ τον κρίνει ΙΚΑΝΟ για εργασία). Η δε κρίση σωματικής Ικανότητας για εργασία γίνεται αποκλειστικά και μόνο από το ΚΕΠΑ της περιοχής διαμονής του πρώην αστυνομικου ή στρατιωτικού μετά την ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ.
    Οι υπηρεσιακες γνωματεύσεις των αρμοδίων Υγειονομικών Επιτροπών που κρίνουν το ενστολο προσωπικό ΑΝΙΚΑΝΟ για υπηρεσία δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΙΣΧΥ στο Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) του ΕΦΚΑ. Όταν εξετάστηκα από το ΚΕΠΑ μου ανέφεραν ότι δεν τους αφορούν οι γνωματεύσεις των Υγειονομικών Επιτροπών της Αστυνομίας, ότι είναι ανεξάρτητη Επιτροπή Πιστοποίηση Αναπηρίας και ότι δεν επιθυμούν να τους προσκομίσω Υπηρεσιακες Γνωματεύσεις. Η εξέταση πραγματοποιήθηκε για τη διαπίστωση η μη της βλάβης από Εργατικό ατύχημα ως ιδιωτικός υπάλληλος ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΩΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ.
    Αποτέλεσμα αυτού να αποστρατευονται στρατιωτικοί και αστυνόμοι από τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές λόγω Ανικανότητας για υπηρεσία και τα ΚΕΠΑ να τους κρίνουν Ικανούς για εργασία όπως ΕΚΡΙΝΑΝ ΕΜΕΝΑ τον Ιούλιο του 2022.
    Ο τραυματισμός κατά την εκτέλεση διατεταγμένης υπηρεσίας και ένεκα αυτής, μεταφράζεται στο ΙΚΑ – ΕΤΑΜ ως ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ και ο ενστολος τυγχάνει μεταχείρισης ως ιδιωτικός υπάλληλος και όχι ως ενστολος που κρίθηκε παθών κατά την εκτέλεση διατεταγμένης υπηρεσίας. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΘΩΝΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΝΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. Με δικαστικές αποφάσεις κρίθηκε ότι για τον τραυματισμό μου είναι υπαίτιο το Ελληνικό κράτος και η Ελληνική Αστυνομία. Για τρία διαβιώνω χωρίς εισόδημα εξαιτίας των γνωματεύσεων των Υγειονομικών Επιτροπών που εφάρμοσαν τις παρ. 6 και 8 του άρθρου 24 του Ν. Δ. 1400/1973 που επαναφέρετε στο σχέδιο νόμου.
    Με αποστράτευσε η Αναθεωρητική Υγειονομική Επιτροπή της ΕΛΑΣ επικαλούμενη το άρθρο 24 του Ν.Δ. 1400/1973 που επαναφέρετε με το παρών σχέδιο νόμου διατάξεις οι οποίες είχαν καταργηθεί με το άρθρο 2 του Ν. 4609/2019.
    Μετά την αποστρατεία μου λόγω τραυματισμού κατά την εκτέλεση διατεταγμένης υπηρεσίας και ένεκα αυτής, έγιναν αυτεπαγγελτα από την Ελληνική Αστυνομία (Διεύθυνση Οικονομικής Επιθεώρησης /Τμήμα Συντάξεων) διαδικασίες για συνταξιοδοτηση στα 31! μου έτη. Λόγω εισαγωγής μου στο σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας το έτος 2011 δεν είχε καμία ισχύ η γνωμάτευση της Υγειονομικής Επιτροπής της Ελληνικής Αστυνομίας και το ΙΚΑ – ΕΤΑΜ (Τοπικό κατάστημα ΕΦΚΑ) με παρέπεμψε στο Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) το οποίο με ΕΚΡΙΝΕ ΓΙΑ ΕΡΓΑΤΙΚΟ και όχι ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ, ως ΙΚΑΝΟ για εργασία χωρίς δικαίωμα σύνταξης με την αιτιολογία ότι ο εξεταζόμενος δεν παρουσιάζει ποσοστό Αναπηρίας.
    ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΝΣΤΟΛΟΣ ΠΟΥ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΕ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ ΣΕ ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ 2010 ( Άρθρο 2, Ν. 3865/2010) ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΗΝ ΙΚΑ – ΕΤΑΜ.
    Η Υγειονομική Επιτροπή με έκρινε ΑΝΙΚΑΝΟ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ και ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΕΟ ΑΛΛΑ το ΚΕΠΑ ΜΕ έκρινε ΙΚΑΝΟ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ. Αποτέλεσμα αυτού να βρίσκομαι για 3 έτη χωρίς εισόδημα, χωρίς Υγειονομική Περίθαλψη και για ένα έτος να ΔΙΑΜΕΝΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.
    Η Αίτηση ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ήταν απορριπτική με αιτιολογία ότι δεν έχω ποσοστό αναπηρίας.
    Με τις υπ’αριθμ. 1077/2022 & 1088 /2022 Αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών η αποστρατεία μου και η απόλυση μου από το σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας κρίθηκε παράνομη, αλλά η αρμόδια Υγειονομική Επιτροπή της ΕΛΑΣ δεν συμμορφώθηκε προς τις δικαστικές αποφάσεις κατά παράβαση καθήκοντος με αποτέλεσμα να αναμένω νέες δικαστικές στο Διοικητικό Εφετείο καθώς και από τα ποινικά και αστικά δικαστήρια.
    Οι παρ. 6 & 8 του Ν.Δ. 1400/1973 που θέλετε επαναφέρετε είναι ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τους μάχιμους αστυνομικούς.
    Στατιστικά η υπηρεσία που υπηρετούσα έχει 4.000 τραυματισμούς (επίσημα στοιχεία σε ημερίδα υγειονομικών αστυνομικων) ετήσιος και τους περισσότερους νεκρούς από την ίδρυση του σώματος. Να επισημάνω ότι η υπηρεσία διανύει τον δωδέκατο (12) χρόνο από την ίδρυση της. Παρόλα αυτά μετράμε τους περισσότερους νεκρούς κατά την εκτέλεση διατεταγμένης υπηρεσίας.
    Με τραυματησαν στο καθήκον επειδή δεν αθέτησα τον Όρκο μου, προστατευοντας τις ζωές και τις περιουσίες των πολιτών του Ελληνικού Κράτους και η Υγειονομική Επιτροπή της ΕΛΑΣ με ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΣΕ.
    Η κατάργηση των παρ. 7 & 8 του Άρθρου 24 και η μη αντικατάσταση των παρ. 1 & 6 του ίδιου άρθρου περί αυτεπαγγελτης αποστρατείας, που αναφέρω παραπάνω είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει η κυβέρνηση ως ένδειξη ΣΕΒΑΣΜΟΥ σε αυτούς που φυλάνε ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ και καθημερινά είναι παρόν όλο το 24ωρο για τη διαφύλαξη τις έννομης τάξης και των συνόρων μας, γνωρίζοντας πριν φύγουν για βάρδια από το ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ότι μπορεί να ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΙΣΩ! Μην αφήνεται στο ΕΛΕΟΣ στρατιωτικούς και αστυνομικούς που τους τραυμάτησαν κατά την εκτέλεση διατεταγμένης Υπηρεσίας, ούτε αυτούς που πάσχουν από ανιατες ασθενειες… Είναι το λιγότερο που μπορείτε να κάνετε ως ένδειξη σεβασμού για όσα ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
    Στη διάθεσή σας εφόσον επιθυμείτε να σας παραδώσω Δικαστικές Αποφάσεις από Πολιτικά Δικαστήρια, Διοικητικό Εφετείο, Τριμελές Δικαστικό Συμβούλιο , Πορίσματα Ανεξάρτητων Αρχών του Ελληνικού Κράτους, Ε.Δ.Ε , Αποφάσεις, Απορριπτική απόφαση Συνταξιοδοτησης, Γνωματεύσεις από ΚΕΠΑ, ΑΥΕ, ΑΘΥΕ, Ιατροδικατικες και Απαντήσεις από τη ΒτΕ κ. α.
    Υ. Γ. : Για όσα αναφέρω παραπάνω, δύναται μετά από επικοινωνία με επίσημο φορέα ή Αρχή, να προσκομίσω και να καταθέσω όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν τη δυσμενή κρίση από το άρθρο 24 που επιθυμείτε να επαναφέρετε.

    Υπαρχιφυλακας ε.α.

  • 29 Δεκεμβρίου 2022, 18:27 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    Tο τελευταίο τερατούργημα της κυβέρνησης μαζί με το ΔΣ του ΜΤΣ, της μείωσης στο ΒΟΕΑ των παιδιών μας, με πρόσφατη ΚΥΑ (αν είναι να τα πάρετε, τις βγάζετε αμέσως τις ΚΥΑ πάντως), την ίδια ώρα που με το παρόν Νομοσχέδιο του ΥΠΕΘΑ, περιέχει διάταξη που αυξάνει προκλητικά τα μερίσματα μόνο σε Ανώτατους Αξκους. Δεν μπορούσατε να το ανεβάσετε στο εν λόγω νομοσχέδιο ώστε να εκφράσει ο καθένας μας την άποψή του ώστε να έχετε πιο σαφή εικόνα των μερισματούχων? Θα μπορούσατε κάλλιστα να αναπροσαρμόσετε την εισφορά ώστε να παραμείνει το βοήθημα ίδιο (το οποίο μειώθηκε από το 2011 κατά 25%) ενώ εσείς φέρνετε προ τετελεσμένων αποφάσεων αδικώντας χιλιάδες παιδιά ΜΑΣ, αποφασίζοντας και διατάσσοντας. Δηλαδή ένα ΔΣ του ΜΤΣ και καθαρίσαμε!! Εντάξει κύριοι καταλάβαμε ότι τους αποστράτους τους έχετε για πέταμα.. Είναι ντροπή και κυβερνητική αδιαφορία-ΜΤΣ όλο αυτό!! Στο τέλος όμως να ξέρετε την τελευταία διαταγή, την δίνει ΠΑΝΤΑ ο λαός. Ευχαριστώ.

  • 28 Δεκεμβρίου 2022, 19:56 | ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

    Στο νομοσχέδιο που είναι στην διαβούλευση στο άρθρο 16 προβλέπεται εισφορά 1% επί των μισθών και κυρίων συντάξεων μηνιαίως υπέρ ΝΙΜΤΣ. Δηλαδή καταργήσανε την εισφορά 1% υπέρ ΜΤΣ και βάζουν νέα εισφορά! Αυτό το νοσοκομείο που βρίσκεται στην Αττική το χρησιμοποιούν αυτοί που βρίσκονται στην Αττική και έχουν δικαίωμα νοσηλείας όλοι οι πολίτες! Δηλαδή θα πληρώνουμε εμείς για να νοσηλεύονται οι πολίτες! Εάν εφαρμοσθεί η μηνιαία κράτηση για υγιεινομική περίθαλψη θα ανέλθει σε 7% αντί 6% που πληρώνουν όλοι οι Έλληνες. Υπόψη ότι οι ε.α πληρώνουν ήδη 3% από τα μερίσματά τους υπέρ ΝΙΜΤΣ. Απαράδεκτη ρύθμιση!

  • 28 Δεκεμβρίου 2022, 00:33 | Δώρα Ευαγγέλου

    – Το Σύνταγμα, με το άρθρο 22 παρ. 5, κατοχυρώνει το θεσμό της κοινωνικής ασφάλισης των εργαζομένων και ανάγει τη μέριμνα για την προαγωγή του σε σκοπό του Κράτους. Βασικό περιεχόμενο της κοινωνικής ασφάλισης αποτελεί η, έναντι καταβολής εισφοράς, προστασία του ασφαλισμένου από την επέλευση κινδύνων (γήρας, ασθένεια, αναπηρία κλπ.) οι οποίοι αναιρούν την ικανότητά του να εργάζεται (ασφαλιστικοί κίνδυνοι), και, συνακόλουθα, τείνουν να υποβαθμίσουν τις συνθήκες διαβίωσής του. Εφόσον επέλθει ο ασφαλιστικός κίνδυνος, ο ασφαλισμένος παύει να καταβάλλει εισφορές και αποκτά, κατ’ αρχήν, αξίωση έναντι του ασφαλιστικού φορέα να του χορηγήσει παροχή, η οποία, χωρίς να απαιτείται να αντιστοιχεί ευθέως σε καταβληθείσες εισφορές του ή να αντισταθμίζει πλήρως την απώλεια του εισοδήματος του, πρέπει να είναι ικανή να του εξασφαλίσει ικανοποιητικό επίπεδο διαβιώσεως, όσο το δυνατόν εγγύτερο προς εκείνο που είχε κατακτήσει κατά τη διάρκεια του εργασιακού του βίου. Πέραν του ανωτέρω δημοσίου σκοπού, μέσω του θεσμού της κοινωνικής ασφάλισης, εκδηλώνεται -όπως και μέσω της κοινωνικής πρόνοιας- η κοινωνική αλληλεγγύη και ασκείται κοινωνική πολιτική, ειδικότερα δε, αναδιανομή εισοδήματος με σκοπό την άμβλυνση κοινωνικών αντιθέσεων και ανισοτήτων.
    Από τα παραπάνω προκύπτει σαφώς ότι η κοινωνική ασφάλιση αναγνωρίζεται από το Σύνταγμα ως θεσμική εγγύηση των εργαζομένων, στο πλαίσιο της οποίας ο κοινός νομοθέτης, διαθέτοντας ευρεία προς τούτο εξουσία και λαμβάνοντας υπόψη τις εκάστοτε κρατούσες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες, θέτει τους κανόνες για την ασφαλιστική κάλυψη και προστασία του εργαζόμενου πληθυσμού έναντι των προαναφερθέντων ασφαλιστικών κινδύνων. Ομοίως των προαναφερομένων, με το άρθρο 21 του Συντάγματος προβλέπεται η πρόνοια του Κράτους για την υγεία των πολιτών.
    – Στο άρθρο 1 του Πρώτου Προσθέτου Πρωτοκόλλου της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για την προστασία των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των θεμελιωδών ελευθεριών (ΕΣΔΑ), το οποίο κυρώθηκε μαζί με τη Σύμβαση, με το άρθρο πρώτο του ν.δ. 53/1974 (Α’ 256), ορίζεται ότι «Παν φυσικόν ή νομικόν πρόσωπον δικαιούται σεβασμού της περιουσίας του. Ουδείς δύναται να στερηθή της ιδιοκτησίας αυτού ειμή δια λόγους δημοσίας ωφελείας…». Με τις διατάξεις αυτές κατοχυρώνεται ο σεβασμός της περιουσίας του προσώπου, το οποίο μπορεί να τη στερηθεί μόνον για λόγους δημοσίας ωφελείας. Στην έννοια της περιουσίας, η οποία έχει αυτόνομο περιεχόμενο, ανεξάρτητο από την τυπική κατάταξη των επιμέρους περιουσιακών δικαιωμάτων στο εσωτερικό δίκαιο, περιλαμβάνονται όχι μόνον τα εμπράγματα δικαιώματα, αλλά και όλα τα δικαιώματα «περιουσιακής φύσεως», καθώς και τα κεκτημένα «οικονομικά συμφέροντα». Καλύπτονται, κατ’ αυτόν τον τρόπο, και τα ενοχικής φύσεως περιουσιακά δικαιώματα και, ειδικότερα, απαιτήσεις που απορρέουν από έννομες σχέσεις του δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου.

    – Με τις υπό διαβούλευση διατάξεις επιχειρείται η θεσμοθέτηση, πλέον των ήδη υφιστάμενων Ειδικών Λογαριασμών και Κλάδων υπό των Μετοχικών Ταμείων των ΕΔ, δύο ακόμη Ειδικών Λογαριασμών, με κύρια δικαιολόγηση την υφιστάμενη λειτουργία του Ταμείου Πρόνοιας του ΠΝ, χωρίς να τεκμαίρεται επ’ ουδενί ή να επιχειρείται να στοιχειοθετηθεί η αναγκαιότητα σύστασης τέτοιων το έτος 2023, ήτοι περί τα 70 χρόνια μετά τη σύσταση του τότε «Ταμείου Πρόνοιας Β.Ν.» (νυν ΕΛΠΝ). Συναφώς, το γεγονός ότι οι εν λόγω διατάξεις στερούνται λεπτομερούς αιτιολογικής εκθέσεως, τεκμαίρει και την απουσία οποιασδήποτε μελέτης σκοπιμότητας ή/και τεχνοοικονομικής αναλογιστικής μελέτης βιωσιμότητας, υπερθεματίζεται δε πρόδηλα και από την αντιγραφή, στο μεγαλύτερο εύρος, των διατάξεων του ΕΛΠΝ (το πλαίσιο των οποίων διαμορφώθηκε το 1954!), κυρίως με την πρόβλεψη της κράτησης 0,3% σε βάρος των αποδοχών (ήτοι του κεκτημένου οικονομικού συμφέροντος, της περιουσίας) των στελεχών.

    Με βάση τα προεκτεθέντα, χρήζουν αναλογισμού οι παρακάτω ερωτήσεις/ζητήματα:

    – Εξετάστηκε το θεσμικό πλαίσιο των παροχών που καλύπτονταν το 1954 (και ενδεχομένως οδήγησε στη θεσμοθέτηση του νυν ΕΛΠΝ), δεδομένου ότι τότε ίσχυε το Σύνταγμα του 1952, που λόγω των ιδιαίτερων κοινωνικοπολιτικών συνθηκών που επικράτησαν κατά την κατάρτισή του, υπήρξε συντηρητικό και σε μεγάλο βαθμό προσκολλημένο στα συνταγματικά κείμενα του 1864 και του 1911;

    – Εξετάστηκε γιατί ο νομοθέτης επέλεξε το 1954 να θεσμοθετήσει ένα αναδιανεμητικό σύστημα κάλυψης δαπανών που δεν αναγνωρίζει το Δημόσιο και εάν οι ίδιοι λόγοι εξακολουθούν να υφίστανται 70 χρόνια μετά, καθώς και εάν τυγχάνουν ερείσματος βάσει των σύγχρονων συνταμγατικών διατάξεων;

    – Εξετάστηκε η περίπτωση κατάργησης του ΕΛΠΝ, δεδομένου ότι μόνο ένας Κλάδος έφερε διαχρονικά τέτοιο Ειδικό Λογαριασμό, ενώ ο ΣΞ και η ΠΑ όχι;

    – Εξετάστηκε (με αναλογιστική μελέτη) εάν τα Μετοχικά Ταμεία των Κλάδων θα μπορούσαν να χρηματοδοτήσουν, από τα έσοδα των υφιστάμενων κρατήσεων που ήδη λαμβάνουν, τις εν λόγω «ανάγκες» (διά της προσαρμογής των νόμων που διέπουν το σκοπό – λειτουργία τους); Η εισφορά αλληλεγγύης που αποδίδονταν όλα τα τελευταία χρόνια στα ΜΤ δεν θα μπορούσε να αξιοποιηθεί για τις ανάγκες αυτές;

    – Ποιος είναι ο λόγος που τίθεται ως πρόβλεψη η παροχή δανείων από ακόμη έναν φορέα πέραν των ίδιων των Μετοχικών Ταμείων; Γιατί τα άτοκα δάνεια για έκτακτες ανάγκες έχουν συμπεριληφθεί (βάσει του άρθρου 4) στις παροχές βοηθήματος για δαπάνες που δεν αναγνωρίζει το Δημόσιο κατ’ εφαρμογή του π.δ. 432/1983 (Α’ 162) ή συμπληρωματικού βοηθήματος για δαπάνες που αναγνωρίζει το Δημόσιο, αφού μόνο τέτοιες δεν μπορούν να θεωρηθούν; Πώς είναι δυνατόν να τεθούν ορθολογικά και αξιοκρατικά κριτήρια, βάσει του άρθρου 4 του Συντάγματος, στην κατ’ εξουσιοδότηση έκδοσης ΥΑ για την παροχή άτοκων δανείων; Είναι δυνατό να υλοποιηθεί αυτό αξιοκρατικά σε ρεαλιστική και πρακτική βάση;

    – Εξετάστηκε το σύστημα πρόνοιας ΕΔ άλλων Κρατών (π.χ. ΗΠΑ); Οι στρατοί, ανεπτυγμένων ή ακόμη και αναπτυσσόμενων κρατών, φέρουν Μετοχικά Ταμεία, Ειδικούς Κλάδους και τόσους Ειδικούς Λογαριασμούς όσους εμείς για να εξυπηρετήσουν τους ίδιους (ή μάλλον) περισσότερους σκοπούς;

    – Έχουν διερευνηθεί οι αδυναμίες των αναδιανεμητικών συστημάτων τέτοιου τύπου όπως αυτών των Ειδικών Λογαριασμών; Πώς είναι δυνατόν να ορίζεται ότι δεν υπάρχει επιστροφή των διενεργούμενων κρατήσεων όταν στρατιωτικός, που τυγχάνει ουσιαστικά μέτοχος, υπάρχει περίπτωση να μην απολάβει ποτέ οποιασδήποτε ωφέλειας από τους εν λόγω Λογαριασμούς;

    – Παρουσιάστηκε το μεσοσταθμικό κόστος επιβάρυνσης ανά στέλεχος; Ενδεικτικά, με βάση τη δημοσιευθείσα κατανομή του Π/Υ του ΥΠΕΘΑ, δε θα οδηγηθούμε να έχουμε μία μέση επιβάρυνση της τάξης των 55-60 € ετησίως για τα στελέχη; Λήφθηκε κάτι τέτοιο υπόψη μετά από τις περικοπές των αποδοχών που έχουν εφαρμοστεί από το 2010 και έπειτα; Λήφθηκε υπόψη η τρέχουσα συγκυρία της πληθωριστικής πίεσης; Λήφθηκε υπόψη ότι ενώ καταργείται μία εισφορά αλληλεγγύης, παράλληλα θεσμοθετείται ουσιαστικά μία άλλη;

    – Γιατί η προς θεσμοθέτηση νέα κράτηση 0,3% μπορεί μελλοντικά μέχρι και να υπερ-τριπλασιαστεί (έως 1%) βάσει της παρ. του άρθρου 78 του ιδίου σχεδίου νόμου); Θεωρείται πιθανό π.χ. στο ΣΞ να απαιτούνται 10.000.000 € αντί για 3.000.000 € ετήσια έσοδα; Συνεπώς, δεν υπήρξε σχετική αναλογιστική μελέτη παρά μόνο η χρήση των διατάξεων που ισύχουν για το ΠΝ;

    Με βάση όλα τα ανωτέρω, παρακαλείσθε όπως εξετάσετε την απόσυρση των εν σχετικών άρθρων – προβλέψεων, τη μελέτη από μηδενική βάση της αναγκαιότητας δημιουργίας των εν λόγω ΕΛ, με παράλληλη εξέταση της κατάργησης του ΕΛΠΝ, σκεπτόμενοι μακροπρόθεσμα και υπό το πρίσμα λειτουργίας άλλων κρατών και όχι δέσμιοι της χρήσης διατάξεων του παρελθόντος ως πανάκεια προετοιμασίας νέων νομοθετημάτων και δη «μέριμνας προσωπικού».

  • 27 Δεκεμβρίου 2022, 17:34 | Κοτσαμπάσης Αναστάσιος

    Απόσυρση άμεσα. Δεν είναι δυνατόν απο τη μια να καταργείται η εισφορά 1% υπέρ ΜΤΣ και το αμέσως χρονικό διάστημα να επιβάλλεται νέα εισφορά 0,3%. Επιπλέον και το πιο τραγικό, οι του εξωτερικού φέτος έχουν ήδη απωλέσει απο 100 εως και 650 ευρώ μηνιαίως απο κρατήσεις που επιβλήθηκαν στις προσαυξήσεις ενοικίου και τέκνων του επιδοματος αλλοδαπής κατι το οποίο αγγίζει τα όρια της νομιμότητας μιας που ο νόμος καθορισμού του επιδοματος αλλοδαπής ρητά καθορίζει ότι δύναται να επιβάλλονται κρατήσεις μονο σε αυτό και όχι στις προσαυξήσεις του. Το κόστος διαβίωσης στο εξωτερικό είναι πολλαπλάσιο του εσωτερικού και είναι κρίμα και άδικο στελέχη που μέσω ενός αξιοκρατικό συστήματος κατάφεραν να υπηρετήσουν την Πατρίδα στο εξωτερικού να αντιμετωπίζονται ως τα εύκολα θύματα μιας εισοδηματικής πολιτικής. Ακόμα πιο άδικο που δεν υφίσταται ίχνος ανταποδοτικότητας σε όλα αυτά τα ταμεία.
    Ευχαριστώ

  • 26 Δεκεμβρίου 2022, 10:36 | Παναγιώτης Δημητριάδης

    Να αποσυρθεί το άρθρο 2 Μέρος Β διότι σύμφωνα με το πδ 432/83 και των συναφών διατάξεων και νόμων τα αναφερόμενα είναι υποχρέωση της πολιτείας και όχι του εν ενεργεία προσωπικού Στρατού και Αεροπορίας . Ο τρόπος είσπραξης εκ του βασικού μισθού για την δημιουργία κεφαλαίου ενός ταμείου με την εμπλοκή των Μετοχικών Ταμείων χωρίς να δίνει καμία αναφορά κίνησης των κεφαλαίων δίνει εντύπωση ότι η ΓΔΟΣΥ και το Γραφείο Νομοθεσίας του ΥΠΕΘΑ λειτουργούν με προχειρότητα . Έπαυσε η εισφορά αλληλεγγύης για να ξαναμπεί από την πίσω πόρτα είτε με το 0,3% εκ του βασικού μισθού για το νέο ταμείο βοηθείας του εν ενεργεία προσωπικού είτε με το 1% υπερ ΝΙΜΤΣ για το εν αποστρατεία Στρατού και Αεροπορίας Η μέριμνα προσωπικού δεν μπορεί να πηγάζει από την τσέπη του προσωπικού

  • 23 Δεκεμβρίου 2022, 14:22 | Παράσχος

    Οι μερισματούχοι των Μετοχικών Ταμείων Στρατού και Αεροπορίας υφίστανται 6% κρατήσεις για περίθαλψη, όπως όλος ο Δημόσιος τομέας και καλούνται σήμερα σε επί πλέον αντισυνταγματική διπλή εισφορά υπέρ ΝΙΜΤΣ με ποσοστό έως 1% εκ της μηνιαίας βασικής σύνταξης πέραν του 3% εκ του μερίσματος. Στην πράξη το άρθρο 16 του σχεδίου νόμου, έρχεται να τροποποιήσει το άρθρο 10 του ν 1137/1946 και να επαναφέρει την εισφορά 1% εκ της βασικής σύνταξης για αμφότερους τους μερισματούχους ΜΤΣ και ΜΤΑ, μη απαλλασσομένου του 3%, με το αιτιολογικό ότι το ΔΣ του ΝΙΜΤΣ είναι αυτό που αποφασίζει και εισηγείται το ύψος της εισφοράς στον κ ΥΕΘΑ. Πέραν αυτών το 70% που επισκέπτονται το ΝΙΜΤΣ είναι μη δικαιούχοι χωρίς εισφορά. Ζητω την κατάργηση της διπλής αντισυνταγματικής εισφοράς των μερισματούχων, την ελεύθερη είσοδο αυτών ως δικαιούχων καθώς και την απόδοση των εισφορών υπέρ των Μετοχικών Ταμείων.
    Ευχαριστω για το βημα.
    Σμηναρχος (ΤΤΗ) εα Παράσχος Γκόνος.

  • 21 Δεκεμβρίου 2022, 14:02 | Χριστόφορος Αρώνης

    Κύριε Υπουργέ,
    Οι απόφοιτοι ΑΣΣΥ Αξιωματικοί Ειδικών Καταστάσεων, με φοίτηση 2-3 έτη σε στρατιωτική Σχολή, έχουν τους καταληκτικούς βαθμούς του Λοχαγού – Υπολοχαγού, ήτοι βαθμούς κατά πολύ κατώτερους του βαθμού του Συνταγματάρχη που είναι ο καταληκτικός βαθμός για τους άλλους απόφοιτους ΑΣΣΥ.
    2. Οι Εθελοντές Μακράς Θητείας (ΕΜΘ) Αξιωματικοί Ειδικών Καταστάσεων, χωρίς φοίτηση σε στρατιωτική Σχολή, έχουν ως καταληκτικούς βαθμούς του Λοχαγού – Υπολοχαγού ήτοι ίδιους βαθμούς με τους αντιστοίχους και ίδιους με τους απόφοιτους ΑΣΣΥ.
    3. Οι Μονιμοποιηθέντες – Μονιμοποιηθείσες Εθελοντές – Εθελόντριες του Ν.Δ.445/1974 και του Ν.705/1977 Αξιωματικοί Ειδικών Καταστάσεων χωρίς φοίτηση σε στρατιωτική Σχολή έχουν τους καταληκτικούς βαθμούς του Συνταγματάρχη – Αντισυνταγματάρχη, ήτοι ίδιους βαθμούς με τους αντιστοίχους και έχουν ξεπεράσει κατά 4 βαθμούς τους απόφοιτους ΑΣΣΥ.
    4. Για τις λοιπές Κατηγορίες Στελεχών – Σώματα Ασφαλείας – Δημόσιο Γενικότερα δεν υπάρχει καμία επίπτωση.

  • 20 Δεκεμβρίου 2022, 14:47 | ΛΑΔΑΣ Δημήτριος

    Αξιότιμε κύριε υπουργέ Εθνικής Άμυνας

    Παρακαλώ όπως εξετάσετε και διορθώσετε την αδικία που γίνεται σε βάρος των σπουδαστών των στρατιωτικών σχολών.
    Στους σπουδαστές της αστυνομίας και του λιμενικού σώματος χορηγείται μηνιαίο οικονομικό βοήθημα αρκετά υψηλότερο από τους σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών.
    Η αποκατάσταση αυτής της αδικίας είναι δίκαιο και πρέπει να γίνει πράξη.

  • 20 Δεκεμβρίου 2022, 12:19 | Γεράσιμος

    Οι οργανισμοί που θέλετε να θεσμοθετήσετε στα πρότυπα του ΠΝ έχουν σημαντικά προβλήματα. Συνοπτικά τα αναφέρω παρακάτω :

    1. Το όλο οικοδόμημα στηρίζεται στη φιλοσοφία του «διανεμητικού συστήματος» δηλαδή πληρώνουν οι τωρινοί ασφαλισμένοι τα έξοδα του εν λόγω οργανισμού. Η φιλοσοφία αυτή έχει καταστεί προβληματική, είναι τύπου «ρεφενέ» δλδ να τσοντάρουμε όλοι μαζί για να πάρουμε κάτι…..και δεν απεικονίζει σοβαρότητα και ασφαλιστική βιωσιμότητα. Εάν επιθυμείτε τη δικαιολόγηση των εν λόγω δαπανών θεσμοθετήστε τις καθ’ αυτού δαπάνες και όχι «δούρειους ίππους» μέσω των οποίων θα πραγματοποιείτε τις δαπάνες αυτές.

    2. Το πδ. 432/1983 δεν έχει ουδεμία σχέση με την καταβολή άτοκων δανείων, εξόδων κατασκηνώσεων, δικηγορικών αμοιβών κλπ κλπ, η διασύνδεση του στερείτε σοβαρότητας τουλάχιστον…

    3. Στελέχη που θα καταβάλλουν μηνιαίες εισφορές και δεν θα χρειαστεί να λάβουν κάποιες από τις χορηγίες των εν λόγω οργανισμών θα χάνουν τις εισφορές τους. Άρα τίθεται ζήτημα έλλειψης ανταποδοτικότητας και συνταγματικότητας.

    4. Η βασική αρχή είναι η μείωση των φόρων και εισφορών και το ΥΠΕΘΑ επιβαρύνει τα στελέχη του με νέες εισφορές, αμφιβόλου ανταποδοτικότητας!!

    Παρακαλώ για την απόσυρση του…

  • 20 Δεκεμβρίου 2022, 12:21 | Ηλίας

    Αγαπητέ κύριε υπουργέ Εθνικής Άμυνας
    Διορθώστε μια καταφανέστατη αδικία που γίνεται σε βάρος όλων των σπουδαστών των στρατιωτικών σχολών.
    Γιατί οι σπουδαστές των αστυνομικών σχολών και λιμενικού σώματος να αμείβονται με πολύ περισσότερα χρήματα απ’ ότι οι σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών;
    Θα μιλήσω για την δική μου περίπτωση και σίγουρα όχι μοναδική.
    Σπουδάζω ήδη ένα παιδί (4ο έτος Ιατρική Πατρών) και ακόμη ένα (2ο έτος ΣΣΑΣ, Θεσσαλονίκη).
    Σκεφτείτε πόσο δύσκολο είναι για έναν γονιό να συντηρεί δύο σπίτια σε δύο διαφορετικές πόλεις.
    Ίσως δεν το γνωρίζετε, αλλά το σύνολο των σπουδαστών στην ΣΣΑΣ, αναγκάζεται να νοικιάσει ένα σπίτι για να μπορούν οι σπουδαστές όταν έχουν διανυκτέρευση να μελετούν.
    Αυξήστε το ύψος του μηνιαίου επιδόματος των σπουδαστών της ΣΣΑΣ (αλλά και των υπολοίπων στρατιωτικών σχολών ) στο αντίστοιχο ύψος των σπουδαστών αστυνομικών σχολών και λιμενικού σώματος.
    Ζητάμε κάτι προφανές και δίκαιο.

  • 20 Δεκεμβρίου 2022, 11:16 | Κώστας Ρήγας

    Είναι οικονομικά δυσβάστακτο για τους γονείς που σπουδάζουν ήδη ένα παιδί σε μία μεγάλη πόλη (Αθήνα) να σπουδάζουν και ένα δεύτερο σε μία διαφορετική πόλη (Θεσσαλονίκη, ΣΣΑΣ).
    Αυξήστε λοιπόν το μηνιαίο οικονομικό βοήθημα στο αντίστοιχο ύψος των σπουδαστών της αστυνομίας ή του λιμενικού σώματος.
    Τα παιδιά μας που είναι στην ΣΣΑΣ πρέπει να διαβάζουν πάρα πολύ για να ανταποκριθούν στα ακαδημαϊκά τους καθήκοντα , παράλληλα με τα στρατιωτικά τους καθήκοντα και υποχρεώσεις που έχουν μέσα στην ΣΣΑΣ.
    Γι’ αυτό και όλοι οι γονείς αυτών των σπουδαστών αναγκάζονται να νοικιάζουν και ένα σπίτι έξω, ώστε να μπορούν οι σπουδαστές τα Σαββατοκύριακα να μελετούν και να διαβάζουν αυτά που δεν προλαβαίνουν μέσα στην σχολή.
    Ζητούμε από την πολιτεία την ίση και δίκαιη μεταχείριση με τους υπόλοιπους σπουδαστές των αστυνομικών και λιμενικών σχολών.
    Άλλωστε θα πρόκειται για μία διόρθωση της καταφανέστατης αδικίας που γίνεται σε βάρος των σπουδαστών όλων των στρατιωτικών σχολών.
    Είναι πολύ απλά τα πράγματα και αυτονόητα.

  • 20 Δεκεμβρίου 2022, 10:15 | ΓΙΩΡΓΗΣ

    Έχω την εντύπωση ότι το σύνολο σχεδόν των διατάξεων που αφορούν τον ΕΛΠΣΞ χαρακτηρίζονται από μία διοικητική προχειρότητα. Θεωρώ πως πρέπει να επαναξιολογηθούν ώστε να μην επαναληφθούν λάθη του παρελθόντος.

  • 19 Δεκεμβρίου 2022, 11:51 | Δήμος

    Καλημερα σας

    Αξιωματικοί του ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ και του ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, βαθμού Ταγματάρχη και Πλωτάρχη αντιστοίχως, προερχόμενοι από την κατηγορία μονιμοποιηθεισών εθελοντριών του ν. 445/1974 (Α΄ 160) και των του ν.705/1977 (Α΄ 279), οι οποίοι συμπλήρωσαν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας μέχρι τις 31.12.14, συμπεριλαμβάνονται στο νομοσχέδιο;

    Με το Νόμο 4407/2016 και άρθρο 58 νομοθετήθηκε για τις εθελόντριες του
    νόμου 705/1977 που υπηρετούν στην ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ και μόνο, ο οποίος αναφέρει ότι
    όσες εθελόντριες είχαν 25 έτη στις 31/12/2012 θα έχουν καταληκτικό βαθμό αυτό του Σμηνάρχου. Επίσης με νέα τροποποίηση στον Ν 4609/2019 επέφερε αλλαγή στο παραπάνω άρθρο το οποίο έγινε ως εξής : Για τις εθελόντριες του νόμου 705 /1997 οι οποίες είχαν 25 χρόνια υπηρεσίας την 31/12/2014 θα ορίζεται καταληκτικός βαθμός του Σμηνάρχου. Η νομοθεσία είναι ίδια και στους τρεις κλάδους των Ενόπλων δυνάμεων όσο αφορά τις εθελόντριες του νόμου 705/1977, και για να υπάρχει ισονομία και ισότητα θα πρέπει να εφαρμοσθεί και στον Στρατό ξηράς και στο Ναυτικό ότι προβλέφθηκε για την Αεροπορία.

    Σημαντικό είναι να τονιστεί ότι η Αεροπορία ως κλάδος είναι νεότερος από τον Στρατό Ξηράς και εδώ εμπίπτει ότι όταν προάγεται νεότερος σου, αυτόματα προάγεται και ο αρχαιότερος που είναι στάσιμος στον βαθμό.
    Οι διατάξεις των ν.705/1977, ν.2439/1996 ν.3883/2010 (άρθρα 91, 92) και στις δύο τελευταίες τροποποιήσεις με τους νόμους 4407/2016 και 4609/2019 που ανέφεραν μόνο τις εθελόντριες της Αεροπορίας

  • 19 Δεκεμβρίου 2022, 10:22 | Ελευθερία λ

    Το πρόβλημα με τις εθελόντριες πρέπει να το δειτε άμεσα δεν είναι δυνατόν συνάδελφοι από την ίδια προέλευση να έχουν άλλη εξέλιξη σε ποιο στρατό άλλο συμβαίνει αυτό;

  • 17 Δεκεμβρίου 2022, 18:06 | ΓΙΆΝΝΗΣ

    Το άρθρο 24 θα πρέπει να προβλέπει και την περίπτωση που το νόσημα είναι χρόνιο ανίατο, εφόσον η επιτροπή αποφανθεί ότι η φύση αυτού ενώ τον καθιστά ανίκανο για την ενεργό υπηρεσία, δεν τον εμποδίζει για την εκτέλεση υπηρεσίας γραφείου να εφαρμόζονται τα άρθρα 14 έως 16 (αναφέρεται μόνο η περίπτωση ίασης ενώ υπάρχουν ανίατα νοσήματα που δε σε καθιστούν ανίκανο για την υπηρεσία γραφείου, εδάφους).

  • 17 Δεκεμβρίου 2022, 12:56 | Μαρία Σταυρουλάκη

    Οι Αξιωματικοί του ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ και του ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, βαθμού Ταγματάρχη και Πλωτάρχη αντιστοίχως, προερχόμενοι από την κατηγορία μονιμοποιηθεισών εθελοντριών του ν. 445/1974 (Α΄ 160) και των του ν.705/1977 (Α΄ 279), οι οποίοι συμπλήρωσαν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας μέχρι τις 31.12.14, συμπεριλαμβάνονται στο νομοσχέδιο;
    Με το Νόμο 4407/2016 και άρθρο 58 νομοθετήθηκε για τις εθελόντριες του
    νόμου 705/1977 που υπηρετούν στην ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ και μόνο, ο οποίος αναφέρει ότι
    όσες εθελόντριες είχαν 25 έτη στις 31/12/2012 θα έχουν καταληκτικό βαθμό αυτό του Σμηνάρχου. Επίσης με νέα τροποποίηση στον Ν 4609/2019 επέφερε αλλαγή στο παραπάνω άρθρο το οποίο έγινε ως εξής : Για τις εθελόντριες του νόμου 705 /1997 οι οποίες είχαν 25 χρόνια υπηρεσίας την 31/12/2014 θα ορίζεται καταληκτικός βαθμός του Σμηνάρχου. Η νομοθεσία είναι ίδια και στους τρεις κλάδους των Ενόπλων δυνάμεων όσο αφορά τις εθελόντριες του νόμου 705/1977, και για να υπάρχει ισονομία και ισότητα θα πρέπει να εφαρμοσθεί και στον Στρατό ξηράς και στο Ναυτικό ότι προβλέφθηκε για την Αεροπορία.
    Σημαντικό είναι να τονιστεί ότι η Αεροπορία ως κλάδος είναι νεότερος από τον Στρατό Ξηράς και εδώ εμπίπτει ότι όταν προάγεται νεότερος σου, αυτόματα προάγεται και ο αρχαιότερος που είναι στάσιμος στον βαθμό.
    Οι διατάξεις των ν.705/1977, ν.2439/1996 ν.3883/2010 (άρθρα 91, 92) και στις δύο τελευταίες τροποποιήσεις με τους νόμους 4407/2016 και 4609/2019 που ανέφεραν μόνο τις εθελόντριες της Αεροπορίας.

  • 17 Δεκεμβρίου 2022, 10:05 | Γρηγόριος

    Είναι πολύ άδικο για τούς δόκιμους αξιωματικούς και υπαξιωματικούς τών ενόπλων δυνάμεων νά μήν αμοίβονται τό ίδιο με αντίστοιχους τών σωμάτων ασφαλείας και νά επιβαρύνονται οι γονείς,έλεος στο 2022 είμαστε κάτι πρέπει νά γίνει με αυτό .

  • 16 Δεκεμβρίου 2022, 21:44 | Ευθυμία Ανδρικοπουλου

    Οι Αξιωματικοί του ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ και του ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, βαθμού Ταγματάρχη και Πλωτάρχη αντιστοίχως, προερχόμενοι από την κατηγορία μονιμοποιηθεισών εθελοντριών του ν. 445/1974 (Α΄ 160) και των του ν.705/1977 (Α΄ 279), οι οποίοι συμπλήρωσαν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας μέχρι τις 31.12.14, συμπεριλαμβάνονται στο νομοσχέδιο;
    Με το Νόμο 4407/2016 και άρθρο 58 νομοθετήθηκε για τις εθελόντριες του
    νόμου 705/1977 που υπηρετούν στην ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ και μόνο, ο οποίος αναφέρει ότι
    όσες εθελόντριες είχαν 25 έτη στις 31/12/2012 θα έχουν καταληκτικό βαθμό αυτό του Σμηνάρχου. Επίσης με νέα τροποποίηση στον Ν 4609/2019 επέφερε αλλαγή στο παραπάνω άρθρο το οποίο έγινε ως εξής : Για τις εθελόντριες του νόμου 705 /1997 οι οποίες είχαν 25 χρόνια υπηρεσίας την 31/12/2014 θα ορίζεται καταληκτικός βαθμός του Σμηνάρχου. Η νομοθεσία είναι ίδια και στους τρεις κλάδους των Ενόπλων δυνάμεων όσο αφορά τις εθελόντριες του νόμου 705/1977, και για να υπάρχει ισονομία και ισότητα θα πρέπει να εφαρμοσθεί και στον Στρατό ξηράς και στο Ναυτικό ότι προβλέφθηκε για την Αεροπορία.
    Σημαντικό είναι να τονιστεί ότι η Αεροπορία ως κλάδος είναι νεότερος από τον Στρατό Ξηράς και εδώ εμπίπτει ότι όταν προάγεται νεότερος σου, αυτόματα προάγεται και ο αρχαιότερος που είναι στάσιμος στον βαθμό.
    Οι διατάξεις των ν.705/1977, ν.2439/1996 ν.3883/2010 (άρθρα 91, 92) και στις δύο τελευταίες τροποποιήσεις με τους νόμους 4407/2016 και 4609/2019 που ανέφεραν μόνο τις εθελόντριες της Αεροπορίας.

  • 16 Δεκεμβρίου 2022, 19:11 | Αθηνά

    Αγαπητές κυρίες Εθελόντριες, μην κάνετε copy paste το κειμενάκι συνεχώς, γιατί μας κουράζετε. Δεν φτάνει που ειστε η πιο ευνοημένη κατηγορία ένστολων, που βρεθήκατε στην κατηγορία των Αξκων χωρίς καν, τα τυπικά προσόντα.

  • 16 Δεκεμβρίου 2022, 18:49 | ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΤΣΙΟΥΡΗ

    Οι Αξιωματικοί του ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ και του ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, βαθμού Ταγματάρχη και Πλωτάρχη αντιστοίχως, προερχόμενοι από την κατηγορία μονιμοποιηθεισών εθελοντριών του ν. 445/1974 (Α΄ 160) και των του ν.705/1977 (Α΄ 279), οι οποίοι συμπλήρωσαν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας μέχρι τις 31.12.14, συμπεριλαμβάνονται στο νομοσχέδιο;
    Με το Νόμο 4407/2016 και άρθρο 58 νομοθετήθηκε για τις εθελόντριες του
    νόμου 705/1977 που υπηρετούν στην ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ και μόνο, ο οποίος αναφέρει ότι
    όσες εθελόντριες είχαν 25 έτη στις 31/12/2012 θα έχουν καταληκτικό βαθμό αυτό του Σμηνάρχου. Επίσης με νέα τροποποίηση στον Ν 4609/2019 επέφερε αλλαγή στο παραπάνω άρθρο το οποίο έγινε ως εξής : Για τις εθελόντριες του νόμου 705 /1997 οι οποίες είχαν 25 χρόνια υπηρεσίας την 31/12/2014 θα ορίζεται καταληκτικός βαθμός του Σμηνάρχου. Η νομοθεσία είναι ίδια και στους τρεις κλάδους των Ενόπλων δυνάμεων όσο αφορά τις εθελόντριες του νόμου 705/1977, και για να υπάρχει ισονομία και ισότητα θα πρέπει να εφαρμοσθεί και στον Στρατό ξηράς και στο Ναυτικό ότι προβλέφθηκε για την Αεροπορία.
    Σημαντικό είναι να τονιστεί ότι η Αεροπορία ως κλάδος είναι νεότερος από τον Στρατό Ξηράς και εδώ εμπίπτει ότι όταν προάγεται νεότερος σου, αυτόματα προάγεται και ο αρχαιότερος που είναι στάσιμος στον βαθμό.
    Οι διατάξεις των ν.705/1977, ν.2439/1996 ν.3883/2010 (άρθρα 91, 92) και στις δύο τελευταίες τροποποιήσεις με τους νόμους 4407/2016 και 4609/2019 που ανέφεραν μόνο τις εθελόντριες της Αεροπορίας.

  • 16 Δεκεμβρίου 2022, 16:05 | Ελευθερία ΚΕΠΕΣΙΔΟΥ

    Οι Αξιωματικοί του ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ και του ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, βαθμού Ταγματάρχη και Πλωτάρχη αντιστοίχως, προερχόμενοι από την κατηγορία μονιμοποιηθεισών εθελοντριών του ν. 445/1974 (Α΄ 160) και των του ν.705/1977 (Α΄ 279), οι οποίοι συμπλήρωσαν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας μέχρι τις 31.12.14, συμπεριλαμβάνονται στο νομοσχέδιο;
    Με το Νόμο 4407/2016 και άρθρο 58 νομοθετήθηκε για τις εθελόντριες του
    νόμου 705/1977 που υπηρετούν στην ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ και μόνο, ο οποίος αναφέρει ότι
    όσες εθελόντριες είχαν 25 έτη στις 31/12/2012 θα έχουν καταληκτικό βαθμό αυτό του Σμηνάρχου. Επίσης με νέα τροποποίηση στον Ν 4609/2019 επέφερε αλλαγή στο παραπάνω άρθρο το οποίο έγινε ως εξής : Για τις εθελόντριες του νόμου 705 /1997 οι οποίες είχαν 25 χρόνια υπηρεσίας την 31/12/2014 θα ορίζεται καταληκτικός βαθμός του Σμηνάρχου. Η νομοθεσία είναι ίδια και στους τρεις κλάδους των Ενόπλων δυνάμεων όσο αφορά τις εθελόντριες του νόμου 705/1977, και για να υπάρχει ισονομία και ισότητα θα πρέπει να εφαρμοσθεί και στον Στρατό ξηράς και στο Ναυτικό ότι προβλέφθηκε για την Αεροπορία.
    Σημαντικό είναι να τονιστεί ότι η Αεροπορία ως κλάδος είναι νεότερος από τον Στρατό Ξηράς και εδώ εμπίπτει ότι όταν προάγεται νεότερος σου, αυτόματα προάγεται και ο αρχαιότερος που είναι στάσιμος στον βαθμό.
    Οι διατάξεις των ν.705/1977, ν.2439/1996 ν.3883/2010 (άρθρα 91, 92) και στις δύο τελευταίες τροποποιήσεις με τους νόμους 4407/2016 και 4609/2019 που ανέφεραν μόνο τις εθελόντριες της Αεροπορίας.

  • 16 Δεκεμβρίου 2022, 16:06 | Τσορδα Φωτεινη

    Οι Αξιωματικοί του ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ και του ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, βαθμού Ταγματάρχη και Πλωτάρχη αντιστοίχως, προερχόμενοι από την κατηγορία μονιμοποιηθεισών εθελοντριών του ν. 445/1974 (Α΄ 160) και των του ν.705/1977 (Α΄ 279), οι οποίοι συμπλήρωσαν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας μέχρι τις 31.12.14, συμπεριλαμβάνονται στο νομοσχέδιο;
    Με το Νόμο 4407/2016 και άρθρο 58 νομοθετήθηκε για τις εθελόντριες του
    νόμου 705/1977 που υπηρετούν στην ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ και μόνο, ο οποίος αναφέρει ότι
    όσες εθελόντριες είχαν 25 έτη στις 31/12/2012 θα έχουν καταληκτικό βαθμό αυτό του Σμηνάρχου. Επίσης με νέα τροποποίηση στον Ν 4609/2019 επέφερε αλλαγή στο παραπάνω άρθρο το οποίο έγινε ως εξής : Για τις εθελόντριες του νόμου 705 /1997 οι οποίες είχαν 25 χρόνια υπηρεσίας την 31/12/2014 θα ορίζεται καταληκτικός βαθμός του Σμηνάρχου. Η νομοθεσία είναι ίδια και στους τρεις κλάδους των Ενόπλων δυνάμεων όσο αφορά τις εθελόντριες του νόμου 705/1977, και για να υπάρχει ισονομία και ισότητα θα πρέπει να εφαρμοσθεί και στον Στρατό ξηράς και στο Ναυτικό ότι προβλέφθηκε για την Αεροπορία.
    Σημαντικό είναι να τονιστεί ότι η Αεροπορία ως κλάδος είναι νεότερος από τον Στρατό Ξηράς και εδώ εμπίπτει ότι όταν προάγεται νεότερος σου, αυτόματα προάγεται και ο αρχαιότερος που είναι στάσιμος στον βαθμό.
    Οι διατάξεις των ν.705/1977, ν.2439/1996 ν.3883/2010 (άρθρα 91, 92) και στις δύο τελευταίες τροποποιήσεις με τους νόμους 4407/2016 και 4609/2019 που ανέφεραν μόνο τις εθελόντριες της Αεροπορίας.

  • 16 Δεκεμβρίου 2022, 15:55 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ

    Τα στελέχη των Ε.Δ να γνωρίζετε οτι είναι πολύ οργισμένα και απογοητευμένα ,για τα νυχτερινά που δεν αποζημιώνονται, για το συνταξιοδοτικό και την βαθμολογική εξέλιξη των ΕΠΟΠ που τους πετάτε στον δρόμο στα 50 και άλλα τα οποία τα γνωρίζετε. Βάλτε τροπολογία για τα νυχτερινά μας και για την βαθμολογική εξέλιξη στα 50 έτη. Τον χρειάζεστε δίπλα σας τ9ν στρατό και οχι απέναντί σας. Μην ξεχνάτε οτι όλο το οικοδόδημα της εξωτερικής πολιτικής της χώρας με τις πλάτες του στρατεύματος τις κάνετε. Μην μας ξεχάσετε …

  • 16 Δεκεμβρίου 2022, 15:22 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    Τα στελέχη των Ε.Δ να γνωρίζετε οτι είναι πολύ οργισμένα και απογοητευμένα ,για τα νυχτερινά που δεν αποζημιώνονται, για το συνταξιοδοτικό και την βαθμολογική εξέλιξη των ΕΠΟΠ που τους πετάτε στον δρόμο στα 50 και άλλα τα οποία τα γνωρίζετε. Βάλτε τροπολογία για τα νυχτερινά μας και για την βαθμολογική εξέλιξη στα 50 έτη. Τον χρειάζεστε δίπλα σας τ9ν στρατό και οχι απέναντί σας. Μην ξεχνάτε οτι όλο το οικοδόδημα της εξωτερικής πολιτικής της χώρας με τις πλάτες του στρατεύματος τις κάνετε. Μην μας ξεχάσετε …

  • 16 Δεκεμβρίου 2022, 13:29 | Καλλιόπη Ψαρρού

    Οι Αξιωματικοί του ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ και του ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, βαθμού Ταγματάρχη και Πλωτάρχη αντιστοίχως, προερχόμενοι από την κατηγορία μονιμοποιηθεισών εθελοντριών του ν. 445/1974 (Α΄ 160) και των του ν.705/1977 (Α΄ 279), οι οποίοι συμπλήρωσαν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας μέχρι τις 31.12.14, συμπεριλαμβάνονται στο νομοσχέδιο;
    Με το Νόμο 4407/2016 και άρθρο 58 νομοθετήθηκε για τις εθελόντριες του
    νόμου 705/1977 που υπηρετούν στην ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ και μόνο, ο οποίος αναφέρει ότι
    όσες εθελόντριες είχαν 25 έτη στις 31/12/2012 θα έχουν καταληκτικό βαθμό αυτό του Σμηνάρχου. Επίσης με νέα τροποποίηση στον Ν 4609/2019 επέφερε αλλαγή στο παραπάνω άρθρο το οποίο έγινε ως εξής : Για τις εθελόντριες του νόμου 705 /1997 οι οποίες είχαν 25 χρόνια υπηρεσίας την 31/12/2014 θα ορίζεται καταληκτικός βαθμός του Σμηνάρχου. Η νομοθεσία είναι ίδια και στους τρεις κλάδους των Ενόπλων δυνάμεων όσο αφορά τις εθελόντριες του νόμου 705/1977, και για να υπάρχει ισονομία και ισότητα θα πρέπει να εφαρμοσθεί και στον Στρατό ξηράς και στο Ναυτικό ότι προβλέφθηκε για την Αεροπορία.
    Σημαντικό είναι να τονιστεί ότι η Αεροπορία ως κλάδος είναι νεότερος από τον Στρατό Ξηράς και εδώ εμπίπτει ότι όταν προάγεται νεότερος σου, αυτόματα προάγεται και ο αρχαιότερος που είναι στάσιμος στον βαθμό.
    Οι διατάξεις των ν.705/1977, ν.2439/1996 ν.3883/2010 (άρθρα 91, 92) και στις δύο τελευταίες τροποποιήσεις με τους νόμους 4407/2016 και 4609/2019 που ανέφεραν μόνο τις εθελόντριες της Αεροπορίας.

  • 16 Δεκεμβρίου 2022, 11:02 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΣΣΩΤΑΚΗΣ

    1/ Το ΜΤΣ πριν την κρίση χορηγούσε δάνεια τόσο στους εν ενεργεία όσο και στους απόστρατους Αξιωματικούς.
    Ο όρος δάνειο για τους απόστρατους δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Ο καλύτερος όρος είναι προκαταβολή έναντι δικαιούμενων. Μερισμάτων. Θα μπορούσε δηλαδή ανάλογα με το βαθμό να χορηγούνται μέχρι και τους Ανώτερους Αξκούς προκαταβολή 30 μερισμάτων και παρακράτηση από τα μερίσματα τους π.χ σε 36 μήνες με τον ανάλογο τόκο.
    Θα μπορούσε να προστεθεί μία τέτοια παράγραφος στο σχέδιο νόμου για την εξυπηρέτηση των μερισματούχων αλλά ως προκαταβολή και όχι με τη μορφή δανείου.

    2/ Εξέταση της διάθεσης διατακτικών από τα Στρατιωτικά πρατήρια για προμήθεια αγαθών (π.χ computer, κινητών , ηλεκτρικών συσκευών κ.λ.π) με διάθεση των διατακτικών και εξόφληση από το μέρισμά μας.

  • 16 Δεκεμβρίου 2022, 11:07 | ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑΚΗΣ

    ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ , ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΟΚΙΜΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΑΞΙΩΜΑΙΚΟΙ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΙ ΔΟΚΙΜΟΙ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ.
    Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΣΝΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΕΝΟΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
    ΤΟ 99% ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΕΔ ΝΟΙΚΑΖΟΥΝ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΠΙΒΑΡΎΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΑΠΑΝΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ.
    ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΣΕΙ-ΣΣΥ (ΣΣΑΣ) ΕΙΝΑΙ ΔΟΚΙΜΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΠΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΙΑΤΡΙΚΗ, ΝΟΜΙΚΗ, ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ, ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΠ)
    ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΕ ΜΙΣΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ???
    ΓΙΑΤΙ ΑΔΙΚΙΚΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΆ ??
    ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΌΤΑΝ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΘΕΙ??
    ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ??
    ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΩΝ 600 ΕΥΡΩ ΦΥΛΑΕΙ ΤΑ ΘΑΛΛΑΣΙΑ ΣΥΝΟΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΤΙΠΟΤΑ.. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΧΙ…?
    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ…