Αρχική Δεύτερο Σχέδιο Δράσης Εξοικονόμησης Ενέργειας4. Καθορισμός των Αρμόδιων Φορεων και Ειδικών ΟργανισμώνΣχόλιο του χρήστη ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΙΟΣ | 29 Σεπτεμβρίου 2011, 01:49
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι φανερή σε όλους τους σχετικούς ιδιωτικούς φορείς η αμηχανία των εκλεκτών συναδέλφων του ΚΑΠΕ, να συντάξουν το 2οΕΣΔΕΑ που θα καθορίζει αρμοδιότητες και στόχους της χώρας μέσα από τα σπλάχνα του κρατισμού και της λογικής των μισθοσυντήρητων βολεψάκηδων, που επιβιώνουν μετακομίζοντας από τον ένα γυάλινο κόσμο στον άλλο. Το δια ταύτα ωστόσο έχει ως εξής: 1. Με καθυστέρηση 5 ετών καταφέραμε να καθορίσουμε μία διαδικασία που λέγεται ενεργειακή επιθεώρηση (ή αλλιώς εγχείριση ανοικτής καρδιάς σε μύγα) και να την προσαρμόσουμε προκρούστια στα δεδομένα του πρόχειρου και του συνοπτικού. Επιπλέον ετοιμαζόμαστε να εκπαιδεύσουμε τους δήθεν ανεπαρκείς συναδέλφους, για να κάνουν τους επιθεωρητές, ενώ για τους μελετητές που εκπονούν 20πλάσιας δυσκολίας μελέτες, δεν χρειάζεται καμία εκπαίδευση... Εν κατακλείδι: Tο μέτρο της «κατά ΚΕΝΑΚ ενεργειακής επιθεώρησης του 3661/2008» μαζί με όλα τα παρελκόμενα προγράμματα επιδοτήσεων απέτυχαν. 2. Από το 1999 υπήρχε το εξαιρετικό ΦΕΚ 1526 για τον τριτογενή τομέα, που κανείς δεν προωθούσε ούτε εφάρμοζε, και μόλις ξεθάφτηκε από το ΦΕΚ 95 του 2010, ξαναθάφτηκε από τη μη εφαρμογή του τελευταίου. Που είναι τα μητρώα των ΕΕΥ? Που είναι η εφαρμογή του ΕΝ16001 που μόλις αναβαθμίστηκε σε ΕΝ50001, και ποια τα κίνητρα για τις επιχειρήσεις? Σε πόσες δημόσιες υπηρεσίες οι υπάλληλοι γνωρίζουν τι σημαίνει η λέξη «Ενεργειακός Υπεύθυνος» και ΦΕΚ1122/2008, και από αυτές που γνωρίζουν εφαρμόζουν το θεσμό αυτό με ετήσιες σοβαρές αναφορές? Που είναι οι ενεργειακοί επιθεωρητές του τριτογενή τομέα (ο ΚΕΝΑΚ εκεί είναι ανεφάρμοστος)? Και εδώ που φτάσαμε, σε ποια αγορά θα τα εφαρμόσουμε? Ήδη στο 2ο εθνικό σχέδιο οι κατά τ’ άλλα εξαίρετοι συνάδελφοι του ΚΑΠΕ, ψελλίζουν διστακτικά, ότι αν κάποια ESCO είχε συμβόλαιο με επιχείρηση του τριτογενή τομέα, θα πτώχευε, αφού η επένδυσή της σε ένα τέτοιο επιχειρηματικό περιβάλλον των περικοπών ολόκληρων γραμμών παραγωγής λόγω ύφεσης, θα πήγαινε υπέρ πίστεως και πατρίδος…. 3. Τα αυτοκτονικά παιχνίδια των κρατιστών της ΔΕΗ έβγαλαν από την «απελευθερωμένη κατά τ’ άλλα αγορά ηλεκτρικής ενέργειας» όλους μα όλους τους παρόχους (-οι οποίοι βέβαια δεν είναι άμοιροι των ευθυνών τους, αφού δεν κατάλαβαν εξαρχής, ότι η πώληση ηλεκτρικής ενέργειας επιβιώνει μόνο μέσα από προσφορά δράσεων ΕΞΕ – ενώ στο ΦΕΚ 95 διαφαίνεται αυτός ο ρόλος τους, ως συνήθως εκείνοι το είδαν σαν ένα νέο Eldorado). Έτσι εξόντωσαν κάθε ίχνος ελπίδας για δράσεις ΕΞΕ, αφού έφτασαν στο ναδίρ της Ευρώπης την τιμή της kWh, και οι Δανοί που τους έχουμε για παράδειγμα του Βορρά, μας κορόιδευαν, και με το δίκιο τους (άντε βγάλε αποσβέσεις δράσεων ΕΞΕ με τέτοια τιμή kWh…. Στον Κρόνο θα φτάσουμε πιο γρήγορα….). Παρεμπιπτόντως το κεφάλαιο cosφ καλό είναι με τον τρέχον τρόπο υπολογισμού του τιμολογίου της ΔΕΗ, να καταργηθεί από τις τεχνικές σχολές, αφού η αντιστάθμιση αποσβένει στα 15χρόνια, αντί στα max 4χρόνια. Ήθελα να ήξερα ποιός ήταν αυτός ο βολεψάκιας, που πρότεινε αυτόν τον τρόπο χρέωσης για τη χώρα μας και από ποια γυάλα ξεφύτρωσε. Τώρα δε που η μείωση της ζήτησης λόγω ύφεσης γέρνει τη ζυγαριά προς την υποχρέωση για εκπλήρωση των συμβολαίων ΑΠΕ, και τα πρόστιμα του Φλεβάρη 2012 (ισοζύγιο CO2 της Χώρας) θα είναι τσουχτερά, προανακοινώνεται αύξηση 20% στην τιμή της kWh, με ένα γύρισμα συν 15% μετά το Φλεβάρη. Ίσως από τα μέσα του 2012 αναθαρρήσουν ξανά οι πάροχοι που τώρα βρίσκονται σε κώμα . ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: Να δοθούν πραγματικά οικονομικά κίνητρα εφαρμογής ενεργειακής πολιτικής στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, βάζοντας σε εφαρμογή επιτέλους τους νόμους που έχουμε. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΡΚΟΥΝ! ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΘΕΛΟΥΝ!. Στις επιτροπές των αρμόδιων Φορέων και Ειδικών Οργανισμών που εισηγούνται προτάσεις και επιβλέπουν την εξέλιξη των εθνικών στόχων, να τηρείται η ποσόστωση της αναλογίας κράτους/ιδιωτικού τομέα που επιθυμούμε πολιτικά π.χ. 20% κρατικοί υπάλληλοι και 80% ιδιωτικοί φορείς, και όχι 60% κρατικοί υπάλληλοι 30% συνδικαλιστές και 10% ιδιωτικοί φορείς. Επιβάλλεται να λαμβάνεται υπόψη η γνώμη της αγοράς μάχιμων επιστημόνων και όχι θεωρητικών πανεπιστημιακών που δεν δούλεψαν ποτέ στην ελεύθερη αγορά. Η γνώμη της υγιούς αγοράς, ενώ είναι καθοριστικής σημασίας, δεν λαμβάνεται μέσω διαβουλεύσεων, ούτε μέσω προέδρων ΣΕΒ και Συντεχνιών. Χρειάζεται ζύμωση και τριβή των πολιτικών με ανθρώπους της πιάτσας και της πραγματικότητας και όχι με ανθρωπίσκους των συσχετισμών και των ενυδρείων. Επιστήμονας είναι αυτός που ξέρει να εφαρμόζει, και όχι αυτός που πήρε απλώς καλό βαθμό στο πολυτεχνείο, ή, ξέρει ξένες γλώσσες, και μεταφράζει καλά τους ευρωπαϊκούς νόμους, χωρίς να γνωρίζει το Ελληνικό γίγνεσθαι, γιατί ποτέ του δεν περίμενε σε δημόσια ουρά και ποτέ του δεν πλήρωσε ΦΠΑ, Επιταγές, Μισθοδοσία ή το ΙΚΑ. Να εφαρμοστεί αυτόματος συμψηφισμός των ωφελουμένων προς το δημόσιο με τα χρέη του δημοσίου προς τους οφειλέτες του. Να εφαρμοστεί επιτέλους άμεσα η Δημοκρατία! Δηλαδή να τεθεί σε εφαρμογή ο εξοστρακισμός και η αρνητική ψήφος που είναι αναφαίρετο δικαίωμα στη Δημοκρατία που μας κληροδότησαν οι σοφοί πρόγονοί μας. Είναι άδικο να καταπατάται η έκφραση για άρνηση σε συγκεκριμένα πρόσωπα, που ενώ είναι ανεπιθύμητα από το κοινό αίσθημα καταφέρνουν ακόμη και να κυβερνούν. Μόνο έτσι θα πάρει ο λαός στα χέρια του τις τύχες του, και θα εξυγιανθεί κατ επέκταση ο δημόσιος τομέας.