Αρχική Κατηγορίες και περιεχόμενο χρήσεων γηςΆρθρο 14: Περιοχές Ελέγχου και Περιορισμού Δόμησης και ΧρήσεωνΣχόλιο του χρήστη Αλάμπεης Γίωργος | 7 Ιανουαρίου 2012, 02:46
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Η προσπάθεια που γίνεται με το νέο σχέδιο νόμου είναι να μπεί μια τάξη στην αναρχία που παρατηρείτε χρόνια τώρα στην δόμηση,στην χωροθέτηση και γενικά στον προσδιορισμό της χρήσης γής. Αντικειμενικά και έχοντας διαβάσει όλα τα άρθρα και τις παραγράφους του υπό δημόσιας διαβούλευσης νομοσχεδίου έχω να πώ οτι η προσπάθεια στερείται απο ιστορικής άποψης βασικών στοιχείων που είναι πολύ βαρύνουσας σημασίας. Κατ'αρχήν για το άρθρο 14 στην Πατρίδα μας δεν έγινε ποτέ γενικός αναδασμός της αγροτικής γής αναγκαστικός ή μή οι αιτίες πολλές τα αποτελέσματα - αστυφιλία,καταρκεματισμός της καλλιεργήσιμης γής αποδυνάμωση της παραγωγικής δυναμικής.Η καθημερινότητα όλων μας είναι κατά 90%το άθροισμα των δύο παραπάνω γεγονότων π.χ πόλεις άναρχα δομημένες δίχως ταυτότητα αρχή μέση και τέλος,αυτό συνεπάγεται στενούς δρόμους,ανύπαρκτα πάρκινκ,επαναλαμβανόμενα κοστοβόρα έργα απο τους Ο.Τ.Α-Δ.Ε.Κ.Ο, για παροχή υπηρεσιών,επιβάρυνση του περιβάλλοντος και αυτά με την σειρά τους φέρνουν τεράστιο κόστος στο Κράτος και κατ'επέκταση σε εμάς στην Κοινωνία.Η δέ πολιτική ευθύνη διαχρονικά τεράστια ποιός παραβλέπει το γεγονός οτι η πολυνομία και οι ΓΠΣ είναι ψηφοθηρικές σκοπιμότητες οργανωμένων συμφερόντων' ή μή ???(βλεπ. αυθαίρετα) Ό πρόλογος δικαιολογείται αν λάβουμε υπ'όψιν οτι όλα τα του νέου νομοσχεδίου άρθρα δικαιολογούνται ώς αναπτυξιακά,άραγε γι'αυτό μειώνονται τα τ.μ των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων???(περισσότερες εκδόσεις αδειών περισσότερα έσοδα για το κράτος??? )Άραγε πως παραβλέπει ο νομοθέτης το κατά κανόνα γεγονός στις παρυφές των πόλεων να υπάρχουν αγροτεμάχια με εκμεταλεύσεις που γειτνιάζουν με τον οικισμό άλλης κωμόπολης ή χωριού διοικητικά πρώην κοινότητας που είχε προχωρήση παλαιότερα σε επέκταση οικισμού,και τα εντάσει στον περιορισμό του άρθρου 14??? πρέπει να ληφθή μέριμνα γι΄αυτές τις περιπτώσεις φανταστείτε τι προβλήματα έστω υγειονομικού ενδιαφέροντος θα υπάρξουν σε βάθος χρόνου που θα έχει οικοδομηθεί όλη η γύρω περιοχή. Εν κατακλείδι το καινούργιο ΠΔ σε κάποιες περιπτώσεις κινείται προς την σωστή κατεύθυνση στις περισσότερες όμως χρειάζεται διαφορετικό γνώμονα που προϋποθέτει την συμμετοχή του Κράτους σε υποδομέςπ.χ σε κατασκευή περιφερειακών δρόμων για την εφαρμογή του άρθρου 09.Μία καλή πρόταση ίσως είναι η χάραξη επί χάρτου ομόκεντρων κύκλων δραστηριοτήτων (κατοικίας,παροχής υπηρεσίων-δημόσιων ή ιδιωτικών, μεγάλης επιχειρηματικής δράσης ,γεωργικών εκμεταλεύσεων) με κέντρο του κύκλου το ιστορικό κέντρο η πλατεία του κάθε οικισμού. Πόλης ή Χωριού. Όσο για την κατάργηση του σημερινού κατά τα ισχύοντα δικαιώματος δόμησης εντός 4000τ.μ για τα εκτός σχεδίου πλήν του κατόχου Αγρότη είναι πασσιφανής η προσπάθεια ανορθώδοξου εξαναγκασμού των ιδιοκτησιών να αλλάξουν χέρια έναντι πινακίου φακής σε ημεταίρους και σίγουρα δεν θα περάσει.