Αρχική Ηλεκτροκίνητα οχήματα9. 9.1. ΚίνητραΣχόλιο του χρήστη Τραβασάρος Κων/νος | 29 Ιανουαρίου 2012, 23:03
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δε πρέπει να υπάρχει επιδότηση τιμής. Η επιδότηση της τιμής θα απορροφηθεί απο το περιθώριο κέρδους των κατασκευαστών ή εισαγωγέων. Η επιβάρυνση ενός ρυπογόνου αυτοκινήτου που κινείται ελάχιστα δεν είναι σωστή. Το κόστος του καυσίμου επιβραβεύει τα υβδιδικά και ηλεκτρικά και αποτρέπει τη χρήση ρυπογόνων. Στη περίπτωση που το αυτοκίνητο ανήκει σε επιχείρηση, επειδή ο κινητήρας των υδριδικών είναι συνήθως μεγαλύτερος απο 1600 κ.ε. εκπίπτει μόνο το 35% αντί του 70% των εξόδων. Προτείνεται να εκπίπτει το 70% ανεξάρτητα κυβισμού εφόσον οι εκπομπές είναι περιορισμένες (πχ 120 γρ). Για κάθε νέο αυτοκίνητο, συμβατικό, υβριδικό ή ηλεκτρικό, σπαταλούνται πόροι και εκπέμπονται ρύποι για να παραχθεί. Αν δεν πρόκειται να αξιοποιηθεί κάνοντας αρκετά χιλιόμετρα το χρόνο θα κοστίσει και θα ρυπάνει περισσότερο απο τη διατήρηση ενός παλαιότερης τεχνολογίας που κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα.