Αρχική Ηλεκτροκίνητα οχήματα9. 9.1. ΚίνητραΣχόλιο του χρήστη Αντώνης Κλαδογένης | 29 Ιανουαρίου 2012, 23:17
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γράφετε : "Αυτή η επιβάρυνση θα μπορούσε να καλυφθεί από τα έσοδα που θα συλλεχθούν από ένα τέλος ρύπανσης στα υπερήλικα και ρυπογόνα αυτοκίνητα ή να αντληθεί από τα έσοδα κάποιου περιβαλλοντικού κονδυλίου που προορίζεται για τη στήριξη τέτοιων δράσεων (π.χ. Πράσινο Ταμείο)." Οι ρύποι που παράγει ένα όχημα εξαρτώνται άμεσα από την ποσότητα της βενζίνης (ή του πετρελαίου) που καταναλώνει. Άρα το πιο σωστό είναι ένα μέρος του φόρου που εισπράτει το κράτος από την βενζίνη ή το πετρέλαιο να χρησιμοποιηθεί για αυτόν το σκοπό. Με αυτόν το τρόπο τα οχήματα που παράγουν τους περισσότερους ρύπους θα πληρώνουν για την επιδότηση. Το να φορολογηθεί επιπλέον ένα παλιό όχημα κάποιου π.χ. συνταξιούχου (που δεν μπορεί έτσι κι αλλιώς να το αλλάξει) για να αγοράσει κάποιος που έχει χρήματα για νέο αυτοκίνητο ένα όχημα νέας τεχνολογίας δεν είναι καθόλου δίκαιο.