Αρχική Ηλεκτροκίνητα οχήματα9. 9.1. ΚίνητραΣχόλιο του χρήστη Κώστας Βενίζος | 30 Ιανουαρίου 2012, 09:00
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το: Γα τα Επαναφορτιζόμενα Υβριδικά Οχήματα με Ηλεκτρική Ενέργεια από Εξωτερική Πηγή (PHEV) και τα Ηλεκτροκίνητα Οχήματα με Συσσωρευτές και Ηλεκτροπαραγωγική Μονάδα (E-REV) τα οποία διαθέτουν επιπρόσθετη θερμική μονάδα που χρησιμοποιεί βενζίνη, πετρέλαιο ή εναλλακτικά καύσιμα, προτείνεται η θέσπιση των ακόλουθων επιπρόσθετων κινήτρων: • Απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής φόρου πολυτελείας ανεξάρτητα από την τιμολογιακή αξία τους. Να τονίσω ότι: - Το υβριδικό LEXUS RX 450h (Hybrid Luxury Vehicle) έχει εκπομπές καυσαερίων (σύμφωνα με τη σελίδα του κατασκευαστή) 145g/km με τιμή που ξεκινά από 78,500€ και φτάνει στα 100,000€. - Την ίδια στιγμή το ταπεινό (όχι υβριδικό ή ηλεκτρικό) KIA Picanto έχει στη βασική έκδοση εκπομπές 99g/km και η τιμή του ξεκινάει από 10,400€. Ο φόρος πολυτελείας δεν πρέπει να καταργηθεί. Τα μεγάλα υβριδικά έχουν αυξημένες εκπομπές ρύπων σε σχέση με τα συνηθισμένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους. (Σημείωση: το LEXUS δεν είναι η εξαίρεση - ανάλογες προτάσεις ετοιμάζονται να βγάλουν η VW με το Tuareg, η Mazda με το Tribute, η Ford με το Escape, η BMW με την X6 και η Mercedes με την ML450. Τα αυτοκίνητα αυτά ΔΕΝ έχουν χαμηλούς ρύπους και κατά συνέπεια ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί ο φόρος πολυτελείας.)