Αρχική Εναρμόνιση του εθνικού δικαίου προς τις Οδηγίες 2009/28/ΕΚ και 2009/30/ΕΚ και άλλες διατάξειςΆρθρο 15: Τροποποίηση του ν. 3054/2002 όπως ισχύειΣχόλιο του χρήστη ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ | 30 Ιανουαρίου 2012, 12:49
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με την ευκαιρία τροποποίησης άρθρων του Ν. 3054/02 για τη διάθεση των βιοκαυσίμων, αλλά και τις σχετικές συζητήσεις που διεξήχθηκαν στο ΥΠΕΚΑ, σας γνωρίζουμε τα παρακάτω: • Από τεχνικές πληροφορίες από έγκυρους φορείς, τη βιβλιογραφία, αλλά και την καλή πρακτική στις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, διαπιστώνεται ότι η ανάμειξη βιοκαυσίμων για την παραγωγή μειγμάτων παρουσιάζει μια σειρά από τεχνικά προβλήματα. Εξαιτίας των προβλημάτων αυτών, συνιστάται η ανάμειξη να γίνεται στις εγκαταστάσεις διανομής ή στο γεμιστήριο κατά τη φόρτωση του βυτιοφόρου, ώστε να είναι κοντύτερα στο σημείο πώλησης. • Η επικείμενη ενσωμάτωση των οδηγιών 28/2009 και 30/2009 της Ε.Ε. καθιστά τις Εταιρίες Εμπορίας Πετρελαιοειδών υπεύθυνες, τόσο για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα, όσο και για τη συμμόρφωση με τα κριτήρια αειφορίας των καυσίμων που διαθέτουν στην αγορά. Με βάση τα ανωτέρω, ο Σύνδεσμός μας προτείνει να τροποποιηθούν οι σχετικές διατάξεις του Ν. 3054/02, ώστε όλες οι Εταιρίες Εμπορίας Πετρελαιοειδών -και όχι μόνον όσες πραγματοποιούν εισαγωγές, όπως προβλέπεται στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο– να έχουν το δικαίωμα ανάμειξης όλων των νομίμως διαθεσίμων βιοκαυσίμων, φέροντας και την σχετική ευθύνη. Σε περίπτωση που κάποιες εταιρίες αντιμετωπίζουν, κατά περίπτωση τεχνικά θέματα ή δεν επιθυμούν να εμπλακούν, θα μπορούν να έχουν τη δυνατότητα να απευθύνονται στα Διυλιστήρια. Επισημαίνεται, επίσης, ότι επιβάλλεται να αναθεωρηθούν οι διατάξεις και οι ρυθμίσεις που ορίζουν κατανομές στο βιοντήζελ, ώστε να δοθεί η δυνατότητα στην αγορά καυσίμων να λειτουργήσει μέσα σε περιβάλλον ελεύθερης οικονομίας και υγιούς ανταγωνισμού.