Αρχική Ηλεκτροκίνητα οχήματα9. 9.1. ΚίνητραΣχόλιο του χρήστη ΛΙΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 30 Ιανουαρίου 2012, 18:50
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
θεωρώ πολύ θετική τη θέσπιση κινήτρων για την αγορά υβριδικών οχημάτων αλλά με την ασυνέπεια που έχουμε δεί μέχρι τώρα απο τη μερία του κράτους στον τομέα αυτό πολύ αμφιβάλλω αν το οποιοδήποτε κίνητρο θα αποδώσει.Αναφέρομαι στην επιβολή τέλους κυκλοφορίας σε συγκεκριμένα υβριδικά μοντέλα που οι ιδιοκτήτες τους τα προτίμησαν για αυτόν ακριβώς το λόγο, καθώς επίσης και στην επιβολή φόρου μεγαλου κυβισμού χωρίς να ληφθεί υπ οψιν ότι η αντιστοιχία σε κυβισμό αυτων των αυτοκινήτων είναι κάτω από 2000 κυβικά. Προτίστως λοιπόν θεωρώ οτι πρέπει να διορθωθεί αδικία αυτή τουλάχιστον για όσους αγόρασαν τέτοια αυτοκίνητα πρίν την επιβολή αυτών των φόρων μήπως έτσι αποκατασταθεί η αξιοπιστία του κράτους τουλαχιστον σε αυτον τον τομέα