Αρχική Ηλεκτροκίνητα οχήματα9. 9.1. ΚίνητραΣχόλιο του χρήστη Κώστας Βενίζος | 31 Ιανουαρίου 2012, 10:43
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριοι, Επαναδιατυπώνω την πρόταση που έκανα εχθές και που δεν δημοσιεύσατε. Σε περίπτωση που επιμείνετε να μην τη δημοσιεύετε, παρακαλώ να μου αιτιολογήσετε την απόφασή σας με e-mail. Σε κάθε περίπτωση εάν δε δημοσιευθεί θα την στείλω σε ιστοσελίδες όπως protagon.gr, lifo.gr κλπ. Η πρότασή είναι η εξής: Λέει η τεχνική έκθεση: "Γα τα Επαναφορτιζόμενα Υβριδικά Οχήματα με Ηλεκτρική Ενέργεια από Εξωτερική Πηγή (PHEV) και τα Ηλεκτροκίνητα Οχήματα με Συσσωρευτές και Ηλεκτροπαραγωγική Μονάδα (E-REV) τα οποία διαθέτουν επιπρόσθετη θερμική μονάδα που χρησιμοποιεί βενζίνη, πετρέλαιο ή εναλλακτικά καύσιμα, προτείνεται η θέσπιση των ακόλουθων επιπρόσθετων κινήτρων: • Απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής φόρου πολυτελείας ανεξάρτητα από την τιμολογιακή αξία τους." Αντίλογος: Αναφέρεται η παρακάτω σύγκριση ως παράδειγμα: - Το υβριδικό LEXUS RX450h που ξεκινάει από €78.500 έχει εκπομπές ρύπων CO2 145g/km (πηγή www.lexus.gr). - Το βενζινοκίνητο KIA Picanto που ξεκινάει από €10.390 έχει εκπομπές ρύπων CO2 99g/km (πηγή www.kia.gr). Κατασκευαστές όπως η VW (Tuareg), BMW (X6), Mercedes (ML450), Ford (Escape) κλπ ετοιμάζονται επίσης να κυκλοφορήσουν υβριδικά SUV τα οποία όπως φαίνεται από το παραπάνω παράδειγμα θα έχουν μειωμένες εκπομπές ρύπων σε σχέση με μη υβριδικά SUV, αλλά αυξημένες σε σχέση με την πλειονότητα των αυτοκινήτων 1400cc και κάτω που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά. Επίσης, ένα υβριδικό τέρας των 3.500 κυβικών εκατοστών, πέραν του ότι έχει απίστευτα μεγάλη κατανάλωση και τεράστιες εκπομπές ρύπων (σε σχέση με ταπεινά αυτοκινητάκια των 1000 κυβικών), έχει και την επαναφορτιζόμενη μπαταρία η οποία σε περίπτωση ατυχήματος απελευθερώνει τοξικά στο περιβάλλον: και οι οδηγοί τεράστιων SUV δε φημίζονται για την μετριοπαθή οδήγησή τους. Λόγω των παραπάνω, προτείνεται: Η ΜΗ απαλλαγή υποχρέωσης καταβολής φόρου πολυτελείας για υβριδικά αυτοκίνητα μεγάλης αξίας. Όπως λέει και ο Δημήτρης (30 Ιανουαρίου 2012, 14:33), είναι εντελώς άδικο να χρηματοδοτούν την αγορά ακριβών υβριδικών οχημάτων οι κάτοχοι μικρών οχημάτων που δεν μπορούν να αποκτήσουν υβριδικά. Σε κάθε περίπτωση, εάν το κράτος θέλει να επιδοτήσει καθαρές τεχνολογίες, ας επιδοτήσει την αγορά αυτοκινήτων με μικρές εκπομπές ρύπων π.χ. κάτω από 90g/km. Ευχαριστώ.