Αρχική Ηλεκτροκίνητα οχήματα9. 9.1. ΚίνητραΣχόλιο του χρήστη Μορτόπουλος Στέλιος | 1 Φεβρουαρίου 2012, 19:09
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην διαβούλευση αυτή δεν αναφέρθηκαν καθόλου τα δίκυκλα οχήματα (μοτοσυκλέτες) και τα μικρά (1-2) επιβάτες τετράτροχα. Τα πλεονεκτήματα αυτών για την καθημερινή οδήγηση που αφορά 30-50 χλμ κατά μέσο όρο και συνήθως 1-2 επιβάτες είναι σαφώς ανώτερα. 1. 1/5-1/10 του βάρους του αυτοκινήτου άρα μικρότερη ανάγκη σε ενέργεια. 2. 1/4 του όγκου του αυτοκινήτου άρα καλύτερη κίνηση στην πόλη. 3. Κόστος συντήρησης χαμηλότερο. 4. Ευκολοτερη ανάπτυξη τεχνολογίας για παραγωγή στην Ελλάδα. (Σασί-συναρμολόγηση) Η παραγωγή τέτοιων δικύκλων μπορεί να γίνει με συνεργασίες με εταιρίες που ήδη κατασκευάζουν. Όσο για τις μπαταρίες μπορούν πιο εύκολα να ανταποκριθούν στην ενεργειακή απαίτηση των δικύκλων παρά των κατά πολύ βαρύτερων αυτοκινήτων.