Αρχική Ηλεκτροκίνητα οχήματα3. 3.2. Διεθνής ΕμπειρίαΣχόλιο του χρήστη ILIOFOS O.E. | 2 Φεβρουαρίου 2012, 22:46
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προκειμένου να υπάρξει η μετάβαση στα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα πρέπει να δωθούν κίνητρα και στους αγοραστές των καινούργιων αυτοκινήτων αλλα΄και σε εκείνους που θα θελήσουν να μετατρέψουν το αυτοκίνητό τους σε ηλεκτρικό ή υβριδικό προκειμένου να σταματήσουν και να ρυπαίνουν αλλά και να καταναλώνουν βενζίνη. Η εταιρεία μας μετατρέπει σε συνεργασία με μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της παγκόσμιας αγοράς οποιοδήποτε συμβατικό αυτοκίνητο σε ηλεκτρικό ή υβριδικό αλλά η μη "επιδότησή" τους τουλάχιστον σε επίπεδο φόρων είναι κάτι το οποίο δεν θα τα αφήσει να προχωρήσουν. Είναι γνωστό ότι όταν χρήμα γυρίζει τότε υπάρχει και ανάπτυξη. Αυτό ισχύει για όλους και πρωτίστως για τις τράπεζες που θα έχουν έτσι έναν τρόπο να ρίξουν χρήμα στην αγορά καθώς ένας καταναλωτής που σταματά να πληρώνει βενζίνη μπορεί πλέον να προωθήσει τα χρήματα που κατανάλωνε σε βενζίνη κάθε μήνα, στην μετατροπή του αυτοκινήτου του σε ηλεκτρικό, με την άμεση δανειοδότησή του απο την τράπεζα. Η τράπεζα κερδίζει ο καταναλωτής σίγουρα κερδίζει και σιγά σιγά η ανάπτυξη επέρχεται σε βασικούς τομείς της οικονομίας. Η εταιρεία μας προωθεί μετατροπές οοποιουδήποτε συμβατικού αυτοκινήτου σε ηλεκτρικά αλλά οι υψηλές τιμές των μπαταριών λιθίου είναι κάτι που αποτρέπει τον μέσο πολίτη απο την ηλεκτροκίνηση. Η δανειοδότησή του απο τράπεζα (με αποπληρωμή του δανείου του απο το μηνιαίο κόστος της βενζίνης του σύν ένα κέρδος για την τράπεζα) θα βοηθούσε απεριόριστα. Ευκαιρείες εξέλιξης απο ένα προϊόν σε όλους τους τομείς της οικονομίας.