Αρχική Ηλεκτροκίνητα οχήματα5. 5.2. Κατηγορία Υλικών και Ανάλυση Κόστους ΠαραγωγήςΣχόλιο του χρήστη ILIOFOS O.E. | 2 Φεβρουαρίου 2012, 23:16
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
" Ø Η μετατροπή των ICE αποτελεί ένα αντιοικονομικό τρόπο παραγωγής των ΒEV και μπορεί να εφαρμόζεται μόνο σε περιορισμένο όγκο παραγωγής. " Είστε εποιηκώς απαράδεκτοι την ώρα που ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κοστίζει με τον φόρο "πολυτελείας" που το κράτος εφαρμόζει σε αυτό φτάνει στο ύψος των 30-60.000€. Η εταιρεία μας με βάσει εμπεριστατομένη μελέτης η οποία έχει υιοθετηθελι και απο την Ε.Ε. μπορεί να προωθήσει στην αγορά σε τιμές πάρα πολύ χαμηλές μετατροπές συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά. Μπορείτε να δείτε εδω http://www.iliofos.gr/estore/product_info.php?cPath=74_50_54&products_id=92 http://www.iliofos.gr/estore/product_info.php?cPath=74_50_54&products_id=91 http://www.iliofos.gr/estore/product_info.php?cPath=74_50_54&products_id=90 http://www.iliofos.gr/estore/product_info.php?cPath=74_50_54&products_id=88 http://www.iliofos.gr/estore/product_info.php?cPath=74_50_54&products_id=89 κι αυτή είναι μόνο η αρχή καθώς ακόμα περιμένουμε να μας δώσετε το πράσινο φώς το οποίο μάλλον φαίνεται ότι το καλύπτει ο ΣΕΒ και οι αντιπρόσωποι των Γερμανών , Νοτιοκορεατών κλπ. Κε Υπουργέ αν έχετε την παραμικρή γνώση της τεχνολογίας αλλά και της ιστορίας τα ίδαι έλεγαν οι προκάτοχοί σας για την πετραιλεοκίνηση και για την υγραεριοκίνηση πρίν 20 χρόνια και όλοι έετρεχαν παρανόμως να μετατρέψουν τα αυτοκίνητά τους σε υγραεριοκίνητα χωρ΄ςι να τους ενδιαφέρουν οι διατάξεις του νόμου. Η εταιρεία μας είναι σε θέση σε συνεργασία με τους διεθνούς αξίας συνεργάτες , να προχωρήσουν σε κατασκευες οπιουδήποτε μέρους ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και στην μετατροπή οποιουδήποτε συμβατικού με την παραγωγική διαδικασία στην Ελλάδα και την προώθηση τους σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου. Μην ξεχνάτε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία της Ισπανίας ξεκίνησε όταν ο βασιλιάς της με βασιλικό διάταγμά του επέτρεψε την αδειοδότηση και την κυκλοφορία οποιουδήποτε μετετραμένου αμαξώματος (είχαν το δικαίωμα να φτιάξουν αυτοκίνητο διαλύοντας άλλα δεκα) αρκεί να πληρούσε τους γενικούς όρους που το κράτος είχε θεσπίσει για την κυκλοφορία ενός οχήματος...