Αρχική Ηλεκτροκίνητα οχήματα1. ΕισαγωγήΣχόλιο του χρήστη ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ | 4 Φεβρουαρίου 2012, 10:25
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην κοινωνία , χωρίς να διαβάσει κάποιος τέτοιες εισηγήσεις υπάρχει ήδη η ιδέα να εκμεταλευτούμε άλλες πηγές ενέργειας που μας δίνει η φύση δωρεάν ( ηλεκτρισμός μέσω φωτοβολταϊκών ή αιολικής ενέργειας). Να γίνει προτεινόμενο με κίνητρα οτι : Θα μπορεί το κάθε parking αυτοκινήτων να πωλεί ηλεκτρικό ρεύμα . Είτε αυτό ειναι χώρος ιδιοτικός ή δημοτικός ή σχολικός ή πανεπιστημιακός ( ή όπου αλλού )όπου εκεί για αρκετές ώρες βρίσκονται παρκαρισμένα αυτοκίνητα . Στην ειδική "λήψη-πρίζα" ο ιδιοκτήτης θα πληκτρολογεί τον αριθμό κυκλοφορίας και το ΑΦΜ ,και απο `κει και πέρα θα γίνεται η χρέωση και τα έσοδα , για τον πωλητή, την ΔΕΗ, και το Κράτος, ανάλογα με τις ΚW ώρες που τράβηξε το όχημα . Κάτι ανάλογο γίνεται στις μαρίνες σκαφών . Αν υποθετικά γινόταν αυτό θα είχαμε : 1)Να μειωθεί η κατανάλωση υγρών καυσίμων, άρα θα πέσει η τιμή λόγω ανταγωνισμού, με ότι συνεπάγεται για του υπόλοιπους καταναλωτές. 2)Ο κάτοχος του Η/Ο δεν θα έχει το άγχος άν αύριο θα ανέβει η τιμή του καυσίμου. 3)Το κράτος θα εξακολουθεί να έχει τα απαραίτητα έσοδα . 4)Θα είναι όντως πιο καθαρό το περιβάλον . 5)Δέν θα υπάρχει καμία εξάρτηση απο τις πετρελαϊκές εταιρείες. 6)Ο φόρος χρήσης του αυτοκινήτου θα πηγαίνει καθαρά στο Κράτος ,όχι στις πετρελαϊκές, μπορεί να είναι σαφώς μεγαλύτερο , και ταυτόχρονα στον καταναλωτή-χρήστη να είναι πολύ μικρότερο απο ότι σήμερα . Βέβαια θα γκρινιάσει ο κλάδος υγρού καυσίμου. Όμως ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΤΟ .