Αρχική Ηλεκτροκίνητα οχήματα6. Διαδικασίες φόρτισης των συσσωρευτών των ηλεκτροκίνητων οχημάτωνΣχόλιο του χρήστη ΛΑΔΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | 5 Φεβρουαρίου 2012, 10:07
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"Ως γνωστόν οι μπαταρίες λιθίου εκρύγνηνται"...= σκόπιμες ανακρίβειες. Όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές ηλεκτροκίνητων οχημάτων Nissan Leaf, Opel Ampera, Citroen Zero, Mitsubishi i-Miev, Tesla, eSmart, τα νεα υβριδικα ΤΟΥΟΤΑ κ.α χρησιμοποιούν ΜΟΝΟ μπαταρίες Λιθίου γιατί έχουν τουλάχιστον τριπλάσιο αριθμό κύκλων φόρτισης,τριπλάσια ενέργεια / βάρος άρα καλύτερς επιδόσεις και ασύγκριτη οικονομία συγκριτικά με τις παλαιότερης τεχνολογίας μολύβδου οι οποίες θέλουν αντικατάσταση ανά 6-12000 χιλιόμετρα για μια ανώτερη έως άριστη (& ακριβή) ποιότητα.Οι μπαταρίες μολύβδου είναι καλές για χαμηλότερων απαιτήσεων εφαρμογές.