Αρχική Ηλεκτροκίνητα οχήματα1. ΕισαγωγήΣχόλιο του χρήστη Δίπλας Γεράσιμος | 7 Φεβρουαρίου 2012, 23:51
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε Υφιπουργέ Διαβάζοντας τα κείμενα της διαβούλευσης διαπίστωσα οτι οι συμβουλοί σας μηχανικοί δεν έχουν καταλάβει το βασικότερο. Δεν είναι το είδος της ενέργειας που πρέπει να καταναλώνουν τα μέσα μεταφοράς, αλλά το ότι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να καταναλώνουμε τόση ενέργεια για τις μετακινήσεις, με την ηλεκτροκινηση απλά μεταφέρουμε το πρόβλημα των ρύπων από τα αστικά κέντρα στις περιοχές παραγωγής του Ηλεκτρικου Ρεύματος. Δεν έχω καμμία αντίρηση στο γεγονός οτι η συνολική εκπομπή CO2 μειώνεται αλλά για τους άλλους ρύπους που θα επιβαρύβουν Πτολεμαίδα κτλ δεν γίνεται κουβέντα. Οι λύσεις πρέπει να είναι ριζοσπαστικές: Α. Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ΠΑΝΤΟΥ Β. Απαγόρευση κυκλοφορίας σε ΙΧ πάνω από 1600 cc (μην γελάτε...) Γ. Νομοθετική πρόβλεψη για δραματική μείωση του βάρους των οχημάτων , και μείωση του μέσου όρου ταχύτητας για τα ΙΧ Δ. Χρήση δικύκλων Ε. Χρήση ηλεκτροκίνησης ΜΟΝΟ απο ΑΠΕ ΣΤ. Διευκόλυνση,με απλές Τεχνικές Οδηγίες και ελεγχ. ασφαλείας της , ντοπιας "βιομηχανίας" για την παραγωγή μετατροπών απο συμβατικά , σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα Οι μπαταρίες δεν είναι πηγή ενέργειας απλά μέσω αποθηκευσής της, τα μέταλλα που χρησιμοποιούνται είναι τοξικά. Η ορθολογικότερη χρήση, και όχι η αλλαγή τους, των οχημάτων είναι η μοναδική λύση για αειφόρο ανάπτυξη