Αρχική Ηλεκτροκίνητα οχήματα5. 5.2. Κατηγορία Υλικών και Ανάλυση Κόστους ΠαραγωγήςΣχόλιο του χρήστη ΛΑΔΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | 8 Φεβρουαρίου 2012, 16:20
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ανάλυση είναι σε γενικές γραμμές σωστή στη βάση των στοιχείων που χρησιμοποιεί(1987-1996). Όμως το ακριβότερο τμήμα ενός ΗΟ (το 45% σύμφωνα με πίνακα ΜΟΒ) αναφέρεται στις διαθέσιμες / χρησιμοποιούμενες μέχρι τότε μπαταρίες μολύβδου. Οι μπαταρίες Λιθίου που χρησιμοποιούνται τα τελευταία 3-4 έτη και στην εξέλιξη των οποίων επενδύονταιπολλά δισ από ηγετικά κράτη(κυρίως Κίνα - ΗΠΑ - Γερμανία - Γαλλία) έχουν πολύ μικρότερο κόστος κύκλου ζωής (κόστος χρήσης οχήματος / χιλιόμετρο). Αυτό σε συνδυασμό με την άνοδο των τιμών του πετρελαίου αλλάζει κατά πολύ την ανάλυση κόστους της ηλεκτροκίνησης. Σαφώς το κόστος αγοράς ενός ΗΟ θα είναι μεγάλο στα πρώτα στάδιατους και πρέπει να βοηθηθούν αλλά όχι σε βάρος όλων και ιδιαίτερα των οικονομικά αδύνατων. Μπορεί να επιδοτηθεί με στοχευμένη επιβάρυνση των βιομηχανιών που κερδίζουν αλλά ρυπαίνουν, με απαλλαγή ΦΠΑ, με προτίμηση των ΗΟ από τις Δημόσιες Υπηρεσίες. Δήμους (πλήν ΕΚΑΒ, 100 κλπ ) που μετακινούν υπαλλήλους με τζιπ που καταναλώνουν 20λιτρα/100χιλιόμετρα και με πιθανότατη αδιαφάνεια στην προμήθεια καυσίμων και το τεράστιο κόστος συντήρησής τους.