Αρχική Ηλεκτροκίνητα οχήματα3. 3.3. Διείσδυση Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων στην ΕλλάδαΣχόλιο του χρήστη Ι.Μάρης | 10 Φεβρουαρίου 2012, 01:15
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γιατί λαμβάνεται ως κόστος αγοράς kWh ίσο με 0,12€; Όταν το κόστος από τον λογαριασμό της ΔΕΗ είναι 0,087€/kWh, στο οποίο δεν θα πρέπει να προσθέσουμε το κόστος μεταφοράς και διανομής (αφού θα εξοικονομηθεί από την μείωση των δαπανών μεταφοράς και διανομής των συμβατικών καυσίμων, λόγω μείωσης της κατανάλωσής τους), ενώ θα πρέπει να αφαιρεθούν και οι χρεώσεις για υπηρεσίες κοινής ωφέλειας.