Αρχική Ηλεκτροκίνητα οχήματα8. Δίκτυο ηλεκτρικής κινητικότητας στην ΕλλάδαΣχόλιο του χρήστη Ι.Μάρης | 10 Φεβρουαρίου 2012, 01:24
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνούμε ότι θα πρέπει να επιβάλλεται ο νομικός και λειτουργικός διαχωρισμός μεταξύ των φορέων που ασκούν δραστηριότητες στον τομέα της Ηλεκτρικής Κινητικότητας και αυτών στον τομέα του Ηλεκτρισμού. Για την αποφυγή «μορφωμάτων» μάλιστα, προτείνεται ο διαχωρισμός αυτός να επεκτείνεται σε όλες τις μορφές, δηλαδή μετόχων, νομικών και φυσικών προσώπων, που τις απαρτίζουν. Στο πλαίσιο της επιθυμίας για εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, και με δεδομένο την δεινή οικονομική κατάσταση της χώρας και τις απαιτήσεις για διαφάνεια και ανταγωνισμό, προτείνεται μόνον για τον, αυτόνομο, τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας να εξομοιωθούν οι απαιτήσεις της παραγράφου 2α του άρθρου 134 του Ν.4001/2011 με τις αντίστοιχες τις παραγράφου 4α του ίδιο άρθρου και νόμου. Όσον αφορά την διασφάλιση σε όλους τους χρήστες πρόσβασης σε διάφορους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας για Ηλεκτρική Κινητικότητα, από τους οποίους θα προμηθεύονται άμεσα ηλεκτρική ενέργεια για την φόρτιση των συσσωρευτών των Η/Ο τους, σε όλο το ενοποιημένο δίκτυο σημείων φόρτισης, προτείνουμε να αφορά όλο το ενοποιημένο δίκτυο κοινόχρηστων σημείων φόρτισης. Δεν καθίσταται απόλυτα σαφές το τι σημαίνει ιδιωτικής πρόσβασης σημεία φόρτισης. Για παράδειγμα μεγάλα εμπορικά κέντρα διαθέτουν ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης πολλών θέσεων και μάλιστα δημόσιας χρήσης. Είναι αδύνατον να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη πρόσβαση στους παραπάνω δημόσιους χώρους στάθμευσης, αφού, έτσι κι αλλιώς, αυτοί λειτουργούν σε συγκεκριμένο ωράριο, αυτό των καταστημάτων. Θα πρέπει να γίνει πρόταση για το πρώτο διάστημα για την λειτουργία EV μέσω leasing, στο πρότυπο που κάνουν κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Αμερική, με σκοπό να καταγράφονται όλα τα προβλήματα και γενικά ό,τι προκύπτει από την λειτουργία των EV στην Ελλάδα. Είναι σημαντικό να υπάρχουν δεδομένα για όλη την Ελλάδα, γιατί είναι διαφορετικό να χρησιμοποιούνται EV’s στην Κρήτη, με πολύ υψηλές θερμοκρασίες, και διαφορετικό για την Βόρεια Ελλάδα. Τα δεδομένα άλλων χωρών μπορούν να δώσουν μόνο τάσεις και ενδείξεις, αλλά σίγουρα οι εκτιμήσεις στηριζόμενοι σε αυτά είναι επισφαλείς. Οι Δήμοι λοιπόν θα πρέπει να επιλεγούν πολύ προσεκτικά, με κριτήρια που θα περιλαμβάνουν πολλές παραμέτρους.