Αρχική Αεροδρόμιο Ελληνικού - Πρόγραμμα ΗλιοςΆρθρο 01:Aξιοποίηση του πρώην Αεροδρομίου του ΕλληνικούΣχόλιο του χρήστη Yannis | 24 Φεβρουαρίου 2012, 11:51
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επειδή διάβασα την άποψη συμπολίτη ότι οι κάτοικοι των νοτίων προαστίων είναι ευνοημένοι, θα ήθελα να σχολιάσω το εξής. Οι κάτοικοι των νοτίων προαστίων το έχουν χρυσοπληρώσει και εξακολουθούν να χρυσοπληρώνουν για να διαμένουν σε αυτή την περιοχή. Δε νομίζω ότι είναι σωστό να τιμωρηθούν επειδή επέλεξαν να πληρώσουν κάτι παραπάνω για να μείνουν σε μια συγκεκριμένη περιοχή που παρέχει ορισμένα πλεονεκτήματα. Αντίθετα κάποιος που επέλεξε να αγοράσει ένα σπίτι σε μια ήδη τσιμεντοποιημένη περιοχή το επέλεξε κυρίως για οικονομικούς λόγους και γνωρίζοντας ποια είναι τα μειονεκτήματα μιας τέτοιας περιοχής. Αυτό ακριβώς αναδεικνύει την νοοτροπία και τον τρόπο σκέψης που έχει επικρατήσει στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία. Η ΑΣΑΦΕΙΑ και η ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ για μακροπρόθεσμα σχέδια. Κάποιος δηλαδή πληρώνει για ένα ποιοτικά καλύτερο προϊόν αλλά τελικά τιμωρείται και χάνει την αξία του αυτό το προϊόν, ενώ κάποιος άλλος επιλέγει ένα οικονομικό αλλά όχι τόσο καλό προϊόν και επειδή είναι είτε τυχερός, είτε έχει εσωτερικές πληροφορίες (σίγουρα αν κάποιος έχει πληροφορίες ότι στην Κυψέλη για παράδειγμα θα φτιαχτεί πάρκο, μπορεί να αγοράσει φθηνά και το ακίνητο να πάρει απίστευτη αξία μόλις φτιαχτεί το πάρκο) κερδίζει χρήματα. Δυστυχώς ενισχύεται η άποψη που διατυπώθηκε εδώ μέσα ότι οι επενδυτές στην Ελλάδα δε θα είναι σοβαροί επενδυτές, γιατί κανένας σοβαρός επενδυτής δεν επενδύει σε τόσο ασαφή νομοθετικά και διοικητικά πλαίσια. Και σας φέρνω το εξής παράδειγμα, χτίζει κάποιος ένα πολυτελέστατο ξενοδοχείο στο Ελληνικό και αποφασίζει το κράτος όπως έχει κάνει πολλές φορές (να αλλάξει ή να τροποποιήσει πρόσφατες αποφάσεις του) να φτιάξει ακριβώς δίπλα χώρο υγειονομικής ταφής απορριμάτων, τι ζημιά θα υποστεί ο επενδυτής αυτός. Ή το άλλο πολύ απλό, είναι η αλλαγή των φορολογικών συντελεστών των επιχειρήσεων, μόλις πρόσφατα ανακοινώθηκε αλλαγή της φορολογίας των επιχειρήσεων και επιπλέον 15% φορολόγηση. Όλο το business plan που είχε στήσει ο επιχειρηματίας πάει περίπατο. Σχετικά με το θέμα ασφάλειας και συντήρησης σε ένα πάρκο, δε διάβασα πουθενά μέσα στο νομοσχέδιο να υπάρχει αναφορά σε πάρκα του εξωτερικού. Δηλαδή ποιο είναι το κόστος συντήρησης ενός πάρκου και αν αυτό καλύπτεται από τα έσοδα από την αξιοποίηση ή απλά το πάρκο θα μείνει χωρίς συντήρηση και θα ξεραθεί. Επίσης δε γίνεται πουθενά αναφορά στην ασφάλεια του υπό σχεδιασμού πάρκου, δηλαδή αν θα υπάρξει υπηρεσία φύλαξης του πάρκου. Εμπειρικά πάντως δεν έχω ακούσει πάντως στα μεγάλα πάρκα παγκοσμίως να υπάρχει εγκληματικότητα εντός αυτών. Μήπως είναι μύθος τελικά ότι σε ένα μεγάλο πάρκο θα αναπτυχθεί εγκληματικότητα; Αν δεν έχει γίνει έρευνα προηγουμένως να εξεταστεί τι ισχύει σε άλλες χώρες, δυστυχώς ούτε μικρό πάρκο δεν πρέπει να γίνει. Σχετικά με τις θέσεις εργασίας, είναι λάθος αν θέλει κάποιος να κάνει αποκέντρωση να ανοίξει τόσες πολλές θέσεις εργασίας σε μια μεγαλούπολη που φιλοξενεί το μισό πληθυσμό της Ελλάδας. Ηλιακό πάρκο μπορεί να φτιαχτεί σε οποιοδήποτε σημείο υπάρχει ηλιοφάνεια (δηλαδή σε όλη την Ελλάδα και κατά προτίμηση στη νότια). Θεματικό πάρκο μπορεί να φτιαχτεί σε ακτίνα 45 χιλιομέτρων από το κέντρο της Αθήνα όπως είναι και στο Παρίσι ή ακόμα καλύτερα κοντά στο αεροδρόμιο. Μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες μπορούν επίσης να χτιστούν κοντά στο αεροδρόμιο για να εξυπηρετούν τους τουρίστες και επειδή υπάρχει μεγάλη άνεση χώρου και περιθώριο ανάπτυξης της περιοχής. Τα νότια προάστια έχουν μεγάλες και σύγχρονες ξενοδοχειακές μονάδες με υψηλές παρεχόμενες υπηρεσίες όπως φαίνεται και από τις τιμές. Συνεδριακό κέντρο, ναι όντως έχει ανάγκη η πόλη. Επίσης έχουν ανάγκη από νοσοκομείο τα νότια προάστια. Αλλά για αυτές τις ανάγκες ή για τις αθλητικές ανάγκες μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα υπάρχοντα κτήρια (ή να φτιαχτούν σε αυτούς τους χώρους). Η λύση πίστας F1 που προτάθηκε θα μπορούσε να υλοποιηθεί και όντως μπορεί να συνδυάσει τη λύση του πάρκου σε συνδυασμό με ένα άθλημα που μπορεί να αποφέρει κέρδη στη χώρα. Και η ανάπτυξη μιας σύγχρονης μαρίνας μπορεί επίσης να υλοποιηθεί χωρίς επιβάρυνση του περιβάλλοντος και υποβάθμιση της περιοχής.